Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Олександра Кошиця, ПВ-4334 в Дарницькому районі м. Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 592 370,00 UAH
UA-2020-08-14-003026-c eb0c5502ccaa4aa2ac6f506b01da3d39
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Зайченко Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону
Контактна особа: Марина Зайченко Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 14:35
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 14:00
Початок аукціону: 01 вересня 2020 13:32
Очікувана вартість: 1 592 370,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути викладені українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, можуть бути викладені мовою їх загально прийнятого застосування (англійська, російська, німецька тощо). Вид забезпечення тендерних пропозицій: має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту відповідно до вимог діючого законодавства. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови повернення та не повернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п. 2 та 3 розділу ІІІ тендерної документації. Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень: відкриті торги Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Олександра Кошиця, ПВ-4334 в Дарницькому районі м. Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Олександра Кошиця, ПВ-4334 в Дарницькому районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу Пiсляоплата 10 Робочі 50
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проекті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 4 тендерної документації. Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень: відкриті торги. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.Вид забезпечення тендерних пропозицій: має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту відповідно до вимог діючого законодавства. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови повернення та не повернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п. 2 та 3 розділу ІІІ тендерної документації. Пiсляоплата 10 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2020 14:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 14:35
Тендерна документація.doc
14 серпня 2020 14:35
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 вересня 2020 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛАЙТ-БУД" 1 539 068,34
UAH з ПДВ
1 539 068,34
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП" 1 548 000,00
UAH з ПДВ
1 548 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 вересня 2020 09:18
Електронний підпис
10 вересня 2020 09:15
Повноваження директора
10 вересня 2020 09:15
Ліцензія ТОВ Лайт - Буд
31 серпня 2020 10:54
Електронний підпис
31 серпня 2020 10:53
Документи А.В. Патока.zip
31 серпня 2020 10:53
Статут.pdf
31 серпня 2020 10:53
Додаток 1.pdf
31 серпня 2020 10:53
Реєстрація ПДВ.pdf
31 серпня 2020 10:53
гарантіи_нии_ лист .pdf
31 серпня 2020 10:52
Довідка Техніка.pdf
31 серпня 2020 10:52
Аналогічні договори.pdf
31 серпня 2020 10:52
Акт виробнича база.pdf
31 серпня 2020 10:52
8b5349a7-f7ef-469b-96f5-649a84cf0410.JPG
31 серпня 2020 10:52
лист щодо матеріалів.pdf

Публічні документи

28 серпня 2020 16:30
Електронний підпис
28 серпня 2020 16:29
1.1. Договір Кемського.pdf
28 серпня 2020 16:29
1.1. Договір Вишневе.pdf
28 серпня 2020 16:29
18. ЛИСТ згода ДОДАТОК 7..pdf
28 серпня 2020 16:29
20. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛАЙТ-БУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛАЙТ-БУД"
#36263362
Переможець 1 539 068,34
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 14:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2020 14:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛАЙТ-БУД"
#36263362
1 539 068,34
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 09:15
ЗВІТ про виконаний договір.pdf укладений
13 січня 2021 09:13
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 10:20
ДУ №3 до Дог. №21-КР на зменшення від 30.12.2020.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:20
повідомлення про внесення змін до договору 3.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:20
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 10:40
ДУ №2 на подовження від 18.12.2020 Кошиця.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 10:37
повідомлення про внесення змін до договору 2.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 10:36
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2020 13:48
ДУ №1 Олександра Кошиця.pdf зміни до договору
18 вересня 2020 13:43
повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
18 вересня 2020 13:42
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 13:39
Договір Підряду №21-КР від 18.09.2020.pdf укладений
18 вересня 2020 13:32

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 грудня 2020 12:48
82 033,24 UAH UA798201720344321002100048673
КП"Київміськсвітло"
UA163808380000026006799960963
ТОВ "ЛАЙТ-БУД"
Оплачений
30 грудня 2020 12:58
146 769,60 UAH UA798201720344321002100048673
КП"Київміськсвітло"
UA163808380000026006799960963
ТОВ "ЛАЙТ-БУД"
Оплачений
30 грудня 2020 13:57
1 281 795,47 UAH UA798201720344321002100048673
КП"Київміськсвітло"
UA163808380000026006799960963
ТОВ "ЛАЙТ-БУД"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.17.2. Розділу 17 Договору, Сторони домовились здійснити виконання Робіт по Договору №21-КР від 18.09.2020 року без отримання Підрядником авансу на придбання матеріальних ресурсів, у зв’язку з чим викласти Додаток 3 «План фінансування», в новій редакції. 2. План фінансування в редакції від «_____» ____________ 2020 року є невід’ємною частиною Договору (Додаток 3).
Номер договору про закупівлю: 21-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Враховуючи лист ТОВ «ЛАЙТ-БУД» вих. №18/12-1 від 18.12.2020 року (вх.4731/01 від 18.12.2020 року) та керуючись п.2.4 та 17.2 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: Змінити строки виконання робіт, виклавши п.2.1 Договору в наступній редакції: «2.1. Підрядник при наявності дозвільної документації розпочне виконання Робіт протягом трьох днів з дня передачі йому Замовником фронту робіт та проектної документації, що підлягає оформленню відповідним двостороннім Актом, і завершить виконання Робіт протягом 90 календарних днів з дня початку їх виконання, але в будь якому разі не пізніше 28 грудня 2020 року.» 2. Викласти Календарний графік виконання Робіт (Додаток 1) в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 21-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Розділом 17 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 1510598,31 (Один мільйон п'ятсот десять тисяч п'ятсот дев'яносто вісім грн. 31 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 251766,38 (Двісті п'ятдесят одна тисяча сімсот шістдесят шість грн. 38 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 1510598,31 (Один мільйон п'ятсот десять тисяч п'ятсот дев'яносто вісім грн. 31 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 251766,38 (Двісті п'ятдесят одна тисяча сімсот шістдесят шість грн. 38 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Договірна ціна в редакції від 30.12.2020 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2).
Номер договору про закупівлю: 21-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 510 598,31
UAH (в тому числі ПДВ 251 766,38 UAH)