Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт тротуару по вул. Покровській від пр. Соборного до вул. Поштової (вздовж Свято-Покровського кафедрального собору Української православної церкви по пр. Соборному, 37) в м. Запоріжжі» за кодом CPV за ДК 021:2015 код 45233000-9 (Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Очікувана вартість
1 313 119,00 UAH
UA-2021-04-30-003174-b ea69a7a421f241938348c3808d6f4a9d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Ткаченко

+380996575524 i.tkachenko@zp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Олександрівському району
Код ЄДРПОУ: 37573707
Місцезнаходження: 69063, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, вул. Олександрівська, буд. 26
Контактна особа: Ірина Ткаченко
+380996575524
i.tkachenko@zp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 квітня 2021 11:58
Звернення за роз’ясненнями: до 11 травня 2021 11:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 травня 2021 11:10
Початок аукціону: 17 травня 2021 13:39
Очікувана вартість: 1 313 119,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 131,19 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник надає забезпечення пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (у формі оригіналу банківської гарантії у форматі PDF або JPEG). Банківська гарантія подається через електронну систему закупівель у вигляді електронного документа, скріпленого УЕП\КЕП особи уповноваженої на підписання банківської гарантії. Файл з УЕП\КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад файл у форматі p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки замовником УЕП \КЕП особи уповноваженої на підписання банківської гарантії. Банківська гарантія оформлюється відповідно до законодавства, зокрема, Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг", Закону України "Про електронні довірчі послуги", постанови Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції».
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 6500 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Гарантія надається до повного виконання Підрядником своїх зобов'язань за Договором, та буде використана для забезпечення виконання фінансових зобов'язань Підрядника, щодо: сплати санкцій та відшкодування Замовнику збитків, зумовлених невиконанням або неналежним виконанням Підрядником зобов'язань за цим Договором; повернення переплачених сум. Більш детально зазначено у ДОДАТКУ №7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


«Капітальний ремонт тротуару по вул. Покровській від пр. Соборного до вул. Поштової (вздовж Свято-Покровського кафедрального собору Української православної церкви по пр. Соборному, 37) в м. Запоріжжі» за кодом CPV за ДК 021:2015 код 45233000-9 (Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт тротуару по вул. Покровській від пр. Соборного до вул. Поштової (вздовж Свято-Покровського кафедрального собору Української православної церкви по пр. Соборному, 37) в м. Запоріжжі» за кодом CPV за ДК 021:2015 код 45233000-9 (Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69063, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Олександрівська, буд.26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата проводиться Замовником у національній грошовій одиниці, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника, зазначений у Договорі, на підставі оформленого належним чином Акту прийому-передачі виконаних робіт (форма № КБ-2в, форма № КБ-3), підписаного уповноваженими представниками обох Сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі статей 48, 49 Бюджетного кодексу України, протягом 7-ми банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет закупівлі Договору на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник надає забезпечення пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (у формі оригіналу банківської гарантії у форматі PDF або JPEG). Банківська гарантія подається через електронну систему закупівель у вигляді електронного документа, скріпленого УЕП\КЕП особи уповноваженої на підписання банківської гарантії. Файл з УЕП\КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад файл у форматі p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки замовником УЕП \КЕП особи уповноваженої на підписання банківської гарантії. Банківська гарантія оформлюється відповідно до законодавства, зокрема, Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг", Закону України "Про електронні довірчі послуги", постанови Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції».

Сума забезпечення: 6500 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Гарантія надається до повного виконання Підрядником своїх зобов'язань за Договором, та буде використана для забезпечення виконання фінансових зобов'язань Підрядника, щодо: сплати санкцій та відшкодування Замовнику збитків, зумовлених невиконанням або неналежним виконанням Підрядником зобов'язань за цим Договором; повернення переплачених сум. Більш детально зазначено у ДОДАТКУ №7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 травня 2021 14:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Статусбудінжиніринг" 1 313 114,40
UAH з ПДВ
1 299 895,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ОСНОВАНІЄ" 1 313 119,00
UAH з ПДВ
1 299 900,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

14 травня 2021 09:53
Електронний підпис
14 травня 2021 09:52
7. Витяг ПДВ.pdf.p7s
14 травня 2021 09:52
8. Статут.pdf
14 травня 2021 09:51
7. Витяг ПДВ.pdf
14 травня 2021 09:51
9. Цінова пропозиція.pdf.p7s
14 травня 2021 09:51
9. Цінова пропозиція.pdf
14 травня 2021 09:51
10. Банківська гарантія.zip
14 травня 2021 09:51
8. Статут.pdf.p7s

Публічні документи

13 травня 2021 19:15
Електронний підпис
13 травня 2021 14:59
8.2 Экскаватор ЭО 2629.jpg
13 травня 2021 14:59
5 витяг ПДВ.pdf
13 травня 2021 14:59
8 довідка обл.pdf
13 травня 2021 14:59
8.2 Экскаватор ЭО 2629 1.jpg
13 травня 2021 14:59
6 Статут.pdf
13 травня 2021 14:59
18 проект договору.pdf
13 травня 2021 14:59
8.1 балансова довідка.pdf
13 травня 2021 14:59
10 довідка працівники.pdf
13 травня 2021 14:59
8.2 самоскид _3_.jpg
13 травня 2021 14:59
1.2 Протокол 1.2020.pdf
13 травня 2021 14:59
8.2 Техпаспорт каток _3_.pdf
13 травня 2021 14:59
9 довідка поломки тех.pdf
13 травня 2021 14:59
8.2 самоскид _1_.jpg
13 травня 2021 14:59
13 тех завдання.pdf
13 травня 2021 14:59
12 лист-відгук.pdf
13 травня 2021 14:59
8.2 самоскид _2_.jpg
13 травня 2021 14:59
1.3 Рішення каракар.pdf
13 травня 2021 14:59
8.2 Техпаспорт каток _2_.pdf
13 травня 2021 14:59
7 тп.pdf
13 травня 2021 14:59
17 дц та кошторис.pdf
13 травня 2021 14:59
1.1 Наказ на директора.pdf
13 травня 2021 14:59
8.2 Техпаспорт каток _1_.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Статусбудінжиніринг"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ОСНОВАНІЄ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Статусбудінжиніринг"
#41219095
Переможець 1 299 895,00
UAH з ПДВ
19 травня 2021 11:25

Документи

19 травня 2021 11:25
Електронний підпис
19 травня 2021 11:24
Протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 травня 2021 11:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Статусбудінжиніринг"
#41219095
1 299 895,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 травня 2021 11:25
Електронний підпис
19 травня 2021 11:24
Протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 вересня 2021 09:11
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2021 14:58
додаткова угода.pdf зміни до договору
10 серпня 2021 14:48
Електронний підпис укладений
25 травня 2021 08:53
Додаток .PDF укладений
25 травня 2021 08:52
Договір № 46.PDF укладений
25 травня 2021 08:52

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
28 липня 2021 17:56
541 576,12 UAH UA248201720344291021100078356
РА ЗМР по Олександрівському району
UA253133990000026001055737609
ТОВ "Статусбудінжиніринг"
Оплачений
31 серпня 2021 10:51
673 875,21 UAH UA248201720344291021100078356
РА ЗМР по Олександрівському району
UA253133990000026001055737609
ТОВ "Статусбудінжиніринг"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 1 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" внесені зміни у пункт п.4.1 р 4 "ЦІНА, ПОРЯДОК ФІНАНСУВАННЯ ТА ОПЛАТИ" Договору. Ціна договору зменшена та становить 1 215 451,33 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 215 451,33
UAH (в тому числі ПДВ 202 575,22 UAH)