Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Нове будівництво тролейбусної лінії по пр. Богоявленському від міського автовокзалу до вул. Гагаріна в м. Миколаєві. Коригування»
Очікувана вартість
47 169 480,00 UAH
UA-2020-10-05-001913-c e8f8f9ab6b3b4287b8b029bce57b99e6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сапожник Артем Анатолійович

Depgkh@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365707
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7
Контактна особа: Сапожник Артем Анатолійович
Depgkh@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 жовтня 2020 12:16
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 22 жовтня 2020 15:49
Очікувана вартість: 47 169 480,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 471 694,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: українська та з урахуванням вимог тендерної документації. категорія замовника: орган місцевого самоврядування (бюджетна установа) . В рамках даної процедури закупівлі планується здійснити роботи передбачені 1-м пусковим комплексом.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Нове будівництво тролейбусної лінії по пр. Богоявленському від міського автовокзалу до вул. Гагаріна в м. Миколаєві. Коригування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, пр. Богоявленський від міського автовокзалу до вул. Гагаріна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата провадиться згідно підписаних з обох сторін актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 протягом 15 банківських днів після підписання Сторонами Акта здачі-приймання виконаних робіт. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 жовтня 2020 12:19
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2020 12:18
ТД-Будівництво тролейбусної лінії.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2020 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СВЕТОЛЮКС-ЭЛЕКТРОМОНТАЖ" 47 100 000,00
UAH з ПДВ
47 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА СПОРУДА" 47 150 000,00
UAH з ПДВ
47 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2020 09:38
Електронний підпис
27 жовтня 2020 09:50
Електронний підпис
27 жовтня 2020 09:48
видгук договор 1/19-ПД
27 жовтня 2020 09:48
видгук договор 58
21 жовтня 2020 09:11
Електронний підпис
21 жовтня 2020 09:10
договор ямобур.pdf
21 жовтня 2020 09:10
договор ГАЗ 53.pdf
21 жовтня 2020 09:10
договор вишка 18 м.pdf
21 жовтня 2020 09:09
договор Кран МАЗ 5337.pdf
21 жовтня 2020 09:09
Посвідчення 05.03.2020.rar
21 жовтня 2020 09:09
працивники.pdf
21 жовтня 2020 09:09
Видгук.pdf
21 жовтня 2020 09:09
Видгук позовна робота.pdf
21 жовтня 2020 09:09
допугоди 58 от 26.10.2017.rar
21 жовтня 2020 09:09
договор 58 от 26.10.2017.rar
21 жовтня 2020 09:09
лист ст41.pdf
21 жовтня 2020 09:09
Всі чинні ДОЗВОЛИ СЭМ.pdf
21 жовтня 2020 09:09
Ліцензія Светолюкс.pdf
21 жовтня 2020 09:09
Лаборатория.rar
21 жовтня 2020 09:09
лист субпидрядник.pdf
21 жовтня 2020 09:09
довидка МТБ.pdf
21 жовтня 2020 09:09
Квитанція 09.20.pdf
21 жовтня 2020 09:09
ЄСВ вересень 2020.pdf
21 жовтня 2020 09:09
лист згода з ТЗ.pdf
21 жовтня 2020 09:09
заходи довкилля.pdf
21 жовтня 2020 09:09
про санкции.pdf
21 жовтня 2020 09:09
Витяг ПДВ.pdf
21 жовтня 2020 09:09
ст.17.rar

Публічні документи

20 жовтня 2020 14:06
Електронний підпис
20 жовтня 2020 14:00
Дозвили.pdf
20 жовтня 2020 14:00
Декларація.pdf
20 жовтня 2020 13:59
Проєкт договору.pdf
20 жовтня 2020 13:58
Довідка ч.2 ст.17 ЗУ№590.pdf
20 жовтня 2020 13:58
Копії наказів.pdf
20 жовтня 2020 13:58
Довідка №6.pdf
20 жовтня 2020 13:58
Лист-розяснення №592.pdf
20 жовтня 2020 13:58
договір ФОП Жендубаєв.pdf
20 жовтня 2020 13:58
Договір ФОП Ісаєва О В.pdf
20 жовтня 2020 13:58
МАЗ 437041-262 №2.jpg
20 жовтня 2020 13:58
МАЗ 437041-262 №1.jpg
20 жовтня 2020 13:57
МАЗ 5337,ВЕ6193ВК №2.jpg
20 жовтня 2020 13:57
МАЗ 5337,ВЕ6193ВК №1.jpg
20 жовтня 2020 13:57
Відгук.pdf
20 жовтня 2020 13:57
Довідка ст.41 ЗУ №582.pdf
20 жовтня 2020 13:57
Копія Статуту та Опис.pdf
20 жовтня 2020 13:57
Рішення участниа №1-2019.pdf
20 жовтня 2020 13:57
Гарантійний лист №574.pdf
20 жовтня 2020 13:57
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
20 жовтня 2020 13:57
Протокол засновників.pdf
20 жовтня 2020 13:57
Реєстр документів.pdf
16 жовтня 2020 16:19
General Trailers №2.jpg
16 жовтня 2020 16:19
General Trailers №1.jpg
16 жовтня 2020 16:19
ЗИЛ 133ГЯ,ВЕ2358АН №2.jpg
16 жовтня 2020 16:19
ЗИЛ 133ГЯ,ВЕ2358АН №1.jpg
16 жовтня 2020 16:19
JCB JS210L,53446 ВЕ №2.jpg
16 жовтня 2020 16:19
JCB JS210L,53446 ВЕ №1.jpg
16 жовтня 2020 16:19
JCB3CX, 53583ВЕ №2.jpg
16 жовтня 2020 16:19
JCB3CX, 53583ВЕ №1.jpg
16 жовтня 2020 16:19
JCB3CX, 53582ВЕ №2.jpg
16 жовтня 2020 16:19
JCB3CX, 53582ВЕ №1.jpg
16 жовтня 2020 16:19
JCB3CX, 53445ВЕ №2.jpg
16 жовтня 2020 16:19
JCB3CX, 53445ВЕ №1.jpg
16 жовтня 2020 16:19
DAF XF 105.410 №2.jpg
16 жовтня 2020 16:19
DAF XF 105.410 №1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СВЕТОЛЮКС-ЭЛЕКТРОМОНТАЖ"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА СПОРУДА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СВЕТОЛЮКС-ЭЛЕКТРОМОНТАЖ"
#30975988
Переможець 47 100 000,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 16:18
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 жовтня 2020 14:05

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до вимог тендерної документації учасник повинен надати довідку, яка підтверджує досвід виконання аналогічн(их)ого договор(ів)у в повному обсязі. Довідка повинна містити інформацію про найменування контрагента за аналогічним договором, його адресу, контактний номер телефону, код за ЄДРПОУ, номер і дату договору, предмет договору, його ціну і строк дії, а також вартість фактично виконаних робіт. На виконання даної вимоги, учасником надано довідку за вих. № 960 від 20.10.2020, яка не містить інформації щодо ЄДРПОУ контрагента. Крім того, в даній довідці міститься інформація про суму договору № 1/19-ПД від 28.05.2019, що не відповідає той сумі, що вказана у самому договорі. (Ціна договору, на момент укладення, складала – 32 976 245,21 грн.). Учасником надано лист-відгук за вих. № 404/39-04 від 15.10.2020, який стосується виконання відразу обох договорів, а зазначена в ньому інформація відображає ціну та предмет, який поєднує умови таких договорів, що в свою чергу не відповідає інформації, що зазначена в даних договорах. Натомість такий відгук повинен стосуватися кожного окремо наданого договору, що підтверджує кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: згідно вимог кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», учасник повинен надати довідку, яка підтверджує досвід виконання аналогічн(их)ого договор(ів)у в повному обсязі. Довідка повинна містити інформацію про найменування контрагента за аналогічним договором, його адресу, контактний номер телефону, код за ЄДРПОУ, номер і дату договору, предмет договору, його ціну і строк дії, а також вартість фактично виконаних робіт. Ця довідка обов’язково повинна містити інформацію про договір або договори, які надаються учасником як аналогічні згідно даного кваліфікаційного критерію. Крім того, цим же критерієм вимагається надання оригіналу відгуку від контрагента щодо якості виконаного договору, який вказаний як аналогічний. Відгук повинен містити предмет договору, його дату, номер та ціну, реквізити Замовника (повне найменування, адреса, прізвище, ім’я, по-батькові контрагента, його контактний номер телефону), інформацію про термін, якість виконаних робіт та підтвердження виконання договору на дату надання відгуку, який вказаний учасником, підписаний особисто керівником (директором) контрагента. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення невідповідностей: учасник повинен надати через електронну систему закупівель довідку з інформацією про найменування контрагента за аналогічним договором, його адресу, контактний номер телефону, код за ЄДРПОУ, номер і дату договору, предмет договору, його ціну і строк дії, а також вартість фактично виконаних робіт. Учасник повинен надати два оригінали відгуку (до кожного з наданих аналогічних договорів) від контрагента щодо якості виконаного договору, який вказаний як аналогічний. Відгук повинен містити предмет договору, його дату, номер та ціну, реквізити Замовника (повне найменування, адреса, прізвище, ім’я, по-батькові контрагента, його контактний номер телефону), інформацію про термін, якість виконаних робіт та підтвердження виконання договору на дату надання відгуку, який вказаний учасником, підписаний особисто керівником (директором) контрагента.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2020 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СВЕТОЛЮКС-ЭЛЕКТРОМОНТАЖ"
#30975988
47 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2023 17:09
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2023 11:10
ДУ № 5 від 30.12.2022.pdf зміни до договору
04 січня 2023 11:09
Електронний підпис зміни до договору
21 травня 2021 08:42
ДУ № 2 від 19.05.2021.pdf зміни до договору
21 травня 2021 08:41
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 11:43
Договір №1914 від 17.11.2020.pdf укладений
18 листопада 2020 11:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт та дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 1914
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів і суми по договору
Номер договору про закупівлю: 1914
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 17 449 196,63
UAH (в тому числі ПДВ 2 908 199,44 UAH)