Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Overhaul of the public highway of local importance С141908 Boberka - Borynya in Turka district of Lviv region (DK 021: 2015:45453000-7 Overhaul and restoration)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 43493483 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18 |
Контактна особа: |
Дропа Оксана Ігорівна +380322999141 lodatenderdorogy@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Department of Road Economy of Lviv Regional State Administration |
National ID: | 43493483 |
Contact point: |
Dropa Oksana +380322999141 lodatenderdorogy@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 липня 2020 15:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 серпня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 вересня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 09 вересня 2020 12:05 |
Очікувана вартість: | 430 127 726,97 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 150 638,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2150638 UAH |
Publication date: | 31 липня 2020 15:37 |
Enquiries until: | 24 серпня 2020 09:00 |
Complaints submission until: | до 30 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 вересня 2020 09:00 |
Information
Estimated total value: | 430 127 727 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 2 150 639 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти банківських днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 серпня 2020 13:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 серпня 2020 13:11 |
Зміни до ТД.pdf | |
26 серпня 2020 13:11 |
ТД Боберка-Бориня.pdf | |
10 серпня 2020 12:45 |
Зміни до ТД.pdf | |
31 липня 2020 15:37 |
ПД Боберка-Бориня.pdf |
26 серпня 2020 13:28 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
26 серпня 2020 13:11 |
Зміни до ТД.pdf
|
||||||
26 серпня 2020 13:11 |
ТД Боберка-Бориня.pdf
|
||||||
10 серпня 2020 12:45 |
Зміни до ТД.pdf
|
||||||
31 липня 2020 15:37 |
ПД Боберка-Бориня.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2. При підготовці тендерної пропозиції учасник повинен дотримуватися вимог тендерної документації.
3. Розділ Тендрної документації "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" містить детальний опис оформлення документів тендерної пропозиції. Просимо з ним ознайомитися.
• пункт 3 – відстань переміщення складає до 50 м.(загальна відстань згідно пунктів 2 та 3 складає до 70 м.);
• пункт 8 – відстань переміщення складає до 30 м (загальна відстань згідно пунктів 7 та 8 складає до 50 м.);
• пункт 14 – кількість проходів 6.;
• пункт 20 – переміщення ґрунту 40 м.;
• пункт 97 – зміна товщини на 2 см. (остаточна товщина шару складає 10 см.);
• пункт 107 та 108 – зміна товщини на 5 см. (остаточна товщина шару складає 10 см.);
• пункт 161 – зміна товщини на 5 см. (остаточна товщина шару складає 5 см.);
• пункт 274 – зміна товщини на 5 см. (остаточна товщина шару складає 5 см.);
• пункт 360 – зміна товщини на 5 см. (остаточна товщина шару складає 5 см.);
• пункт 451 – зміна товщини на 5 см. (остаточна товщина шару складає 5 см.);
• пункт 544 – зміна товщини на 5 см. (остаточна товщина шару складає 5 см.);
• пункт 703 – зміна товщини на 5 см. (остаточна товщина шару складає 5 см.).
• пункти 278, 364, 455, 548, 707 – зміна товщини на 1 см. (остаточна товщина 4 см.)
3. інформація та документи, що містить технічний опис предмета закупівлі (технічна специфікація) (Додаток 3 до тендерної документації).
Усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи, листи-гарантії, тощо), які складаються безпосередньо учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку (у разі наявності) та обов’язково містити: №, дату, посаду, прізвище, ініціали та підпис керівника або іншої уповноваженої особи, а також повну назву предмету закупівлі, щодо якої учасником складаються вищезазначені документи.
У відповідності до Закону України від 23.03.2017р. № 1982-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами – підприємцями» відбитки печатки, на усіх документах, які складаються безпосередньо учасниками та завантажуються в електронну систему закупівель, не є обов’язковим та проставляються за бажанням учасників. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).
Усі документи, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів або належним чином засвідчених копій документів та подаються в електронному вигляді кольорових сканованих копій у форматі Portable Document Format (pdf); скановані документи повинні бути викладені в повному обсязі, бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання); завантаженим файлам присвоювати назву, яка відповідає змісту завантаженого документу; документ, розміщений на декількох сторінках, завантажувати одним файлом. У разі надання неякісних сканованих копій документів або пошкоджених електронних файлів, що унеможливлюють їх розгляд (нечітке зображення, зміщене зображення, файл не відкривається, невірний формат файлу тощо) такі документи Замовником не розглядаються і вважаються неподаними учасником.
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-21-000037 ● bba40daa25354b7091fbd88c883956ab
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2023 14:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.02.2023 № 60
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 21.02.2023 № 60.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-07-31-001348-a, 31.07.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-23 16:35:34
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ІD: UA-2020-07-31-001348-a, яка проводилась Департаментом дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
Відповідно до норм пункту 2 частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації.
Аналогічна умова міститься у частині 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
2. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 2 частини другої статті 41 Закону та тендерної документації Замовника.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-27 17:16:24
Пояснення Боберка-Бориня
На Ваш запит про надання пояснення від 23.02.2023 року в межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141908 Боберка - Бориня Турківського району Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-31-001348-a, Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації повідомляє наступне.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141908 Боберка - Бориня Турківського району Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» формувались на основі проєктно-кошторисної документації (експертна оцінка (позитивний) щодо розгляду проектної документації виданим ДП «Західний експертно-технічний центр Держпраці» №476.3100.20/3457 від 28.07.2020 р.).
Очікувана вартість предмета закупівлі: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141908 Боберка - Бориня Турківського району Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» формовалась на основі проєктно-кошторисної документації (експертна оцінка (позитивний) щодо розгляду проектної документації виданим ДП «Західний експертно-технічний центр Держпраці» №476.3100.20/3457 від 28.07.2020 р.).
Джерелом фінансування за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141908 Боберка - Бориня Турківського району Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» є державний бюджет України. Джерело фінансування може бути доповнено та/або змінено у разі прийняття органами місцевого самоврядування рішень щодо скерування додаткового фінансування.
Щодо надання переможцем процедури закупівлі при укладанні договору відповідних документів про підтвердження права підписання договорів про закупівлю та копію ліцензій або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності зазначаємо, що переможець процедури закупівлі – Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" надало вищезгадані документи відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації (додаються до листа).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до висновку моніторингу від 08.03.2023 року процедури закупівлі робіт: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141908 Боберка - Бориня Турківського району Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) », Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме на усунення порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону, а також частини шостої статті 33 та частини четвертої статті 41 Закону – шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл» щодо розірвання договору. Крім того вжити, з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту 3 Порядку №1082 при розміщенні інформації про закупівлю, частини другої статті 21 та частини третьої статті 10 Закону при заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, та їх розміщенні, порушення пунктів 2, 11, 14 та 19 частини другої статті 22 Закону – при складанні тендерної документації, а також пунктів 83 та 84 Загальних умов №668 та частини першої статті 41 Закону – при формуванні умов та укладенні договорів підряду. Замовником на виконання висновку було вжито заходів щодо розірвання Договору № 114-09/20 від 24 вересня 2020 року із Підрядником, зокрема було надіслано запит № 1-1/164-6 від 15 березня 2023 року про розірвання договору за згодою сторін ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ». Відтак Замовником було вжито заходи спрямовані на припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру Договору 114-09/20 від 24 вересня 2020 року з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Також зазначаємо, що було проведено роз’яснювальну роботу із уповноваженими особами щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту 3 Порядку №1082 при розміщенні інформації про закупівлю, частини другої статті 21 та частини третьої статті 10 Закону при заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, та їх розміщенні, порушення пунктів 2, 11, 14 та 19 частини другої статті 22 Закону – при складанні тендерної документації, а також пунктів 83 та 84 Загальних умов №668 та частини першої статті 41 Закону – при формуванні умов та укладенні договорів підряду. Отже, департаментом дорожнього господарства було виконано висновок Державної аудиторської служби України. - Додаток - Запит.
2023-03-15 16:36:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення частини третьої статті 10 Закону, а також пункту 3 Порядку №1082. Укладений за результатами процедури закупівлі договір не відповідає нормам пунктів 83 та 84 Загальних умов №668, та, відповідно, не відповідає нормам частини першої статті 41 Закону)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 43493483 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна, Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 вересня 2020 12:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
423 843 531,00
UAH з ПДВ
|
419 542 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
427 300 000,00
UAH з ПДВ
|
420 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" #32851616 |
Переможець |
419 542 000,00
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2020 18:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 11:59
|
ДУ 9 114-09.20.pdf | зміни до договору |
02 січня 2024 11:58
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2022 12:04
|
ДУ8 114-09.20.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 10:49
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2021 10:34
|
ДУ_7 114-19.20.PDF | зміни до договору |
01 грудня 2021 10:30
|
Електронний підпис | укладений |
27 жовтня 2021 16:49
|
ДУ_6 114-09.20.PDF | зміни до договору |
27 жовтня 2021 16:47
|
Електронний підпис | укладений |
26 травня 2021 12:21
|
ДУ 5 114-09.20.PDF | зміни до договору |
26 травня 2021 10:23
|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2021 10:01
|
ДУ 4 114-09.20.PDF | зміни до договору |
21 травня 2021 09:57
|
Електронний підпис | укладений |
19 травня 2021 15:59
|
ДУ 3 114-09.20.pdf | зміни до договору |
19 травня 2021 15:52
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2020 16:28
|
ДУ 2 114-09.20.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 14:19
|
Електронний підпис | укладений |
13 листопада 2020 15:54
|
ДУ 1 114-09.20.pdf | зміни до договору |
13 листопада 2020 15:52
|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2020 16:12
|
Договір 114-09.20.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2020 16:07
|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2020 09:47
|
Договір 114-09/20 | укладений |
29 вересня 2020 09:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з оприлюдненням Договору на якому не проставлена печатка Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 114-09/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2020 році |
Номер договору про закупівлю: | 114-09/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2020 році |
Номер договору про закупівлю: | 114-09/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 114-09/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення п. 3.3 Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 114-09/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2021 році уточнення |
Номер договору про закупівлю: | 114-09/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 114-09/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 114-09/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії Договору до 31.12.2023 року. |
Номер договору про закупівлю: | 114-09/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 114-09/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |