Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки Службі автомобільних доріг у Миколаївській області у постійне користування, здійснення державної реєстрації земельної ділянки в Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельної ділянки в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно під автомобільну дорогу загального користування державного значення Н-24 Благовіщенське-Миколаїв (через м. Вознесенськ) км 42+476 км 43+525, в межах території Синюхино-Брідської сільської ради Первомайського району Миколаївської області
Очікувана вартість
164 000,00 UAH
UA-2021-09-23-003261-c ● e9ef8b0955ea4f78a6cf3d7724bf1285
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25878206 |
Місцезнаходження: | 54029, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А |
Контактна особа: |
Горбатюк Ігор Анатолійович 380512564113 GORBATUKI13@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 вересня 2021 13:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 жовтня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 12 жовтня 2021 13:40 |
Очікувана вартість: | 164 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 820,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна включати документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (Форма забезпечення тендерної пропозиції наведена у Додатку №6 до тендерної документації), з дотриманням постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії зазначається інформація щодо договору про надання банківської гарантії/договору про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір в складі тендерної пропозиції. У разі відсутності в банківській гарантії інформації щодо договору про надання банківської гарантії/договору про надання гарантії, учасник в складі тендерної пропозиції надає документ(и), на підставі якого(их) учаснику надано банківську гарантію та який(і) регламентує взаємовідносини Банка-гаранта та учасника при наданні банківської гарантії. Банківська установа, що видала електронну гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності (видана НБУ), яка надається в складі тендерної пропозиції учасника. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає не більше ніж 3 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 4 920,00 грн. (чотири тисячі дев’ятсот двадцять гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (гарантійний лист, довідка тощо) від банку-гаранта про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка по особовому рахунку з банку по рахунку покриття, видані банком – гарантом, завірені печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта, із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає розміщення грошових коштів на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах розміщення грошових коштів на депозитний рахунок та грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. На підтвердження зазначеного учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (гарантійний лист, довідка тощо) від банку-гаранта, завірені печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта, із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. Умова щодо розміщення учасником грошових коштів на рахунку покриття за банківською гарантією має бути обов’язково визначена в договорі про надання банківської гарантії/договору про надання гарантії (у разі укладання такого договору) або в документі(-ах), на підставі якого-(их) учаснику надано банківську гарантію та який(і) регламентує взаємовідносини Банка-гаранта та учасника при наданні банківської гарантії. У разі виникнення гарантійних випадків (коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику), кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Зам |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 4920 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 % вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія, видана банківською установою. Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати кінцеву дату строку дії договору не менше ніж на 30 робочих днів. У разі продовженні строку дії договору та виконання зобов’язань за договором, учасник – переможець зобов’язаний продовжити строк дії банківської гарантії або надати нову банківську гарантію на умовах, передбачених цим пунктом. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська установа, що видала електронну гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності, видана НБУ. Документами, що підтверджують надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю є: - оригінал банківської гарантії, що видана переможцю банківською установою; - засвідчені належним чином копії банківської гарантії та ліцензії банку; - копія довіреності, виданої банком на уповноважену особу на підписання гарантії, засвідчена належним чином (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку невиконання або неналежного виконання умов договору. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - зобов’язання банку-гаранта сплатити бенефіціару гарантійну суму єдиним платежем протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання вимоги бенефіціара без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - умови гарантії не можуть бути змінені (крім випадку продовження терміну дії гарантії) і вона не може бути припинена банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою принципала, без згоди та погодження з бенефіціаром, після її передавання/надсилання бенефіціару; - відповідальність банку-гаранта в разі порушення ним свого обов'язку не обмежується сумою, на яку надано гарантію; - Гарантія є чинною з дати її видачі. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, несе учасник-переможець. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону. Способи повернення учаснику-переможцю процедури закупівлі наданого забезпечення виконання договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії повертається переможцю за його письмовим зверненням або з ініціативи замовника (особисто в руки уповноваженому представнику переможця або поштою). Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання або неналежного виконання умов договору. 6.2. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом та цією тендерною документацією, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. У разі виникнення гарантійних випадків (коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається переможцю), Замовник особисто вирішує питання перерахування коштів з банком - гарантом, що надав Банківську гарантію учаснику, в т.ч. надає реквізити установи, до якої необхідно перерахувати кошти. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79420000-4: Управлінські послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки Службі автомобільних доріг у Миколаївській області у постійне користування, здійснення державної реєстрації земельної ділянки в Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельної ділянки в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно під автомобільну дорогу загального користування державного значення Н-24 Благовіщенське-Миколаїв (через м. Вознесенськ) км 42+476 км 43+525, в межах території Синюхино-Брідської сільської ради Первомайського району Миколаївської області
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2021
ДК 021:2015: 79420000-4 — Управлінські послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | відповідно до умов тендерної документації | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 вересня 2021 13:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 вересня 2021 13:39 |
ТД ПР Земля Н-24 Благовіщенське-Миколаїв км 42+476 км 43+525.doc | |
23 вересня 2021 13:39 |
Додаток №5 Проект договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-09-23-003261-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРА-АРТ", Код ЄДРПОУ:43773698
Дата подання: 30 вересня 2021 12:56
вимога
Статтею 16 « Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) передбачено, що Замовник може установлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Тобто Закон вимагає підтверджувати тільки кваліфікацію, знання та досвід працівників учасника, що будуть задіяні при наданні послуг за предметом закупівлі. Законом не передбачено надання інформації про суми нарахованої заробітної плати та утриманих податків працівників учасника процедури закупівлі.
Замовник, всупереч цього, в тендерній документації вимагає надання податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний (податковий) період (квартал), що передує кінцевому строку подання тендерних пропозицій, складений відповідно до наказу Міністерства фінансів України 13.01.2015 № 4, з усіма додатками та Квитанція №2 щодо прийняття зазначеного звіту. Звертаємо увагу замовника, що у вказаному звіті відображена інформація стосовно не тільки тих працівників, які вказані в Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, а й інших працівників та контрагентів (фізичних осіб-підприємців), які співпрацювали з учасником закупівлі у періоді за який подається звіт.
Дана інформація не належить до публічних даних, а передбачена для виконання підприємством функцій податкового агента, подається тільки органам державного контролю, не підпадає обов’язковому оприлюдненню (як декларація держслужбовців тощо) та закрита від розголошення в якості конфіденційної інформації з обмеженим доступом.
На думку замовника зазначений звіт має підтвердити наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними у Довідці. Проте, для підтвердження наявності трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними у Довідці, замовником також висунуто перелік інших документів, які в повній мірі можуть підтвердити наявність цих трудових відносин, а саме:
-трудові книжки та накази про призначення на посаду,
-документ(-и) (наказ(-и), розпорядження, посадові інструкції тощо), що свідчить(-ать) про покладення відповідальності на інженерів – землевпорядників за якість робіт із землеустрою,
- кваліфікаційні сертифікати на всіх інженерів-землевпорядників та інженера(ів)-геодезиста(ів),
- повідомлення про прийняття працівника на роботу (складене відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 року, з відміткою про прийняття органами ДПС).
Також звертаємо вашу увагу, що на підставі вимог, викладених в тендерній документації, кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 11 жовтня 2021р; останній звітний (податковий) період (квартал), що передує кінцевому строку подання тендерних пропозицій – 3 квартал 2021р; термін подання звіту за 3 квартал 2021р згідно чинного законодавства – до 09 листопада 2021р. Вимагаючи надати вищеозначений звіт з Квитанцією №2 щодо прийняття зазначеного звіту до 11 жовтня 2021р, замовник вимагає подати вищеозначений звіт достроково, чим порушує вимоги чинного законодавства стосовно строків надання звітності.
На підставі вищевикладеного, вимога додатку 1 до тендерної документації щодо надання податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний (податковий) період (квартал), що передує кінцевому строку подання тендерних пропозицій, складений відповідно до наказу Міністерства фінансів України 13.01.2015 № 4, з усіма додатками та Квитанція №2 щодо прийняття зазначеного звіту підлягає вилученню як така, що суперечить чинному законодавству.
Розгорнути
Згорнути
Замовник, всупереч цього, в тендерній документації вимагає надання податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний (податковий) період (квартал), що передує кінцевому строку подання тендерних пропозицій, складений відповідно до наказу Міністерства фінансів України 13.01.2015 № 4, з усіма додатками та Квитанція №2 щодо прийняття зазначеного звіту. Звертаємо увагу замовника, що у вказаному звіті відображена інформація стосовно не тільки тих працівників, які вказані в Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, а й інших працівників та контрагентів (фізичних осіб-підприємців), які співпрацювали з учасником закупівлі у періоді за який подається звіт.
Дана інформація не належить до публічних даних, а передбачена для виконання підприємством функцій податкового агента, подається тільки органам державного контролю, не підпадає обов’язковому оприлюдненню (як декларація держслужбовців тощо) та закрита від розголошення в якості конфіденційної інформації з обмеженим доступом.
На думку замовника зазначений звіт має підтвердити наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними у Довідці. Проте, для підтвердження наявності трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними у Довідці, замовником також висунуто перелік інших документів, які в повній мірі можуть підтвердити наявність цих трудових відносин, а саме:
-трудові книжки та накази про призначення на посаду,
-документ(-и) (наказ(-и), розпорядження, посадові інструкції тощо), що свідчить(-ать) про покладення відповідальності на інженерів – землевпорядників за якість робіт із землеустрою,
- кваліфікаційні сертифікати на всіх інженерів-землевпорядників та інженера(ів)-геодезиста(ів),
- повідомлення про прийняття працівника на роботу (складене відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 року, з відміткою про прийняття органами ДПС).
Також звертаємо вашу увагу, що на підставі вимог, викладених в тендерній документації, кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 11 жовтня 2021р; останній звітний (податковий) період (квартал), що передує кінцевому строку подання тендерних пропозицій – 3 квартал 2021р; термін подання звіту за 3 квартал 2021р згідно чинного законодавства – до 09 листопада 2021р. Вимагаючи надати вищеозначений звіт з Квитанцією №2 щодо прийняття зазначеного звіту до 11 жовтня 2021р, замовник вимагає подати вищеозначений звіт достроково, чим порушує вимоги чинного законодавства стосовно строків надання звітності.
На підставі вищевикладеного, вимога додатку 1 до тендерної документації щодо надання податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний (податковий) період (квартал), що передує кінцевому строку подання тендерних пропозицій, складений відповідно до наказу Міністерства фінансів України 13.01.2015 № 4, з усіма додатками та Квитанція №2 щодо прийняття зазначеного звіту підлягає вилученню як така, що суперечить чинному законодавству.
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 жовтня 2021 16:56
«Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянула вимогу учасника, розміщену в електронній системі закупівель 30 вересня 2021 року та повідомляє наступне.
Відповідно ч.1 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно п.2 ч.2 ст.22 Закону, тендерна документація, серед іншого, повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно ч.3 ст.22 тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Одночасно, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, звісно, не порушуючи принципів здійснення публічних закупівель.
Замовником п.5.1. розділу ІІІ тендерної документації визначено, серед іншого, необхідність документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» згідно форм та вимог, встановлених у Додатку №1 до тендерної документації.
Відповідно до п.1 додатку №1 до тендерної документації, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник в складі тендерної пропозиції надає, серед іншого, повідомлення про прийняття працівника на роботу (складене відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 року, з відміткою про прийняття органами ДПС) та податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний (податковий) період (квартал), що передує кінцевому строку подання тендерних пропозицій, складений відповідно до наказу Міністерства фінансів України 13.01.2015 № 4, з усіма додатками та Квитанція №2 щодо прийняття зазначеного звіту.
