Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ЗЕЛЕНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ МІСТА "КИЇВЗЕЛЕНБУД" |
Код ЄДРПОУ: | 03362123 |
Вебсайт: | http://kyivzelenbud.com |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., місто Київ, ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА, будинок 23 |
Контактна особа: |
Анна Юрченко +0442723536 kievzelenbudtender1@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 листопада 2022 15:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 листопада 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2022 15:39 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2022 15:39 |
Очікувана вартість: | 5 047 618,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 476,18 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2022 14:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 листопада 2022 14:28 |
дог. капремонт Гідропарк 1178.docx | |
11 листопада 2022 15:42 |
ТД Гідропарк.docx |
14 листопада 2022 14:29 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 листопада 2022 14:28 |
дог. капремонт Гідропарк 1178.docx
|
|||
11 листопада 2022 15:42 |
ТД Гідропарк.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-06-000034 ● 7c7c77abb4bd4d86a29403423b598d5d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 грудня 2022 14:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.12.2022 № 303
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 06.12.2022 № 303
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2022-11-11-011943-a 11.11.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-07 15:21:41
Запит замовнику на пояснення
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-08 11:23:49
Відповідь
Щодо першого питання.
Розмір витрат та очікувана вартість предмета закупівлі визначені згідно позитивного експертного звіту № 0677-21/ПРОЕКСП від 29.09.2021, виданого ТОВ «Проексп». Тобто, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовуються отриманим позитивним експертним звітом № 0677-21/ПРОЕКСП від 29.09.2021, виданим ТОВ «Проексп». Також інформуємо, що кошти на реалізацію зазначеного об’єкту передбачені відповідно до затвердженого адресного переліку об’єктів згідно Наказу УПРАВЛІННЯ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) № 36 від 09.09.2022.
Щодо другого питання.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» (далі — Постанова) в частині підготовки та оприлюднення на веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті. Так відповідно до Постанови оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється головним розпорядником шляхом розміщення на власному офіційному веб-сайті як головного розпорядника бюджетних коштів. Відповідно до рішення Київської міської ради «Про бюджет міста Києва на 2022 рік» від 09 грудня 2021 року № 3704/3745 головним розпорядником бюджетних коштів КО «Київзеленбуд» є Управління екології та природних ресурсів виконавчого органу КМР (КМДА) (https://ecodep.kyivcity.gov.ua/).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушень наведена у файлі
2022-12-27 14:36:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення пунктів 2, 4 та 5 частини 1 статті 5 Закону № 922.)
Підтвердження усунення порушення
Частково усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • не усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення пунктів 2, 4 та 5 частини 1 статті 5 Закону № 922.) • не усунуто
-
2023-01-11 15:24:22
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 листопада 2022 16:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДСЗ" |
4 504 090,67
UAH з ПДВ
|
4 504 090,67
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ІС БУД |
4 998 845,52
UAH з ПДВ
|
4 998 845,52
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДСЗ" #34914426 |
Відхилено |
4 504 090,67
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2022 13:22
|
|
ТОВ ІС БУД #41090750 |
Переможець |
4 998 845,52
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2022 14:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 листопада 2022 13:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2023 15:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2022 11:58
|
ДУ 1 до Д 111.12 від 01.12.22.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2022 11:58
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2022 18:47
|
Д №111.12 від 01.12.22.pdf | укладений |
01 грудня 2022 18:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 1.1 Договору та викласти його у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 111/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |