Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365707 |
Місцезнаходження: | 54005, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, буд.7 |
Контактна особа: |
Дмитрук Сергій Миронович 380512472508 depgkh2023@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи
Віконні блоки, зливи, пароїзоляційна стрічка
Тендерна документація
07 вересня 2023 11:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-09-000068 ● 597bbe09198b43fd829b5b2d20518040
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 жовтня 2023 09:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.10.2023 № 83-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра ШУЛЬГИ від 09.10.2023.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 09.10.2023 № 83-З
Витяг з переліку закупівель для здійснення моніторингу закупівель
№ 1 UA-2023-09-07-004467-a 07.09.2023
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-10 10:08:08
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасникам ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо).
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-13 09:10:02
пояснення на запит
Розглянувши запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 10.10.2023, який надійшов в межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-07-004467-a, повідомляю наступне.
1. Очікувану вартість предмета закупівлі визначено на підставі зведеного кошторисного розрахунку, який міститься в архітектурно-будівельному рішенні (додається) щодо поточного ремонту місць загального користування в частині заміни вікон у житловому будинку по вул. Океанівська, 52 у м. Миколаєві (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження). Згідно з вказаним кошторисом очікувана вартість предмета закупівлі становить 789 524,00 грн.
2. Згідно з пп. 1 п. 4 Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» органам місцевого самоврядування рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до п.13 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» конкурентною процедурою закупівлі є - здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу.
Процедура закупівлі, яка є предметом моніторингу не є конкурентною процедурою закупівлі в розумінні Закону та не вимагає оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-10 10:18:42
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «Інженерно-технологічний Центр «Миколаївбуд» (код ЄДРПОУ 41703152), з яким укладений договір підряду від 06.09.2023 № 331 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-13 08:59:08
пояснення на запит
Розглянувши запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 10.10.2023, який надійшов в межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-07-004467-a, повідомляю наступне.
1. Згідно з пп. 4 п. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), придбання замовниками послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Так, згідно з вимогами Порядку виконання невідкладних робіт щодо ліквідації наслідків збройної агресії Російської Федерації, пов’язаних із пошкодженням будівель та споруд, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.04.2022 року № 473 (далі – Порядок), посадовими особами департаменту житлово-комунального господарства ММР проведене обстеження житлового будинку № 52 по вул. Океанівській за результатами якого складений акт обстеження об’єкта, пошкодженого внаслідок військових дій, спричинених збройною агресією Російської Федерації від 04.01.2023 року та яким встановлено необхідність заміни орієнтовно 79 вікон в місцях загального користування.
В той же час, станом на дату складання вказаного акту замовник не планував проведення даної закупівлі за відсутності в нього відповідного бюджетного призначення.
Згідно з ч. 1 ст. 23 Бюджетного кодексу України будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, якщо інше не передбачено законом про Державний бюджет України.
Рішенням сесії Миколаївської міської ради від 31.07.2023 року № 22/122 (текст рішення наведений за посиланням https://mkrada.gov.ua/documents/41063.html), департаменту житлово-комунального господарства ММР виділені були кошти на вжиття заходів з попередження аварій та запобігання техногенних катастроф у житлово-комунальному господарстві та інших аварійних об’єктах комунальної власності.
14.08.2023 року, з метою встановлення фактичних обсягів закупівлі (зокрема встановлення фактичної потреби в заміні вікон), технічних, якісних, кількісних характеристик предмета закупівлі, а також очікуваної вартості послуг з заміни пошкоджених внаслідок збройної агресії рф вікон, між замовником та ФОП Григоренко Д.С. був укладений договір № 266 (додається), щодо надання послуг зі складання кошторисної документації: «Поточний ремонт місць загального користування в частині заміни вікон у житлових будинках по вул. Океанівська, 38; вул. Океанівська, 52; пр. Героїв України, 20Б; пр. Героїв України, 20А; пр. Героїв України, 81А у м. Миколаєві (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження)».
04.09.2023 року, на виконання умов договору, замовником отримані архітектурно-будівельні рішення щодо поточного ремонту місць загального користування в частині заміни вікон у житловому будинку по вул. Океанівська, 52 у м. Миколаєві (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) (додається).
Як вбачається з предмету закупівлі, одним з завдань надання послуг з заміни вікон у житловому будинку по вул. Океанівська, 52 у м. Миколаєві є підготовка житлового будинку до опалювального сезону.
За такого, замовником здійснений приблизний розрахунок щодо можливості проведення процедури закупівлі та надання послуг з заміни вікон до початку опалювального сезону.
Так, згідно з розпорядженням Миколаївського міського голови від 26.11.2021 року № 395р «Про затвердження Положення про порядок підготовки, узгодження, планування та проведення закупівель товарів, робіт і послуг виконавчим комітетом та виконавчими органами Миколаївської міської ради (текст розпорядження наведений за посиланням https://mkrada.gov.ua/documents/38535.html), департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради, як виконавчий орган Миколаївської міської ради, зобов’язаний узгоджувати планування та проведення закупівель товарів, робіт і послуг з департаментом внутрішнього фінансового контролю, нагляду та протидії корупції Миколаївської міської ради. Відповідно до пп. 2.2.1 п. 2 Розпорядження перевірка проектів річного плану закупівель здійснюється департаментом внутрішнього фінансового контролю, нагляду та протидії корупції ММР протягом семи робочих днів.
Згідно з п. 24. Особливостей, замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Згідно з приписами ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Відповідно до вимог абзацу 3 п. 49 Особливостей договір про закупівлю не може бути укладений раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Таким чином, проведення процедури закупівлі (з моменту погодження закупівлі з департаментом внутрішнього фінансового контролю, нагляду та протидії корупції ММР до момент укладення договору про закупівлю), потребує від 30 до 40 календарних днів.
Крім того, існують ризики відміни відкритих торгів у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (пп. 1 п. 51 Особливостей), що тягне за собою повторне проведення відкритих торгів, що, в свою чергу, унеможливлює надання послуг з поточного ремонту місць загального користування в частині заміни вікон у житловому будинку по вул. Океанівська, 52 у м. Миколаєві (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження), до початку опалювального сезону, тобто до жовтня – листопада 2023 року.
Також замовником взяті до уваги технологічні особливості деяких видів робіт, наприклад: герметизування примикання вікон до стін ззовні; шпаклівка навколо відкосів; улаштування внутрішніх укосів; водостійке водоемульсійне фарбування, які вимагають певного температурного режиму.
Вищевказані чинники: необхідні для проведення процедури закупівлі строки (від 30 до 40 календарних днів), обсяги та види робіт, необхідність надання послуг до початку опалювального сезону - доводять неможливість дотримання замовником строків для проведення цієї закупівлі шляхом застосування процедури відкритих торгів.
Слід також зазначити, що нагальна потреба в здійсненні даної закупівлі, окрім вищевикладеного, продиктована необхідністю захисту прав та охоронюваних законом інтересів мешканців житлового будинку по вул. Океанівській, 52 в частині отримання ними компенсації передбаченої постановою Кабінету Міністрів України від 21.04.2023 року № 381 «Про порядок надання компенсації для відновлення окремих категорій об’єктів нерухомого майна, пошкоджених внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації, з використанням електронної публічної послуги “єВідновлення”» (далі – Постанова № 381).
Так, Постановою № 381 визначений механізм надання компенсації для відновлення окремих категорій об’єктів нерухомого майна, пошкоджених внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації, з використанням електронної публічної послуги “єВідновлення”.
Згідно з абз. 13 п. 14 Постанови № 381, підставами для відмови в наданні компенсації є: розташування пошкодженої квартири в багатоквартирному будинку, в якому пошкоджені місця загального користування житлового будинку (крім випадків, коли пошкодження місць загального користування було усунуто на дату подання заяви або прийнято рішення щодо їх відновлення за рахунок інших джерел) та/або який підлягає капітальному ремонту.
Таким чином, невжиття замовником невідкладних заходів з ремонту місць загального користування призведе до порушення прав та інтересів громадян постраждалих внаслідок збройної агресії рф проти України.
2. Очікувану вартість предмета закупівлі визначено на підставі зведеного кошторисного розрахунку, який міститься в архітектурно-будівельному рішенні (додається) щодо поточного ремонту місць загального користування в частині заміни вікон у житловому будинку по вул. Океанівська, 52 у м. Миколаєві (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження). Згідно з вказаним кошторисом очікувана вартість предмета закупівлі становить 789 524,00 грн.
Замовником отримано три цінові пропозиції у вигляді договірної ціни (додаються), на надання послуг щодо поточного ремонту місць загального користування в частині заміни вікон у житловому будинку по вул. Океанівська, 52 у м. Миколаєві (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження).
Так, замовником отримано цінову пропозицію ФОП Антонов С.О., ціна якої становить 748 281,60 грн.; цінову пропозицію ТОВ «Миколаїпромбудмонтаж», ціна якої становить 725 289,60 грн. та цінову пропозицію ТОВ «Інженерно-технологічний Центр «Миколаївбуд», ціна якої становить 707 392,80 грн.
За такого, замовником відібрана найбільш економічно вигідна цінова пропозиція – цінова пропозиція ТОВ «Інженерно-технологічний Центр «Миколаївбуд».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-10 12:59:33
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
Відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, договір може бути укладеним без використання електронної системи закупівель у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Згідно з актом комісійного обстеження об’єкта пошкодженого внаслідок збройної агресії російської федерації, прийнятим від 04.01.2023, житловий будинок № 52 по вул. Океанівська у місті Миколаєві потребує заміни орієнтовно 79 вікон в місцях загального користування.
Враховуючи вищевикладене, пропоную надати документальне підтвердження існування об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення цієї закупівлі шляхом застосування процедури відкритих торгів.
Також пропоную надати копії документів про надання бюджетного призначення та бюджетних асигнувань для здійснення закупівлі з поточного ремонту місць загального користування в частині заміни вікон у житловому будинку за адресою: м. Миколаїв, вул. Океанівська, 52.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-13 11:19:25
пояснення на запит
Розглянувши запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 10.10.2023, який надійшов в межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-07-004467-a, повідомляю наступне.
Згідно з пп. 4 п. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), придбання замовниками послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Так, згідно з вимогами Порядку виконання невідкладних робіт щодо ліквідації наслідків збройної агресії Російської Федерації, пов’язаних із пошкодженням будівель та споруд, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.04.2022 року № 473 (далі – Порядок), посадовими особами департаменту житлово-комунального господарства ММР проведене обстеження житлового будинку № 52 по вул. Океанівській за результатами якого складений акт обстеження об’єкта, пошкодженого внаслідок військових дій, спричинених збройною агресією Російської Федерації від 04.01.2023 року та яким встановлено необхідність заміни орієнтовно 79 вікон в місцях загального користування.
В той же час, станом на дату складання вказаного акту замовник не планував проведення даної закупівлі за відсутності в нього відповідного бюджетного призначення.
Згідно з ч. 1 ст. 23 Бюджетного кодексу України будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, якщо інше не передбачено законом про Державний бюджет України.
Рішенням сесії Миколаївської міської ради від 31.07.2023 року № 22/122 (текст рішення наведений за посиланням https://mkrada.gov.ua/documents/41063.html), департаменту житлово-комунального господарства ММР виділені були кошти на вжиття заходів з попередження аварій та запобігання техногенних катастроф у житлово-комунальному господарстві та інших аварійних об’єктах комунальної власності.
14.08.2023 року, з метою встановлення фактичних обсягів закупівлі (зокрема встановлення фактичної потреби в заміні вікон), технічних, якісних, кількісних характеристик предмета закупівлі, а також очікуваної вартості послуг з заміни пошкоджених внаслідок збройної агресії рф вікон, між замовником та ФОП Григоренко Д.С. був укладений договір № 266 (додається), щодо надання послуг зі складання кошторисної документації: «Поточний ремонт місць загального користування в частині заміни вікон у житлових будинках по вул. Океанівська, 38; вул. Океанівська, 52; пр. Героїв України, 20Б; пр. Героїв України, 20А; пр. Героїв України, 81А у м. Миколаєві (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження)».
04.09.2023 року, на виконання умов договору, замовником отримані архітектурно-будівельні рішення щодо поточного ремонту місць загального користування в частині заміни вікон у житловому будинку по вул. Океанівська, 52 у м. Миколаєві (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) (додається).
Як вбачається з предмету закупівлі, одним з завдань надання послуг з заміни вікон у житловому будинку по вул. Океанівська, 52 у м. Миколаєві є підготовка житлового будинку до опалювального сезону.
Таким чином, тільки після отримання замовником архітектурно-будівельні рішення, з урахуванням необхідності надання послуг до початку опалювального сезону, в замовника виникла нагальна потреба в проведенні закупівлі.
Слід також зазначити, що нагальна потреба в здійсненні даної закупівлі, окрім вищевикладеного, продиктована необхідністю захисту прав та охоронюваних законом інтересів мешканців житлового будинку по вул. Океанівській, 52 в частині отримання ними компенсації передбаченої постановою Кабінету Міністрів України від 21.04.2023 року № 381 «Про порядок надання компенсації для відновлення окремих категорій об’єктів нерухомого майна, пошкоджених внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації, з використанням електронної публічної послуги “єВідновлення”» (далі – Постанова № 381).
Так, Постановою № 381 визначений механізм надання компенсації для відновлення окремих категорій об’єктів нерухомого майна, пошкоджених внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації, з використанням електронної публічної послуги “єВідновлення”.
Згідно з абз. 13 п. 14 Постанови № 381, підставами для відмови в наданні компенсації є: розташування пошкодженої квартири в багатоквартирному будинку, в якому пошкоджені місця загального користування житлового будинку (крім випадків, коли пошкодження місць загального користування було усунуто на дату подання заяви або прийнято рішення щодо їх відновлення за рахунок інших джерел) та/або який підлягає капітальному ремонту.
Таким чином, невжиття замовником невідкладних заходів з ремонту місць загального користування призведе до порушення прав та інтересів громадян постраждалих внаслідок збройної агресії рф проти України.
За такого, замовником здійснений приблизний розрахунок щодо можливості проведення процедури закупівлі та надання послуг з заміни вікон до початку опалювального сезону.
Так, згідно з розпорядженням Миколаївського міського голови від 26.11.2021 року № 395р «Про затвердження Положення про порядок підготовки, узгодження, планування та проведення закупівель товарів, робіт і послуг виконавчим комітетом та виконавчими органами Миколаївської міської ради (текст розпорядження наведений за посиланням https://mkrada.gov.ua/documents/38535.html), департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради, як виконавчий орган Миколаївської міської ради, зобов’язаний узгоджувати планування та проведення закупівель товарів, робіт і послуг з департаментом внутрішнього фінансового контролю, нагляду та протидії корупції Миколаївської міської ради. Відповідно до пп. 2.2.1 п. 2 Розпорядження перевірка проектів річного плану закупівель здійснюється департаментом внутрішнього фінансового контролю, нагляду та протидії корупції ММР протягом семи робочих днів.
Згідно з п. 24. Особливостей, замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Згідно з приписами ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Відповідно до вимог абзацу 3 п. 49 Особливостей договір про закупівлю не може бути укладений раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Таким чином, проведення процедури закупівлі (з моменту погодження закупівлі з департаментом внутрішнього фінансового контролю, нагляду та протидії корупції ММР до момент укладення договору про закупівлю), потребує від 30 до 40 календарних днів.
Крім того, існують ризики відміни відкритих торгів у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (пп. 1 п. 51 Особливостей), що тягне за собою повторне проведення відкритих торгів, що, в свою чергу, унеможливлює надання послуг з поточного ремонту місць загального користування в частині заміни вікон у житловому будинку по вул. Океанівська, 52 у м. Миколаєві (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження), до початку опалювального сезону, тобто до жовтня – листопада 2023 року.
Також замовником взяті до уваги технологічні особливості деяких видів робіт, наприклад: герметизування примикання вікон до стін ззовні; шпаклівка навколо відкосів; улаштування внутрішніх укосів; водостійке водоемульсійне фарбування, які вимагають певного температурного режиму.
Вищевказані чинники: необхідні для проведення процедури закупівлі строки (від 30 до 40 календарних днів), обсяги та види робіт, необхідність надання послуг до початку опалювального сезону та інш. - підтверджують неможливість дотримання замовником строків для проведення цієї закупівлі шляхом застосування процедури відкритих торгів.
Щодо надання копії документів про надання бюджетного призначення та бюджетних асигнувань для здійснення закупівлі - надаємо ПЛАН РОБІТ на 2023 рік із утримання та поточного ремонту об’єктів житлово-комунального господарства (відповідно до рішення Миколаївської міської ради «Про внесення змін до рішення міської ради від 22.11.2022 року № 15/11 «Про бюджет Миколаївської міської територіальної громади на 2023 рік» від 31.07.2023 року № 22/122).
- Договірна ціна ФОА Антонов С.О..pdf
- Акт № 01-23-1 від 04.09.2023 здачі-приймання КД.pdf
- Договірна ціна ТОВ ІТЦ Миколаївбуд.pdf
- Договірна ціна ТОВ Миколаївпромбудмонтаж.pdf
- Договір № 266 від 14.08.2023 Надання послуг зі складання КД.pdf
- ПЛАН РОБІТ на 2023 рік із утримання та поточного ремонту.pdf
- ТОМ 1 Архітектурно-будівельні рішення.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-16 10:35:36
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Поточний ремонт місць загального користування в частині заміни вікон у житловому будинку по вул. Океанівська, 52 у м.Миколаєві (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання.
З урахуванням відповіді, наданої Департаментом житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради (далі – Департамент) 13.10.2023 об 11:19:25 через електронну систему закупівель та для підтвердження існування об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання Замовником строків для проведення цієї закупівлі шляхом застосування процедури відкритих торгів, вдруге пропоную надати копії документів про надання бюджетного призначення та бюджетних асигнувань для здійснення закупівлі з поточного ремонту місць загального користування в частині заміни вікон (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) житлового будинку за адресою: м. Миколаїв, вул. Океанівська, 52. Зокрема, документів, що вказують на фактичне отримання Департаментом бюджетних асигнувань для здійснення зазначеної закупівлі.
Документи (пояснення, інформацію) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-19 09:08:21
пояснення на запит
Розглянувши запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 10.10.2023, який надійшов в межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-07-004467-a, надаємо копії документів про надання бюджетного призначення та бюджетних асигнувань для здійснення закупівлі – довідку про зміни до кошторису на 2023 рік від 15.08.2023 № 59, розрахунок до змін до кошторису на 2023 рік містить рядок «Попередження аварій та запобігання техногенним катастрофам у житлово-комунальному господарстві та на інших аварійних об’єктах комунальної власності», план на 2023 рік становить 5 000 000,00 грн.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 листопада 2023 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Інженерно-технологічний Центр "Миколаївбуд" #41703152 |
Переможець |
707 392,80
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2023 11:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2024 16:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2023 14:49
|
ДУ №1 від 27.11.2023.PDF | зміни до договору |
27 листопада 2023 14:48
|
Договір №331 від 06.09.2023.pdf | укладений |
07 вересня 2023 11:23
|
Протокол.PDF | укладений |
07 вересня 2023 11:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 331 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |