Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Дашківська амбулаторія загальної практики-сімейної медицини по вул. Центральна, 123 А, в м. Дашківці, Літинського району - будівництво (коригування 2) (додаткові роботи)
Очікувана вартість
2 214 630,95 UAH
UA-2021-12-14-014306-c ea4d0e6ac2cf4c99ab137f6976605929
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артем Шмагалов

+380988920564 lawyerdpabi@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНИЙ ІНЖИНІРИНГ"
Код ЄДРПОУ: 31325005
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ТЕАТРАЛЬНА будинок 14
Контактна особа: Артем Шмагалов
+380988920564
lawyerdpabi@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
1. За результатами процедури відкритих торгів UA-2021-05-05-000858-c, Державним підприємством «Архітектурно-будівельний інжиніринг» укладено підрядний договір № 20-21 від 10 червня 2021 року з Фірмою «Сфера» - приватним багатопрофільним малим підприємством (код ЄДРПОУ 13302754) на виконання робіт по об’єкту: «Дашківська амбулаторія загальної практики-сімейної медицини по вул. Центральна, 123 А, в м. Дашківці, Літинського району - будівництво».
Відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Додаткові аналогічні роботи по об’єкту «Дашківська амбулаторія загальної практики-сімейної медицини по вул. Центральна, 123 А, в м. Дашківці, Літинського району - будівництво (коригування 2)» є невід’ємною частиною скоригованого проекту генеральним проектувальником зазначеного об’єкту, який отримав позитивний експертний звіт Вінницької обласної комунальної установи «Служба технічного нагляду за об’єктами житлово-комунального господарства» від 24 листопада 2021 року № 04-07-0322.
Виконання робіт попереднім виконавцем будівельних робіт по вищезазначеному об’єкту дозволить забезпечити уникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, сумісність з рядом вже розпочатих будівельно-монтажних робіт, які потребують завершення.
В зв’язку з тим, що додаткові роботи технічно та економічно пов’язані з первинним договором та первиною проектною документацією, забезпечити якість, безперервність їх виконання та вчасно завершити всі роботи можливо лише при виконанні всього комплексу робіт одним виконавцем, що вже виконує основну частину робіт, згідно з основним договором.
Вартість виконання робіт за основним підрядним договором № 20-21 від 10 червня 2021 року становить 10 892 766,19 грн.(десять мільйонів вісімсот дев’яносто дві тисячі сімсот шістдесят шість гривень 19 копійок)з урахуванням ПДВ,в тому числі не монтоване обладнання на суму 706 954,02 грн. (сімсот шість тисяч дев’ятсот п’ятдесят чотири гривні 02 копійки) з урахуванням ПДВ, та вмонтоване обладнання на суму 367 856,14 грн. (триста шістдесят сім тисяч вісімсот п’ятдесят шість гривень 14 копійок), з урахуванням ПДВ.
Замовником на підставі наданої Фірмою «Сфера» - приватним багатопрофільним малим підприємством (код ЄДРПОУ 13302754) документації було визначено, що очікувана вартість додаткових аналогічних робіт по об’єкту «Дашківська амбулаторія загальної практики-сімейної медицини по вул. Центральна, 123 А, в м. Дашківці, Літинського району - будівництво (коригування 2)» за даною переговорною процедурою становитиме 2 214 630,95 грн. (два мільйони двісті чотирнадцять тисяч шістсот тридцять грн. 95 коп.), з урахуванням ПДВ, що не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) підрядного договору № 20-21 від 10 червня 2021 року.
Таким чином, у даному випадку є обґрунтовані підстави застосування переговорної процедури закупівлі додаткових аналогічних робіт по об’єкту: «Дашківська амбулаторія загальної практики-сімейної медицини по вул. Центральна, 123 А, в м. Дашківці, Літинського району - будівництво (коригування 2)» у зв’язку з виникненням необхідності у закупівлі додаткових аналогічних робіт, що підтверджується скоригованим проектом, згідно пункту 5 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 грудня 2021 15:02
Оскарження наміру укласти договір: 25 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ної медицини по вул. Центральна, 123 А, в м. Дашківці, Літинського району - будівництво (коригування 2) (додаткові роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22363, Україна, Вінницька область, с. Дашківці, Центральна 123А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

14 грудня 2021 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2021 14:58
1 Пртокол про прийняття переговорної процедури_Калинівка.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-04-05-000039 ● 6f2190d104be414db03a8676a0b8bf97
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 квітня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 квітня 2022 22:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

05.04.2022 №95
(дата)
Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г.В. від 04.04.2022 року.


Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 05.04.2022 №95

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

12. UA-2021-12-14-014306-c 14.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-04-08 11:46:27

Про надання паояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі додаткових робіт по об’єкту «Дашківська амбулаторія загальної практики-сімейної медицини по вул. Центральна, 123 А, в м. Дашківці, Літинського району - будівництво (коригування 2) (додаткові роботи)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-14-014306-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Відповідно до пункту восьмого частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури, закупівлі експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Так, в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури за номером ID: UA-2021-12-14-014306-c, наявна інформація з посиланням на інші документи, щодо наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі з підстав визначених пункт п`ятим частини другої статті 40 Закону, зокрема: за результатами процедури відкритих торгів UA-2021-05-05-000858-c, Державним підприємством «Архітектурно-будівельний інжиніринг» укладено підрядний договір № 20-21 від 10 червня 2021 року з Фірмою «Сфера» - приватним багатопрофільним малим підприємством (код ЄДРПОУ 13302754) на виконання робіт по об’єкту: «Дашківська амбулаторія загальної практики-сімейної медицини по вул. Центральна, 123 А, в м. Дашківці, Літинського району - будівництво».
Відповідно до пункту п`ятого частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Додаткові аналогічні роботи по об’єкту «Дашківська амбулаторія загальної практики-сімейної медицини по вул. Центральна, 123 А, в м. Дашківці, Літинського району - будівництво (коригування 2)» є невід’ємною частиною скоригованого проекту генеральним проектувальником зазначеного об’єкту, який отримав позитивний експертний звіт Вінницької обласної комунальної установи «Служба технічного нагляду за об’єктами житлово-комунального господарства» від 24 листопада 2021 року № 04-07-0322.
Виконання робіт попереднім виконавцем будівельних робіт по вищезазначеному об’єкту дозволить забезпечити уникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, сумісність з рядом вже розпочатих будівельно-монтажних робіт, які потребують завершення. В зв’язку з тим, що додаткові роботи технічно та економічно пов’язані з первинним договором та первиною проектною документацією, забезпечити якість, безперервність їх виконання та вчасно завершити всі роботи можливо лише при виконанні всього комплексу робіт одним виконавцем, що вже виконує основну частину робіт, згідно з основним договором.
Вартість виконання робіт за основним підрядним договором № 20-21 від 10 червня 2021 року становить 10 892 766,19 грн.(десять мільйонів вісімсот дев’яносто дві тисячі сімсот шістдесят шість гривень 19 копійок)з урахуванням ПДВ,в тому числі не монтоване обладнання на суму 706 954,02 грн. (сімсот шість тисяч дев’ятсот п’ятдесят чотири гривні 02 копійки) з урахуванням ПДВ, та вмонтоване обладнання на суму 367 856,14 грн. (триста шістдесят сім тисяч вісімсот п’ятдесят шість гривень 14 копійок), з урахуванням ПДВ. Замовником на підставі наданої Фірмою «Сфера» - приватним багатопрофільним малим підприємством (код ЄДРПОУ 13302754) документації було визначено, що очікувана вартість додаткових аналогічних робіт по об’єкту «Дашківська амбулаторія загальної практики-сімейної медицини по вул. Центральна, 123 А, в м. Дашківці, Літинського району - будівництво (коригування 2)» за даною переговорною процедурою становитиме 2 214 630,95 грн. (два мільйони двісті чотирнадцять тисяч шістсот тридцять грн. 95 коп.), з урахуванням ПДВ, що не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) підрядного договору № 0-21 від 10 червня 2021 року.
У зв’язку з чим, просимо надати вищезазначені документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі з підстав визначених пунктом п`ятим частини другої статті 40 Закону (відсутність конкуренції з технічних причин) та не можливості надання закуповуваних послуг іншим постачальником.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-04-21 21:04:20

Відповідь

1. Відповідно до експертного звіту від ВОКУ «СЛУЖБА ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ЗА ОБ'ЄКТАМИ ЖКГ» №04-07-0322 від 24.11.2021р. було проведено коригування існуючого проекту, визначено очікувану вартість закупівлі, та оголошено переговорну процедуру. Враховуючи експертний звіт, проектно-кошторисну документацію визначено технічні, якісні характеристики предмета закупівлі. Розмір бюджетного призначення формувався виходячи з того, що об’єкт буде фінансуватися із місцевого бюджету і буде виділятися субвенція з Державного бюджету. Крім того, реалізація проекту передбачалась на кілька років.
Посилання - https://dpabi.coredesign.com.ua/zakupivli/ ,
2. Додаток 2.1. Додаток 2.2.
3. Просимо звернути увагу на те що запитання від ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ надійшло о 14:10 18 квітня 2022 року. Додаток 3.1

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2022-04-26 09:34:28

Запитання

1.Які саме підтверджуючі документи Ви хотіли бачити,якщо наявна експертиза проекту із затвердженим зведеним кошторисом до неї,договірна ціна від підрядника і т.д.? 2.Що Ви розумієте під необгрунтуванням застосування переговорної процедури? 3. По заходам:Яким чином буде здійснено притягнення до відповідальності?

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Доводимо до Вашого відома що уповноважена особа ДП «Архітектурно-будівельний інжиніринг» була притягнута до відповідальності, в зв’язку із допущеними порушеннями в закупівлі № UA-2021-12-14-014306-c «Дашківська амбулаторія загальної практики-сімейної медицини по вул. Центральна, 123 А, в м. Дашківці, Літинського району - будівництво (коригування 2) (додаткові роботи), а також зобов’язуємось не допускати встановлені порушення у подальшому

2022-05-02 10:25:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 22 квітня 2022
Кінцевий строк оскарження: 12 травня 2022

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

уповноважена особа ДП «Архітектурно-будівельний інжиніринг» була притягнута до відповідальності, в зв’язку із допущеними порушеннями в закупівлі № UA-2021-12-14-014306-c «Дашківська амбулаторія загальної практики-сімейної медицини по вул. Центральна, 123 А, в м. Дашківці, Літинського району - будівництво (коригування 2) (додаткові роботи), а також зобов’язуємось не допускати встановлені порушення у подальшому

2022-06-27 16:33:40

Оскарження в суді

Опис: До Вінницького окружного адміністративного суду який знаходиться по вул. Брацлавській, 14, м.Вінниця 21001 було подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівель
Дата публікації: 31 травня 2022
Номер відкриття провадження: 120/400/22-а
Дата відкриття провадження: 24 травня 2022

Документи:

31 травня 2022 13:55
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО
#13302754
Переможець 2 214 630,95
UAH
14 грудня 2021 15:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2021 15:02

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО
#13302754
2 214 630,95
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 12:14
Додаткова угода 1 від 28.12.2021 Дашківці.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 12:14
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 12:09
Підрядний договір 129-21 від 28.12.2021.pdf укладений
28 грудня 2021 12:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. З метою повного та належного виконання зобов’язань за Підрядним договором, сторони погодились викласти п. 3.1. розділу 3 «Ціна договору» Підрядного договору № 129-21 від «28» грудня 2021 року у наступній редакції: «Договірна ціна будівельно-монтажних робіт згідно державної процедури закупівлі становить 2 214 630,95 грн. (два мільйони двісті чотирнадцять тисяч шістсот тридцять гривень 95 копійок) з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 263 779,94 грн. (двісті шістдесят три тисячі сімсот сімдесят дев’ять гривень 94 копійки) з урахуванням ПДВ, та вмонтоване обладнання на суму 525 341,12 грн. (п’ятсот двадцять п’ять тисяч триста сорок одна гривня 12 копійок), з урахуванням ПДВ. Фінансування будівельно-монтажних робіт на 2021 рік за рахунок коштів місцевого бюджету складає: 2 130 968,72 грн. (два мільйони сто тридцять тисяч дев’ятсот шістдесят вісім гривень 72 копійки), з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 255 753,67 грн. (двісті п’ятдесят п’ять тисяч сімсот п’ятдесят три гривні 67 копійок) з урахуванням ПДВ, та вмонтоване обладнання на суму 525 341,12 грн. (п’ятсот двадцять п’ять тисяч триста сорок одна гривня 12 копійок), з урахуванням ПДВ. 2. Продовжити строк виконання робіт та у зв’язку з цим викласти п. 5.1 Підрядного договору в наступній редакції: «Початком виконання робіт вважається день підписання Договору. Терміном фактичного закінчення виконання робіт вважається дата підписання акту виконаних робіт згідно проекту та додаткових робіт в разі їх виникнення. Строк виконання робіт складає 31.12.2022 року, але до повного виконання Сторонами взятих зобов’язань». 3. Продовжити строк дії Підрядного договору та у зв’язку з цим викласти п. 20.1 Підрядного договору в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2022 року, але до повного виконання Сторонами взятих зобов’язань. Строком Договору є час, протягом якого Сторони будуть здійснювати свої права та виконувати свої обов′язки відповідно до Договору.
Номер договору про закупівлю: 129-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML