Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРИВОРІЗЬКА ТЕПЛОЦЕНТРАЛЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 00130850 |
Вебсайт: | http://www.tec.dp.ua/ |
Місцезнаходження: | 50014, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. ЕЛЕКТРИЧНА, 1 |
Контактна особа: |
Віолетта Янчик +380564990173 yanchik@tec.dp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 червня 2022 14:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 липня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 липня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 липня 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 18 липня 2022 12:31 |
Очікувана вартість: | 32 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 321 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | оплата протягом 180 (ста вісімдесяти) календарних днів з моменту підписання акту приймання виконаних будівельних робіт | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 липня 2022 21:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 липня 2022 21:34 |
ТД капремонт котла ПТВМ №1-7 КТЦ.doc | |
08 липня 2022 21:34 |
додаток 4 інформація про технічні характерист.docx | |
08 липня 2022 21:34 |
додаток 3 проект Договору.doc | |
08 липня 2022 21:34 |
ДОДАТОК 1 форма пропозиції.doc | |
08 липня 2022 21:34 |
ДОДАТОК 2 документ ст. 16 ст. 17 та інші (1).docx | |
08 липня 2022 21:34 |
Перелік змін до ТД від 08.07.2022.docx |
08 липня 2022 21:37 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 липня 2022 21:34 |
ТД капремонт котла ПТВМ №1-7 КТЦ.doc
|
|||
08 липня 2022 21:34 |
додаток 4 інформація про технічні характерист.docx
|
|||
08 липня 2022 21:34 |
додаток 3 проект Договору.doc
|
|||
08 липня 2022 21:34 |
ДОДАТОК 1 форма пропозиції.doc
|
|||
08 липня 2022 21:34 |
ДОДАТОК 2 документ ст. 16 ст. 17 та інші (1).docx
|
|||
08 липня 2022 21:34 |
Перелік змін до ТД від 08.07.2022.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-02-000042 ● c974031384c847a58261fc7ea1e52b55
- Статус: завершено ● Дата: 04 січня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2022 16:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.12.2022 № 286
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2022-06-23-004637-a 23.06.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-09 13:43:24
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт водогрійного котла ПТВМ-100 ст. №1-7 та технічне переоснащення конвективної частини з виготовленням проектної документації в котлотурбінному цеху АТ «Криворізька теплоцентраль» за адресою: Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, Покровський район, вул. Електрична, буд.1» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-06-23-004637-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати інформацію та документи, які підтверджують обставини, що спричинили необхідність внесення змін до умов договору від 09.08.2022 № 509 (далі – Договір), шляхом укладання додаткової угоди від 20.09.2022 № 1, якою внесені зміни до умов Договору, в частині продовження строку дії Договору до 31.12.2023 та перенесення терміну виконання робіт по 20.09.2023.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-14 16:35:20
відповідь на запит замовнику від 2022-12-09
Акціонерне товариство «Криворізька теплоцентраль» повідомляє наступне:
Стосовно першого питання запиту щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартісті, то станом на 01.04.2022 термін напрацювання котла складав 167 105,5 год. Для оцінки стану конвективної та екранної частин котла після завершення опалювального сезону 2021-2022 рр. було виконано комісійне обстеження котла (Акт додається), при якому була виконана вирізка зразків труб з поверхонь нагріву. Виконано повне ультразвукове обстеження конвективної та екранної частин котла (заключення № 41-22 та № 45-22 від 05.04.2022 додаються). Результати оглядів вирізаних зразків конвективної та екранної частин котла засвідчують наявність нерівномірних відкладень, під якими присутня рівномірна корозія глибиною до 1 мм, при цьому питома забрудненість становить від 891 г/м2 до 1 370 г/м2. Окремі корозійні виразки сягають 2 – 4 мм в діаметрі у кількості до 2 од. на 1 дм2. Як висновок, питома забрудненість вирізаних зразків конвективної та екранної частин котла перевищує максимально допустиму (900 г/м2), що, у свою чергу, призводить до збільшення гідравлічного опору котла у 1,86 рази порівняно з величиною гідравлічного опору чистого котла.
Результати замірів товщини стінок конвективної частини засвідчують, що при проектній товщині у 3,5 мм фактична максимальна товщина складає 2,1 мм, а фактична мінімальна – 1,8 мм.
Результати замірів товщини стінок екранної частини засвідчують, що при проектній товщині у 3,5 мм фактична максимальна товщина складає 2,1 мм, а фактична мінімальна – 1,7 мм.
Результати замірів товщини стінок фронтального екрану засвідчують, що при проектній товщині у 4,0 мм фактична максимальна товщина складає 2,4 мм, а фактична мінімальна – 1,6 мм.
Результати замірів товщини стінок проміжного екрану засвідчують, що при проектній товщині у 4,0 мм фактична максимальна товщина складає 2,3 мм, а фактична мінімальна – 1,6 мм.
Результати замірів товщини стінок лівого екрану засвідчують, що при проектній товщині у 4,0 мм фактична максимальна товщина складає 2,2 мм, а фактична мінімальна – 1,8 мм.
Результати замірів товщини стінок правого екрану засвідчують, що при проектній товщині у 4,0 мм фактична максимальна товщина складає 2,2 мм, а фактична мінімальна – 1,6 мм.
Враховуючи питому забрудненість вирізаних зразків та показники оцінки ультразвукової товщинометрії поверхонь нагріву котла, залучена до обстеження комісія рекомендувала включити заміну поверхонь нагріву котла ПТВМ-100 ст. № 1-7 в графік ремонтів на 2022 р.
Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 20.08.2019р. №3301-04/34980-06 замовникам для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі рекомендовано застосовувати примірну методику розрахунку очікуваної вартості.
Згідно вищевказаної Примірної методики розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг здійснюється методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін – це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої цінової інформації та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Визначення очікуваної ціни за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних.
Так, Акціонерним товариством «Криворізька теплоцентраль» на запит щодо ймовірної вартості робіт з капітального ремонту водогрійного котла ПТВМ-100 ст. №1-7 та технічного переоснащення конвективної частини з виготовленням проектної документації в котлотурбінному цеху отримано цінові пропозиції від:
- ТОВ «Воркстор», вартість пропозиції – 32 000 000,00 грн.,
- ТОВ «МБЗ «Ресурс Енерго», вартість пропозиції – 32 300 000,00 грн.
Середня вартість предмету закупівлі, а саме вищевказаних робіт, становить 32 150 000,00 грн.
Враховуючи вимоги законодавства у сфері публічних закупівель, АТ «Криворізька теплоцентраль» проведено одну із головних конкурентних процедур закупівель – відкриті торги.
Щодо внесення змін до умов договору №509 від 09.08.22, укладеного з ТОВ «Тріада-Енерджі», то відповідно до п. 1.4 Розділу X Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду, затверджених Наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 10.12.2008 № 620/378 (далі – Правила), визначення стану готовності до роботи в опалювальний період проводиться для джерел теплопостачання (котельні, когенераційні установки, теплоцентралі, станції теплопостачання) за очікуваним станом виконання умов готовності на 15 вересня поточного року.
Відповідно до п. 1.6.4 Розділу X Правил, у разі невиконання окремими тепловими господарствами джерел теплопостачання окремих умов готовності до роботи в опалювальний період акт готовності їм не видається.
Відповідно до п. 1.6.6 Розділу X Правил, Теплові господарства джерел теплопостачання, які не отримали акт готовності теплового господарства до роботи в опалювальному періоді у термін до 15 вересня поточного року, продовжують підготовку до роботи в опалювальний період і при виконанні всіх умов у термін не пізніше 25 вересня поточного року можуть звернутися до уповноваженого органу, якому вони підпорядковані, та відповідної державної інспекції з обґрунтованим поданням про проведення повторної оцінки (перевірки) готовності до роботи в опалювальний період.
Згідно проектному рішенню реконструкції котельні №1 («Укргипроенерго» 1983р.) у зв’язку з демонтажем турбінного обладнання в роботі повинні знаходитися енергетичні парові котли ф. Мітчелл (2 шт. з 6 шт. встановлених), пікові водогрійні котли ПТВМ-100 (1 шт. з 2 шт. встановлених).
Для сталого проходження опалювального сезону та забезпечення заданих параметрів згідно температурного режиму 115/70оС в котлотурбінному цеху необхідно забезпечити стабільну роботу двох парових котлів Мітчелл та одного водогрійного котла (ПТВМ-100 ст.№1-7, або ПТВМ-100 ст.№1-8), забезпечити резервування обладнання на випадок непередбачених обставин.
Станом на 19.09.2022 водогрійний котел ПТВМ-100 ст. № 1-8 потребував виконання наступних робіт:
- ремонт дифузорів на двох розпалювальних пальниках, без яких пуск котла неможливий;
- відновлення обмурування на 6-ти пальниках;
- встановлення нових або ремонт наявних електричних двигунів на 5-ти пальниках взамін відсутніх або тих, що вийшли з ладу.
З причини обов’язкової необхідності роботи у опалювальний період як мінімум одного котла ПТВМ-100 та незавершеність ремонтних робіт по котлу ст. № 1 8, була відсутня можливість вивести в ремонт котел ст. № 1-7. Після завершення ремонтних робіт по котлу ст. № 1-8, котел ст. № 1-7 протягом опалювального періоду або резервує котел ст. № 1-8, або, при значних від’ємних температурах зовнішнього повітря, працює паралельно з котлом ст. № 1-8, тому до завершення опалювального періоду не може бути виведений в ремонт.
Також слід зазначити, що у відповідності до листа від 13.09.2022 вих. № 22/1571 з боку ТОВ «ТРІАДА-ЕНЕРДЖІ» (скан-копія додається), у зв’язку з форс-мажорними обставинами (військова збройна агресія російської федерації призвела до значних змін та нестабільності, порушення логістики на ринку товарів в Україні, особливо це стосується таких товарів, як металопрокат) Підрядник не мав змоги оперативно відповідно до технічних і якісних характеристик у достатньому обсязі здійснити закупівлю матеріалів, необхідних для виконання робіт по капітальному ремонту, а саме: трубної продукції для виготовлення конвективної та екранної частин, листового металу для заміни ділянок холодної воронки. Здійснення Підрядником поставки матеріалів, необхідних для виконання капітального ремонту, власними силами та за власний рахунок обумовлено п. 6.2 Договору. Зазначена трубна продукція необхідна для проведення замін конвективної (розділ 2 Додатку № 1 до Договору) та екранної (розділ 3 Додатку № 1 до Договору) частин котла. Зазначений листовий метал необхідний для проведення заміни ділянок холодної воронки (розділ 4 Додатку № 1 до Договору).
Матеріалами Підрядника для заміни конвективної частини котла є: 12 шт. колекторів 273х10 мм, напівсекції конвективної частини загальною вагою 41,7456 т, напівсекції газоплотні конвективної частини загальною вагою 55,008 т та ін.
Матеріалами Підрядника для заміни екранної частини котла є: 388 шт. труб 60х4 мм довжиною понад 4 м та загальною вагою 23,445 т, 16 шт. кілець пальників, 4 шт. кілець люків, 18 шт. колекторів 273х10 мм та ін.
Матеріалом Підрядника для заміни ділянок холодної воронки є сталь листова товщиною 3 мм та вагою 0,241 т.
Як наслідок, враховуючи вищенаведене та воєнний стан в країні, розпал опалювального сезону, Підрядник не має можливості виконати роботи згідно з Договором у термін, вказаний у п.5.6 Договору, а саме до 20.09.2022, з причини неможливості передачі котла у ремонт, та затримки у закупівлі необхідних матеріалів для проведення ремонтних робіт.
Таким чином, на підставі п. 4 част. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» в договір №509 від 09.08.2022 року було внесено зміни шляхом укладення додаткової угоди до договору.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 грудня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 липня 2022 12:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІАДА-ЕНЕРДЖІ" |
30 150 000,00
UAH з ПДВ
|
30 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОМПАНІЯ "ОРТУС" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ |
32 150 000,00
UAH з ПДВ
|
32 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІАДА-ЕНЕРДЖІ" #40038794 |
Переможець |
30 150 000,00
UAH з ПДВ
|
21 липня 2022 11:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 вересня 2023 10:40
|
Тріада_Енержі_дод.угода_3.pdf | зміни до договору |
22 вересня 2023 10:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 вересня 2022 08:38
|
ДУ 1 Триада Енерджи.pdf | зміни до договору |
22 вересня 2022 08:36
|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2022 16:22
|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2022 16:22
|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2022 16:22
|
Триада Енерджі 509 від 09.08.2022.pdf | укладений |
10 серпня 2022 15:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Кінцевий термін виконання робіт 20.09.2023. Договір діє до 31.12.2023р., але в будь-якому разі до повного виконання сторонами своїх зобовязань. |
Номер договору про закупівлю: | 509 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 509 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |