Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з утилізації конфіскованих алкогольних напоїв (ДК 021:2015 - 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)
Очікувана вартість
1 900,00 UAH
UA-2021-07-19-008554-b ● e991fd580de44476909d37c403427529
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЦЕНТРАЛЬНО-ЗАХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М. ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ) |
Код ЄДРПОУ: | 43316784 |
Вебсайт: | https://justice-km.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Володимирська, буд. 91 |
Контактна особа: |
Людмила Мелятинська +380382794430 l.meliatynska@km.minjust.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2021 16:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 липня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з утилізації конфіскованих алкогольних напоїв (ДК 021:2015 - 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 вересня 2021
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 липня 2021 16:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 липня 2021 16:31 |
додаток №3 Договір.docx | |
19 липня 2021 16:31 |
техн вимоги утилізац алкоголь Житомир.docx | |
19 липня 2021 16:31 |
Додаток №4 Лист-згода.docx | |
19 липня 2021 16:31 |
оголошення_спирт 2021.doc | |
19 липня 2021 16:31 |
Додаток №1 Цінова Пропозиція алкоголь Х-кий.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-19-008554-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "РАФ", Код ЄДРПОУ:32443702
Дата подання: 19 липня 2021 18:09
ВИМОГА
щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі
Вимогаємо внести зміни до тендерної документації публічної закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-19-008554-b) «ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з утилізації конфіскованих алкогольних напоїв)», а саме до пп. 7.1., п. 7 Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічна специфікація», а саме:
«7. На підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі, учасником у складі пропозиції надається:
7.1. Копія Ліцензії Міністерства екології та природних ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження) або копія наказу про видачу ліцензії;», з огляду на наступне:
Відповідно до вимог ст. 1 Закону України «Про відходи», небезпечні відходи - відходи, що мають такі фізичні, хімічні, біологічні чи інші небезпечні властивості, які створюють або можуть створити значну небезпеку для навколишнього природного середовища і здоров'я людини та які потребують спеціальних методів і засобів поводження з ними.
Згідно вимог ст.1 ЗУ «Про вилучення з обігу, переробку, утилізацію, знищення або подальше використання неякісної та небезпечної продукції», до до неякісної та небезпечної продукції відноситься:
продукція, яка не відповідає вимогам чинних в Україні нормативно-правових актів стосовно відповідних видів продукції щодо її споживчих властивостей;
продукція, яка не відповідає обов'язковим вимогам чинних в Україні нормативно-правових актів щодо її безпеки для життя і здоров'я людини, майна і довкілля;
продукція, якій з метою збуту споживачам виробником (продавцем) навмисне надано зовнішнього вигляду та (або) окремих властивостей певного виду продукції, але яка не може бути ідентифікована як продукція, за яку вона видається;
продукція, під час маркування якої порушено встановлені законодавством вимоги щодо мови маркування та (або) до змісту і повноти інформації, яка має при цьому повідомлятися;
продукція, строк придатності якої до споживання або використання закінчився;
продукція, на яку немає передбачених законодавством відповідних документів, що підтверджують якість та безпеку продукції.
Відповідно до ст. 19 цього Закону, підприємства, що здійснюють знищення відповідної продукції та обладнання, зобов’язані:
забезпечувати систему належних безпечних для здоров’я людини та довкілля умов знищення відповідної продукції, обладнання;
мати технічні можливості для знищення відповідної продукції, обладнання;
забезпечувати знищення зазначеної продукції та обладнання з додержанням вимог відповідних нормативно-правових актів і нормативних документів;
знищувати продукцію, обладнання такими методами, що унеможливлюють подальше відновлення первинних споживчих властивостей продукції, обладнання;
вести облік надходження та знищення продукції, обладнання;
під час процедури знищення забезпечувати безперешкодний доступ до приміщень, де відбувається знищення, членам комісії, представникам суб’єкта господарювання, зазначеного в цьому пункті, представникам асоціації виробників та/або імпортерів відповідної категорії продукції;
забезпечувати контроль за знищенням продукції, обладнання та не допускати несанкціонованого їх використання;
забезпечувати відеофіксацію процесу знищення у повному обсязі з наданням доступу до електронної форми відеозапису органу, що здійснив вилучення майна.
Згідно вимог п. 16 Порядку обліку, зберігання, оцінки конфіскованого та іншого майна, що переходить у власність держави, і розпорядження ним, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 25.08.1998 № 1340, знищення алкогольних напоїв здійснюється за рішенням комісії, утвореної відповідно до пункту 7 цього Порядку.
Підприємства, що здійснюють знищення відповідної продукції та обладнання, зобов’язані:
забезпечувати систему належних безпечних для здоров’я людини та довкілля умов знищення відповідної продукції, обладнання;
мати технічні можливості для знищення відповідної продукції, обладнання;
забезпечувати знищення зазначеної продукції та обладнання з додержанням вимог відповідних нормативно-правових актів і нормативних документів;
знищувати продукцію, обладнання такими методами, що унеможливлюють подальше відновлення первинних споживчих властивостей продукції, обладнання;
вести облік надходження та знищення продукції, обладнання;
під час процедури знищення забезпечувати безперешкодний доступ до приміщень, де відбувається знищення, членам комісії, представникам суб’єкта господарювання, зазначеного в цьому пункті, представникам асоціації виробників та/або імпортерів відповідної категорії продукції;
забезпечувати контроль за знищенням продукції, обладнання та не допускати несанкціонованого їх використання;
забезпечувати відеофіксацію процесу знищення у повному обсязі з наданням доступу до електронної форми відеозапису органу, що здійснив вилучення майна.
Знищення алкогольних напоїв здійснюється шляхом спалювання, руйнування, фізико-хімічної, біологічної або іншої обробки відповідно до вимог законодавства.
Отже, вищевказані вимоги щодо підприємств, що здійснюють знищення відповідної продукції не містять вимогу щодо наявності ліцензії на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження), та діючим законодавством України не передбачено отримання такої ліцензії для здійснення знищення конфіскованих алкогольних напоїв.
До того ж відповідно до п. 14 ст. 7 ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності», ліцензуванню підлягає виробництво особливо небезпечних речовин та поводження з небезпечними відходами.
Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджені Постановою КМУ від 13 липня 2016 р. № 446. Відповідно цих умов, небезпечні відходи - відходи, що мають такі фізичні, хімічні, біологічні чи інші небезпечні властивості, які створюють або можуть створити значну небезпеку для навколишнього природного середовища і здоров’я людини та які потребують спеціальних методів і засобів поводження з ними.
Згідно з ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до ч. 4 ст. 22, зазначеного Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до ч. 7 ст. 14 вищевказаного Закону, у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
На підставі вищевикладеного, вважаємо, що вимога пп. 7.1. п. 7 Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічна специфікація» щодо надання учасником копії ліцензії Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження) або копії наказу про видачу ліцензії є незаконною та містить дискримінаційні умови, та є такою що обмежує нашу участь в проведенні зазначеної процедури закупівлі, як потенційного учасника.
Отже, вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації та видалити зазначений підпункт додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічна специфікація».
У разі незадоволення цієї вимоги, повідомляємо, що у порядку, передбаченому ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», будемо змушені звернутися з відповідною скаргою.
Розгорнути
Згорнути
«7. На підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі, учасником у складі пропозиції надається:
7.1. Копія Ліцензії Міністерства екології та природних ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження) або копія наказу про видачу ліцензії;», з огляду на наступне:
Відповідно до вимог ст. 1 Закону України «Про відходи», небезпечні відходи - відходи, що мають такі фізичні, хімічні, біологічні чи інші небезпечні властивості, які створюють або можуть створити значну небезпеку для навколишнього природного середовища і здоров'я людини та які потребують спеціальних методів і засобів поводження з ними.
Згідно вимог ст.1 ЗУ «Про вилучення з обігу, переробку, утилізацію, знищення або подальше використання неякісної та небезпечної продукції», до до неякісної та небезпечної продукції відноситься:
продукція, яка не відповідає вимогам чинних в Україні нормативно-правових актів стосовно відповідних видів продукції щодо її споживчих властивостей;
продукція, яка не відповідає обов'язковим вимогам чинних в Україні нормативно-правових актів щодо її безпеки для життя і здоров'я людини, майна і довкілля;
продукція, якій з метою збуту споживачам виробником (продавцем) навмисне надано зовнішнього вигляду та (або) окремих властивостей певного виду продукції, але яка не може бути ідентифікована як продукція, за яку вона видається;
продукція, під час маркування якої порушено встановлені законодавством вимоги щодо мови маркування та (або) до змісту і повноти інформації, яка має при цьому повідомлятися;
продукція, строк придатності якої до споживання або використання закінчився;
продукція, на яку немає передбачених законодавством відповідних документів, що підтверджують якість та безпеку продукції.
Відповідно до ст. 19 цього Закону, підприємства, що здійснюють знищення відповідної продукції та обладнання, зобов’язані:
забезпечувати систему належних безпечних для здоров’я людини та довкілля умов знищення відповідної продукції, обладнання;
мати технічні можливості для знищення відповідної продукції, обладнання;
забезпечувати знищення зазначеної продукції та обладнання з додержанням вимог відповідних нормативно-правових актів і нормативних документів;
знищувати продукцію, обладнання такими методами, що унеможливлюють подальше відновлення первинних споживчих властивостей продукції, обладнання;
вести облік надходження та знищення продукції, обладнання;
під час процедури знищення забезпечувати безперешкодний доступ до приміщень, де відбувається знищення, членам комісії, представникам суб’єкта господарювання, зазначеного в цьому пункті, представникам асоціації виробників та/або імпортерів відповідної категорії продукції;
забезпечувати контроль за знищенням продукції, обладнання та не допускати несанкціонованого їх використання;
забезпечувати відеофіксацію процесу знищення у повному обсязі з наданням доступу до електронної форми відеозапису органу, що здійснив вилучення майна.
Згідно вимог п. 16 Порядку обліку, зберігання, оцінки конфіскованого та іншого майна, що переходить у власність держави, і розпорядження ним, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 25.08.1998 № 1340, знищення алкогольних напоїв здійснюється за рішенням комісії, утвореної відповідно до пункту 7 цього Порядку.
Підприємства, що здійснюють знищення відповідної продукції та обладнання, зобов’язані:
забезпечувати систему належних безпечних для здоров’я людини та довкілля умов знищення відповідної продукції, обладнання;
мати технічні можливості для знищення відповідної продукції, обладнання;
забезпечувати знищення зазначеної продукції та обладнання з додержанням вимог відповідних нормативно-правових актів і нормативних документів;
знищувати продукцію, обладнання такими методами, що унеможливлюють подальше відновлення первинних споживчих властивостей продукції, обладнання;
вести облік надходження та знищення продукції, обладнання;
під час процедури знищення забезпечувати безперешкодний доступ до приміщень, де відбувається знищення, членам комісії, представникам суб’єкта господарювання, зазначеного в цьому пункті, представникам асоціації виробників та/або імпортерів відповідної категорії продукції;
забезпечувати контроль за знищенням продукції, обладнання та не допускати несанкціонованого їх використання;
забезпечувати відеофіксацію процесу знищення у повному обсязі з наданням доступу до електронної форми відеозапису органу, що здійснив вилучення майна.
Знищення алкогольних напоїв здійснюється шляхом спалювання, руйнування, фізико-хімічної, біологічної або іншої обробки відповідно до вимог законодавства.
Отже, вищевказані вимоги щодо підприємств, що здійснюють знищення відповідної продукції не містять вимогу щодо наявності ліцензії на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження), та діючим законодавством України не передбачено отримання такої ліцензії для здійснення знищення конфіскованих алкогольних напоїв.
До того ж відповідно до п. 14 ст. 7 ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності», ліцензуванню підлягає виробництво особливо небезпечних речовин та поводження з небезпечними відходами.
Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджені Постановою КМУ від 13 липня 2016 р. № 446. Відповідно цих умов, небезпечні відходи - відходи, що мають такі фізичні, хімічні, біологічні чи інші небезпечні властивості, які створюють або можуть створити значну небезпеку для навколишнього природного середовища і здоров’я людини та які потребують спеціальних методів і засобів поводження з ними.
Згідно з ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до ч. 4 ст. 22, зазначеного Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до ч. 7 ст. 14 вищевказаного Закону, у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
На підставі вищевикладеного, вважаємо, що вимога пп. 7.1. п. 7 Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічна специфікація» щодо надання учасником копії ліцензії Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження) або копії наказу про видачу ліцензії є незаконною та містить дискримінаційні умови, та є такою що обмежує нашу участь в проведенні зазначеної процедури закупівлі, як потенційного учасника.
Отже, вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації та видалити зазначений підпункт додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічна специфікація».
У разі незадоволення цієї вимоги, повідомляємо, що у порядку, передбаченому ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», будемо змушені звернутися з відповідною скаргою.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 липня 2021 15:22
Шановний Учаснику, Ваша вимога розглянута та повідомляємо наступне. Відповідно до Приміток до Оголошення «У разі ненадання учасником будь-якого документа у складі пропозиції - учасник повинен надати замість нього лист пояснення з зазначенням підстави ненадання документа з посиланням на законодавчі акти». Вимога Замовника щодо надання у складі пропозиції учасника документів на підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі не є дискримінаційною і не обмежує участь у закупівлі. Учасник, має право обґрунтувати їх відсутність листом-поясненням з посиланням на законодавство України. Таким чином, підстави для внесення змін до Оголошення відсутні.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "РАФ" #32443702 |
Переможець |
0,01
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2021 16:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2022 17:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 січня 2022 17:05
|
протокол 3-1.pdf | зміни до договору |
17 січня 2022 17:03
|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2021 11:08
|
Догов_419 РАФ Жит.pdf | укладений |
12 серпня 2021 11:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування |
Номер договору про закупівлю: | 419 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 03/01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |