Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дороги по вул. Затишній в смт. Борова Борівського району Харківської області (коригування)
Очікувана вартість
2 010 586,00 UAH
UA-2020-09-09-003138-a ea7c06ac975c441a978bdaf4a9caabc0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Татарова Олена Леонідівна

380506319400 olena040280@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Борівська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04397939
Місцезнаходження: 63801, Україна , Харківська обл., БОРОВА, вул.Миру,19
Контактна особа: Татарова Олена Леонідівна
380506319400
olena040280@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2020 17:48
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2020 17:27
Початок аукціону: 28 вересня 2020 14:01
Початок аукціону: 28 вересня 2020 14:01
Очікувана вартість: 2 010 586,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 105,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Улаштування покриттів товщиною 5 см із гарячих асфальтобетонних сумішей 2020,5м2

Улаштування покриттів товщиною 5 см із гарячих асфальтобетонних сумішей 2020,5м2
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дороги по вул. Затишній в смт. Борова Борівського району Харківської області (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63801, Україна, Харківська область, смт.Борова, вул. Затишна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 вересня 2020 17:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2020 17:48
ТД ДОРОГИ.docx
09 вересня 2020 17:48
!Проект договору.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-08-000013 ● a3761753820a4fa0bc899a7ad27bda7e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 жовтня 2020 20:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
08.10.2020 №209
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 08.10.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ


Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 08.10.2020 № 209

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
9 UA-2020-09-09-003138-a 09.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.


Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

08.10.2020 року Державною аудиторською службою України Північно-східним офісом Держаудитслужби відповідно до Наказу №209 від 08.10.2020 року було прийнято рішення про початок проведення моніторингу закупівлі за № UA-2020-09-09-003138-a , що була оприлюднена 09.09.2020 року предметом якої є «Капітальний ремонт дороги по вул. Затишній в смт. Борова Борівського району Харківської області (коригування)». Відповідно до висновку, який опублікований 23.10.2020 року про результат моніторингу процедури закупівлі за № UA-2020-09-09-003138-aорган державного фінансового контролю вважає, що при складанні тендерної документації було порушено вимоги частини п’ятої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (- далі Закон). З нашого боку ми не вважаємо це порушенням, оскільки відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації було встановлено, застосування заходів із захисту довкілля передбачають дотримання встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам, технічним умовам тощо). Тобто Учасник повинен дотримуватись галузевих будівельних норм, зокрема норм про охорону довкілля при будівництва, ремонті, та експлуатаційному утриманні автомобільних доріг (ГБН В.2.3-218-540 : 2012), які створені на вимогу Закону України «Про будівельні норми». Слід також зазначити, що тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тобто, це розміщений в електронній системі закупівель документ Замовника, який повинен відповідати вимогам законодавства. Разом з цим звертаємо увагу на те що Наказом №680 від 13.04.2016 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України було затверджено Примірну тендерну документацію. Примірна тендерна документація не є документом форму якого не можна порушувати, а має значення взірця. Згідно із ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи вищевикладене Замовник повідомляє про відсутність порушення ч.5 ст.23 Закону. Замовником встановлено відповідні вимоги щодо захисту довкілля у п.3.8 розділу 3 тендерної документації та додатку 2 та підтверджені учасником-переможцем у файлі «Технічні характеристики.pdf». Наступним порушенням орган державного фінансового контролю вважає, недотримання вимог п.2ч. 2 статті 22 Закону, а саме що визначені Замовником кваліфікаційні критерії в пункті 1 розділу ІІ додатку 1 до тендерної документації не відповідають вимогам п.1 та п.3 ч.2 статті 16 Закону, а саме: Замовник вимагає від учасників наявність обладнання та матеріально-технічної бази та наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, в той час як згідно з Законом зазначені критерії повинні мати назву: «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Ми не вважаємо це порушенням, оскільки вказана назва в пункті 1 розділу ІІ додатку 1 до тендерної документації ніяк не впливає на зміст кваліфікаційних критеріїв, та дає повне усвідомлення учасникам торгів про документи, які для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям необхідно надати в складі тендерної пропозиції. Будь-які звернення та/або уточнення, у тому числі оскарження в цій частині від учасників не надходили, та таке формулювання вимог не вплинуло на визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. У подальшому вказане у Висновку буде враховано у роботі Замовника. Наступним порушенням орган державного фінансового контролю вважає,недотримання ч. 4 статті 23 Закону, а саме Додаток 2 до тендерної документації містить посилання на тип та марку (гас для технічних цілей КТ-2, щебінь М1000, суміші асфальтобетонні тип Б, марка 1) з зазначенням виразу «або еквівалент» але без зазначення обґрунтування необхідності використання саме цих матеріалів. Відповідно до п.3.8 розділу 3, п.5.1 розділу 5 тендерної документації детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, викладено у Додатку №2 до цієї Тендерної документації. Якщо в технічній специфікації міститься посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, то слід розуміти у значені «або еквівалент». Таким чином, Замовником чітко виконано вимоги абз.2 ч.3 ст. 23 Закону. Наступним порушенням орган державного фінансового контролю вважає,недотримання ч. 16 ст. 29 Закону, а саме відповідно до вимог ч. 16 ст. 29 Закону, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (далі - Повідомлення) у документах, якщо під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Проте, Повідомлення до учасника ТОВ «Компанія «Регіон-Буд» містить вимогу довантаження до тендерної пропозиції документів не передбачених ч. 16 ст. 29 Закону, а саме: оновлений локальний кошторис, оновлену відомість ресурсів, оновлений додаток 1. Надання вказаних документів разом з документами щодо ч.16 ст. 29 Закону в частині виправлення кваліфікації ніяким чином не вплинуло на визначення результатів торгів та згідно з ст. 31 Закону не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця торгів. Також, моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що на вимогу пункту 1 розділу ІІ додатку 1 до тендерної документації передбачено підтвердження учасником наявності досвіду виконання аналогічного договору довідкою, форма якої визначена таблицею №3 та наданням сканованого оригіналу або засвідченої належним чином копії договору, який вказано у довідці з обов’язковим наданням довідки про вартість виконаних робіт (форми КБ-3). Так, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Компанія «Регіон-Буд» надано довідку про наявність позитивного досвіду у виконанні аналогічного договору від 25.09.2020 № 5, якою зазначено про виконання договору з КП «Малинівка» від 10.08.2020 № 1/08. Пунктом 2.1 розділу 2 зазначеного договору визначено його ціну у розмірі 9 699 900,00 гривень. Пунктом 5.1 розділу 5 договору визначено строк виконання робіт до 31.12.2020 року та пунктом 12.1 розділу 12 визначено строк дії договору до 31.12.2020 року. Однак, ТОВ «Компанія «Регіон-Буд» надано довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма №КБ-3) за вересень 2020 року на загальну суму 4 051 914,00 гривень. Таким чином, договір від 10.08.2020 № 1/08 не виконаний у повному обсязі та не може підтверджувати досвід виконання аналогічного договору. Враховуючи очікувану вартість закупівлі, Учасником-переможцем надано інформацію про досвід виконання в обсязі, що майже двічі перевищує вартість замовленого тендерною процедурою обсягу робіт з наданням відповідних підтвердних документів. Враховуючи вищенаведене, у Замовника були відсутні сумніви щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору. Крім того, вимогами до предмета закупівлі, зазначеними у додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо наявності у учасника автогудронаторів (місткість 3500л), бульдозерів (потужність 79кВт) та щіток дорожніх навісних на базі трактора. Проте, у наданій ТОВ «Компанія «Регіон-Буд» довідці про наявність у учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі від 25.09.2020 №3 та у відомості ресурсів до договірної ціни відсутня будь-яка інформація щодо наявності в учасника автогудронаторів, бульдозерів та щіток дорожніх навісних на базі трактора. Також, вимогами до предмета закупівлі, зазначеними у додатку 2 до тендерної документації встановлено одиниці виміру та кількість машин, механізмів та механізованого інструменту необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі. Так, гудронатори ручні, зазначені ТОВ «Компанія «Регіон-Буд» в ІІІ розділі відомості ресурсів мають показник маш-год 7,475, а автогудронатори, зазначені Замовником – 1,4135. Вимогами тендерної документації не була встановлена вимога щодо використання виключно машин, механізмів та устаткування, зазначеного у Технічному завдання (Додаток 2 до тендерної документації). Враховуючи вищенаведене, підстав для відхилення пропозиції учасника в цій частині не має. Таким чином, враховуючи економію бюджетних коштів у розмірі 660586,01 грн., що складає майже 33%, Замовником визначено найбільш (дешеву) економічно вигідну пропозицію та роботи за вказаним договором вже розпочато На підставі вищезазначеного, Замовник не має правових підставі для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ «РЕГІОН-БУД», дії Борівської селищної ради в частині визначення переможця торгів не суперечать законодавству України. На підставі вищезазначеного, просимо вас: - прийняти заперечення Борівської селищної РАДИ до розгляду; - зафіксувати факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель ( у зв'язку з відсутністю порушень).

2020-11-03 09:37:17


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ "РЕГІОН-БУД" 1 700 785,20
UAH з ПДВ
1 349 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК ЄВРОДОР" 1 841 033,17
UAH з ПДВ
1 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" 1 886 630,00
UAH з ПДВ
1 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" 1 799 932,80
UAH з ПДВ
1 630 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2020 12:15
Електронний підпис
15 жовтня 2020 12:14
Довідка ДФС.pdf
09 жовтня 2020 14:05
Електронний підпис
09 жовтня 2020 14:03
Довідки переможця.pdf
02 жовтня 2020 12:17
Електронний підпис
25 вересня 2020 16:36
Електронний підпис
25 вересня 2020 16:35
Довідки різні.pdf
25 вересня 2020 16:35
Установчі документи.pdf
25 вересня 2020 16:35
Довідки ст.17.pdf
25 вересня 2020 16:35
Проект Договору.pdf
25 вересня 2020 16:35
Тендерна пропозиція.pdf
25 вересня 2020 16:35
Відомості підприємства.pdf

Публічні документи

25 вересня 2020 16:27
Електронний підпис
25 вересня 2020 16:17
2.3.1. Аналогічний досвід.pdf
25 вересня 2020 16:17
4. Цінова пропозиція.pdf
25 вересня 2020 16:17
13. СТАТУТ.pdf
25 вересня 2020 16:17
11. Проект Договору.pdf
25 вересня 2020 16:17
9.1. Лицензия.pdf
25 вересня 2020 16:17
5. Лист про повноваження.pdf

Публічні документи

25 вересня 2020 13:34
Електронний підпис
25 вересня 2020 13:28
Свідоцтва на техніку.pdf
25 вересня 2020 13:28
Атестат АБЗ.pdf
25 вересня 2020 13:28
Реєстр №4.pdf
25 вересня 2020 13:28
Реєстр №3.pdf
25 вересня 2020 13:28
Реєстр №2.pdf
25 вересня 2020 13:28
Реєстр №1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ "РЕГІОН-БУД"

ТОВ "БК ЄВРОДОР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КОМПАНІЯ "РЕГІОН-БУД"
#42786507
Переможець 1 349 999,99
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 11:07
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 жовтня 2020 14:24

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів UA-2020-09-09-003138-a Капітальний ремонт дороги по вул. Затишній в смт. Борова Борівського району Харківської області (коригування) виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником ТОВ "КОМПАНІЯ "РЕГІОН-БУД" #42786507 у тендерній пропозиції подання яких вимагалось тендерною документацією 1) перелік виявлених невідповідностей: -Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації учасник надав Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідна технічна специфікація, яка не в повному обсязі відповідає інформаціїї, що повинна бути підтверджена наступними документами: договірною ціною, локальним кошторисом, відомості ресурсів, який має бути складений відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу.При перевірці на відповідність умовам ТД були виявлені відхилення, а саме: 1. поданий учасником Локальний кошторис, п.1.Улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи із щебеню шлакового замість Улаштування вирівнювальних шарів із щебеню/засипка вибоїн щебенем.; 2. п.6. На кожні 0,5 см змiни товщини шару додавати, або виключати [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русі транспорту на другій) замість На кожні 0,5 см зміни товщини шару додавати або виключати до норми 18-43-1(на одній половині проїжджої частини при систематичному русі транспорту на другій). 2. подана учасником Відомість ресурсів до технічного завдання не в повному обсязі відповідає умовам ТД, а саме у розділі ІІ Арендовані будівельні машини і механізми замість Бульдозера, потужністю 79 кВт (108к.с) учасником наданий Екскаватори одноковшевi дизельнi на пневмоколiсному ходу на iнших видах будiвничтва, мicткicть ковша 0,25 мЗ); та не надано інформацію про Автогудронатори, місткість 3500л які вимагалися замовником та Щітки дорожні навісні на базі трактора, які вимагалися замовником в складі відомості ресурсів. У розділі ІV Будівельні матеріали, вироби і конструкції: учасником не було зазначено відомості зг.п.16 Гас для технічних цілей, марка КТ1, КТ-2; п.17.Поковки з квадратних заготовок, маса 1,8 кг; бруски обрізні з хвойних порід, довжина 4-6,5м, ширина 75-150 мм, товщина 40-75 мм, ІІІ сорт; Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі (асфальтобетон простий)(дорожні)(аеродромні), що застосовуються у нижніх шарах покриттів, крупнозернисті, марка1 3.Невідповідність, поданої учасником довідки «Інформація про наявність у учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі»(Кваліфікаційні критерії) , а саме наданий перелік машин, механізмів та обладнання поданий не у відповідності до додатку 2 ТД розділу ІІ.Будівельні машини і механізми. Виходячи з поданих учасником документів на підтвердження відповідності запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 2 та Додатку1 до цієї тендерної документації дійшли висновку, що вимоги не виконані в повному обсязі , учаснику необхідно внести зміни до тендерної пропозиції у встановлений законом термін, відповідно до п.3.11 тендерної документації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Додаток 1Тендерної документації Перелік документів , які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника,Таблиця№1 п.1.Наявність обладнання та матеріально-технічної бази. До довідки надаються: - у разі, якщо техніка є власною надаються скановані копії виготовлені з оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, тощо; - у разі залучення техніки - скановані копії виготовлені з оригіналів договорів оренди, лізингу, надання послуг, тощо, у яких повинно бути визначено перелік технічної бази, вказаної у довідці про наявність обладнання та матеріально- технічної бази; - інші документи, (виготовлені з оригіналів документів) які учасник вважає за необхідне надати. Звертаємо увагу Учасників торгів! До довідки включаються тільки такі машини, механізми, обладнання, устаткування та ін., що будуть використовуватися при виконані робіт на об’єкті закупівлі та при розрахунках договірної ціни. 2 Додаток 2 Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі : технічне завдання на будівельні роботи (п.1,п.6); Розділ ІІ.Будівельні машини і механізми (п.6,п.7,п.14) ; розділ ІV Будівельні матеріали, вироби і конструкції (п.16, п.17,п.19,п.23) 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: -оновлений локальний кошторис(з урахуванням змін в п1;6), у відповідності до Додатку 2 «Технічне завдання» -оновлену відомість ресурсів(з урахуванням змін в розділі ІІ Будівельні машини і механізми (п.6,п.7,п.14) ; розділ ІV Будівельні матеріали, вироби і конструкції (п.16, п.17,п.19,п.23) -оновлений -Додаток 1 Перелік документів , які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника,Таблиця№1 п.1.Наявність обладнання та матеріально-технічної бази (у відповідності до Додатку 2, Технічне завдання на будівельні роботи).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2020 11:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ "РЕГІОН-БУД"
#42786507
1 349 999,99
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 16:28
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 16:15
ДУ №5.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 16:15
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 12:21
ДУ№4 Регіон буд.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:20
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 09:58
ДУ №3 від 24.11.2020 Регіонбуд.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 09:57
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 10:33
ДУ№2 Регіон-буд_0001.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 10:32
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 08:45
ДУ№1 від 28.10.2020 Регіон Буд.pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 08:44
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2020 08:53
ДОГОВІР №191 від 21.10.20.pdf укладений
22 жовтня 2020 08:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони вирішили внести зміни до пп.12,13 Договору Генпідряду №191 від 21.10.2020 року
Номер договору про закупівлю: 191
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони вирішили внести зміни до пп.12,13 Договору Генпідряду №191 від 21 жовтня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 191
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони погодили змінити порядок фінансування робіт за Договором генпідряду №191 від 21 жовтня 2020 року та викласти п.3.1 Договору наступним чином: "Ціна (вартість)цього договору є твердою та складає: 1349999.99 грн.(один мільйон триста сорок дев'ять тисяч дев'ятсот дев'яносто дев'ять грн., 99 коп.), у тому числі ПДВ - 225000,00 грн. При цьому: фінансування 2020 року-965 169,00 грн.(Згідно рішення LXXX сесії VII скликання від 02 жовтня 2020 року); фінансування 2021 року - 384 830,99 грн." 2. Враховуючи порядок фінансування робіт, сторони дійшли згоди "Календарний графік виконання робіт", який є додатком №4 до Договору, викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 191
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили змінити порядок фінансування робіт за Договором генпідряду №191 від 21 жовтня 2020 року та викласти п.3.1 Договору наступним чином: Ціна (вартість) цього договору є твердою та складає : 1349999.99 грн., При цьому: фінансування 2020 року - 907 668.54 грн фінансування 2021 року - 442 331.45 грн
Номер договору про закупівлю: 191
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до п.10.4 Договору Генпідряду № 191 від 21 жовтня 2020 року,сторони вирішили внести зміни до п.13 Договору Генпідряду №191 від 21 жовтня 2020 року,виклавши їх в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 191
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 349 999,99
UAH (в тому числі ПДВ 225 000,00 UAH)