Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Борівська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04397939 |
Місцезнаходження: | 63801, Україна , Харківська обл., БОРОВА, вул.Миру,19 |
Контактна особа: |
Татарова Олена Леонідівна 380506319400 olena040280@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 вересня 2020 17:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 вересня 2020 17:27 |
Початок аукціону: | 28 вересня 2020 14:01 |
Початок аукціону: | 28 вересня 2020 14:01 |
Очікувана вартість: | 2 010 586,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 105,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Улаштування покриттів товщиною 5 см із гарячих асфальтобетонних сумішей 2020,5м2
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 вересня 2020 17:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 вересня 2020 17:48 |
ТД ДОРОГИ.docx | |
09 вересня 2020 17:48 |
!Проект договору.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-08-000013 ● a3761753820a4fa0bc899a7ad27bda7e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 жовтня 2020 20:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.10.2020 №209
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 08.10.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 08.10.2020 № 209
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
9 UA-2020-09-09-003138-a 09.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
08.10.2020 року Державною аудиторською службою України Північно-східним офісом Держаудитслужби відповідно до Наказу №209 від 08.10.2020 року було прийнято рішення про початок проведення моніторингу закупівлі за № UA-2020-09-09-003138-a , що була оприлюднена 09.09.2020 року предметом якої є «Капітальний ремонт дороги по вул. Затишній в смт. Борова Борівського району Харківської області (коригування)». Відповідно до висновку, який опублікований 23.10.2020 року про результат моніторингу процедури закупівлі за № UA-2020-09-09-003138-aорган державного фінансового контролю вважає, що при складанні тендерної документації було порушено вимоги частини п’ятої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (- далі Закон). З нашого боку ми не вважаємо це порушенням, оскільки відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації було встановлено, застосування заходів із захисту довкілля передбачають дотримання встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам, технічним умовам тощо). Тобто Учасник повинен дотримуватись галузевих будівельних норм, зокрема норм про охорону довкілля при будівництва, ремонті, та експлуатаційному утриманні автомобільних доріг (ГБН В.2.3-218-540 : 2012), які створені на вимогу Закону України «Про будівельні норми». Слід також зазначити, що тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тобто, це розміщений в електронній системі закупівель документ Замовника, який повинен відповідати вимогам законодавства. Разом з цим звертаємо увагу на те що Наказом №680 від 13.04.2016 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України було затверджено Примірну тендерну документацію. Примірна тендерна документація не є документом форму якого не можна порушувати, а має значення взірця. Згідно із ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи вищевикладене Замовник повідомляє про відсутність порушення ч.5 ст.23 Закону. Замовником встановлено відповідні вимоги щодо захисту довкілля у п.3.8 розділу 3 тендерної документації та додатку 2 та підтверджені учасником-переможцем у файлі «Технічні характеристики.pdf». Наступним порушенням орган державного фінансового контролю вважає, недотримання вимог п.2ч. 2 статті 22 Закону, а саме що визначені Замовником кваліфікаційні критерії в пункті 1 розділу ІІ додатку 1 до тендерної документації не відповідають вимогам п.1 та п.3 ч.2 статті 16 Закону, а саме: Замовник вимагає від учасників наявність обладнання та матеріально-технічної бази та наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, в той час як згідно з Законом зазначені критерії повинні мати назву: «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Ми не вважаємо це порушенням, оскільки вказана назва в пункті 1 розділу ІІ додатку 1 до тендерної документації ніяк не впливає на зміст кваліфікаційних критеріїв, та дає повне усвідомлення учасникам торгів про документи, які для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям необхідно надати в складі тендерної пропозиції. Будь-які звернення та/або уточнення, у тому числі оскарження в цій частині від учасників не надходили, та таке формулювання вимог не вплинуло на визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. У подальшому вказане у Висновку буде враховано у роботі Замовника. Наступним порушенням орган державного фінансового контролю вважає,недотримання ч. 4 статті 23 Закону, а саме Додаток 2 до тендерної документації містить посилання на тип та марку (гас для технічних цілей КТ-2, щебінь М1000, суміші асфальтобетонні тип Б, марка 1) з зазначенням виразу «або еквівалент» але без зазначення обґрунтування необхідності використання саме цих матеріалів. Відповідно до п.3.8 розділу 3, п.5.1 розділу 5 тендерної документації детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, викладено у Додатку №2 до цієї Тендерної документації. Якщо в технічній специфікації міститься посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, то слід розуміти у значені «або еквівалент». Таким чином, Замовником чітко виконано вимоги абз.2 ч.3 ст. 23 Закону. Наступним порушенням орган державного фінансового контролю вважає,недотримання ч. 16 ст. 29 Закону, а саме відповідно до вимог ч. 16 ст. 29 Закону, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (далі - Повідомлення) у документах, якщо під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Проте, Повідомлення до учасника ТОВ «Компанія «Регіон-Буд» містить вимогу довантаження до тендерної пропозиції документів не передбачених ч. 16 ст. 29 Закону, а саме: оновлений локальний кошторис, оновлену відомість ресурсів, оновлений додаток 1. Надання вказаних документів разом з документами щодо ч.16 ст. 29 Закону в частині виправлення кваліфікації ніяким чином не вплинуло на визначення результатів торгів та згідно з ст. 31 Закону не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця торгів. Також, моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що на вимогу пункту 1 розділу ІІ додатку 1 до тендерної документації передбачено підтвердження учасником наявності досвіду виконання аналогічного договору довідкою, форма якої визначена таблицею №3 та наданням сканованого оригіналу або засвідченої належним чином копії договору, який