Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Лікаря Миропольського у Корабельному районі міста Миколаєва
Очікувана вартість
6 616 604,40 UAH
UA-2023-10-02-006804-a ● eaf0f389be2747dd976ba2010ed905e3
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | адміністрація Корабельного району Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05410607 |
Вебсайт: | https://corabeldistr.mkrada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 54050, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, пр. Богоявленський, 314 |
Контактна особа: |
Степаніцина Інна Леонідівна +380512600277 inna_02112008@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 жовтня 2023 14:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 жовтня 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 6 616 604,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 66 166,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4192.7 метри квадратні
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Лікаря Миропольського у Корабельному районі міста Миколаєва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54049, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, по вулиці Лікаря Миропольського у Корабельному районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок здійснюється Замовником з дня надходження відповідного бюджетного фінансування на підставі підписаних уповноваженими представниками Сторін Актів виконаних Робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних Робіт (форма КБ-3), оформлених в установленому порядку за фактично виконанні роботи та після подання всієї виконавчої документації та документів щодо якості задіяних матеріалів з паспортами та сертифікатами. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 жовтня 2023 14:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 жовтня 2023 14:18 |
02_10_2023_Тендерна_документація_за_Особливостями_роботи_кап_ремонт_лікаря миропольського.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 03 жовтня 2023 21:24
Дата відповіді: 04 жовтня 2023 12:31
Шановний Замовник , просимо надати детальну відповідь щодо вимоги зазначеної в тендерної документації п. А саме : - всі технології повинні знаходитися на балансі учасника закупівлі, як необоротні, нематеріальні активи, що підтверджується шляхом надання у складі пропозиції: виписки з балансових або позабалансових рахунків учасника про нематеріальні активи; відповідного ліцензійного договору та акту приймання об’єктів права інтелектуальної власності.
По перше , Зазначена вимога є обмежуючою та дискримінаційною по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, до нас , як до потенційного Учасника, який має багатий досвід виконання робіт у сфері дорожнього будівництва . Наше підприємство виконує роботи та придержується дорожніх технологій згідно до чинних ДБН (Державні Будівельні Норми) , в т.ч. ДБН В.2.3-4:2015 Автомобільні дороги., ДСТУ 9214:2023 "Автомобільні дороги. Терміни та визначення понять"., ДСТУ 8747:2017 Автомобільні дороги, тощо. Ці норми встановлюють правила будівництва автомобільних доріг в Україні. Які в тому числі включають технології щодо: Спорудження земляного полотна; улаштування основ дорожнього одягу, улаштування дорожніх покриттів автомобільних доріг та тротуарів , улаштування покриттів з тротуарної плитки, тощо. Всі ці технології викладені у загальному доступі та на законодавчому рівні.
По друге. Відповідно до ЗУ « Про державне регулювання діяльності у сфері трансферу технологій» «технологія» - результат науково-технічної діяльності, сукупність систематизованих наукових знань, технічних, організаційних та інших рішень про перелік, строк, порядок та послідовність виконання операцій, процесу виробництва та/або реалізації і зберігання продукції, надання послуг, а «об'єкт технології» - наукові та науково-прикладні результати, об'єкти права інтелектуальної власності (зокрема, винаходи, корисні моделі, твори наукового, технічного характеру, комп'ютерні програми, комерційні таємниці), ноу-хау, в яких відображено перелік, строки, порядок та послідовність виконання операцій, процесу виробництва та/або реалізації і зберігання продукції, надання послуг. Отже, виникає питання : які саме технології вимагаються Замовником у даному тендері на закупівлю капітального ремонту дорожнього покриття, які саме види робіт вимагають певної технології?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання, Замовником їх дуже уважно розглянуто! За результатами їх розгляду повідомляємо наступне.
По-перше, Замовник у своїй тендерній документації не обмежує та не дискримінує учасників в частині наявності конкретних технологій щодо закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього покриття. Це підтверджує відсутність вимоги щодо їх переліку та конкретних назв. Тому Учасник на свій розсуд в межах діючого законодавства вирішує, які саме він планує застосовувати технології.
По-друге, Замовник керуючись нормами діючого законодавства, у своїй тендерній документації, встановив лише вимогу щодо документального підтвердження наявності у учасника технологій, а саме : - всі технології повинні знаходитися на балансі учасника закупівлі, як необоротні, нематеріальні активи, що підтверджується шляхом надання у складі пропозиції: виписки з балансових або позабалансових рахунків учасника про нематеріальні активи; відповідного ліцензійного договору та акту приймання об’єктів права інтелектуальної власності.
По-перше, Замовник у своїй тендерній документації не обмежує та не дискримінує учасників в частині наявності конкретних технологій щодо закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього покриття. Це підтверджує відсутність вимоги щодо їх переліку та конкретних назв. Тому Учасник на свій розсуд в межах діючого законодавства вирішує, які саме він планує застосовувати технології.
По-друге, Замовник керуючись нормами діючого законодавства, у своїй тендерній документації, встановив лише вимогу щодо документального підтвердження наявності у учасника технологій, а саме : - всі технології повинні знаходитися на балансі учасника закупівлі, як необоротні, нематеріальні активи, що підтверджується шляхом надання у складі пропозиції: виписки з балансових або позабалансових рахунків учасника про нематеріальні активи; відповідного ліцензійного договору та акту приймання об’єктів права інтелектуальної власності.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 жовтня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КАЙСЕР" |
6 614 361,86
UAH з ПДВ
|
6 614 361,86
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КАЙСЕР" #41179566 |
Переможець |
6 614 361,86
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2023 15:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2024 13:01
|
Повідомлення до дод.угоди_4.pdf | зміни до договору |
21 травня 2024 12:59
|
u_93_ДЦ_ЛС1_02-01-01.xls | зміни до договору |
21 травня 2024 12:59
|
u_93_ДЦ_ИВРЛС_02-01-01.xls | зміни до договору |
21 травня 2024 12:59
|
Додаткова_383_4.pdf | зміни до договору |
21 травня 2024 12:59
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2024 11:41
|
Повідомлення до дод.угоди_3.pdf | зміни до договору |
17 травня 2024 11:38
|
Додаткова_383_3.pdf | зміни до договору |
17 травня 2024 11:38
|
Електронний підпис | укладений |
10 травня 2024 11:58
|
повідомлення_.pdf | зміни до договору |
10 травня 2024 11:46
|
Додаткова_383_2.pdf | зміни до договору |
10 травня 2024 11:46
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 15:11
|
383.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 15:10
|
Обгрунтування_383.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 15:10
|
Додаткова_383_1.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 15:10
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2023 10:05
|
u_90_ДЦ_ЛС1_02-01-01.xls | укладений |
18 жовтня 2023 10:03
|
u_90_ДЦ_ИВРЛС_02-01-01.xls | укладений |
18 жовтня 2023 10:03
|
Договір_383.pdf | укладений |
18 жовтня 2023 10:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 383 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник і Підрядник погодились внести зміни до договору підряду №383 від 18.10.2023 виклавши пункт 4.1. Договору, додаток №1, додаток №2 та розділ 15 Договору у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 383 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 383 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 383 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |