Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Cross ties and wooden bars, under the Code 34940000-8 “Railway equipment” according to the State Classifier of Production and Services 021:2015 (ДК 021:2015)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН" |
Код ЄДРПОУ: | 03328913 |
Вебсайт: | http://metro.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03056, Україна , Київська область обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35 |
Контактна особа: |
Висоцька Ольга Василівна 380442385809 O.Vysotska@metro.kyiv.ua |
Додаткові контактні особи: |
Даценко Олександр Володимирович (044)238-49-00 A.Dacenko@metro.kyiv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Municipal Enterprise "Kyiv Metro" |
National ID: | 03328913 |
Contact point: |
Vysotska Olga 380442385809 O.Vysotska@metro.kyiv.ua |
Additional contacts: |
Даценко Олександр Володимирович (044)238-49-00 A.Dacenko@metro.kyiv.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 вересня 2021 14:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 жовтня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 28 жовтня 2021 11:13 |
Очікувана вартість: | 6 325 850,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується наданням забезпечення виконання зобов’язань учасника перед Замовником, у вигляді такого забезпечення, як гарантія, а саме, банківська гарантія (електронна банківська гарантія) (далі – Гарантія), оформлена у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» та Положення «Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 на суму 189 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 189000 UAH |
Publication date: | 06 вересня 2021 14:17 |
Enquiries until: | 01 жовтня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 07 жовтня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 жовтня 2021 17:00 |
Information
Estimated total value: | 6 325 850 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 31 700 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дати поставки замовленої партії товару на склад Покупця на підставі видаткової накладної | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 вересня 2021 14:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 вересня 2021 14:14 |
ТД.doc | |
06 вересня 2021 14:14 |
Додаток 1.docx | |
06 вересня 2021 14:14 |
Додаток 2.docx | |
06 вересня 2021 14:14 |
Додаток 3.docx | |
06 вересня 2021 14:14 |
Додаток 4.docx | |
06 вересня 2021 14:14 |
Додаток 5.docx | |
06 вересня 2021 14:14 |
Додаток 6.docx | |
06 вересня 2021 14:14 |
Додаток 7.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-01-000017 ● 531c7c0c043147a4993c7ce9335635f5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 грудня 2021 16:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.12.2021 Одеса № 778
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 01.12.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 01.12.2021 № 778
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
5 UA-2021-09-06-002724-b 06.09.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-02 13:46:18
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-06 17:28:51
На запит про надання пояснення щодо закупівлі Шпали та бруси дерев'яні, код 34940000-8 «Залізничне обладнання» за ДК 021:2015
Пояснення викладено в листі від 06.12.2021 №466-ТК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-09 16:23:59
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Чому Замовником після внесення інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, оголошення про закупівлю, тендерна документація, укладений договір), на них накладено електронний цифровий підпис (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом?
Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Наказ Мінекономрозвитку № 1082) розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-14 16:54:24
На запит про надання пояснення щодо закупівлі Шпали та бруси дерев'яні, код 34940000-8 «Залізничне обладнання» за ДК 021:2015
Пояснення викладено в листі від 14.12.2021 №471-ТК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку викладено в листі від 23.12.2021 №481-ТК
2021-12-23 11:02:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку № 1082.)
Оскарження в суді
Опис: | КП «Київський метрополітен» подано адміністративний позов від 28.12.2021 №12/04-901 до Окружного адміністративного суду м. Києва про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби України від 17.12.2021 про результати моніторингу процедури закупівлі. |
Дата публікації: | 04 січня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 640/39740/21 |
Дата відкриття провадження: | 24 січня 2022 |
Документи:
27 січня 2022 13:34
|
Електронний підпис |
04 січня 2022 10:46
|
Електронний підпис |
04 січня 2022 10:46
|
№12-04-901 від 28.12.2021.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН" |
Код ЄДРПОУ: | 03328913 |
Місцезнаходження: | 03056, Україна, Київська область обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ФОРЕСТ-БУДЕКСПОРТ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ТД "КШЗ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 жовтня 2021 11:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ФОРЕСТ-БУДЕКСПОРТ |
6 310 944,00
UAH з ПДВ
|
6 310 944,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТД "КШЗ" |
6 325 800,00
UAH з ПДВ
|
6 325 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ФОРЕСТ-БУДЕКСПОРТ #36876283 |
Переможець |
6 310 944,00
UAH з ПДВ
|
02 листопада 2021 14:25
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2022 11:45
|
Країна походження товару.pdf | укладений |
28 грудня 2022 11:45
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2021 15:05
|
560-П-21 від 18.11.2021 ТОВ ФОРЕСТ-БУДЕКСПОРТ.pdf | укладений |
18 листопада 2021 15:04
|