Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРКІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ МАРКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01983677 |
Місцезнаходження: | 92400, Україна , Луганська обл., Марківський р-н, смт Марківка, вул. Центральна, 6 |
Контактна особа: |
Валентина Меженська +380992583070 mar_rb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 грудня 2020 20:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 грудня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 21 грудня 2020 13:27 |
Очікувана вартість: | 1 680 631,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 806,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 грудня 2020 08:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 грудня 2020 20:44 |
проект договору.docx | |
02 грудня 2020 20:44 |
ТД газ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-26-000013 ● dbf2ed90745541f890dcabbefb39d7d7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 серпня 2021 13:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.08.2021 № 363
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17.12.2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу Держаудитслужби
в Луганській області Ірина БУГЕРА
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 25.08.2021 № 363
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-12-02-013035-b 02.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного
офісу Держаудитслужби в Луганській області Людмила ЗІНОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-26 15:55:46
Запит про надання пояснень.
У межах проведення моніторингу закупівлі природного газу (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-12-02-013035-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів).
На підставі яких документів внесені зміни до договору на постачання природного газу споживачу від 13.01.2021 № 1 щодо зміни планової ціни природного газу ?
Наголошуємо, що пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-27 15:23:16
пояснення
Всі додаткові угоди щодо зміни ціни за одиниую товару були підписані відповідно до листів постачальника з документами щодо підтвердження коливання ціни товару на ринку України (до прикладу завантажуємо довідки з Торгово-промислової палати України). Попередньо зауважуємо, що ЗУ "Про публічні закупівлі України" передбачено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених ч.5 ст.41 Закону, чинним законодавством не передбачено оприлюднення документів, що підтверджують потребу внесення змін у договір.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ПОЯСНЕННЯ ЩОДО МОНІТОРИНГУ надаємо наступне пояснення щодо висновку за результатом моніторингу: 1. У тендерній документації щодо закупівлі природного газу вказано чітко, що посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками є Меженська В.В. яка є уповноваженою особою, а відтак порушення відсутній в цій частині. Всі контактні дані в тому числі електронна пошта вказано в оголошення про проведення відкритих торгів, відповідна зазначена інформація є прозорою і надає доступ всім учасникам до закупівлі та не обмежую в конкуренції та способі надання додаткових роз’яснень при потребі. 2. Відповідно до ч. 3 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Відтак Замовником чітко визначено в п.5.4.та п.5.5. ч.5 розділу ІІІ ТД відповідну інформацію. Отже, при аналізу тендерної документації органами держмоніторингу не детально досліджено зміст інформації, а відтак відсутні порушення Замовником норм чинного законодавства в сфері публічних закупівель. 3. Ч.3 розділу IV ТД щодо закупівлі визначено перелік формальних помилок, оскільки при наявності Переліку формальних помилок затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 всі сторони процесу закупівель, як учасники так і замовники, керуються діючим законодавством в тому числі відповідними нормативними актами, то не має потреби повністю трактувати(зазначати) в тендерній документації весь зміст вищезгаданого наказу. Відтак замовником зазначено тезисно зміст наказує, що не порушує вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі». Проте за Вашою рекомендацією в майбутньому замовником прийнято рішення здійснювати лише посилання на чинний наказ № 710 від 15.04.2020 року. 4. Щодо підвищення ціни за одиницю товару відповідно до пункту 2 частини 5 статті 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» (істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю(обмеження 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю не стосується закупівлі природного газу). Додаткова угода №1 підписана у зв’язку із зміною назви Замовника; додаткова угода №2 від 01.03.2021 року зі збільшенням ціни за одиницю товару до 4069,98 грн за 1000 мКуб, а саме на 10 % відповідно до довідки з ТПП 250/21 від 04.02.2021 року, де зазначено що коливання ціни з грудня 2020 року по лютий 2021 року становить 24%. Додаткова угода №3 опублікована 14.04.2021 року зі збільшенням ціни за одиницю товару до 4350 грн за 1000 мКуб а саме на 7 % відповідно до довідки з ТПП №838/21 від 07.04.2021 року, де зазначено що коливання ціни з 23.03.2021 року по 01.04.2021 року становить 10.07%. Надалі договір було розірвано за ініціативи постачальника, у зв’язку з різким підвищенням ціни на ринку природного газу. А відтак, кожне збільшення ціни за товар шляхом підписання додаткових угод до договору було законним, та підтверджено коливання відповідними довідками. Відсутні будь-які порушення зі сторони замовника під час укладення договору та підписання додаткових угод.
2021-09-23 14:08:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 грудня 2020 14:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАГАЗ ПОСТАЧ" |
728 998,20
UAH з ПДВ
|
665 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" |
1 092 780,00
UAH з ПДВ
|
666 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" |
988 200,00
UAH з ПДВ
|
988 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" |
1 027 800,00
UAH з ПДВ
|
1 027 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛУГАНСЬКГАЗ ЗБУТ" |
1 674 000,00
UAH з ПДВ
|
1 674 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАГАЗ ПОСТАЧ" #40292876 |
Переможець |
665 999,99
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2020 11:26
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 23 грудня 2020 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2021 14:04
|
ду про розірвання.PDF | укладений |
26 серпня 2021 16:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 квітня 2021 15:58
|
ду №3 газ.PDF | зміни до договору |
14 квітня 2021 18:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 квітня 2021 10:57
|
Ду 2.PDF | зміни до договору |
02 квітня 2021 10:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 березня 2021 10:37
|
Додаткова угода.PDF | зміни до договору |
01 березня 2021 13:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 лютого 2021 12:09
|
img-0019.jpg | зміни до договору |
03 лютого 2021 12:03
|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2021 13:54
|
Договір.PDF | укладений |
14 січня 2021 12:58
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
09 лютого 2021 10:13
|
105 594,18 UAH | UA228201720344380006000031659 КНП "Марківська БПЛ МСР" |
UA503516290000000026008112345 ТОВ"МЕГАГАЗ ПОСТАЧ" |
Оплачений |
05 березня 2021 11:20
|
113 939,09 UAH | UA228201720344380006000031659 КНП "Марківська БПЛ МСР" |
UA503516290000000026008112345 ТОВ"МЕГАГАЗ ПОСТАЧ" |
Оплачений |
12 квітня 2021 12:59
|
130 260,55 UAH | UA228201720344380006000031659 КНП "Марківська БПЛ МСР" |
UA503516290000000026008112345 ТОВ"МЕГАГАЗ ПОСТАЧ" |
Оплачений |
11 травня 2021 11:44
|
79 464,06 UAH | UA228201720344380006000031659 КНП "Марківська БПЛ МСР" |
UA503516290000000026008112345 ТОВ"МЕГАГАЗ ПОСТАЧ" |
Оплачений |
08 червня 2021 10:02
|
422,82 UAH | UA228201720344380006000031659 КНП "Марківська БПЛ МСР" |
UA503516290000000026008112345 ТОВ"МЕГАГАЗ ПОСТАЧ" |
Оплачений |
09 липня 2021 10:56
|
417,60 UAH | UA228201720344380006000031659 КНП "Марківська БПЛ МСР" |
UA503516290000000026008112345 ТОВ"МЕГАГАЗ ПОСТАЧ" |
Оплачений |
09 серпня 2021 11:04
|
281,88 UAH | UA228201720344380006000031659 КНП "Марківська БПЛ МСР" |
UA503516290000000026008112345 ТОВ"МЕГАГАЗ ПОСТАЧ" |
Оплачений |
02 вересня 2021 10:47
|
307,98 UAH | UA228201720344380006000031659 КНП "Марківська БПЛ МСР" |
UA503516290000000026008112345 ТОВ"МЕГАГАЗ ПОСТАЧ" |
Оплачений |
15 вересня 2021 11:17
|
120,06 UAH | UA228201720344380006000031659 КНП "Марківська БПЛ МСР" |
UA503516290000000026008112345 ТОВ"МЕГАГАЗ ПОСТАЧ" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна назви юридичної особи Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 13 січня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
430 380,18
UAH (в тому числі ПДВ 71 730,03 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Неможливість виконання умов договору зі сторони постачальника |