Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі закладу дошкільної освіти №58 «Лісова казка» Чернігівської міської ради, Чернігівської області за адресою: м. Чернігів, вул. Орловська, 2-б (усунення аварій, що сталися внаслідок військової збройної агресії Російської Федерації в м. Чернігові)
Очікувана вартість
1 666 311,60 UAH
UA-2022-08-31-000219-a e89f553d93974132a3a57799d2a2a86a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сердечнюк Оксана Миколаївна

380462774840 ukb@chernigiv-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05517729
Місцезнаходження: 14017, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. Івана Мазепи, 19
Контактна особа: Сердечнюк Оксана Миколаївна
380462774840
ukb@chernigiv-rada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 серпня 2022 08:50
Звернення за роз’ясненнями: до 06 вересня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 вересня 2022 00:00
Початок аукціону: 08 вересня 2022 11:22
Очікувана вартість: 1 666 311,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 % договірної ціни *. Перерахування коштів здійснюється за реквізитами: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради, 05517729, вул. Івана Мазепи, 19, м. Чернігів, 14017, р/р № UA708201720355169036000046523 в Державній казначейській службі України, м. Київ. У призначенні платежу необхідно вказати: “Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі: ___ (без ПДВ)”. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. Вимоги щодо забезпечення виконання договору не змінюють вимог щодо професійної та технічної компетентності учасника. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань учасника за Договором. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. * У разі наявності на зазначеному рахунку Замовника забезпечення виконання умов договору, що перераховано учасником-переможцем за попередньо укладеними договорами та не повернуто учаснику-переможцю за наявності підстав для його повернення такий учасник-переможець має право надати лист із проханням змінити призначення попереднього платежу для зарахування його у якості забезпечення виконання умов договору, що буде укладений за результатом цієї закупівлі.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Замовник:
1.1. Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради.
1.2. Місцезнаходження: 14017, вул. І. Мазепи, 19, м. Чернігів, тел.: (0462) 77-48-40;
1.3. Код за ЄДРПОУ: 05517729;
1.4. Категорія: орган місцевого самоврядування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі закладу дошкільної освіти №58 «Лісова казка» Чернігівської міської ради, Чернігівської області за адресою: м. Чернігів, вул. Орловська, 2-б (усунення аварій, що сталися внаслідок військової збройної агресії Російської Федерації в м. Чернігові)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14017, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул. Івана Мазепи, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник проводить розрахунки за виконані роботи після підписання уповноваженими представниками Сторін форм КБ-2в і КБ-3 протягом відповідного календарного року, але не пізніше 15.12.2022 року, при наявності коштів на рахунках. Джерело фінансування – кошти бюджету Чернігівської міської територіальної громади Пiсляоплата 25 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 % договірної ціни *. Перерахування коштів здійснюється за реквізитами: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради, 05517729, вул. Івана Мазепи, 19, м. Чернігів, 14017, р/р № UA708201720355169036000046523 в Державній казначейській службі України, м. Київ. У призначенні платежу необхідно вказати: “Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі: ___ (без ПДВ)”. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. Вимоги щодо забезпечення виконання договору не змінюють вимог щодо професійної та технічної компетентності учасника. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань учасника за Договором. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. * У разі наявності на зазначеному рахунку Замовника забезпечення виконання умов договору, що перераховано учасником-переможцем за попередньо укладеними договорами та не повернуто учаснику-переможцю за наявності підстав для його повернення такий учасник-переможець має право надати лист із проханням змінити призначення попереднього платежу для зарахування його у якості забезпечення виконання умов договору, що буде укладений за результатом цієї закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 вересня 2022 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ" 1 488 888,88
UAH з ПДВ
1 480 388,88
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "МОНТАЖ-КОНСТРУКЦІЯ" 1 493 071,20
UAH з ПДВ
1 484 500,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОБУД-ВМ" 1 600 630,52
UAH з ПДВ
1 600 630,52
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

07 вересня 2022 10:27
Електронний підпис
07 вересня 2022 10:25
Сертифікати ISO.pdf
06 вересня 2022 14:12
Електронний підпис
06 вересня 2022 14:11
витяг ПДВ.pdf
06 вересня 2022 14:11
Виписка та витяг з ЄДР.pdf
06 вересня 2022 14:11
Статут.pdf
06 вересня 2022 14:11
18 тендер.rar
06 вересня 2022 14:11
Договірна ціна.pdf
06 вересня 2022 14:11
Проект договору підряду.pdf
06 вересня 2022 14:11
Дозвола.pdf
06 вересня 2022 14:11
Документи на підписанта.pdf

Публічні документи

07 вересня 2022 16:41
Електронний підпис
07 вересня 2022 16:40
Електронний підпис
07 вересня 2022 16:40
4.imd.p7s
07 вересня 2022 16:40
копія Статуту.pdf.p7s
07 вересня 2022 16:40
проект договору, дод3.pdf.p7s
07 вересня 2022 16:40
ДЦ локальний кошторис.pdf.p7s
07 вересня 2022 16:40
договірна ціна.pdf
07 вересня 2022 16:40
копія Статуту.pdf
07 вересня 2022 16:40
тендерна пропозиція.pdf
07 вересня 2022 16:40
проект договору, дод3.pdf
07 вересня 2022 16:40
тендерна пропозиція.pdf.p7s
07 вересня 2022 16:40
4.imd
07 вересня 2022 16:40
договірна ціна.pdf.p7s
07 вересня 2022 16:40
ПВР.pdf.p7s
07 вересня 2022 16:40
ПВР.pdf
07 вересня 2022 16:40
ДЦ локальний кошторис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "МОНТАЖ-КОНСТРУКЦІЯ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОБУД-ВМ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ"
#41310760
Переможець 1 480 388,88
UAH з ПДВ
09 вересня 2022 19:29

Документи

09 вересня 2022 19:29
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2022 19:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ"
#41310760
1 480 388,88
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 вересня 2022 19:29
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2023 14:08
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2022 20:55
Додаткова угода № 2 до договору № 100-2022-С вс ЗДО № 58.pdf зміни до договору
22 грудня 2022 20:54
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2022 11:29
Додаткова угода № 1 до Договору № 100-2022-С вс від 26.09.2022 заміна.pdf зміни до договору
02 грудня 2022 11:28
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2022 13:33
Додаткова угода № 1 до Договору № 100-2022-С вс від 26.09.2022.pdf зміни до договору
23 листопада 2022 13:32
Електронний підпис укладений
26 вересня 2022 16:59
Договір № 100-2022-с вс.pdf укладений
26 вересня 2022 16:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу закупівлі
Номер договору про закупівлю: Договір № 100- 2022-с/вс
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Повторно оприлюднена додаткова угода у звязку з виявленням помилки при попередній публікації такої угоди. Виправлення помилки не змінює умов договору
Номер договору про закупівлю: Договір № 100- 2022-с/вс
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна джерела фінансування
Номер договору про закупівлю: Договір № 100- 2022-с/вс
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 101 449,35
UAH (в тому числі ПДВ 183 574,89 UAH)