Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство «Хмельницька обласна служба єдиного замовника» |
Код ЄДРПОУ: | 37098303 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вул. Героїв Майдану, 36, оф. 113 |
Контактна особа: |
Нігловська Вікторія Олегівна +380382619111 obl.cluzhbazamov-km@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2021 20:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 червня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 04 червня 2021 13:03 |
Очікувана вартість: | 4 524 999,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 625,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції. Сума забезпечення: 20 000,00 (двадцять тисяч гривень 00 копійок) гривень. Строк дії забезпечення: відповідно до п.3.4.1 розділу ІІІ тендерної документації. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. Електронна банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, із подальшими змінами та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628 та свідчити про обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Державне підприємство «Хмельницька обласна служба єдиного замовника» (код ЄДРПОУ 37098303, Місцезнаходження замовника – 29000, Україна, м. Хмельницький, вул. Героїв Майдану 36, оф. 113), IBAN UA643204780000000026003122845, в АТ «Укргазбанк», суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації та не може бути відкликана протягом строку її дії. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави та/або договору поруки, або іншого забезпечення, прийнятного для банку-гаранта) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Грошове або інше забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку гаранта та підписом уповноваженої особи банку-гаранта з наданням підтвердження повноважень уповноваженої особи від банку, що видав таку гарантію. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | За наявності відповідного фінансування попередня оплата надається Підряднику упродовж 10 робочих днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт: | 20% |
Понад 100 млн. гривень: | 20% |
Понад 80 млн. грн. до 100 млн. грн. включно: | 15% |
Понад 60 млн. грн. до 80 млн. грн. включно: | 10% |
Понад 40 млн. грн. до 60 млн. грн. включно: | 5% |
Понад 20 млн. грн. до 40 млн. грн. включно: | 2% |
До 20 млн. грн. включно: | 0% |
Наявність кваліфікованих працівників: | 10% |
Понад 51 працівник: | 10% |
Від 35 до 50 працівників включно: | 6% |
Від 21 до 34 працівників включно: | 3% |
До 20 працівників включно: | 0% |
18 травня 2021 21:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 травня 2021 20:02 |
2.5.__Додаток_4_Субпiдрядники_(1).doc | |
18 травня 2021 20:02 |
2.4._Додаток_3_Проект_договору_(1).doc | |
18 травня 2021 20:02 |
2.3._Додаток_2_Технiчне_завдання_(1)_(1).doc | |
18 травня 2021 20:02 |
2.2._Додаток_1_Пропозицiя_(1).doc | |
18 травня 2021 20:02 |
2.1.ТД флагшток.docx |
18 травня 2021 21:22 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 травня 2021 20:02 |
2.5.__Додаток_4_Субпiдрядники_(1).doc
|
|||
18 травня 2021 20:02 |
2.4._Додаток_3_Проект_договору_(1).doc
|
|||
18 травня 2021 20:02 |
2.3._Додаток_2_Технiчне_завдання_(1)_(1).doc
|
|||
18 травня 2021 20:02 |
2.2._Додаток_1_Пропозицiя_(1).doc
|
|||
18 травня 2021 20:02 |
2.1.ТД флагшток.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-05-000017 ● 3d65dce8235c4275b98ef33235742bcf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 листопада 2021 14:13 |
04.11.2021 № 553
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 01.11.2021 № 003100-18/13832-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.11.2021 № 553
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2021-05-18-012686-b 18.05.2021 Державне підприємство «Хмельницька обласна служба єдиного замовника» (код 37098303) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-05 14:50:57
Про надання пояснень
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-10 17:36:13
Пояснення
Державним підприємством «Хмельницька обласна служба єдиного замовника» запит на пояснення розглянуто. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь та документи на запит.
По-перше, щодо оприлюднення інфомрації на веб-сайті.
1) Бюджетні призначення були виділені на підставі рішення Хмельницької обласної ради від 08 квітня 2021 року № 61-4/2021.
2) Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі локальних кошторисів та дефектних актів проектної документації по об’єкту будівництва.
3) Очікувану вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
Оскільки державне підприємство «Хмельницька обласна служба єдиного замовника» не має власного веб-сайту, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі забезпечено на веб-сайті Хмельницької обласної державної адміністрації, посилання https://www.adm-km.gov.ua/?page_id=87167.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1 чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі» як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. В свою чергу, положення абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону, передбачається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Таким чином, вимога щодо надання посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не може бути предметом моніторингу.
По-друге, щодо нецінових критеріїв оцінки.
Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інструкцію з підготовки тендерних пропозицій, перелік критеріїв оцінки та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію.
У свою чергу, відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону.
Перелік критеріїв оцінки визначений частиною третьою статті 29 Закону.
Частиною третьою ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», Критеріями оцінки є:
1) ціна; або
2) вартість життєвого циклу; або
3) ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі.
Замовник не обмежений у виборі критеріїв лише ціною та не повинен обґрунтовувати свій вибір ані складністю процедури закупівлі, ані відсутністю постійно діючого ринку тощо.
Водночас звертаємо увагу, що цей перелік нецінових критеріїв не є вичерпним.
Зазначена позиція викладена в роз’ясненні Мінекономрозвитку № 3304-04/44053-06 від 08.10.2018 та № 3304-04/20327-06 від 02.04.2021. Кожен критерій має числове значення, що визначає його важливість в порівнянні з ціною.
Для використання інших критеріїв оцінки разом з ціною Законом передбачено поняття приведеної ціни. Так, приведена ціна - ціна, зазначена учасником у тендерній пропозиції/пропозиції та перерахована за математичною формулою з урахуванням показників інших критеріїв оцінки, визначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
При створенні нецінового критерію в електронній системі закупівель замовник вказує назву такого критерію, перелік можливих варіантів та питому вагу кожного з варіантів. На основі цієї інформації замовник визначає приведену ціну тендерної пропозиції кожного учасника.
Приведена ціна розраховується автоматично системою електронних закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою:
РР = Р/ (1 + (F1 + F2 + … Fn) / PV),
де РР — приведена ціна;
Р — ціна;
F1 … Fn — питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником;
PV — питома вага критерію «ціна».
Учасник процедури закупівлі подає тендерну пропозицію в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформацію про ціну, а у разі встановлення замовником інших критеріїв оцінки, учасник окрім ціни зазначає дані щодо відповідності визначеним критеріям.
Встановлення Замовником нецінових критеріїв оцінки є правом Замовника, що передбачене Законом. Тому, Замовник під час розроблення тендерної документації та оприлюднення оголошення про закупівлю мав право на встановлення нецінових критеріїв оцінки. Встановлення нецінових критеріїв оцінки не суперечить нормам ст.19 Конституції України.
Встановленням нецінових критеріїв оцінки Замовник не обмежує потенційних учасників в участі у закупівлі. Кожен учасник має можливість взяти участь у закупівлі, зазначивши в електронній системі закупівлі відповідні показники під час подання своєї тендерної пропозиції. Подана тендерна пропозиція кожного учасника буде оцінена за результатами електронного аукціону та розглянута на відповідність умовам тендерної документації у встановленому Законом порядку.
Щодо рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) від 20.04.2021 №8510-р/ПК-пз, то відповідно до абз.1 ч.22 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» ( в редакції станом на 23.06.2021), рішення Органу оскарження є обов’язковим для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
По-третє, щодо невідхилення тендерної пропозиції ПП «Вектор-М».
Відповідно до п.29 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», строк дії тендерної пропозиції - установлений замовником у тендерній документації строк, після закінчення якого тендерна пропозиція вважається недійсною та відхиляється.
Відповідно до пункту 3.5.5 розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону учасник повинен надати посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці, чинних на час дії тендерної пропозиції директора, головного інженера, виконавця робіт.
При цьому, поняття «чинний на час дії тендерної пропозиції» та «строк дії тендерної пропозиції» не є тотожними. Крім того, умовами тендерної документації не було встановлено, що посвідчення повинні бути чинними упродовж всього строку дії тендерної пропозиції.
ПП «Вектор-М» у складі тендерної пропозиції надано посвідчення за номерами 40.30/18 дата видачі 20.07.2018, 3.34/18 дата видачі 20.08.2018, 18.23/18 дата видачі 08.06.2018, 5.40/18 дата видачі 28.09.2018, строк дії яких спливає 20.07.2021, 20.08.2021, 08.06.2021, 28.09.2021. Тобто, на момент подання тендерної пропозиції ПП «Вектор-М» та в період часу дії тендерної пропозиції вказані посвідчення були чинними. Отже, ПП «Вектор-М» відповідав встановленому кваліфікаційному критерію, а тому підстави для відхилення його тендерної пропозиції були відсутні.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Державним підприємством «Хмельницька обласна служба єдиного замовника» Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне. Відповідно до пункту 3.5.5 розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону учасник повинен надати посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці, чинних на час дії тендерної пропозиції директора, головного інженера, виконавця робіт. При цьому, поняття «чинний на час дії тендерної пропозиції» та «строк дії тендерної пропозиції» не є тотожними. Крім того, умовами тендерної документації не було встановлено, що посвідчення повинні бути чинними упродовж всього строку дії тендерної пропозиції. ПП «Вектор-М» у складі тендерної пропозиції надано посвідчення за номерами 40.30/18 дата видачі 20.07.2018, 3.34/18 дата видачі 20.08.2018, 18.23/18 дата видачі 08.06.2018, 5.40/18 дата видачі 28.09.2018, строк дії яких спливає 20.07.2021, 20.08.2021, 08.06.2021, 28.09.2021. Тобто, на момент подання тендерної пропозиції ПП «Вектор-М» та в період часу дії тендерної пропозиції вказані посвідчення були чинними. Отже, ПП «Вектор-М» відповідав встановленому кваліфікаційному критерію, а тому підстави для відхилення його тендерної пропозиції були відсутні. Разом з тим, повідомляємо, що додатковою угодою №3 від 12.11.2021 сторонами договір розірвано.
2021-11-23 10:09:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Додатковою угодою №3 від 12.11.2021 сторонами договір розірвано.
2022-08-24 14:14:41
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 червня 2021 13:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАЛЕОН" |
4 499 569,75
UAH з ПДВ
|
4 499 569,75
UAH з ПДВ
|
1.1857142857 | 3 794 817.86 | Відповіді учасника | Документи |
ПП "Вектор-М" |
4 523 876,72
UAH з ПДВ
|
4 523 876,72
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 3 166 713.70 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Вектор-М" #31792293 |
Переможець |
4 523 876,72
UAH з ПДВ
|
07 червня 2021 17:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2021 14:19
|
ДУ Флагшток розірвання договору.pdf | укладений |
12 листопада 2021 14:15
|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2021 09:48
|
ДУ 2 флаг.pdf | зміни до договору |
16 липня 2021 09:45
|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2021 14:06
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
24 червня 2021 13:54
|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2021 17:30
|
Договір _2 по Флагштоку.pdf | укладений |
23 червня 2021 17:03
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
02 липня 2021 11:34
|
1 357 163,02 UAH | UA708201720344371043100081898 ДП "Хмел.обл.служба єдиного замовника" |
UA838201720355389107000705667 ПП "Вектор-М" |
Оплачений |
26 липня 2021 14:45
|
95 319,97 UAH | UA708201720344371043100081898 ДП "Хмел.обл.служба єдиного замовника" |
UA043154050000026001383586001 ПП "Вектор-М" |
Оплачений |
26 липня 2021 14:45
|
153 508,15 UAH | UA708201720344371043100081898 ДП "Хмел.обл.служба єдиного замовника" |
UA043154050000026001383586001 ПП "Вектор-М" |
Оплачений |
26 липня 2021 14:45
|
199 938,10 UAH | UA708201720344371043100081898 ДП "Хмел.обл.служба єдиного замовника" |
UA043154050000026001383586001 ПП "Вектор-М" |
Оплачений |
26 липня 2021 14:45
|
65 982,60 UAH | UA708201720344371043100081898 ДП "Хмел.обл.служба єдиного замовника" |
UA043154050000026001383586001 ПП "Вектор-М" |
Оплачений |
28 липня 2021 14:44
|
25 970,22 UAH | UA708201720344371043100081898 ДП "Хмел.обл.служба єдиного замовника" |
UA043154050000026001383586001 ПП "Вектор-М" |
Оплачений |
28 липня 2021 14:44
|
328 262,93 UAH | UA708201720344371043100081898 ДП "Хмел.обл.служба єдиного замовника" |
UA043154050000026001383586001 ПП "Вектор-М" |
Оплачений |
28 липня 2021 14:47
|
1 669 753,74 UAH | UA708201720344371043100081898 ДП "Хмел.обл.служба єдиного замовника" |
UA043154050000026001383586001 ПП "Вектор-М" |
Оплачений |
11 серпня 2021 10:55
|
401 784,15 UAH | UA708201720344371043100081898 ДП "Хмел.обл.служба єдиного замовника" |
UA043154050000026001383586001 ПП "Вектор-М" |
Оплачений |
06 жовтня 2021 10:12
|
226 193,84 UAH | UA708201720344371043100081898 ДП "Хмел.обл.служба єдиного замовника" |
UA043154050000026001383586001 ПП "Вектор-М" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін за взаємною згодою сторін в частині строку надання попередньої оплати |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін за взаємною згодою сторін в частині реквізитів Підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 22 червня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
4 523 876,72
UAH (в тому числі ПДВ 753 979,45 UAH)
|
Причини розірвання договору: | 1. У зв’язку із виконанням договору та введенням об’єкта будівництва в експлуатації, Сторони, за взаємною згодою, керуючись пунктами 13.1, 13.2. Договору, вирішили: - Договір №2 про закупівлю робіт від 22.06.2021 розірвати. - Пункт 3.1. Договору доповнити абзацом наступного змісту: «Загальна вартість виконаних за Договором робіт становить 4 523 876.72 (чотири мільйони п’ятсот двадцять три тисячі вісімсот сімдесят шість гривень 72 копійки) гривень з ПДВ. 2. З моменту набуття чинності даної Угоди сторони не вважають себе пов’язаними будь-якими правами та обов’язками. На підставі ч.4 ст.653 Цивільного кодексу України, сторони узгодили, що не мають права вимагати повернення того, що було виконане ними за зобов'язанням до моменту розірвання Договору №2 про закупівлю робіт від 22.06.2021. 3. Сторони досягли згоди про те, що відносини та зобов’язання за Договором №2 про закупівлю робіт від 22.06.2021 є припиненими, претензій одна до одної на момент підписання даної Угоди вони не мають. 4. Дану Угоду укладено у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної із сторін. 5. Дана Угода вступає в силу з моменту її підписання сторонами. |