Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво чотирьох артезіанських свердловин для забезпечення водопостачання Новоолександрівської ТГ (с. Гаврилівка, с. Новоолександрівка) Херсонської області внаслідок руйнування Каховської ГЕС» (Код ДК 021:2015: 45262000-1 Спеціалізовані будівельні роботи, крім покрівельних)»
Очікувана вартість
36 533 902,79 UAH
UA-2023-09-18-002100-a ea99d99a358f45a78725067954bba250
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Митрофанов

+380672395961 ojku@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 33824934
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, проспект Ушакова, будинок 47
Контактна особа: Ігор Митрофанов
+380672395961
ojku@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво чотирьох артезіанських свердловин для забезпечення водопостачання Новоолександрівської ТГ (с. Гаврилівка, с. Новоолександрівка) Херсонської області внаслідок руйнування Каховської ГЕС» (Код ДК 021:2015: 45262000-1 Спеціалізовані будівельні роботи, крім покрівельних)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Херсонська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2023
ДК 021:2015: 45262000-1 — Спеціалізовані будівельні роботи, крім покрівельних

Тендерна документація

18 вересня 2023 10:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-11-06-000014 ● 400314aa5f474c2c8fb91c291cfa07de
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 листопада 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 листопада 2023 11:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

06.11.2023 № 51-З

Херсон

Про початок моніторингів
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинги закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 06.11.2023.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
06.11.2023 №51-З

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі

Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-09-18-002100-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 2 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-06 15:50:02

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі придбання робіт Будівництва чотирьох артезіанських свердловин для забезпечення водопостачання Новоолександрівської ТГ (с.Гаврилівка, с.Новоолександрівка) Херсонської області внаслідок руйнування Каховської ГЕС (Код ДК 021:2015: 45262000-1 Спеціалізовані будівельні роботи, крім покрівельних) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-09-18-002100-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином підтверджується, що Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва затверджений Наказом директора Департаменту від 06.09.2023 № 36 в сумі 39215,206 тис. грн. є Додатком №4 до Договору про закупівлю робіт від 12.09.2023 №12-09/25Р (далі – Договір про закупівлю) при тому, що:
- у вказаному додатку відсутнє будь-яке посилання на Договір про закупівлю;
- вказаний додаток не підписано сторонами уклавшими Договір про закупівлю;
- вказаний додаток не підтверджує ціну виконання робіт, яка наведена у пункті 3.1 Договору про закупівлю.

2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано саме ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АБЗ» (код ЄДРПОУ 32866224), з яким укладений договір від від 12.09.2023 №12-09/25Р без використання електронної системи закупівель.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-09 12:48:42

Відповідь на звернення

1. Згідно Настанови визначення вартості будівництва, яка затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва – кошторисний документ, який визначає повну кошторисну вартість об’єкта будівництва або його черги, який включає кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати, та складається на основі кошторисних розрахунків на окремі види витрат.
На підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва наданого проєктною організацією ТОВ «Таурі Інжиніринг» у складі робочого проєкту, який отримав позитивний експертний звіт № 0837Є-05/23 від 30 травня 2023 року, та затверджено Наказом директора Департаменту від 06.09.2023 № 36 в сумі 39215,206 тис. грн., було розраховано очікувану вартість будівельних робіт. Тож, зведений кошторисний розрахунок не являється Додатком № 4 до Договору про закупівлю робіт від 12.09.2023 №12-09/25Р.
Під час завантаження договору на майданчик Замовником не завантажено Кошторис (Додаток №4). Оскільки як додаток, він зазначений помилково. Кошторис було надано підрядником під час підписання договору між сторонами. Але він не є додатком до договору, сторонами перед укладанням договору про закупівлю погоджується договірна ціна, що є невід’ємним додатком.
Сторонами договору про закупівлю робіт було погоджено усі істотні умови договору про закупівлю, договір укладено та оприлюднено згідно законодавства у сфері публічних закупівель. Кошторис був наданий підрядником під час підписання договору між сторонами. Але він не є додатком до договору.
Таким чином, уповноваженою особою здійснено технічну помилку та після завершення процедури моніторингу, буде оприлюднено додаткову угоду про внесення змін до договору № 12-09/25Р від 12.09.20.23р. в частині додатків.

2. Посилання на обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://khoda.gov.ua/ekonomichnij-rozvitok-xersonsko%25d1%2597-oblasti/zhitlovo-komunalna-sfera/%D1%96nshe/
3. Департаментом розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації для відновлення водопостачання Новоолександрівської ТГ з метою закупівлі робіт з «Будівництва чотирьох артезіанських свердловин для забезпечення водопостачання Новоолександрівської ТГ (с.Гаврилівка, с.Новоолександрівка) Херсонської області внаслідок руйнування Каховської ГЕС» було надіслано запити до комерційних підприємств, що здійснюють діяльність у відповідній сфері господарювання. На підставі отриманих відповідей Департаментом обрано найбльш економічно вигідну пропозицію та запропоновано ПП «АБЗ» укласти договір на закупівлю робіт.
Додаток на 31 арк.:
1. Договір про закупівлю,
2. Листи від підприємств
3. Зведений кошторисний розрахунок,
4. Експертна оцінка.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 14 листопада 2023
Кінцевий строк оскарження: 29 листопада 2023

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " АБЗ"
#32866224
Переможець 36 533 902,79
UAH з ПДВ
18 вересня 2023 10:23

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2024 16:05
Дод угода №3 до 12-09-25Р.pdf зміни до договору
23 жовтня 2024 16:04
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2024 12:52
Дод угода №2 до 12-09-25Р.pdf зміни до договору
02 вересня 2024 12:52
Дод угода №2 до 06-11-38АН.pdf зміни до договору
02 вересня 2024 12:30
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2023 09:59
Дод угода 1 до 12-09-25Р.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 09:57
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2023 11:28
додаткова 1.pdf зміни до договору
15 листопада 2023 10:23
Електронний підпис зміни до договору
20 вересня 2023 15:38
Договір 12-09-25Р.pdf зміни до договору
20 вересня 2023 15:34
Договір 12-09-23Р.pdf зміни до договору
20 вересня 2023 15:18
Будівництво 4 артсвердловин Новоолександрівка ТГ.pdf укладений
18 вересня 2023 10:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додали відсканований Додаток 4, додано КЕКВ 3122
Номер договору про закупівлю: 12-09/25Р
Договір:
Номер додаткової угоди: Б/Н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлено технічну помилку у пункті 16 Договору про закупівлю робіт
Номер договору про закупівлю: 12-09/25Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору
Номер договору про закупівлю: 12-09/25Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни строку договору
Номер договору про закупівлю: 12-09/25Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору
Номер договору про закупівлю: 12-09/25Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML