Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ З БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04058516 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська обл., місто Харків, МАЙДАН КОНСТИТУЦІЇ, будинок 7 |
Контактна особа: |
Саріогло Станіслав 0577252879 ukstender87@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 червня 2023 15:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 липня 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 20 098 563,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 492,82 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення: застава. Розмір забезпечення складає 1 % вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Реквізити Замовника: Отримувач: Управління з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту житлово-комунального господарства Харківської міської ради ЄДРПОУ: 04058516 61003, Харківська обл., м. Харків, майдан Конституції, будинок 7 Розрахунковий рахунок: UA748201720355109005000032463 Державна казначейська служба України, м. Київ Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю: Аварійно - відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку ЖК «Околиця-5» по вул. Дружби Народів, 261 в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація); без ПДВ. Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця оригіналу платіжного доручення на перерахування застави, яке завантажуються в електронну систему закупівель (за умови технічної можливості електронної системи закупівель) у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш. та/або надається Замовнику у паперовому вигляді не пізніше дати укладення договору про закупівлю. У складі тендерної пропозиції учасникам обов’язково надається гарантійний лист про те, що вони мають фінансову спроможність перерахувати забезпечення виконання договору в повному обсязі. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Умови не повернення забезпечення виконання договору про закупівлю встановлюються відповідно до чинного законодавства України. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі акта приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3). Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з бюджету Харківської міської територіальної громади в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 червня 2023 15:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 червня 2023 15:27 |
Додаток № 2.pdf | |
29 червня 2023 15:27 |
Додаток № 3.pdf | |
29 червня 2023 15:27 |
Додаток № 1.pdf | |
29 червня 2023 15:27 |
Додаток № 4.pdf | |
29 червня 2023 15:27 |
Тендерна документація.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-14-000046 ● fd943912cdbb4f4eb2040a57743d9cfd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 вересня 2023 17:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.09.2023 № 60
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, доручення державної аудиторської служби України від 03.08.2023 №003100-18/8714-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 14.09.2023 № 60.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
17 UA-2023-06-29-008180-a 29.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-19 18:43:23
запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку ЖК «Околиця-5» по вул. Дружби Народів, 261 в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-29-008180-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Надайте пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?
Відповідно до п. 6 розділу VI тендерної документації Учасник-переможець надає забезпечення виконання договору у вигляді застави не пізніше дати укладення договору про закупівлю.
У зв’язку з чим на підтвердження виконання переможцем торгів вимог п. 6 розділу VI тендерної документації просимо надати забезпечення виконання договору подане ПРИВАТНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ "ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1".
Відповідно до частини 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ №668 від 01.08.2005 (із змінами), та частиною 1 статті 884 Цивільного кодексу України передбачено, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
При цьому відповідно до пункту 5 Постанови № 668, гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва) – є істотною умовою договору, яка відповідно до частини 5 статті 41 Закону змінюватись не може.
Водночас, відповідно до п. 2.2 розділу ІІ проекту договору та договору укладеного з ПРИВАТНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ "ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1" №520 від 21.07.2023 підрядник гарантує надійність і якість виконаних робіт і можливість експлуатації об’єкта протягом 5 років.
Поясніть чому визначений тендерною документацією (проектом договору) та договором №520 від 21.07.2023 гарантійний строк якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва) не відповідає вимогам чинного законодавства.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-22 15:49:35
Пояснення стосовно процедури закупівлі: Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку ЖК «Околиця-5» по вул. Дружби Народів, 261 в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація).
Пояснення стосовно процедури закупівлі: Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку ЖК «Околиця-5» по вул. Дружби Народів, 261 в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація).
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) надаємо пояснення через електронну систему закупівель стосовно процедури закупівлі: Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку ЖК «Околиця-5» по вул. Дружби Народів, 261 в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація).
Щодо першого питання запиту повідомляємо про таке:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку ЖК «Околиця-5» по вул. Дружби Народів, 261 в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація) (номер тендеру в UA-2023-06-29-008180-a), його очікувана вартість визначені згідно з кошторисною частиною проєктної документації.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на офіційному веб-сайті Харківської міської ради опубліковане, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та його очікуваної вартості: Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку ЖК «Околиця-5» по вул. Дружби Народів, 261 в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація), ознайомитися можна за посиланням:
https://www.city.kharkiv.ua/uk/document/obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-ta-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-68360.html
Щодо другого питання запиту повідомляємо про таке:
Управлінням з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту житлово-комунального господарства Харківської міської ради було оголошено про проведення відкритих торгів на закупівлю: Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку ЖК «Околиця-5» по вул. Дружби Народів, 261 в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація).
Переможцем вищезазначеної закупівлі, ПРИВАТНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ "ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1", відповідно до пункту 6 розділу VI. «Результати процедури закупівлі та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в день укладення договору про закупівлю було внесено забезпечення виконання договору про закупівлю. Документальне підтвердження щодо внесення переможцем торгів на закупівлю: Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку ЖК «Околиця-5» по вул. Дружби Народів, 261 в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація), забезпечення виконання договору про закупівлю, додається. (платіжна інструкція № 11222 від 21 липня 2023 р. на суму 162 329 грн. 95 коп. (сто шістдесят дві тисячі триста двадцять дев’ять гривень 95 копійок).
Щодо третього питання запиту повідомляємо наступне.
Частинами 1, 2 ст. 837 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) передбачено, що за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу. Договір підряду може укладатися на виготовлення, обробку, переробку, ремонт речі або на виконання іншої роботи з переданням її результату замовникові.
Відповідно до ст. 857 ЦК України робота, виконана підрядником, має відповідати умовам договору підряду, а в разі їх відсутності або неповноти - вимогам, що звичайно ставляться до роботи відповідного характеру. Виконана робота має відповідати якості, визначеній у договорі підряду, або вимогам, що звичайно ставляться, на момент передання її замовникові. Результат роботи в межах розумного строку має бути придатним для використання відповідно до договору підряду або для звичайного використання роботи такого характеру.
Згідно зі ст. 859 ЦК України якщо договором або законом передбачено надання підрядником замовникові гарантії якості роботи, підрядник зобов'язаний передати замовникові результат роботи, який має відповідати вимогам статті 857 цього Кодексу протягом усього гарантійного строку. Гарантія якості роботи поширюється на все, що становить результат роботи, якщо інше не встановлено договором підряду.
У відповідності до ст. 875 ЦК України за договором будівельного підряду підрядник зобов'язується збудувати і здати у встановлений строк об'єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов'язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов'язок не покладається на підрядника, прийняти об'єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх. Договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов'язаних з місцезнаходженням об'єкта.
Тобто, за змістом зазначеної норми предметом будівельного підряду є одержаний в процесі виконання договору будівельного підряду результат робіт у вигляді завершеного будівництвом об'єкту або закінчених будівельних робіт, які виконані підрядником відповідно до проектно-кошторисної документації на замовлення замовника та прийняті і оплачені останнім.
Відповідно до п. 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.12.2005 № 668, підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку. Гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій встановлюються у договорі підряду з урахуванням вимог до цих робіт і конструкцій, визначених у проектній документації. Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Згідно зі ст. 884 ЦК України підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Чинне законодавство розмежовує поняття «гарантійний строк якості закінчених робіт» та «гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва».
Відповідно до ст. 2 Закону України «Про фінансово-кредитні механізми і управління майном при будівництві житла та операціях з нерухомістю» об'єкт будівництва – будівля, споруда або комплекс споруд, будівництво яких організує забудовник та фінансування будівництва яких здійснює управитель за рахунок отриманих в управління коштів.
Згідно з п. 1 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45, об'єкт будівництва – будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси, лінійні об'єкти інженерно-транспортної інфраструктури;
З вищевказаного вбачається, що норми чинного законодавства України містять імперативні приписи стосовно мінімального гарантійного строку експлуатації тривалістю у десять років саме для об'єктів будівництва, якими є будинки, будівлі, споруди, їх комплекси, а не окремо до кожного з видів робіт, що входять до комплексу робіт, пов'язаних із капітальним будівництвом.
У той же час норми чинного законодавства України не встановлюють мінімального гарантійного строку якості виконаних підрядних робіт.
У п. 2.2 розділу ІІ Договору Сторони домовились, що Підрядник гарантує надійність і якість виконаних робіт і можливість експлуатації об’єкта протягом 5 років.
Предметом Договору є виконання Підрядником аварійно-відновлювальних робіт (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку. Вказані роботи є роботами, що спрямовані на здійснення заходів щодо ліквідації наслідків збройної агресії російської федерації, а саме: відновлення конструктивних елементів пошкодженого житлового будинку, визначених у технічній специфікації (проєктній документації), які за своєю правовою природою не являються об'єктом будівництва.
Отже, проаналізувавши вищевикладене, Сторони врегулювали на власний розсуд свої відносини у п. 2.2 розділу ІІ Договору, що відповідає принципу свободи договору та не суперечить нормам чинного законодавства.
Враховуючи вищезазначене, Управління з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту житлово-комунального господарства Харківської міської ради, підтверджує дотримання норм діючого законодавства при проведенні процедури закупівлі: Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку ЖК «Околиця-5» по вул. Дружби Народів, 261 в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про вжиття заходів щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно відкритих торгів з особливостями на закупівлю: Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку ЖК «Околиця-5» по вул. Дружби Народів, 261 в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація). 14 вересня 2023 року Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області (надалі за текстом – Держаудитслужба) розпочато моніторинг закупівлі по предмету «Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку ЖК «Околиця-5» по вул. Дружби Народів, 261 в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-29-008180-a). 22 вересня 2023 року Замовником було надано пояснення на запит Держаудитслужби на надання пояснення. 27 вересня 2023 року за результатами моніторингу Держаудитслужбою складено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-06-29-008180-a, у констатуючий частині якого зокрема вказано, що гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить менше десяти років від дня його прийняття замовником, що не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві № 668, п. 17 Особливостей. З огляду на вказане, Держаудитслужбою зазначено, що за результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено, що при складанні тендерної документації не враховано норми частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та 3 пункту 103 Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві № 668, п. 17 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, планування закупівлі, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Одночасно для Замовника визначено наступні зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи направленні на виконання вимог чинного законодавства щодо гарантійного строку експлуатації об'єкта будівництва та недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Враховуючи вищевикладене, Замовник зауважує, що відповідно до п. 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.12.2005 № 668, підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку. Гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій встановлюються у договорі підряду з урахуванням вимог до цих робіт і конструкцій, визначених у проектній документації. Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. Згідно зі ст. 884 ЦК України підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Таким чином, з викладеного чітко вбачається, що чинне законодавство розмежовує поняття «гарантійний строк якості закінчених робіт» та «гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва». При цьому, звертаємо увагу, що норми чинного законодавства України містять імперативні приписи стосовно мінімального гарантійного строку саме експлуатації об’єкту будівництва тривалістю у десять років, в той же час норми чинного законодавства України не встановлюють мінімального гарантійного строку якості виконаних підрядних робіт. В цьому аспекті слід зазначити, що проєкт договору про закупівлю у складі тендерної документації та укладений договір у п. 2.2. містив умову щодо гарантійного строку саме якості виконаних робіт, в той час як гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва чітко визначений у чинному законодавстві України – 10 років, при цьому більшого гарантійного строку у даному договорі не визначалось, тому додатково про вказаний гарантійний строк не вказується. Таким чином, положення п. 2.2. договору стосуються лише гарантійних строків щодо якості виконаних робіт та жодним чином не стосуються гарантійних строків експлуатації об’єкта будівництва. З огляду на виникнення деяких суперечностей у тлумаченні вказаного пункту, з метою реагування на висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, на адресу підрядника направлено лист з проєктом додаткової угоди до договору № 520 від 21.07.2023, в якій Розділ ІІ. «Якість будівельних робіт» викладено в новій редакції. Після відповідного узгодження умов додаткової угоди з підрядником та відповідно її підписання, остання буде оприлюднена в електронній системі закупівель у порядку, передбаченому чинним законодавством у сфері публічних закупівель. Крім того, зазначаємо, що вищевказане положення договору не призвело та не могло призвести до жодних негативних наслідків, оскільки, як зазначалося вище, сторони у п. 2.2. договору погодили лише гарантійний строк щодо якості виконаних робіт, в той час як гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва чітко визначений в законодавстві, що підтверджує відсутність порушення законодавства у сфері публічних закупівель та відповідно виключає можливість притягнення до відповідальності осіб, відповідальних за проведення вищевказаної закупівлі. З метою недопущення у подальшому будь-яких неточностей та/або протирічь з вищевикладених питань, Замовником проведено відповідні роз’яснювальні роботи, в тому числі і звернуто увагу на стилістику викладення положень проєктів договорів в подальшій роботі. Одночасно з вищевказаною інформацією в електронну систему закупівель буде додано письмові підтвердження про вжиття заходів щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель (лист на адресу підрядника з доданим до нього проєктом додаткової угоди).
2023-10-04 20:15:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 липня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1" |
16 232 995,20
UAH з ПДВ
|
16 232 995,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1" #01270285 |
Переможець |
16 232 995,20
UAH з ПДВ
|
13 липня 2023 10:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 червня 2024 08:28
|
Додаткова угода № 6 дог. 520.pdf | зміни до договору |
20 червня 2024 08:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 травня 2024 16:36
|
Додаткова угода № 5.pdf | зміни до договору |
03 травня 2024 16:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 16:31
|
Додаткова угода № 4.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 16:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2023 09:52
|
Додаткова угода № 3.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2023 09:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 жовтня 2023 12:41
|
Додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
17 жовтня 2023 12:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 жовтня 2023 12:36
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
17 жовтня 2023 12:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 жовтня 2023 17:41
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
16 жовтня 2023 17:40
|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2023 10:28
|
Договір.pdf | укладений |
24 липня 2023 10:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Розділ ІІ. «Якість будівельних робіт» викласти в новій редакції: «ІІ. Якість будівельних робіт 2.1. Підрядник повинен виконати Замовнику передбачені цим Договором роботи, якість яких відповідає умовам Державних стандартів України, Цивільного та Господарського кодексів України та відповідних нормативно-правових актів. 2.2. Підрядник гарантує якість виконаних робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проєктній документації та можливість експлуатації протягом гарантійного строку. Строк гарантії на якість закінчених робіт встановлюється 10 років з дати приймання робіт у повному обсязі Замовником. 2.3. У разі виявлення, в термін гарантійного строку, у закінчених роботах або в об’єкті будівництва недоліків (дефектів) Підрядник, за письмовою вимогою Замовника зобов'язаний усунути за свій рахунок недоробки, що виникли протягом гарантійного строку і зумовлені виконанням робіт з порушенням діючих Державних стандартів України, умов Договору. Перелік недоробок і дефектів визначається дефектним актом, що укладається Сторонами. В акті в обов’язковому порядку фіксується дата виявлення дефектів і строк їх усунення. При відмові Підрядника брати участь у складанні дефектного акта він може складатись з залученням спеціалістів незаінтересованих органів. 2.4. Якщо Підрядник протягом строку, визначеного в акті, не усуне недоліки у виконаних роботах, Замовник має право усунути недоліки силами іншого виконавця з оплатою цих витрат Підрядником.». |
Номер договору про закупівлю: | 520 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Розділ ІІ. «Якість будівельних робіт» викласти в новій редакції: «ІІ. Якість будівельних робіт 2.1. Підрядник повинен виконати Замовнику передбачені цим Договором роботи, якість яких відповідає умовам Державних стандартів України, Цивільного та Господарського кодексів України та відповідних нормативно-правових актів. 2.2. Підрядник гарантує якість виконаних робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проєктній документації та можливість експлуатації протягом гарантійного строку. Строк гарантії на якість закінчених робіт встановлюється 10 років з дати приймання робіт у повному обсязі Замовником. 2.3. У разі виявлення, в термін гарантійного строку, у закінчених роботах або в об’єкті будівництва недоліків (дефектів) Підрядник, за письмовою вимогою Замовника зобов'язаний усунути за свій рахунок недоробки, що виникли протягом гарантійного строку і зумовлені виконанням робіт з порушенням діючих Державних стандартів України, умов Договору. Перелік недоробок і дефектів визначається дефектним актом, що укладається Сторонами. В акті в обов’язковому порядку фіксується дата виявлення дефектів і строк їх усунення. При відмові Підрядника брати участь у складанні дефектного акта він може складатись з залученням спеціалістів незаінтересованих органів. 2.4. Якщо Підрядник протягом строку, визначеного в акті, не усуне недоліки у виконаних роботах, Замовник має право усунути недоліки силами іншого виконавця з оплатою цих витрат Підрядником.». |
Номер договору про закупівлю: | 520 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 1.1. розділу І. «Предмет Договору» викласти в новій редакції: «1.1. Підрядник зобов’язується у 2023-2024 роках виконати Замовнику роботи, зазначені в договірній ціні, а Замовник – прийняти і оплатити такі роботи.». 2. Пункт 3.7. розділу ІІІ. «Ціна Договору» викласти в новій редакції: «3.7. Фінансування робіт у 2023 році за рахунок коштів бюджету Харківської міської територіальної громади складає – 10 221 051 грн 60 коп. (десять мільйонів двісті двадцять одна тисяча п’ятдесят одна грн 60 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 1 703 508 грн 60 коп. (один мільйон сімсот три тисячі п’ятсот вісім грн 60 коп.). Замовник здійснює уточнення плану фінансування робіт (Додаток № 1). Замовник має право вносити зміни до плану фінансування у разі внесення змін у строки виконання робіт, прийняття рішення про прискорення чи уповільнення темпів виконання робіт, а також із урахуванням обсягів фактично виконаних робіт.». 3. Пункт 5.1. розділу V. «Виконання робіт» викласти в новій редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 31.12.2024р. Період виконання робіт: липень 2023р. – грудень 2024р.». 4. Пункт 11.1. розділу ХІ. «Строк дії Договору» викласти в новій редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення та діє до 31.12.2024 року, в частині розрахунків до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.». 5. Викласти в новій редакції план фінансування робіт (Додаток № 1), графік виконання робіт (Додаток № 2), договірну ціну. |
Номер договору про закупівлю: | 520 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 3.7. розділу ІІІ. «Ціна Договору» викласти в новій редакції: «3.7. Фінансування робіт у 2023 році за рахунок коштів бюджету Харківської міської територіальної громади складає – 10 771 159 грн 20 коп. (десять мільйонів сімсот сімдесят одна тисяча сто п’ятдесят дев’ять грн 20 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 1 795 193 грн 20 коп. (один мільйон сімсот дев’яносто п’ять тисяч сто дев’яносто три грн 20 коп.). Замовник здійснює уточнення плану фінансування робіт (Додаток № 1). Замовник має право вносити зміни до плану фінансування у разі внесення змін у строки виконання робіт, прийняття рішення про прискорення чи уповільнення темпів виконання робіт, а також із урахуванням обсягів фактично виконаних робіт.». 2. Викласти в новій редакції план фінансування робіт (Додаток № 1), графік виконання робіт (Додаток № 2), договірну ціну на 2023 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 520 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 3.7. розділу ІІІ. «Ціна Договору» викласти в новій редакції: «3.7. Фінансування робіт у 2023 році за рахунок коштів бюджету Харківської міської територіальної громади складає – 13 021 783 грн 20 коп. (тринадцять мільйонів двадцять одна тисяча сімсот вісімдесят три грн 20 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 2 170 297 грн 20 коп. (два мільйони сто сімдесят тисяч двісті дев’яносто сім грн 20 коп.). Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 1). Замовник має право вносити зміни до плану фінансування у разі внесення змін у строки виконання робіт, прийняття рішення про прискорення чи уповільнення темпів виконання робіт, а також із урахуванням обсягів фактично виконаних робіт.». 2. Викласти в новій редакції план фінансування робіт (Додаток № 1), графік виконання робіт (Додаток № 2), договірну ціну на 2023 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 520 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Опис змін зазначено у додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | 520 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Опис змін зазначено у Додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | 520 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |