Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом» |
Код ЄДРПОУ: | 05425046 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Шепетько Юлія Іванівна 380363664872 SheYN@rnpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2024 11:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 26 листопада 2024 11:05 |
Початок аукціону: | 26 листопада 2024 11:05 |
Очікувана вартість: | 683 102,25 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за поставлену продукцію здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 180 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2021 "Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії" за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення ярлика на придатну продукцію. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2024 11:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2024 11:07 |
Додаток_1.docx | |
15 листопада 2024 11:07 |
Додаток_2.doc | |
15 листопада 2024 11:07 |
2472-24-Т-ВТ-О_Тендерна документація.docx | |
15 листопада 2024 11:07 |
Додаток_Б.docx | |
15 листопада 2024 11:07 |
Додаток_А.docx | |
15 листопада 2024 11:07 |
Додаток_7.doc | |
15 листопада 2024 11:07 |
Додаток_4.docx | |
15 листопада 2024 11:07 |
Додаток_5.doc | |
15 листопада 2024 11:07 |
Додаток_3.doc | |
15 листопада 2024 11:07 |
Додаток_6.docx |
Скарги до процедури
Дата подання: 06 грудня 2024 17:55
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-02-24-000118 ● 0687a2c2042e4164868ac55c8243cfe4
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 лютого 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 лютого 2025 18:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.02.2025 №5-З
Сіверськодонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 24.02.2025 № 5-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2024-11-15-004458-a 15.11.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-25 16:06:48
Надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури Пральний порошок, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-11-15-004458-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-27 15:48:01
Відповідь на запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 25.02.2025
У відповідь на запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 25.02.2025 надаємо наступні пояснення.
1. Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі 39830000-9 (Пральний порошок) повідомляємо, що згідно із частиною 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів і запланована закупівля включається до річного плану закупівель. Отже, закупівля здійснюється згідно з річним планом закупівель. Закон передбачає, що у річному плані закупівель замовник вказує розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі. Очікувана вартість предмета закупівлі – це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість та інших податків і зборів.
Очікувана вартість закупівлі 39830000-9 (Пральний порошок) визначена згідно з наказом ДП «НАЕК “Енергоатом”» «Про визначення очікуваної вартості закупівель товарів, робіт та послуг» від 10.08.2021 № 01-760-н зі змінами (наказ ДП «НАЕК “Енергоатом”» «Про внесення змін до наказу від 10.08.2021 № 01-760-н» від 02.11.2023 № 01-1041-н) і з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (надалі – Методика). Розрахунок очікуваної вартості закупівлі предмета закупівлі проводився відповідно до Методики, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни товарів, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Prozorro» тощо); 2) отримання цінових пропозицій від виробників, офіційних представників, дилерів та постачальників; 3) проведення підготовки даних для розрахунку очікуваної вартості закупівлі на підставі закупівельних цін попередніх періодів. За результатами вищезазначених досліджень було оформлено інформаційну довідку щодо визначення очікуваної вартості закупівлі з використанням зазначеної Методики та усіх актуальних джерел інформації.
Для можливості проведення аналізу очікуваної вартості закупівлі 39830000-9 (Пральний порошок) було надіслано запит про надання комерційної пропозиції № 22-16564/041 від 05.09.2024 на електронну адресу наступних учасників ринку: ТОВ «Гренландія» (виробник), ТОВ «Карапуз» (виробник), ТОВ «Юнілайф» (виробник), ТОВ НВП «Гран» (виробник), ТОВ «ТВГ «Український папір» (учасник ринку), ТОВ «Торговий дім РА» (учасник ринку), ФОП «Бабій» (учасник ринку). Були отримані комерційні пропозиції від виробників та учасників ринку: ТОВ «Торговий дім РА» № 95 від 10.09.2024, ТОВ «ТВГ «Український папір» № 91 від 27.09.2024, ТОВ «Хаус Пейпер» № 0310-01 від 03.10.2024. Провівши оцінку наданих комерційних пропозицій по найменшому значенню ціни серед отриманих комерційних пропозицій і цінових показників в попередніх укладених договорах АТ «НАЕК “Енергоатом”», визначено очікувану вартість закупівлі за найменшою ціною закупівлі серед наданих комерційних пропозицій.
Джерелом фінансування АТ «НАЕК “Енергоатом”» є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі 39830000-9 (Пральний порошок) сформовані відповідно до технічної документації до предмета закупівлі, які розробляються підрозділами-замовниками. Якісні та технічні характеристики по кожному конкретному товару, заявленому замовником у тендерній документації, викладені в додатку 2 до тендерної документації «Технічна специфікація».
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі 39830000-9 (Пральний порошок): https://old.energoatom.com.ua/e-procurement-years2024raes.html.
Додатки:
1. Про запит комерційної пропозиції на пральний порошок № 22-16564/041 від 05.09.2024 – на 2 арк.
2. Інформаційна довідка про визначення очікуваної вартості закупівлі станом на 08.10.2024 б/н від 10.10.2024 – на 1 арк.
3. Комерційна пропозиція ТОВ «Торговий дім РА» № 95 від 10.09.2024 – на 2 арк.
4. Комерційна пропозиція ТОВ «ТВГ «Український папір» № 91 від 27.09.2024 – на 1 арк.
5. Комерційна пропозиція ТОВ «Хаус Пейпер» № 0310-01 від 03.10.2024 – на 1 арк.
6. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі – на 1 арк.
- 1. Про запит комерційної пропозиції на пральний порошок.pdf
- 2. Інформаційна довідка про визначення очікуваної вартості закупівлі станом на 08.10.2024.pdf
- 3. Комерційна пропозиція ТОВ «Торговий дім РА».pdf
- 4. Комерційна пропозиція ТОВ «ТВГ «Український папір».pdf
- 5. Комерційна пропозиція ТОВ «Хаус Пейпер».pdf
- 6. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.doc
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 березня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 березня 2025 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-9
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 листопада 2024 11:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Карапуз" |
425 041,40
UAH
|
425 041,40
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
548 878,65
UAH
|
467 385,75
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДИШКО ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ |
595 444,00
UAH
|
467 612,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНА-ХІМ" |
551 275,50
UAH
|
551 275,50
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #43977041 |
Відхилено |
467 385,75
UAH
|
06 грудня 2024 12:28
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Карапуз" #31283269 |
Рішення скасоване |
425 041,40
UAH
|
27 грудня 2024 11:01
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДИШКО ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ #2637204994 |
Рішення скасоване |
467 612,00
UAH
|
27 грудня 2024 11:01
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Карапуз" #31283269 |
Переможець |
425 041,40
UAH
|
27 грудня 2024 11:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2025 10:23
|
2472-24-Т-ВТ-О_Продовження строку укладення договору.pdf | укладений |
17 січня 2025 10:20
|
2472-24-Т-ВТ-О_Договір.pdf | укладений |
17 січня 2025 10:20
|