Одночасно повідомляємо, що згідно ч. 2 ст. 28 Закону конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Звертаємо увагу, що відповідно до приписів статті 505 Цивільного кодексу України, комерційною таємницею є інформація, яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв'язку з цим має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію. Комерційною таємницею можуть бути відомості технічного, організаційного, комерційного, виробничого та іншого характеру, за винятком тих, які відповідно до закону не можуть бути віднесені до комерційної таємниці. Конфіденційна інформація є підвидом комерційної інформації, оскільки наповнена тими ж ознаками, що зазначені вище.
Постановою Кабінету Міністрів України «Про перелік відомостей, що не становлять комерційної таємниці» №611 від 09 серпня 1993 року передбачено перелік тих відомостей, що не можуть бути віднесені до комерційної таємниці, зокрема:
«Установити, що комерційну таємницю не становлять:
установчі документи, документи, що дозволяють займатися підприємницькою чи господарською діяльністю та її окремими видами;
інформація за всіма встановленими формами державної звітності».
Підприємства зобов'язані подавати перелічені у цій постанові відомості органам державної виконавчої влади, контролюючим і правоохоронним органам, іншим юридичним особам відповідно до чинного законодавства, за їх вимогою.
Отже, інформація про заробітну плату працівнику не є конфіденційною, не може бути обмежена в доступі і підлягає наданню на запит. Доступ до такої інформації санкціонований законом і не потребує згоди особи.
Також звертаємо увагу учасника, що дискримінаційними є вимоги, які обмежують можливості якого небудь учасника відносно інших учасників, які ставлять якого небудь учасника в гірше становище порівняно з іншими, які містять виключення для певних учасників відносно інших учасників. Вимога тендерної документації щодо надання документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації є однаковою для всіх учасників закупівлі, жодні обмеження, або переваги, або виключення для тих чи інших категорій учасників відсутні, що говорить про відсутність дискримінаційного підходу з боку Замовника.
Відповідно до Порядку заповнення та подання податковими агентами податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 13.01.2015 №4, податковий розрахунок подається окремо за кожний квартал (податковий період) протягом 40 календарних днів, наступних за останнім днем звітного кварталу. Тобто, словосполучення «протягом 40 календарних днів» надає можливість подавати на протязі всього цього періоду, а не в якусь фіксовану дату, тому вимоги тендерної документації ніяким чином не протирічать законодавству та до цієї вимоги тендерної документації ніяким чином не може бути застосовано «вимагає подати достроково».
Також, відповідно до вимог тендерної документації, відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. При настанні зазначених обставин, учасник має надати лист з роз’ясненням щодо неподання такого(их) документу(ів) з посиланням на відповідні норми законодавства, та/або інші об’єктивні, обґрунтовані причини.
Враховуючи вищевикладене, вимога тендерної документації щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, не є дискримінаційною та такою, що суперечить чинному законодавству, тому замовник не вбачає потреби у внесені змін до тендерної документації».
Відповідно ч.1 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно п.2 ч.2 ст.22 Закону, тендерна документація, серед іншого, повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно ч.3 ст.22 тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Одночасно, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, звісно, не порушуючи принципів здійснення публічних закупівель.
Замовником п.5.1. розділу ІІІ тендерної документації визначено, серед іншого, необхідність документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» згідно форм та вимог, встановлених у Додатку №1 до тендерної документації.
Відповідно до п.1 додатку №1 до тендерної документації, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник в складі тендерної пропозиції надає, серед іншого, повідомлення про прийняття працівника на роботу (складене відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 року, з відміткою про прийняття органами ДПС) та податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний (податковий) період (квартал), що передує кінцевому строку подання тендерних пропозицій, складений відповідно до наказу Міністерства фінансів України 13.01.2015 № 4, з усіма додатками та Квитанція №2 щодо прийняття зазначеного звіту.
Одночасно повідомляємо, що згідно ч. 2 ст. 28 Закону конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Звертаємо увагу, що відповідно до приписів статті 505 Цивільного кодексу України, комерційною таємницею є інформація, яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв'язку з цим має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію. Комерційною таємницею можуть бути відомості технічного, організаційного, комерційного, виробничого та іншого характеру, за винятком тих, які відповідно до закону не можуть бути віднесені до комерційної таємниці. Конфіденційна інформація є підвидом комерційної інформації, оскільки наповнена тими ж ознаками, що зазначені вище.
Постановою Кабінету Міністрів України «Про перелік відомостей, що не становлять комерційної таємниці» №611 від 09 серпня 1993 року передбачено перелік тих відомостей, що не можуть бути віднесені до комерційної таємниці, зокрема:
«Установити, що комерційну таємницю не становлять:
установчі документи, документи, що дозволяють займатися підприємницькою чи господарською діяльністю та її окремими видами;
інформація за всіма встановленими формами державної звітності».
Підприємства зобов'язані подавати перелічені у цій постанові відомості органам державної виконавчої влади, контролюючим і правоохоронним органам, іншим юридичним особам відповідно до чинного законодавства, за їх вимогою.
Отже, інформація про заробітну плату працівнику не є конфіденційною, не може бути обмежена в доступі і підлягає наданню на запит. Доступ до такої інформації санкціонований законом і не потребує згоди особи.
Також звертаємо увагу учасника, що дискримінаційними є вимоги, які обмежують можливості якого небудь учасника відносно інших учасників, які ставлять якого небудь учасника в гірше становище порівняно з іншими, які містять виключення для певних учасників відносно інших учасників. Вимога тендерної документації щодо надання документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації є однаковою для всіх учасників закупівлі, жодні обмеження, або переваги, або виключення для тих чи інших категорій учасників відсутні, що говорить про відсутність дискримінаційного підходу з боку Замовника.
Відповідно до Порядку заповнення та подання податковими агентами податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 13.01.2015 №4, податковий розрахунок подається окремо за кожний квартал (податковий період) протягом 40 календарних днів, наступних за останнім днем звітного кварталу. Тобто, словосполучення «протягом 40 календарних днів» надає можливість подавати на протязі всього цього періоду, а не в якусь фіксовану дату, тому вимоги тендерної документації ніяким чином не протирічать законодавству та до цієї вимоги тендерної документації ніяким чином не може бути застосовано «вимагає подати достроково».
Також, відповідно до вимог тендерної документації, відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. При настанні зазначених обставин, учасник має надати лист з роз’ясненням щодо неподання такого(их) документу(ів) з посиланням на відповідні норми законодавства, та/або інші об’єктивні, обґрунтовані причини.
Враховуючи вищевикладене, вимога тендерної документації щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, не є дискримінаційною та такою, що суперечить чинному законодавству, тому замовник не вбачає потреби у внесені змін до тендерної документації».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 жовтня 2021 14:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРА-АРТ" |
73 683,00
UAH з ПДВ
|
73 683,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Престиж-Ленд" |
153 819,00
UAH з ПДВ
|
153 819,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРА-АРТ" #43773698 |
Переможець |
73 683,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2021 15:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 жовтня 2021 17:49
Обґрунтування аномально низької ціни
до 14 жовтня 2021 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2021 18:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 18:57
|
ДУ №2 від 20.12.2021 Дог 89-Б.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 18:57
|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2021 16:43
|
Договір 89-Б від 03.11.2021.pdf | укладений |
03 листопада 2021 16:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди абзац 1 пункту 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «Загальна вартість послуг за цим Договором, згідно кошторису, становить 72 774,92 грн. (сімдесят дві тисячі сімсот сімдесят чотири грн. 92 коп.) з ПДВ. 2. На підставі абзацу 1 пункту 4.3. Договору, внаслідок виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, пункт 4.1. Договору викласти в наступній редакції: «4.1. Початок послуг з моменту підписання Договору, їх закінчення – 30.12.2021 року». |
Номер договору про закупівлю: | 89-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |