Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лінолеум, плінтуса, кутики, заглушки, стикові з’єднання
Очікувана вартість
53 950,00 UAH
UA-2020-06-18-004621-b e944577788234a3d8deeb083a5366725
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Васик Світлана Валеріївна

+380534231419 svetlana_vasik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, сім'ї, молоді та спорту виконавчого комітету Козельщинської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 42120272
Місцезнаходження: 39100, Україна , Полтавська обл., Козельщина, вул.Остроградського,87
Контактна особа: Васик Світлана Валеріївна
+380534231419
svetlana_vasik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2020 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2020 16:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2020 16:10
Початок аукціону: 03 липня 2020 11:23
Очікувана вартість: 53 950,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 539,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
226 м.кв
Лінолеум
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39100, Україна, Полтавська область, смт. Козельщина, вул. Горького,10А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
130 м
Плінтус
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39100, Україна, Полтавська область, смт. Козельщина, вул. Горького,10А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
12 шт
Заглушки праві, ліві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39100, Україна, Полтавська область, смт. Козельщина, вул. Горького,10А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
80 шт
Внутрішні, зовнішні кутики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39100, Україна, Полтавська область, смт. Козельщина, вул. Горького,10А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
60 шт
Стикові з'єднання для плінтусів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39100, Україна, Полтавська область, смт. Козельщина, вул. Горького,10А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 червня 2020 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2020 14:26
Додаток 2.doc
22 червня 2020 14:26
Оголошення (спрощена закупівля).doc
18 червня 2020 16:06
Додаток3.doc
18 червня 2020 16:06
Додаток1.doc
22 червня 2020 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2020 14:26
Додаток 2.doc
18 червня 2020 16:06
Додаток 2.doc
22 червня 2020 14:26
Оголошення (спрощена закупівля).doc
18 червня 2020 16:06
Оголошення (спрощена закупівля).docx
18 червня 2020 16:06
Додаток3.doc
18 червня 2020 16:06
Додаток1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Адреса доставки
Дата подання: 19 червня 2020 11:57
Дата відповіді: 19 червня 2020 13:49
Доброго дня! в тех документаціі вказано .що: Товар має постачатися і розвантажуватись транспортом та силами Учасника за заявками Замовника на адресу навчальних закладів освіти навчальних? буде декілька адрес? вкажіть будласка всі адреми, якщо їх плануеться декілька дякуємо
Відповідь: Доброго дня. Поставка товару буде здійснюватися на один навчальний заклад за адресою: смт. Козельщина, вул. Горького,10.
Розвантажування
Дата подання: 19 червня 2020 12:01
Дата відповіді: 19 червня 2020 14:00
Доброго дня! в тех завданні вказано, що товар повинен розвантажити виконавец. Без варіантів? розвантаження відбувается тільки за рахунок виконавця? Чи можливе все ж силами замовника? дякуємо
Відповідь: Доброго дня. Розвантаження товару можливе за допомогою співробітників закладу.
цінова пропозиція
Дата подання: 23 червня 2020 17:09
Дата відповіді: 24 червня 2020 10:31
Доброго дня! В формі цінової пропозиції зазначено "Разом з цією пропозицією (сканована копія) ми надаємо документи, передбачені пунктом 2 цієї Документації (скановані копії), на підтвердження заявлених вимог, а саме:________________". Про який саме пункт 2 йде мова?
Відповідь: Доброго дня! Пункт 2 знаходиться в додатку №2 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» і звучить так:
- Детальний опис запропонованого учасником товару із зазначенням торгової марки та технічних характеристик.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-18-004621-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ", Код ЄДРПОУ:30728887
Дата подання: 07 липня 2020 16:20
Скарга по Закупівлі №6189278
Згідно з протоколом за №6 від 07 липня 2020 року уповноваженою особою відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту виконавчого комітету Козельщинської селищної ради Васик Світланою Валеріївною (надалі- Замовник) розміщеного у системі Закупівель 18.06.2020 року, зазначено наступне: Замовник вирішив відхилити пропозицію учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»- 44110000-4 Конструкційні матеріали (Лінолеум, плінтуса, кутики, заглушки, стикові з’єднання) ПрАТ «Нова Лінія», з таких підстав:
Учасник не надав у відповідні строки інформацію в складі пропозиції, відповідного документа, який підтверджує якість та походження товару. Зазначеного Учасником в Додатку 2 «Інформація про технічні і якісні та інші характеристики предмета закупівлі».
Звертаємо Вашу, що ПрАТ «Нова Лінія» категорично не погоджується з дискваліфікацією, згідно ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» дозволяється виправити помилку відносно кваліфікаційного критерію: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Також другий абзац цієї частини говорить «Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах».
Разом з тим, відповідно до абз. 5 п. 1 ч. 1 ст. 31 «Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей".
Додатково слід зазначити, що кваліфікація тендерної закупівлі триває з 11:58 год. 03.07.2020р. на протязі 5 (п’яти) робочих днів.
Вважає за необхідне наголосити, що учасником ПрАТ «Нова Лінія» 06.07.2020р. були усунуті невідповідності в документах до тендерної пропозиції шляхом довантаження в електронну систему закупівель документів, що підтверджують якість товару (Висновок ДСЕС від 20.03.2017 року за №602-123-20-3/7768 щодо плінтуси покриття для підлоги полівінілхлоридне- лінолеум ПВХ, заявник експертизи ТОВ «Ютекс РУ», Висновок ДСЕС від 25.93.2018 року за №602-123-20-3/40485 щодо покриття для підлоги полівінілхлоридне на голкопробивній підоснові лінолеум ПВХ «JUTEKS RU» та сертифікат відповідності зареєстрованого в реєстрі органу з оцінки відповідності ТОВ «ОС «ЄВРОСТАНДАРТ» за №UA.PN.191.0135-20, термін дії з 23.04.2020р. до 22.04.2021р. щодо покриття для підлоги полівінілхлоридне (лінолеум) вспінене, виробник ТОВ «Ютекс РУ»).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 липня 2020 09:11
Шановний учасник процедури закупівлі! Керуючись вимогами чинного законодавства та принципами здійснення закупівель на конкурсних засадах згідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), повідомляємо наступне:
- ч. 9 ст. 26, п.5 ч.1. ст. 31, ч. 16 ст29 ЗУ «Про публічні закупівлі» стосується лише розгляду конкурентних процедур закупівель (відкриті торги, торги з обмеженою участю та конкурсного діалогу). В даному випадку проводиться спрощена процедура закупівель, яка регламентується ст.14 Закону. В ч.11 і ч.12 ст.14 визначено порядок розгляду поданої пропозиції , причини відхилення визначені в ч.13 і ч.14 ст.14 цього Закону. Дозавантажені документи після завершення кінцевих строків подання пропозицій не розглядаються замовником про що зазначено в ч.9 ст.14 Закону

Документи подані скаржником

Документи

09 липня 2020 09:11
протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2020 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ" 44 286,00
UAH з ПДВ
44 286,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП АНДРІЄНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 47 840,00
UAH з ПДВ
47 840,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КВА" 50 196,96
UAH з ПДВ
50 196,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2020 09:37
Електронний підпис
01 липня 2020 13:12
Додаток 1. Пропозиція.pdf
01 липня 2020 13:12
Wimar-Elsi.pdf
01 липня 2020 13:12
Проект договору.pdf

Публічні документи

02 липня 2020 15:11
Електронний підпис
02 липня 2020 15:09
Пропозиція.PDF
02 липня 2020 15:09
Документи учасника.rar
02 липня 2020 15:09
Документи до товару.rar
02 липня 2020 15:09
Документи до тендера.rar

Публічні документи

25 червня 2020 16:46
Електронний підпис
25 червня 2020 16:44
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ"

ФОП АНДРІЄНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ТОВ "КВА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ"
#30728887
Відхилено 44 286,00
UAH з ПДВ
07 липня 2020 10:56
ФОП АНДРІЄНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2785108612
Переможець 47 840,00
UAH з ПДВ
10 липня 2020 09:02

Документи

07 липня 2020 10:55
Електронний підпис
07 липня 2020 10:54
протокол

Документи

10 липня 2020 09:02
Електронний підпис
10 липня 2020 09:01
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2020 09:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП АНДРІЄНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2785108612
47 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 липня 2020 09:02
Електронний підпис
10 липня 2020 09:01
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 липня 2020 13:26
договір укладений
15 липня 2020 13:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 47 480,00
UAH