Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбуки для НУШ
Очікувана вартість
348 794,00 UAH
UA-2021-09-14-005128-c ● e8bff64097b541a4b340f99165983270
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Тараканівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04385403 |
Вебсайт: | http://tarakanivska.gromada.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 35641, Україна , Рівненська обл., село Тараканів, вулиця Львівська, будинок 117 |
Контактна особа: |
Рудик Анатолій Миколайович +380365651224 ek.tarakaniv@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 вересня 2021 16:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2021 14:02 |
Очікувана вартість: | 348 794,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 744,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Додатково виділені кошти (Рішення Рівненської обласної ради № 165 від 02.06.2021. Рішення Тараканівської сільської ради № 516 від 15.07.2021)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 шт
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35641, Україна, Рівненська область, Дубенський район, село Тараканів, вулиця Львівська, будинок 117
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки здійснюються протягом 10 (десяти) банківських днів після фактичної поставки всього Товару, на підставі видаткової накладної. У разі затримки фінансування Замовника розрахунки здійснюються протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником коштів для закупівлі на свій рахунок за відповідним напрямком. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 вересня 2021 16:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 вересня 2021 16:40 |
Тенедерна_док.doc | |
14 вересня 2021 16:40 |
Додаток1_технічні (1).doc | |
14 вересня 2021 16:40 |
Додаток_2_договір.doc | |
14 вересня 2021 16:40 |
Додаток_3_тендернапропозиція.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тема 1
Дата подання: 16 вересня 2021 15:55
Дата відповіді: 17 вересня 2021 14:53
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978)? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged
Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Додатком 1 до тендерної документації передбачені технічні вимоги до предмету закупівлі. Зокрема до операційної системи передбачені наступні вимоги: «операційна система: попередньо встановлена операційна система Windows 10 ProUkr на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарна з підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з україномовним інтерфейсом; повноцінна підтримка роботи користувачів з особливими потребами; безкоштовне оновлення на весь період функціонування, але не менше 3 років; можливість динамічного оновлення дистанційно; наявність дистанційного робочого столу.». Крім того, даним додатком також передбачено, що у разі наявності посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент». Тобто допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978), якщо вона буде відповідати вищезазначеним вимогам замовника, про що підтверджується учасником відповідними документами, передбаченими п.6 розділу ІІІ тендерної документації.
Окремо зазначаємо, що тендерною документацією не передбачено надання учасником авторизаційного листа виробника/представника виробника щодо права розповсюдження операційних систем.
Окремо зазначаємо, що тендерною документацією не передбачено надання учасником авторизаційного листа виробника/представника виробника щодо права розповсюдження операційних систем.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-09-14-005128-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 16 вересня 2021 15:55
Дискримінаційна вимога
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника/договір з виробником, в тому числі щодо сервісного обслуговування), повідомляємо наступне.
Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Розгорнути
Згорнути
Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 вересня 2021 15:06
Розглянувши Вашу вимогу по закупівлі UA-2021-09-14-005128-c, повідомляємо наступне. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Практика надання авторизаційних листів чи інших документів, що підтверджують правовідносини учасника із виробником або офіційним представником виробника в Україні широко поширена як у приватних закупівлях, так і у публічних закупівлях, що розміщується у системі PROZORRO. Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва виробника є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України. Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, а й від офіційного представництва виробника. Зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника, отримання вищевказаного авторизаційного листа не є проблематичним.
Позиція постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель щодо даного питання відображена у рішенні, доступному за посиланням https://amcu.gov.ua/storage/app/sites/1/imported_content/5d691457a352a.pdf
Окрім того, тенденрна документація не містить жодних посилань на виробника/виробників товару, та передбачає, що у разі наявності посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент».
Зважаючи на викладене вище, у Замовника відсутні правові підстави для задоволення Вашої вимоги щодо внесення змін до тендерної документації.
Позиція постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель щодо даного питання відображена у рішенні, доступному за посиланням https://amcu.gov.ua/storage/app/sites/1/imported_content/5d691457a352a.pdf
Окрім того, тенденрна документація не містить жодних посилань на виробника/виробників товару, та передбачає, що у разі наявності посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент».
Зважаючи на викладене вище, у Замовника відсутні правові підстави для задоволення Вашої вимоги щодо внесення змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2021-09-14-005128-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 05 жовтня 2021 10:29
щодо скасування рішення про визначення переможцем закупівлі
ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" та про намір укласти договір
Опис у вкладені
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 жовтня 2021 16:44
Звертаємо Вашу увагу на те, що частина 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з ВИМОГОЮ ЩОДО НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Законом України «Про публічні закупівлі не передбачено, звернення Учасника до Замовника з Вимогою щодо скасування рішення про визначення переможцем закупівлі та про намір укласти договір.
Однак, за результатами розгляду Вашої вимоги, надаємо наступну інформацію:
1. Технічне завдання Замовника щодо технічних характеристик предмету закупівлі розроблено відповідно до «Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, який затверджено Наказом Міністерства освіти і науки України 02.11.2017 № 1440 (із змінами та доповненнями) та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15.01.2018 за № 55/31507 (далі по тексту - Типовий перелік). Цей Типовий перелік визначає вимоги до комп‘ютерного обладнання, яким комплектуються навчальні приміщення (класи, групи, майстерні, аудиторії) закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, крім бібліотек, враховуючи вимоги новітніх технологій викладання навчальних предметів у цих закладах.
Вимоги до технічної специфікації персонального комп‘ютера форм-фактора ноутбук зазначені у таблиці 3 частини 5 Типового переліку. Відповідно до п.1 таблиці 3 Наказу зазначено назва обладнання: «Персональний комп‘ютер форм-фактор ноутбук у такому складі:…». Тому, відповідно до Типового переліку, визначений Замовником предмет закупівлі, вважається обладнанням, а маніпулятор типу «миша» іде у складі відповідного обладнання.
П.6 Додатку 1 Тендерної документації зазначено вимогу до Учасника: «6. Наявність авторизованих виробником обладнання сервісних центрів в Україні. (Учасник у складі тендерної пропозиції має надати лист з інформацією щодо авторизованих виробником обладнання сервісних центрів).»
На вищезазначену вимогу, Учасником завантажено до електронної системи закупівель лист від 28.09.2021 № 73.
Жодних вимог Замовника, щодо надання будь-яких документів на складові частини обладнання, Тендерна документація не передбачає.
2. Технічне завдання Замовника щодо основного преінстальованого програмного забезпечення розроблено відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України № 1440 від 02.11.2017 (із змінами та доповненнями), який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15.01.2018 за № 55/31507.
Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, зокрема передбачено, що Учасники завантажують файли з: «- інформацією та документами про відповідність тендерної пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі згідно пункту 6 розділу III цієї тендерної документації та Додатку 1 до тендерної документації;»
Відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ Тенднрної документації Замовника, на відповідність інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію: «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції:
- гарантійний лист про відповідність тендерної пропозиції необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі згідно з Додатком 1 до тендерної документації (технічною специфікацією);»
На вищезазначену вимогу, Учасником завантажено до електронної системи закупівель гарантійний лист від 28.09.2021 № 27.
Відповідно пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації: «1. Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію про відповідність запропонованого Товару необхідним технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмету закупівлі, у формі заповнених таблиць специфікації пропонованого Товару вимогам Замовника за наведеними нижче формами:…».
На вищезазначену вимогу, Учасником завантажено до електронної системи закупівель лист від 26.09.2021 № 10.
Крім того, умовами Тендерної документації Замовника, не передбачено жодних вимог, щодо:
- підтвердження специфікації Товару на офіційному сайті виробника,
- надання Учасником авторизаційного листа від дистриб‘ютора «Microsoft» в Україні або іншого документального підтвердження того, що Учасником буде встановлено операційну систему легального походження, а ліцензійні ключі та наклейки «СОА» будуть справжніми та не підробними.
Тобто, вимоги Замовника, в частині підтвердження відповідності преінстальованого програмного забезпечення, Учасником виконані в повній мірі.
3. Згідно абзацу четвертого пункту 1 «Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, який затверджено Наказом Міністерства освіти і науки України 02.11.2017 № 1440 (із змінами та доповненнями) та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15.01.2018 за № 55/31507 (далі по тексту - Типовий перелік) комп'ютерне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти, повинне мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб, декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів, бути укомплектоване україномовними інструкціями про використання та зберігання.
Саме на виконання вимог Типового переліку, Замовником встановлена вимога до предмету закупівлі передбачена п.8 Додатку 1 до Тендерної пропозиції: «8. У складі пропозиції надається учасниками: - висновок державної санітарно-експертизи видані на території України, дійсні на дату розкриття тендерної пропозиції.; - сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб видані на території України, дійсні на дату розкриття тендерної пропозиції.; - декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів, видану на території України, дійсні на дату розкриття тендерної пропозиції.»
Так, як дана вимога до предмету закупівлі та предмет закупівлі встановлювалася відповідно до Типового переліку тому предмет закупівлі є обладнання, а все інше є складовими обладнання. Учасником до електронної системи закупівель завантажено усі необхідні документи, щодо запропонованого обладнання.
Жодних вимог Замовника, щодо надання будь-яких документів на складові частини обладнання, Тендерна документація не передбачає.
Також додатково повідомляємо, що відповідно до статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 1 Розділу 1І Тендерної документації передбачено: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.» Таким чином Замовником не були порушені основні принципи проведення процедури закупівлі, так як кожен Учасник в період уточнень мав право звернутися за роз’ясненнями щодо зазначених питань.
Тому, на основі вище викладеного, у Замовника відсутні законні підстави відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП «ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ»
Додатково повідомляємо, що виходячи зі змісту пункту 30 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична чи юридична особа, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право звернутись до органу оскарження.
Однак, за результатами розгляду Вашої вимоги, надаємо наступну інформацію:
1. Технічне завдання Замовника щодо технічних характеристик предмету закупівлі розроблено відповідно до «Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, який затверджено Наказом Міністерства освіти і науки України 02.11.2017 № 1440 (із змінами та доповненнями) та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15.01.2018 за № 55/31507 (далі по тексту - Типовий перелік). Цей Типовий перелік визначає вимоги до комп‘ютерного обладнання, яким комплектуються навчальні приміщення (класи, групи, майстерні, аудиторії) закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, крім бібліотек, враховуючи вимоги новітніх технологій викладання навчальних предметів у цих закладах.
Вимоги до технічної специфікації персонального комп‘ютера форм-фактора ноутбук зазначені у таблиці 3 частини 5 Типового переліку. Відповідно до п.1 таблиці 3 Наказу зазначено назва обладнання: «Персональний комп‘ютер форм-фактор ноутбук у такому складі:…». Тому, відповідно до Типового переліку, визначений Замовником предмет закупівлі, вважається обладнанням, а маніпулятор типу «миша» іде у складі відповідного обладнання.
П.6 Додатку 1 Тендерної документації зазначено вимогу до Учасника: «6. Наявність авторизованих виробником обладнання сервісних центрів в Україні. (Учасник у складі тендерної пропозиції має надати лист з інформацією щодо авторизованих виробником обладнання сервісних центрів).»
На вищезазначену вимогу, Учасником завантажено до електронної системи закупівель лист від 28.09.2021 № 73.
Жодних вимог Замовника, щодо надання будь-яких документів на складові частини обладнання, Тендерна документація не передбачає.
2. Технічне завдання Замовника щодо основного преінстальованого програмного забезпечення розроблено відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України № 1440 від 02.11.2017 (із змінами та доповненнями), який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15.01.2018 за № 55/31507.
Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, зокрема передбачено, що Учасники завантажують файли з: «- інформацією та документами про відповідність тендерної пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі згідно пункту 6 розділу III цієї тендерної документації та Додатку 1 до тендерної документації;»
Відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ Тенднрної документації Замовника, на відповідність інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію: «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції:
- гарантійний лист про відповідність тендерної пропозиції необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі згідно з Додатком 1 до тендерної документації (технічною специфікацією);»
На вищезазначену вимогу, Учасником завантажено до електронної системи закупівель гарантійний лист від 28.09.2021 № 27.
Відповідно пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації: «1. Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію про відповідність запропонованого Товару необхідним технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмету закупівлі, у формі заповнених таблиць специфікації пропонованого Товару вимогам Замовника за наведеними нижче формами:…».
На вищезазначену вимогу, Учасником завантажено до електронної системи закупівель лист від 26.09.2021 № 10.
Крім того, умовами Тендерної документації Замовника, не передбачено жодних вимог, щодо:
- підтвердження специфікації Товару на офіційному сайті виробника,
- надання Учасником авторизаційного листа від дистриб‘ютора «Microsoft» в Україні або іншого документального підтвердження того, що Учасником буде встановлено операційну систему легального походження, а ліцензійні ключі та наклейки «СОА» будуть справжніми та не підробними.
Тобто, вимоги Замовника, в частині підтвердження відповідності преінстальованого програмного забезпечення, Учасником виконані в повній мірі.
3. Згідно абзацу четвертого пункту 1 «Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, який затверджено Наказом Міністерства освіти і науки України 02.11.2017 № 1440 (із змінами та доповненнями) та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15.01.2018 за № 55/31507 (далі по тексту - Типовий перелік) комп'ютерне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти, повинне мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб, декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів, бути укомплектоване україномовними інструкціями про використання та зберігання.
Саме на виконання вимог Типового переліку, Замовником встановлена вимога до предмету закупівлі передбачена п.8 Додатку 1 до Тендерної пропозиції: «8. У складі пропозиції надається учасниками: - висновок державної санітарно-експертизи видані на території України, дійсні на дату розкриття тендерної пропозиції.; - сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб видані на території України, дійсні на дату розкриття тендерної пропозиції.; - декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів, видану на території України, дійсні на дату розкриття тендерної пропозиції.»
Так, як дана вимога до предмету закупівлі та предмет закупівлі встановлювалася відповідно до Типового переліку тому предмет закупівлі є обладнання, а все інше є складовими обладнання. Учасником до електронної системи закупівель завантажено усі необхідні документи, щодо запропонованого обладнання.
Жодних вимог Замовника, щодо надання будь-яких документів на складові частини обладнання, Тендерна документація не передбачає.
Також додатково повідомляємо, що відповідно до статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 1 Розділу 1І Тендерної документації передбачено: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.» Таким чином Замовником не були порушені основні принципи проведення процедури закупівлі, так як кожен Учасник в період уточнень мав право звернутися за роз’ясненнями щодо зазначених питань.
Тому, на основі вище викладеного, у Замовника відсутні законні підстави відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП «ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ»
Додатково повідомляємо, що виходячи зі змісту пункту 30 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична чи юридична особа, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право звернутись до органу оскарження.
Номер вимоги: UA-2021-09-14-005128-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 09 жовтня 2021 10:52
Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" та про намір укласти договір, або надати чітку та аргументовану відповідь що до відповідності пропозиції ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"!
Опис у вкладені
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 жовтня 2021 16:44
"Технічне завдання Замовника щодо технічних характеристик предмету закупівлі розроблено відповідно до «Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, який затверджено Наказом Міністерства освіти і науки України 02.11.2017 № 1440 (із змінами та доповненнями) та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15.01.2018 за № 55/31507 (далі по тексту - Типовий перелік). Цей Типовий перелік визначає вимоги до комп‘ютерного обладнання, яким комплектуються навчальні приміщення (класи, групи, майстерні, аудиторії) закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, крім бібліотек, враховуючи вимоги новітніх технологій викладання навчальних предметів у цих закладах.
Вимоги до технічної специфікації персонального комп‘ютера форм-фактора ноутбук зазначені у таблиці 3 частини 5 Типового переліку. Відповідно до п.1 таблиці 3 Наказу зазначено назва обладнання: «Персональний комп‘ютер форм-фактор ноутбук у такому складі:…». Тому, відповідно до Типового переліку, визначений Замовником предмет закупівлі, вважається обладнанням, а маніпулятор типу «миша» іде у складі відповідного обладнання.
П.6 Додатку 1 Тендерної документації зазначено вимогу до Учасника: «6. Наявність авторизованих виробником обладнання сервісних центрів в Україні. (Учасник у складі тендерної пропозиції має надати лист з інформацією щодо авторизованих виробником обладнання сервісних центрів).»
На вищезазначену вимогу, Учасником завантажено до електронної системи закупівель лист від 28.09.2021 № 73.
Жодних вимог Замовника, щодо надання будь-яких документів на складові частини обладнання, Тендерна документація не передбачає."
Вимоги до технічної специфікації персонального комп‘ютера форм-фактора ноутбук зазначені у таблиці 3 частини 5 Типового переліку. Відповідно до п.1 таблиці 3 Наказу зазначено назва обладнання: «Персональний комп‘ютер форм-фактор ноутбук у такому складі:…». Тому, відповідно до Типового переліку, визначений Замовником предмет закупівлі, вважається обладнанням, а маніпулятор типу «миша» іде у складі відповідного обладнання.
П.6 Додатку 1 Тендерної документації зазначено вимогу до Учасника: «6. Наявність авторизованих виробником обладнання сервісних центрів в Україні. (Учасник у складі тендерної пропозиції має надати лист з інформацією щодо авторизованих виробником обладнання сервісних центрів).»
На вищезазначену вимогу, Учасником завантажено до електронної системи закупівель лист від 28.09.2021 № 73.
Жодних вимог Замовника, щодо надання будь-яких документів на складові частини обладнання, Тендерна документація не передбачає."
Номер вимоги: UA-2021-09-14-005128-c.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 09 жовтня 2021 11:08
Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" та про намір укласти договір, або надати чітку та аргументовану відповідь що до відповідності пропозиції ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"! Та закликаємо замовника не відхилятися від власних умов тендерної документації!
Опис у вкладені
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 жовтня 2021 16:45
"1. У таблиці 1.1. «Загальні відомості» Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (технічна специфікація)», Замовником встановлено наступні вимоги до інформації, яка надається Учасником, а саме: «1. Ноутбуки 2 Виробник. 3 Модель.» Учасник у листі № 10 від 26.09.2021 у зазначеній таблиці вказав: «1. Ноутбуки. 2. ACER. 3. Acer Aspire 5 A515-44 (NX.HW4EU.00Z).» Тобто та інформація, яка вимагалася Замовником, Учасником вказана в повній мірі.
Крім того, на вимогу п.6 розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі згідно з Додатком 1 до тендерної документації (технічною специфікацією) Учасником надано гарантійний лист № 27 від 28.09.2021.
2. Технічне завдання Замовника щодо основного преінстальованого програмного забезпечення розроблено відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України № 1440 від 02.11.2017 (із змінами та доповненнями), який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15.01.2018 за № 55/31507.
Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, зокрема передбачено, що Учасники завантажують файли з: «- інформацією та документами про відповідність тендерної пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі згідно пункту 6 розділу III цієї тендерної документації та Додатку 1 до тендерної документації;»
Відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовника, на відповідність інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію: «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції:
- гарантійний лист про відповідність тендерної пропозиції необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі згідно з Додатком 1 до тендерної документації (технічною специфікацією);»
На вищезазначену вимогу, Учасником завантажено до електронної системи закупівель гарантійний лист від 28.09.2021 № 27.
Відповідно пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації: «1. Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію про відповідність запропонованого Товару необхідним технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмету закупівлі, у формі заповнених таблиць специфікації пропонованого Товару вимогам Замовника за наведеними нижче формами:…».
На вищезазначену вимогу Учасником завантажено до електронної системи закупівель лист від 26.09.2021 № 10.
Крім того, умовами Тендерної документації Замовника, не передбачено жодних вимог, щодо:
- підтвердження специфікації Товару на офіційному сайті виробника,
- надання Учасником авторизаційного листа від дистриб‘ютора «Microsoft» в Україні або іншого документального підтвердження того, що Учасником буде встановлено операційну систему легального походження.
При поставці Товару Замовником буде перевірено програмне забезпечення на підтвердження його легального походження."
Крім того, на вимогу п.6 розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі згідно з Додатком 1 до тендерної документації (технічною специфікацією) Учасником надано гарантійний лист № 27 від 28.09.2021.
2. Технічне завдання Замовника щодо основного преінстальованого програмного забезпечення розроблено відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України № 1440 від 02.11.2017 (із змінами та доповненнями), який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15.01.2018 за № 55/31507.
Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, зокрема передбачено, що Учасники завантажують файли з: «- інформацією та документами про відповідність тендерної пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі згідно пункту 6 розділу III цієї тендерної документації та Додатку 1 до тендерної документації;»
Відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовника, на відповідність інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію: «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції:
- гарантійний лист про відповідність тендерної пропозиції необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі згідно з Додатком 1 до тендерної документації (технічною специфікацією);»
На вищезазначену вимогу, Учасником завантажено до електронної системи закупівель гарантійний лист від 28.09.2021 № 27.
Відповідно пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації: «1. Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію про відповідність запропонованого Товару необхідним технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмету закупівлі, у формі заповнених таблиць специфікації пропонованого Товару вимогам Замовника за наведеними нижче формами:…».
На вищезазначену вимогу Учасником завантажено до електронної системи закупівель лист від 26.09.2021 № 10.
Крім того, умовами Тендерної документації Замовника, не передбачено жодних вимог, щодо:
- підтвердження специфікації Товару на офіційному сайті виробника,
- надання Учасником авторизаційного листа від дистриб‘ютора «Microsoft» в Україні або іншого документального підтвердження того, що Учасником буде встановлено операційну систему легального походження.
При поставці Товару Замовником буде перевірено програмне забезпечення на підтвердження його легального походження."
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-09-14-005128-c.b5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 13 жовтня 2021 17:20
Дата подання: 13 жовтня 2021 17:20
СКАРГА відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-09-14-005128-c;
Найменування Замовника: Тараканівська сільська рада (35641, Україна, Рівненська область, село Тараканів, вулиця Львівська, будинок 117)
Найменування, місцезнаходження суб’єкта оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС» (21001, м. Вінниця, вул. Героїв Крут, 4а/4,
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 20 жовтня 2021 19:59
рішення від 20.10.2021 №23717.pdf
Дата публікації: 20 жовтня 2021 19:59
Інформація про резолютивну частину рішення від 28.10.2021 №24477.pdf
Дата публікації: 29 жовтня 2021 16:02
рішення від 28.10.2021 №24477.pdf
Дата публікації: 02 листопада 2021 13:00
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 вересня 2021 14:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" |
325 500,00
UAH з ПДВ
|
323 654,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" |
342 792,00
UAH з ПДВ
|
323 655,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "НОСЕНКО МИХАЙЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
329 025,00
UAH з ПДВ
|
329 025,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КОТЛЯРЕВСЬКИЙ ЄВГЕНІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" |
345 996,00
UAH з ПДВ
|
345 996,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" #2479304276 |
Переможець |
323 654,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2021 14:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2021 11:40
|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2021 10:16
|
Договір про закупівлю | укладений |
08 листопада 2021 10:13
|