Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Конотопської міської ради Сумської області |
Код ЄДРПОУ: | 02147902 |
Місцезнаходження: | 41600, Україна , Сумська обл., Конотоп, Джохара Дудаєва, 12 |
Контактна особа: |
Маркова Світлана Павлівна +380960819790 tender-konotop@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2024 09:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 травня 2024 09:21 |
Початок аукціону: | 02 травня 2024 12:51 |
Початок аукціону: | 02 травня 2024 12:51 |
Очікувана вартість: | 1 741 293,79 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 706,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 квітня 2024 09:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 квітня 2024 09:53 |
Перелік змін до тендерної документації.docx | |
25 квітня 2024 09:53 |
Нова редакція Додаток 2(технічні та якісні характеристики).docx | |
23 квітня 2024 09:17 |
2024 Тендерна документація за Особливостями (зі змінами від 09.04.2024).docx | |
23 квітня 2024 09:17 |
Додаток 3(проект договору).docx | |
23 квітня 2024 09:17 |
Додаток 2(технічні та якісні характеристики).docx | |
23 квітня 2024 09:17 |
Додаток 1(кваліфікаційні критерії_ інформація щодо відсутності підстав_ установлених в пункті 47 Особливостей).docx |
25 квітня 2024 09:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 квітня 2024 09:53 |
Перелік змін до тендерної документації.docx
|
|||
25 квітня 2024 09:53 |
Нова редакція Додаток 2(технічні та якісні характеристики).docx
|
|||
23 квітня 2024 09:17 |
2024 Тендерна документація за Особливостями (зі змінами від 09.04.2024).docx
|
|||
23 квітня 2024 09:17 |
Додаток 3(проект договору).docx
|
|||
23 квітня 2024 09:17 |
Додаток 2(технічні та якісні характеристики).docx
|
|||
23 квітня 2024 09:17 |
Додаток 1(кваліфікаційні критерії_ інформація щодо відсутності підстав_ установлених в пункті 47 Особливостей).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-20-000012 ● 2e73742e90704e389f92c538373b8aa1
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 15:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.05.2024 № 23-з
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 20.05.2024 №23-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-04-23-000854-a 23.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Катерина СЕМЕНОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-21 09:28:18
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «CPV ДК 021:2015:03410000-7 - Деревина (Дрова паливні твердолистяних порід)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-23-000854-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-23 17:12:04
Надання пояснень по закупівлі ДК 021:2015: 03410000-7 - Деревина (Дрова паливні твердолистяних порід)
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку кошторису на 2024 рік.
Обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість формувалась з середніх цін комерційних пропозицій та з інформації, яка міститься в відкритих джерелах (у відповідності до примірної Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (Наказ № 275 від 18.02.2020 р. Міністерства розвитку економіки,торгівлі та сільського господарства зі змінами).
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту: https://www.osvita-konotop.gov.ua/ob%d2%91runtuvannya-texnichnix-ta-yakisnix-xarakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvano%d1%97-vartosti-predmeta-zakupivli-dk-0212015-03410000-7-derevina-dro-4.html
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 травня 2024 13:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець РОМАНЬКО МАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА |
1 317 855,00
UAH з ПДВ
|
957 641,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Соломаха Анна Вікторівна |
1 397 725,00
UAH з ПДВ
|
958 440,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець САХНО ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ |
1 273 926,50
UAH з ПДВ
|
1 108 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Омельченко Роман Олександрович |
1 393 731,50
UAH з ПДВ
|
1 108 595,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЛІЯ "КОНОТОПСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
1 357 790,00
UAH з ПДВ
|
1 198 050,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОНОТОПСЬКЕ ДОЧІРНЄ АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНОТОПСЬКИЙ ЛІСГОСП" |
1 357 790,00
UAH з ПДВ
|
1 237 585,65
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛІС ТРЕЙД" |
1 677 270,00
UAH з ПДВ
|
1 437 660,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець РОМАНЬКО МАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА #3034915424 |
Відхилено |
957 641,30
UAH з ПДВ
|
02 травня 2024 17:01
|
ФОП Соломаха Анна Вікторівна #3139719242 |
Відхилено |
958 440,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2024 11:13
|
Фізична особа-підприємець САХНО ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ #3038509955 |
Переможець |
1 108 000,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2024 16:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2024 11:31
|
договір | укладений |
17 травня 2024 11:30
|