Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП Український дитячий центр "Молода гвардія" |
Код ЄДРПОУ: | 33636307 |
Вебсайт: | http://moloda-gvardiya.com.ua/uk/gol-verh |
Місцезнаходження: | 65069, Україна , Одеська обл., Одеса, Миколаївська дорога, 172 |
Контактна особа: |
Осадчук Віталій Михайлович +380487944981 veselov.67@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2021 11:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2021 11:32 |
Очікувана вартість: | 1 270 550,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 352,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за отриманий Товар (партію Товару) Покупець здійснює протягом 60 (шістдесяти) банківських днів з дати підписання Сторонами відповідної видаткової накладної на Товар. При цьому, моментом виконання зобов’язань Покупця по оплаті Товару вважається момент поступлення грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 січня 2021 16:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2021 11:17 |
Проект договору бензин.docx | |
16 січня 2021 11:17 |
ТД.docx топливо 2021.docx |
26 січня 2021 16:41 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 січня 2021 11:17 |
Проект договору бензин.docx
|
|||
16 січня 2021 11:17 |
ТД.docx топливо 2021.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-23-000111 ● 431fd2aa8e8d461cb5c4b7568b2dfec2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2021 16:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.04.2021 № 111
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель від 23.04.2021 № ДЗ-003100-33-2021.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2021-01-16-000308-b 16.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-28 16:35:24
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі нафти і дистилятів (Бензини моторні, дизельне паливо) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-16-000308-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-06 17:19:02
Відповідь на запит щодо надання інформації по проведенню моніторингу до закупівлі Нафта і дистиляти (Бензини моторні, дизельне паливо.) (UA-2021-01-16-000308-b)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі нафти і дистилятів (Бензини моторні, дизельне паливо) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-16-000308-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, надаємо підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат.
За розрахунокм обсягів зазначених в тендерній документації на 2021 рік ДП "УДЦ "Молода гвардія" потребує закупівлі (згідно норм витрат за наказом №43 "Про затвердження норм витрат палива і мастильних матеріалів на автомобілньому транспорті" Міністерства транспорту України від 10.02.1998 року) дизельного палива для 12 одиниць транспортних засобів, в тому числі автобусів та спецтехніки в обсязі - 31 000 л., бензину марки А-92 для 2-х одиниць спецтехніки в обсязі - 5 300 л.; бензину марки А-95 для 4-х одиниць транспортних засобів в обсязі - 8 000 л.
Очікувана вартість в сумі 1 270 550.00 грн., була визначена Уповноваженою особою, яка була звільнена за Наказом №49-к від 09 квітня 2021 року.
Долучаємо копії Наказів ДП "УДЦ "Молода гвардія" щодо призначення та звільнення Уповноваженої особи.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-06 15:17:38
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі нафти і дистилятів (бензини моторні, дизельне паливо) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-16-000308-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином вами здійснена оцінка відповідності тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальності «Вест Кард» (далі – ТОВ «Вест Кард») вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, зокрема щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції копії або сканованого оригіналу чинної ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним на кожну АЗС, що зазначена учасником у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для виконання умов договору, зважаючи на те, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «Вест Кард» відсутня зазначена ліцензія?
2. Чим обґрунтовано вашу позицію щодо визначення в тендерній документації вимоги про надання забезпечення тендерної пропозиції у розмірі, що перевищує 3 відсотка очікуваної вартості закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-07 15:42:20
Відповідь щодо надання пояснень від 06.05.2021 року
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі нафти і дистилятів (бензини моторні, дизельне паливо) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-16-000308-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, надаємо роз’яснення з наступних питань:
Уповноваженою особою, відповідно до ч.11 ст.14 було розглянуто документи у складі пропозиції Учасника та встановлено, що Учасником зазначена інформація згідно листа №1 від 31.01.2021 року, а саме: «ПП «ОККО КОНТРАКТ», повідомляє та гарантує термін дії пропозиції не менший аніж передбачено Замовником у системі електронних торгів, зокрема 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій», що не відповідає вимогам тендерної документації, так як вимогою тендерної документації, а саме Розділ ІІІ, п.4, абз.1 вимагалось «тендерні пропозиції вважаються дійсними 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій».
Також, відповідно до ч.11 ст.14 розглянувши документи, було виявлено, що Учасником зазначено інформацію згідно листа №12 від 31.01.2021 року про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для постачання товару за предметом закупівлі, але в порушення вимог Розділу ІІІ, п.5 Тендерної документації до оголошення закупівлі Учасником не було надано скан-копії трудових книжок або трудових договорів, Наказів про призначення або витяги з наказів про призначення, а також Лист – згоду на ім'я Замовника на оброблення, використання, поширення персональних даних та доступ до них відповідно до норм чинного законодавства від кожної особи, зазначеної у довідці за її особистим підписом або завірена Учасником копія Листа-згоди з вказанням коду закупівлі.
Також, Учасником зазначено інформацію про наявність обладнання та матеріально технічної бази, але в порушення вимог Розділу ІІІ, п.5 Тендерної документації до оголошення закупівлі Учасником не надана обов’язкова інформація про наявність не менше десяти автозаправних станцій на території м. Одеси.
Надана пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення закупівлі. Згідно з п.1 ч.13 ст.14 Закону, тому Уповноваженою особою було відхилено пропозицію Учасника «ПП «ОККО КОНТРАКТ».
Очікувана вартість процедури закупівлі в сумі 1 270 550 грн., була визначена Уповноваженою особою, яка була звільнена за Наказом №49-к від 09 квітня 2021 року. Долучаємо копії Наказів ДП "УДЦ "Молода гвардія" щодо призначення та звільнення Уповноваженої особи.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-05-06 17:22:04
Пояснення з власної ініціативи
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі нафти і дистилятів (Бензини моторні, дизельне паливо) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-16-000308-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, надаємо підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат. За розрахунокм обсягів зазначених в тендерній документації на 2021 рік ДП "УДЦ "Молода гвардія" потребує закупівлі (згідно норм витрат за наказом №43 "Про затвердження норм витрат палива і мастильних матеріалів на автомобілньому транспорті" Міністерства транспорту України від 10.02.1998 року) дизельного палива для 12 одиниць транспортних засобів, в тому числі автобусів та спецтехніки в обсязі - 31 000 л., бензину марки А-92 для 2-х одиниць спецтехніки в обсязі - 5 300 л.; бензину марки А-95 для 4-х одиниць транспортних засобів в обсязі - 8 000 л. Очікувана вартість в сумі 1 270 550.00 грн., була визначена Уповноваженою особою, яка була звільнена за Наказом №49-к від 09 квітня 2021 року. Долучаємо копії Наказів ДП "УДЦ "Молода гвардія" щодо призначення та звільнення Уповноваженої особи.
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-05-28 18:16:11
Роз'яснення щодо висновку
ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ
Державне підприємство «Український дитячий центр «Молода гвардія» надає відповідь та роз’яснення по виявленим Вами порушенням під час проведення відкритих торгів з процедури закупівлі по коду ДК021:2015-09130000-9 – Нафта і дистиляти.
Унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 19 UA-2021-01-16-000308-b-b1 16.01.2021
1. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник в пункті 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації установив вимогу щодо надання забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 50000,00 грн., що перевищує 3 відсотка очікуваної вартості предмета закупівлі (38116,50 грн.), чим порушив вимоги частини першої статті 25 Закону.
Відповідаємо на зауваження:
Так, дійсно Уповноваженою особою (яка на той час працювала в ДП «УДЦ «Молода гвардія») в підготовці тендерної документації, була допущена помилка щодо надання розміру забезпечення тендерної пропозиції в сумі 50 000,00 грн що перевищує 3 відсотка очікуваної вартості предмета закупівлі. Причина технічної помилки не зрозуміла, так як дана Уповноважена особа звільнена з ДП «УДЦ «Молода гвардія» згідно Витягу з Наказу №49-к від 09 квітня 2021 року.
Але звертаємо Вашу увагу на те, що в укладеному Договорі з Учасником №22-Т/ПЗ від 02.03.2021 року в п. 10.1. розмір забезпечення становить 38 103,21 грн., що не перевищує 3 відсотка очікуваної вартості предмета закупівлі тим самим не порушуючи вимоги частини першої статті 25 Закону.
2. Також моніторингом установлено, що пунктом 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник установив вимогу про завантаження учасниками файлів, зокрема з копією або сканованим оригіналом чинної ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним на кожну АЗС, що зазначена учасником у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для виконання умов договору. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Вест Кард» відсутня копія або сканований оригінал чинної ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним на кожну АЗС, що зазначена учасником у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 02.02.2021 № 52/9. Проте, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Вест Кард» як таку, що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, визнав ТОВ «Вест Кард» переможцем та уклав з ним договір. На запит Держаудитслужби від 06.05.2021 про надання пояснень (інформації та документів) щодо відсутності у складі тендерної пропозиції ТОВ «Вест Кард» вищезазначеної ліцензії.
Відповідаємо на зауваження:
Згідно п.6 вимог тендерної документації, а саме «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» визначені п. 4 та передбачають копію ліцензії на право торгівлі пальним.
Учасник надав Ліцензію на право оптової торгівлі пальним, реєстраційний номер: 990614202000338, термін дії: з 25.06.2020 до 25.06.2025 року.
Таким чином надані документи відповідають вимогам тендерної документації.
Умовами для розірвання Договору не порушуючи чинного законодавства України є взаємна згода Сторін або порушення істотних умов договору.
Наразі вивчається питання вищезазначених вимог ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ Державне підприємство «Український дитячий центр «Молода гвардія» надає відповідь та роз’яснення по виявленим Вами порушенням під час проведення відкритих торгів з процедури закупівлі по коду ДК021:2015-09130000-9 – Нафта і дистиляти. Унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 19 UA-2021-01-16-000308-b-b1 16.01.2021 1. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник в пункті 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації установив вимогу щодо надання забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 50000,00 грн., що перевищує 3 відсотка очікуваної вартості предмета закупівлі (38116,50 грн.), чим порушив вимоги частини першої статті 25 Закону. Відповідаємо на зауваження: Так, дійсно Уповноваженою особою (яка на той час працювала в ДП «УДЦ «Молода гвардія») в підготовці тендерної документації, була допущена помилка щодо надання розміру забезпечення тендерної пропозиції в сумі 50 000,00 грн що перевищує 3 відсотка очікуваної вартості предмета закупівлі. Причина технічної помилки не зрозуміла, так як дана Уповноважена особа звільнена з ДП «УДЦ «Молода гвардія» згідно Витягу з Наказу №49-к від 09 квітня 2021 року. Але звертаємо Вашу увагу на те, що в укладеному Договорі з Учасником №22-Т/ПЗ від 02.03.2021 року в п. 10.1. розмір забезпечення становить 38 103,21 грн., що не перевищує 3 відсотка очікуваної вартості предмета закупівлі тим самим не порушуючи вимоги частини першої статті 25 Закону. 2. Також моніторингом установлено, що пунктом 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник установив вимогу про завантаження учасниками файлів, зокрема з копією або сканованим оригіналом чинної ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним на кожну АЗС, що зазначена учасником у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для виконання умов договору. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Вест Кард» відсутня копія або сканований оригінал чинної ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним на кожну АЗС, що зазначена учасником у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 02.02.2021 № 52/9. Проте, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Вест Кард» як таку, що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, визнав ТОВ «Вест Кард» переможцем та уклав з ним договір. На запит Держаудитслужби від 06.05.2021 про надання пояснень (інформації та документів) щодо відсутності у складі тендерної пропозиції ТОВ «Вест Кард» вищезазначеної ліцензії. Відповідаємо на зауваження: Згідно п.6 вимог тендерної документації, а саме «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» визначені п. 4 та передбачають копію ліцензії на право торгівлі пальним. Учасник надав Ліцензію на право оптової торгівлі пальним, реєстраційний номер: 990614202000338, термін дії: з 25.06.2020 до 25.06.2025 року. Таким чином надані документи відповідають вимогам тендерної документації. Умовами для розірвання Договору не порушуючи чинного законодавства України є взаємна згода Сторін або порушення істотних умов договору. Наразі вивчається питання вищезазначених вимог ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ.
2021-05-28 18:17:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2021 11:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
1 243 170,00
UAH з ПДВ
|
1 243 170,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТ КАРД" |
1 270 107,00
UAH з ПДВ
|
1 270 107,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Відхилено |
1 243 170,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2021 14:34
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТ КАРД" #43603592 |
Переможець |
1 270 107,00
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2021 17:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2021 19:54
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2021 19:20
|
Додаткова угода _2-121-Т-ПЗ від 18.11.2021 (1).pdf | зміни до договору |
23 листопада 2021 19:19
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2021 17:56
|
ДУ_1_23-Т_ПЗ.pdf | зміни до договору |
02 березня 2021 17:54
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2021 16:34
|
Договір | укладений |
02 березня 2021 16:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 22-Т/ПЗ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ-Т/ПЗ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 22-Т/ПЗ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2/121-Т/ПЗ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 02 березня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
554 257,00
UAH (в тому числі ПДВ 92 376,17 UAH)
|
Причини розірвання договору: | За взаємною згодою Сторін |