Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції |
Код ЄДРПОУ: | 41220556 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Святошинська, 27 |
Контактна особа: |
Каліновський Віталій Вікторович +380442073630 yzdr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 лютого 2021 13:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 березня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 03 березня 2021 15:19 |
Очікувана вартість: | 58 903 691,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 294 520,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 294500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Акт приймання виконаних будівельних робіт - форма № КБ-2в та Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат - форма № КБ-3 | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2021 16:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2021 15:11 |
Додаток 2.zip | |
22 лютого 2021 15:11 |
Проєкт договору.doc | |
22 лютого 2021 15:11 |
ТД нове будівництво режимного корпусу нова редакція 3.doc | |
22 лютого 2021 15:11 |
Перелік змін ТД 3 .doc | |
15 лютого 2021 16:57 |
Перелік змін ТД 2 .doc | |
12 лютого 2021 12:23 |
Перелік змін ТД 1 .doc | |
08 лютого 2021 10:24 |
Перелік змін ТД .doc |
22 лютого 2021 16:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
22 лютого 2021 15:11 |
Додаток 2.zip
|
||||||||||||
22 лютого 2021 15:11 |
Проєкт договору.doc
|
||||||||||||
22 лютого 2021 15:11 |
ТД нове будівництво режимного корпусу нова редакція 3.doc
|
||||||||||||
22 лютого 2021 15:11 |
Перелік змін ТД 3 .doc
|
||||||||||||
15 лютого 2021 16:57 |
Перелік змін ТД 2 .doc
|
||||||||||||
12 лютого 2021 12:23 |
Перелік змін ТД 1 .doc
|
||||||||||||
08 лютого 2021 10:24 |
Перелік змін ТД .doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-26-000054 ● b1bb5da1690347268e059ae8885564d0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 березня 2021 13:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.03.2021 № 87
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2021-02-01-006199-a 01.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-06 14:05:01
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі нового будівництва режимного корпусу державної установи «Вільнянська установа виконання покарань (№ 11)» за адресою: вул. Зелена, 34, смт. Кам’яне, Вільнянського району Запорізької області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-01-006199-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Яким чином вами здійснено оцінку тендерної пропозиції ТОВ «БУДТЕМП»вимогам підпункту 1.1. пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації щодо завантаження учасниками документів до електронної системи закупівельз накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на кожний документ, зважаючи на те, що ТОВ «БУДТЕМП» при поданні своєї тендерної пропозиції використав удосконалений електронний підпис?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-08 16:33:04
Інформація, документи та пояснення на запит Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України
За результатами запиту Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України повідомляємо наступне:
1. Очікувана вартість закупівлі робіт: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Нове будівництво режимного корпусу державної установи «Вільнянська установа виконання покарань (№ 11)» за адресою: вул. Зелена, 34, смт. Кам’яне, Вільнянського району Запорізької області» (за кодом СPV за ДК 021-2015-45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) визначена відповідно до загального зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, затвердженого наказом Генеральної дирекції ДКВС України від 04.12.2020 № 106-ОД/20, та позитивного експертного звіту від 02.12.2020 № 00-0889-20/ЦБ (00-0960-19/ЦБ) (підтверджуючі документи надано у додатках).
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені відповідно до робочого проєкту «Нове будівництво режимного корпусу державної установи «Вільнянська установа виконання покарань (№ 11)» за адресою: вул. Зелена, 34, смт. Кам’яне, Вільнянського району Запорізької області» розробленого та відкоригованого Державним спеціальним проектним інститутом (ДСПІ) МВС України згідно з договорами від 05.04.2019 № 82-К-19 та від 01.12.2020 № 1644/230-Г-20 відповідно (підтверджуючі документи надано у додатках).
При цьому повідомляємо, що державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» (далі – Замовник) не має технічної можливості, тобто власного веб-сайту на якому можливо було б розмістити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Отже з метою належного виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 (із змінами) Замовник, листами від 19.01.2021 № 84, від 15.02.2021 №328 та від 16.02.2021 № 338 звернувся до головного розпорядника бюджетних коштів – Міністрества юстиції України щодо оприлюднення на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів відповідної інформації.
Проте відповідь від головного розпорядника отримано лише 18.02.2021 (вх. № 549 від 18.02.2021), в якій повідомлено Замовника щодо створення на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України в рубриці «Державні закупівлі» підрубрики «Обґрунтування закупівель Генеральної дирекції ДКВС України».
Таким чином Замовник до 18.02.2021 не мав можливості розмістити обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Нове будівництво режимного корпусу державної установи «Вільнянська установа виконання покарань (№ 11)» за адресою: вул. Зелена, 34, смт. Кам’яне, Вільнянського району Запорізької області» (за кодом СPV за ДК 021-2015-45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів.
Враховуючи зазначене надаємо наступні документи, зокрема:
- титульна сторінка робочого проекту том 5 – зведений кошторисний розрахунок;
- загальний зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва від 04.12.2020 № 106-ОД/20;
- експертний звіт (позитивний) від 02.12.2020 № 00-0889-20/ЦБ (00-0960-19/ЦБ) щодо розгляду проектно документацї на будівництво за робочим проектом «Нове будівництво режимного корпусу Державної установи Вільнянська установа виконання покарань (№ 11)» за адресою: вул. Зелена, 34, смт Кам'яне Вільнянського району Запорізької області»;
- договір від 05.04.2019 № 82-К-19, що укладений між Замовником та Державним спеціальним проектним інститутом (ДСПІ) МВС України;
- додаткова угода № 1 та № 2 до договору від 05.04.2019 № 82-К-19;
- договір 230-Г-20 від 01.12.2020, що укладений між Замовником та Державним спеціальним проектним інститутом (ДСПІ) МВС України.
2. Відповідно до вимог пункту підпункту 1.1. пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації « Учасник відразу у сканованому вигляді PDF завантажує на електронному торгівельному майданчику, який приєднаний до системи електронних закупівель PROZORRO, наступні документи, оформлені згідно вимог ст.12 Закону України «Про публічні закупівлі», з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на кожний документ.»
У складі тендерної пропозиції товариством з обмеженою відповідальністю «БУДТЕМП» надано документи з накладанням удосконаленого електронного підпису на кожен документ.
Проте, удосконалений електронний підпис товариством з обмеженою відповідальністю «БУДТЕМП» базується на кваліфіковану сертифікаті так само, як і кваліфікований електронний підпис.
Відповідно до абзацу 2 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів від 03 березня 2020 р. № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 3 березня 2020 р. до 31 грудня 2021 р. приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів.
Пунктом 2 вказаної постанови установлено, що удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, за виключенням ряду випадків, коли УЕП не може використовується.
До таких випадків не входить використання приватним бізнесом УЕП під час здійснення публічних закупівель.
Таким чином, з огляду на положення цієї постанови, використання УЕП є тотожним використанню КЕП, а отже, при підготовці тендерної пропозиції товариством з обмеженою відповідальністю «БУДТЕМП» виконано вимоги тендерної пропозиції в цій частині.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення частини 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Оскарження в суді
Опис: | номер впровадження та дату відкриття впровадження в суді буде надано додатково |
Дата публікації: | 20 квітня 2021 |
Документи:
29 квітня 2021 11:27
|
Електронний підпис |
29 квітня 2021 11:22
|
Інформація про відкриття провадження |
20 квітня 2021 15:13
|
Електронний підпис |
20 квітня 2021 15:10
|
Лист |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 березня 2021 15:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДТЕМП" |
57 843 557,32
UAH з ПДВ
|
57 549 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АРТЕМЗБУД |
58 745 679,70
UAH з ПДВ
|
57 843 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДТЕМП" #38855369 |
Переможець |
57 549 000,00
UAH з ПДВ
|
10 березня 2021 12:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 березня 2021 12:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2023 13:11
|
Звіт | укладений |
04 січня 2023 13:10
|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2022 14:36
|
ДУ 5 до договору 51-К-21 від 23.03.2021.pdf | зміни до договору |
22 вересня 2022 14:35
|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2022 15:31
|
ДУ 4 до договору 51-К-21 від 23.03.2021.pdf | зміни до договору |
27 липня 2022 14:47
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2021 16:57
|
ДУ 3 до договору 51-К-21 від 23.03.2021.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2021 16:55
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2021 11:26
|
ДУ 2 до договору 51-К-21 від 23.03.2021.pdf | зміни до договору |
25 листопада 2021 11:23
|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2021 10:39
|
ДУ 1 до договору 51-К-21 від 23.03.2021.pdf | зміни до договору |
01 липня 2021 10:37
|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2021 12:30
|
Договір | укладений |
23 березня 2021 12:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до календарного графіку виконання робіт на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 51-К-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування у проектно-кошторисній документації |
Номер договору про закупівлю: | 51-К-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування у проектно-кошторисній документації |
Номер договору про закупівлю: | 51-К-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 51-К-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 19.2 Договору від 23 березня 2021 №51-К-21 та лист Підрядника від 06.09.2022 №39 |
Номер договору про закупівлю: | 51-К-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |