Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт санвузлів Одеської загальноосвітньої школи № 48 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса, вул. 11-та Суворовська, 2, за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015 код 45450000-6 – «Інші завершальні будівельні роботи»
Очікувана вартість
680 142,50 UAH
UA-2021-06-01-001804-a e94fd5268202429593302660959cbd9f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павленко Світлана Станіславівна

+380482340480 nkholodniak@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Суворовського району м. Одеси
Код ЄДРПОУ: 40703235
Місцезнаходження: 65003, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Отамана Головатого, 99
Контактна особа: Павленко Світлана Станіславівна
+380482340480
nkholodniak@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2021 14:42
Звернення за роз’ясненнями: до 07 червня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2021 12:00
Очікувана вартість: 680 142,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 400,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 % від вартості договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у формі оригіналу банківської гарантії, страхової гарантії або гарантії фінансової компанії. У разі надання Банківської гарантії вона повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами). У разі надання Страхової гарантії вона повинна бути видана у відповідності до вимог Закону України «Про страхування». У разі надання Гарантії фінансової компанії вона повинна бути видана у відповідності до вимог Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг». Учасник - переможець повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати його укладення. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у випадку, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету Учасник у складі пропозиції надає лист-гарантію про забезпечення виконання договору у формі Додатку 10 до Оголошення.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт санвузлів Одеської загальноосвітньої школи № 48 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса, вул. 11-та Суворовська, 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65069, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. 11-а Суворовська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок проводиться Замовником у безготівковій формі, в національній валюті України, шляхом перерахування коштів на рахунок Підрядника, одноразово за закінчену роботу згідно з актом прийняття виконаних будівельних робіт (КБ-3), після підписання акту у розмірі 100% (сто відсотків) суми договору. Розрахунок за виконану роботу проводиться не пізніше 10-ти банківських днів після підписання акту прийняття виконаних будівельних робіт (за умовою отриманого Замовником відповідного фінансування) Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 % від вартості договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у формі оригіналу банківської гарантії, страхової гарантії або гарантії фінансової компанії. У разі надання Банківської гарантії вона повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами). У разі надання Страхової гарантії вона повинна бути видана у відповідності до вимог Закону України «Про страхування». У разі надання Гарантії фінансової компанії вона повинна бути видана у відповідності до вимог Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг». Учасник - переможець повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати його укладення. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у випадку, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету Учасник у складі пропозиції надає лист-гарантію про забезпечення виконання договору у формі Додатку 10 до Оголошення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2021 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "Пилон Вест" 678 136,84
UAH з ПДВ
678 136,84
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

11 червня 2021 10:55
Електронний підпис
11 червня 2021 10:54
Довідка 4ОПП.PDF
11 червня 2021 10:54
Лицензия 2019.pdf
11 червня 2021 10:54
Статут Пилон Вест.pdf
11 червня 2021 10:54
ISO_9001_2015_ukr.pdf
11 червня 2021 10:54
Декларация.pdf
11 червня 2021 10:54
Протокол 50%.pdf
11 червня 2021 10:54
Витяг з ЄДР.pdf
11 червня 2021 10:54
Випіска 2016.pdf
11 червня 2021 10:54
Фінансовий звіт 1 кв 2021.pdf
11 червня 2021 10:54
Аналогичний догоор.pdf
11 червня 2021 10:54
Кошторис.pdf
11 червня 2021 10:54
Дефектний акт.pdf
11 червня 2021 10:54
Акт обстеження.pdf
11 червня 2021 10:54
Накази на ОП.pdf
11 червня 2021 10:54
Проект договору.pdf
11 червня 2021 10:54
Цінова пропозиція.pdf
11 червня 2021 10:54
Довідки та листи.pdf
11 червня 2021 10:54
Сертифікати якості.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Пилон Вест"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Пилон Вест"
#35930350
Переможець 678 136,84
UAH з ПДВ
14 червня 2021 10:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 червня 2021 10:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Пилон Вест"
#35930350
678 136,84
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 11:17
Протокол 21.pdf укладений
24 січня 2022 11:13
Електронний підпис укладений
24 червня 2021 10:50
Договір 144.pdf укладений
24 червня 2021 10:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 678 136,84
UAH (в тому числі ПДВ 113 022,81 UAH)