Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури та туризму Стрижавської селищної ради Вінницького району Вінницької області |
Код ЄДРПОУ: | 44064105 |
Місцезнаходження: | 23210, Україна , Вінницька обл., селище міського типу Стрижавка, вул.40-річчя Перемоги, 7 |
Контактна особа: |
Ковальчук Тетяна Григорівна +380674273282 osvitastr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 березня 2024 14:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 933 341,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 666,71 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 березня 2024 14:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 березня 2024 14:48 |
Додаток _5 до тендерної документації.docx | |
08 березня 2024 14:48 |
Тендерна документацiя Медвідка 08.03.2024.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-26-000013 ● e7bda2dc49934586b9e3bc0448ea0fc0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 березня 2024 14:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.03.2024 №25-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 26.03.2024 №25-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6.UA-2024-03-08-006055-a 08.03.2024 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-01 12:52:40
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва протирадіаційного укриття на території КЗ «Медвідська початкова школа Вінницького району Вінницької області» за адресою Вінницька область, Вінницький район, с Медвідка, вул. Пушкіна, 2а (коригування) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-03-08-006055-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Чи розміщувалося обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного вебсайту, якщо так, то надайте посилання?
2. Чому проект договору про закупівлю не містить порядку змін його умов (Додаток 5 тендерної документації)?
3. Яким чином учасник ТОВ «Вінницябуд», якого обрано переможцем торгів, виконав вимоги тендерної документації в частині підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, зокрема: з аналогічним характером робіт – капітальний ремонт/нове будівництво будівлі/будинку/споруди) (Додаток 1 тендерної документації). Оскільки предметом наданого у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Вінницябуд» договору підряду від 09 січня 2024 року №П-09/01/12 є послуги з поточного ремонту?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-03 13:47:53
Пояснення
Відділ освіти, сім’ї молоді, спорту, культури та туризму Стрижавської селищної ради - Замовник, на поставлені питання, у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва протирадіаційного укриття на території КЗ «Медвідська початкова школа Вінницького району Вінницької області» за адресою Вінницька область, Вінницький район, с Медвідка, вул. Пушкіна, 2а (коригування) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-03-08-006055-a), повідомляє:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Відповідно до ст. 9 Закону України «Про архітектурну діяльність» будівництво (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) об’єкта архітектури здійснюється відповідно до затвердженої проєктної документації, державних стандартів, норм і правил у порядку, визначеному Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності». У зв’язку з цим технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проєктної документації по об’єкту «Нове будівництво протирадіаційного укриття на території КЗ «Медвідська початкова школа Вінницького району Вінницької області» за адресою Вінницька область, Вінницький район, с Медвідка, вул. Пушкіна, 2а (коригування)», яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт Вінницької обласної комунальної установи «Служба технічного нагляду за об’єктами житлово-комунального господарства» від 02 лютого 2024 року №04-07-0007. Розмір бюджетного призначення Орієнтовний обсяг фінансування предмета закупівлі визначався відповідно до обсягів фінансування цільової бюджетної Програми розвитку освіти Стрижавської територіальної громади на 2022-2025 роки, затвердженої рішенням 23 сесії Стрижавської селищної ради 8 скликання від 13.10.2021 року (зі змінами) по напрямку діяльності «Покращення матеріально-технічної бази в освітніх навчальних закладах» в частині заходів здійснення капітального будівництва становить – 2200,00 тис. грн. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі Відповідно до п. 4 «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275, очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі – КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»), прийнятого наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281. Відповідно до розділу 1 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва - кошторисний документ, який визначає повну кошторисну вартість об’єкта будівництва або його черги, який включає кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати, та складається на основі об’єктних кошторисів та/або об’єктних кошторисних розрахунків і кошторисних розрахунків на окремі види витрат. На підставі затвердженого зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта «Нове будівництво протирадіаційного укриття на території КЗ «Медвідська початкова школа Вінницького району Вінницької області» за адресою Вінницька область, Вінницький район, с. Медвідка, вул. Пушкіна, 2а (коригування)», повна кошторисна вартість об’єкта будівництва складає – 2088,764 тис. грн. Очікувана вартість предмета закупівлі: «Нове будівництво протирадіаційного укриття на території КЗ «Медвідська початкова школа Вінницького району Вінницької області» за адресою Вінницька область, Вінницький район, с. Медвідка, вул. Пушкіна, 2а (коригування)» (CPV ДК 021-2015: 45210000-2 - Будівництво будівель) розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку та становить – 2088,764 тис. грн. (з ПДВ), у тому числі:
будівельні роботи – 1599,489 тис. грн.;
устаткування, меблі, інвентар – 0,0 тис. грн.,
інші витрати - 489,275 тис. грн.
Із загальної кошторисної вартості виконано 53,4 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 0,00 тис. грн., устатковання, меблі, інвентар – 0,00 тис. грн., інші витрати – 53,4 тис. грн.
За виключенням сум, наведених у главі 10 «Утримання служби замовника» та у главі 12 «Проєктно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва вартість виконання робіт– 1 933,341 тис. грн. з ПДВ.
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://stryzhavka.ukraina.org.ua/derzhavni-zakupivli/obhruntuvannya-tekhnichnykh-ta-yakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli
2. Щодо другого питання то Проєктом договору (додаток №5 до ТД) порядок внесення змін умов договору передбачено розділом 17. «Внесення змін у Договір та його розірвання», крім того, пункт 2.4. розділ 2 «Строки виконання Робіт», а також пункт 3.4. розділ 3 «Договірна ціна» містять прямі посилання на пункт 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та статтю 41 Закону України «Про публічні закупівлі», яка регулює вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього, відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України (з урахуванням особливостей, визначених Законом.
3. Учасник ТОВ «Вінницябуд», якого обрано переможцем торгів, на виконання вимог тендерної документації в частині підтвердження наявного досвіду виконання аналогічних робіт надав у складі тендерної пропозиції договір підряду від 09.01.2023 №П-09/01/12, за яким виконано на 99% аналогічний склад та характер робіт, а саме: будівельні роботи та витрати по об’єкту «Тимчасове укриття КНП «Вінницька клінічна лікарня ім. М.І Пирогова Вінницької обласної лікарні» вартість яких становить 3 344 593,75, відповідно до наданої учасником у складі тендерної пропозиції довідки КБ-3 від грудня 2023 року.
Разом з тим, при огляді учасником ТОВ «Вінницябуд» об’єкта (на вимогу пункту 3.7.ТД) (акт обстеження додано до тендерної пропозиції), 13.03.2024 року виконавцем робіт Олійником Володимиром Васильовичем надано представнику замовника Томусяк С.М. роз’яснення, підтверджені локальним кошторисом до договору підряду від 09.01.2023 №П-09/01/12 щодо об’єму та характеру вже виконаних учасником аналогічних робіт, а саме:
Внутрішнє опорядження приміщень: стіни, стеля, підлога;
Основи та фундаменти: улаштування основи під фундаменти;
Бетонні та залізобетонні конструкції монолітні: монтаж і підготовка опалубки до бетонування, монтаж арматурних виробів, виконання зварювальних робіт,
Вхід в укриття: установлення блоків стін, армування мурування стін та інших конструкцій, улаштування балок для перекритті, монтаж сходів;
Заповнення прорізів: установлення металевих дверних коробок, заповнення дверних прорізів готовими дверними блоками;
Опорядження зовнішнє: утеплення в землі, утеплення над землею;
Сантехнічні роботи: виготовлення та монтаж опорних конструкцій етажеркового типу, установлення баків для води, установлення унітазів із бачком безпосередньо приєднаним, установлення рукомийників пластикових;
Електромонтажні роботи: установлення групових щитків освітлювальних у готовій ніші або на стіні, установлення вимикачів, перемикачів пакетних;
Вентиляційні роботи: установлення проти вибухових клапанів, установлення фільтрів повітряних, установлення грат жалюзійних, прокладання повітроводів з оцинкованої сталі, ізоляція плоских поверхонь матами мінераловатними прошивними на склотканині. Опалення.
Земляні роботи: розроблення ґрунту, водовідлив із котлованів, улаштування земляних робіт, насипів та зворотних засипок у котлованах, виконання заходів щодо закріплення грантів, перевезення ґрунту, засипка траншей і котлованів. Виконання учасником зобов’язань підтверджує також позитивний лист-відгук про співпрацю за наданим договором.
Замовником також взято до уваги, підтвердження щодо наявних у учасника трудових ресурсів та спеціальної техніки для виконання необхідного обсягу та видів робіт, позитивний досвід у будівництві та репутація.
З метою надання вичерпної інформації на запит Держаудитслужби України Замовник, в процесі підготовки відповіді, звернувся до ТОВ «Вінницябуд» та отримав додаткову інформацію (додається).
Враховуючи викладене, Замовником під час проведення процедури закупівлі, та при визначені учасника переможцем, дотримано вимоги законодавства у сфері публічних закупівель, з урахуванням потреби на задоволення якої здійснено закупівлю обрана економічно вигідна тендерна пропозиція.
Додаток:
1. Експертний звіт (позитивний) №04-07-0007 від 02 лютого 2024 року.
2. Зведений кошторисний розрахунок кошторисного розрахунку вартості об’єкта «Нове будівництво протирадіаційного укриття на території КЗ «Медвідська початкова школа Вінницького району Вінницької області» за адресою Вінницька область, Вінницький район, с. Медвідка, вул. Пушкіна, 2а (коригування)».
3. Лист-запит про надання документів що підтверджують аналогічний характер робіт до ТОВ «Вінницябуд» №06-17/317 від 01.04.2024.
4. Лист-відповідь ТОВ «Вінницябуд» №121/03 від 02.04.2024.
5. Договір підряду №П-09/01/12 від 09.01.2023 з додатками.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу від 18.04.2024 закупівлі «Нове будівництво протирадіаційного укриття на території КЗ «Медвідська початкова школа Вінницького району Вінницької області» за адресою Вінницька область, Вінницький район, с. Медвідка, вул. Пушкіна, 2а (коригування)» за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45210000-2 - Будівництво будівель», а саме вжиття заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені та наказ відділу освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури та туризму Стрижавської селищної ради Вінницького району Вінницької області від 23 квітня 2024 року № 79.
2024-04-25 16:15:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог пункту 43 Постанови №1178)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІННИЦЯБУД" |
1 888 393,04
UAH з ПДВ
|
1 888 393,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІННИЦЯБУД" #01273444 |
Переможець |
1 888 393,04
UAH з ПДВ
|
19 березня 2024 13:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2024 13:34
|
Кошторис | укладений |
03 квітня 2024 12:59
|
Додатки 1-2 | укладений |
03 квітня 2024 12:59
|
Договір | укладений |
03 квітня 2024 12:59
|