Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національна академія внутрішніх справ |
Код ЄДРПОУ: | 08751177 |
Вебсайт: | http://www.naiau.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03035, Україна , м. Київ обл., м. Київ, пл. Солом'янська, буд. 1 |
Контактна особа: |
Костянтин Доценко +380987579685 kostyakostya22@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 травня 2023 16:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 травня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 6 355 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 63 555,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Індивідуальне обмундирування (Код за ДК 021:2015 - 35810000-5 Індивідуальне обмундирування)
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
Місце поставки : м. Київ. пл. Солом’янська, 1
Кількість: 17 найменувань:
№ з/п Найменування товарів Од. виміру Кількість
1 Кепі шт. 600
2 Костюм (сорочка, брюки) *Примітка
Костюм (сорочка, брюки) у подальшому буде мати розподіл на чоловічий та жіночій. компл. 1100
3 Фуфайка з короткими рукавами шт. 1400
4 Сорочка трикотажна з короткими рукавами шт. 600
5 Ремінь для брюк синтетичний шт. 250
6 Пілотка з напіввовняної тканини парадно-вихідна шт. 100
7 Пілотка зі змішаної тканини т/с кольору шт. 100
8 Пілотка зі змішаної тканини бежевого кольору шт. 100
9 Костюм парадний Костюм у подальшому буде мати розподіл на чоловічий та жіночій. компл. 100
10 Костюм парадно-вихідний Костюм у подальшому буде мати розподіл на чоловічий та жіночій. компл. 100
11 Костюм зі змішаної тканини (сорочка, брюки) т/с кольору компл. 100
12 Костюм зі змішаної тканини (сорочка, брюки) беж. кольору компл. 50
13 Сорочка білого кольору шт. 100
14
Сорочка блакитного кольору шт. 50
15 Погони типу Б пар. 100
16 Погони муфти типу А Погони у подальшому будуть мати розподіл на темно синій та бежевий кольори пар. 250
17 Погон-муфта «К» пар. 1100
Конкретні обсяги та технічні характеристики закупівлі визначені у Додатку №3 до тендерної документації.
4) очікувана вартість предмета закупівлі: 6 355 500,00 грн з ПДВ
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: для курсантів до 20.07. для ліцеїстів дл 10.08.2023 року (по заявкам)
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 27.05.2023 до 00:00 год (час вказаний в 24-х годинному форматі)
7) умови оплати: Оплата здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 90 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 7 –ми банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на рахунок. При цьому оплата Постачальнику за поставлений Товар проводиться Замовником у відповідності із розподілом обсягів коштів бюджетного фінансування.
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях:
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 травня 2023 19:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 травня 2023 16:46 |
Технічні_якісні_кількісні_характеристики нова редакція.doc | |
22 травня 2023 16:46 |
Проект_договору нова редакція.doc | |
22 травня 2023 16:46 |
Кваліфікаційні_вимоги нова редакція.doc | |
22 травня 2023 16:46 |
ВТ_з особливостями_одяг_2023 літо (нова редакція).doc | |
22 травня 2023 16:46 |
Оголошення про проведення відкритих торгів_з особливостями одяг нова редакція.doc |
22 травня 2023 19:48 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 травня 2023 16:46 |
Технічні_якісні_кількісні_характеристики нова редакція.doc
|
||||||
22 травня 2023 16:46 |
Проект_договору нова редакція.doc
|
||||||
22 травня 2023 16:46 |
Кваліфікаційні_вимоги нова редакція.doc
|
||||||
22 травня 2023 16:46 |
ВТ_з особливостями_одяг_2023 літо (нова редакція).doc
|
||||||
22 травня 2023 16:46 |
Оголошення про проведення відкритих торгів_з особливостями одяг нова редакція.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-02-000044 ● e4776b3757a54d9cb47918db36364aba
- Статус: вирішено ● Дата: 18 липня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 червня 2023 14:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.06.2023 № 157
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
36 UA-2023-05-19-012344-a 19.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. директора Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-06 16:43:53
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару «ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-19-012344-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-08 16:57:49
Відповідь
Лист-відповідь
щодо запиту Державної аудиторської служби України на надання пояснень
Згідно з запитом Державної аудиторської служби України на надання пояснень щодо закупівлі «ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-19-012344-a) за такими запитаннями:
1) Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідь: Відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275, а саме: Розділ ІІ п.3 Аналіз ринку - На цьому етапі доцільно використовувати як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій. Використання такого інструменту, як ринкові консультації, дозволяє визначити структуру ринку, ступінь конкуренції та можливі варіанти предмету закупівлі з урахуванням інновацій та нових технічних рішень.
Під час проведення ринкових консультацій замовники можуть направляти учасникам ринку повідомлення (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) з описом необхідних та бажаних вимог до предмета закупівлі, в яких, крім іншого, слід зазначати, що надсилання таких повідомлень (анкет, запитів, запрошень) не тягне за собою виникнення зобов'язань з боку замовника щодо надання переваг учасникам ринку, що брали участь в ринкових консультаціях. Зацікавлені учасники ринку надсилають свої пропозиції із зазначенням можливих варіантів, замовники опрацьовують та аналізують отримані пропозиції. За потреби замовники можуть організовувати зустрічі з зацікавленими постачальниками/підрядниками для консультацій та обговорення. Отримана замовниками під час ринкових консультацій інформація дозволить визначити оптимальні вимоги до предмета закупівлі з урахуванням актуальних пропозицій ринку та визначити обґрунтовану очікувану вартість.
На підставі наданих Замовнику комерційних пропозицій потенційних учасників.
2) Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідь: https://www.naiau.kiev.ua/derzhavni-zakupivli/?fd=V%251Bp%25E1%25C3%25D7%253D%253AkoGTKM3ax7jAgnjgVdcvGkWlNkoD%252Fm9NLC0%253D
Надання інформації про усунення порушення замовником
Національна академія внутрішніх справ здійснила заходи направлені на усунення встановлених порушень та недопущення їх у подальшому.
2023-06-23 16:36:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог частини другої статті 24 Закону в частині внесення змін до тендерної документації)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог частини другої статті 24 Закону в частині внесення змін до тендерної документації) • усунуто
Торги відмінено
2023-07-18 16:56:47
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ"МАКС ТРЕЙД" |
6 355 500,00
UAH з ПДВ
|
6 355 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ"МАКС ТРЕЙД" #35960908 |
Рішення скасоване |
6 355 500,00
UAH з ПДВ
|
23 червня 2023 16:36
|
ТОВ"МАКС ТРЕЙД" #35960908 |
Відхилено |
6 355 500,00
UAH з ПДВ
|
23 червня 2023 16:39
|