вказано у довідці з обов’язковим наданням довідки про вартість виконаних робіт (форми КБ-3). Так, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Компанія «Регіон-Буд» надано довідку про наявність позитивного досвіду у виконанні аналогічного договору від 25.09.2020 № 5, якою зазначено про виконання договору з КП «Малинівка» від 10.08.2020 № 1/08. Пунктом 2.1 розділу 2 зазначеного договору визначено його ціну у розмірі 9 699 900,00 гривень. Пунктом 5.1 розділу 5 договору визначено строк виконання робіт до 31.12.2020 року та пунктом 12.1 розділу 12 визначено строк дії договору до 31.12.2020 року. Однак, ТОВ «Компанія «Регіон-Буд» надано довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма №КБ-3) за вересень 2020 року на загальну суму 4 051 914,00 гривень. Таким чином, договір від 10.08.2020 № 1/08 не виконаний у повному обсязі та не може підтверджувати досвід виконання аналогічного договору. Враховуючи очікувану вартість закупівлі, Учасником-переможцем надано інформацію про досвід виконання в обсязі, що майже двічі перевищує вартість замовленого тендерною процедурою обсягу робіт з наданням відповідних підтвердних документів. Враховуючи вищенаведене, у Замовника були відсутні сумніви щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору. Крім того, вимогами до предмета закупівлі, зазначеними у додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо наявності у учасника автогудронаторів (місткість 3500л), бульдозерів (потужність 79кВт) та щіток дорожніх навісних на базі трактора. Проте, у наданій ТОВ «Компанія «Регіон-Буд» довідці про наявність у учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі від 25.09.2020 №3 та у відомості ресурсів до договірної ціни відсутня будь-яка інформація щодо наявності в учасника автогудронаторів, бульдозерів та щіток дорожніх навісних на базі трактора. Також, вимогами до предмета закупівлі, зазначеними у додатку 2 до тендерної документації встановлено одиниці виміру та кількість машин, механізмів та механізованого інструменту необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі. Так, гудронатори ручні, зазначені ТОВ «Компанія «Регіон-Буд» в ІІІ розділі відомості ресурсів мають показник маш-год 7,475, а автогудронатори, зазначені Замовником – 1,4135. Вимогами тендерної документації не була встановлена вимога щодо використання виключно машин, механізмів та устаткування, зазначеного у Технічному завдання (Додаток 2 до тендерної документації). Враховуючи вищенаведене, підстав для відхилення пропозиції учасника в цій частині не має. Таким чином, враховуючи економію бюджетних коштів у розмірі 660586,01 грн., що складає майже 33%, Замовником визначено найбільш (дешеву) економічно вигідну пропозицію та роботи за вказаним договором вже розпочато На підставі вищезазначеного, Замовник не має правових підставі для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ «РЕГІОН-БУД», дії Борівської селищної ради в частині визначення переможця торгів не суперечать законодавству України. На підставі вищезазначеного, просимо вас: - прийняти заперечення Борівської селищної РАДИ до розгляду; - зафіксувати факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель ( у зв'язку з відсутністю порушень).
2020-11-03 09:37:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 14:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ "РЕГІОН-БУД" |
1 700 785,20
UAH з ПДВ
|
1 349 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БК ЄВРОДОР" |
1 841 033,17
UAH з ПДВ
|
1 350 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" |
1 886 630,00
UAH з ПДВ
|
1 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" |
1 799 932,80
UAH з ПДВ
|
1 630 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ "РЕГІОН-БУД" #42786507 |
Переможець |
1 349 999,99
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2020 11:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 жовтня 2020 14:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 16:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 16:15
|
ДУ №5.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 16:15
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 12:21
|
ДУ№4 Регіон буд.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 12:20
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2020 09:58
|
ДУ №3 від 24.11.2020 Регіонбуд.pdf | зміни до договору |
24 листопада 2020 09:57
|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2020 10:33
|
ДУ№2 Регіон-буд_0001.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2020 10:32
|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2020 08:45
|
ДУ№1 від 28.10.2020 Регіон Буд.pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2020 08:44
|
Електронний підпис | укладений |
22 жовтня 2020 08:53
|
ДОГОВІР №191 від 21.10.20.pdf | укладений |
22 жовтня 2020 08:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони вирішили внести зміни до пп.12,13 Договору Генпідряду №191 від 21.10.2020 року |
Номер договору про закупівлю: | 191 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони вирішили внести зміни до пп.12,13 Договору Генпідряду №191 від 21 жовтня 2020 року. |
Номер договору про закупівлю: | 191 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Сторони погодили змінити порядок фінансування робіт за Договором генпідряду №191 від 21 жовтня 2020 року та викласти п.3.1 Договору наступним чином: "Ціна (вартість)цього договору є твердою та складає: 1349999.99 грн.(один мільйон триста сорок дев'ять тисяч дев'ятсот дев'яносто дев'ять грн., 99 коп.), у тому числі ПДВ - 225000,00 грн. При цьому: фінансування 2020 року-965 169,00 грн.(Згідно рішення LXXX сесії VII скликання від 02 жовтня 2020 року); фінансування 2021 року - 384 830,99 грн." 2. Враховуючи порядок фінансування робіт, сторони дійшли згоди "Календарний графік виконання робіт", який є додатком №4 до Договору, викласти у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 191 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили змінити порядок фінансування робіт за Договором генпідряду №191 від 21 жовтня 2020 року та викласти п.3.1 Договору наступним чином: Ціна (вартість) цього договору є твердою та складає : 1349999.99 грн., При цьому: фінансування 2020 року - 907 668.54 грн фінансування 2021 року - 442 331.45 грн |
Номер договору про закупівлю: | 191 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У відповідності до п.10.4 Договору Генпідряду № 191 від 21 жовтня 2020 року,сторони вирішили внести зміни до п.13 Договору Генпідряду №191 від 21 жовтня 2020 року,виклавши їх в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 191 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |