Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт (заміна) ліфтів, в КНП «Олександрівська клінічна лікарня м. Києва» за адресою: м. Київ, вул. Шовковична, 39/1, корпус №10» (Код ДК 021: 2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
8 885 699,00 UAH
UA-2023-06-30-008644-a ● e86af9295bc3465d9d958ec4cec51920
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Олександрівська клінічна лікарня м.Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 01994095 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, Вул. Шовковична 39/1 |
Контактна особа: |
Мацібора Зоріна Юріївна +380977971929 oklpev@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 червня 2023 17:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 липня 2023 17:13 |
Очікувана вартість: | 8 885 699,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 44 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: вул. Шовковична 39/1, м. Київ, 01601. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Усі документи та інформація, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути викладені українською мовою (більш детально викладенно в тендерній документації)
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт (заміна) ліфтів, в КНП «Олександрівська клінічна лікарня м. Києва» за адресою: м. Київ, вул. Шовковична, 39/1, корпус №10»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Шовковична 39/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 липня 2023 14:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 липня 2023 14:10 |
зміни до тд ліфти 2.docx | |
14 липня 2023 14:10 |
Т Д | |
10 липня 2023 10:27 |
зміни до тд ліфти.docx |
14 липня 2023 14:49 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
14 липня 2023 14:10 |
зміни до тд ліфти 2.docx
|
||||||
14 липня 2023 14:10 |
Т Д
|
||||||
10 липня 2023 10:27 |
зміни до тд ліфти.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-06-30-008644-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛО", Код ЄДРПОУ:32670939
Дата подання: 06 липня 2023 22:16
Вимога щодо усунення дискримінації
Шановний Замовник, у Тендерній документації вказані наступні вимоги, які на наш погляд потребують корегування та пояснень:
1) Згідно Тендерної документації Розділу 3 пункту 1 підпункту 11 в складі тендерної пропозиції повинна бути довідку в довільної форми, про наявність у учасника комплексу АВК-5 (версія не нижче 3.8.0), в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або завіреної належним чином її копії. Зважаючи на те що на ринку є альтернативні програмні комплекси для підготовки кошторисів в тому числі хмарні, які не припускають наявність ліцензії як токової вважаємо, що ця вимога тільки збільшує собівартість робіт і ніякім чином не забезпечує якість наданих кошторисів або виконання робіт.
Просимо вилучити вимогу Розділу 3 пункту 1 підпункту 11 Тендерної документації
2) Згідно Тендерної документації Розділу 3 пункту 1 підпункту 15 в складі тендерної пропозиції сказано, що «У випадку, якщо учасник не є виробником ліфтового обладнання, додатково надати оригінал Сертифікату (Модуль D).»
Ваша вимога цілком обґрунтована так як згідно статі 60 Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів (Постанова КМУ від 21 червня 2017 р. № 438), надалі Технічного регламенту) шляхом складення декларації про відповідність монтажник бере на себе відповідальність за відповідність ліфта вимогам, установленим у Технічному регламенті. В статті 53 технічного регламенту чітко прописано, що оцінку відповідності шляхом кінцевої перевірки, отже складання декларації про відповідність ліфта вимогам Технічного регламенту, може проводитися монтажниками окрім тих, що мають Сертифікат по Модулю H1 або Сертифікат по Модулю D, також монтажники які мають Сертифікат по Модулю Е, а також монтажники які відповідно до Модулю G залучають третю сторону, а саме орган оцінки відповідності.
Таким чином вимогу викладену в Розділі 3 пункту 1 підпункту 15 Тендерної документації дискримінаційною.
Вимагаємо виключити цю вимогу Тендерної документацій, або викласти наступним чином: «У випадку, якщо учасник не є виробником ліфтового обладнання, додатково надати оригінал Сертифікату (Модуль D) або Сертифікату (Модуль D) або гарантійний лист про залучення Органу оцінки відповідності для проведення кінцевої перевірки.»
Розгорнути
Згорнути
1) Згідно Тендерної документації Розділу 3 пункту 1 підпункту 11 в складі тендерної пропозиції повинна бути довідку в довільної форми, про наявність у учасника комплексу АВК-5 (версія не нижче 3.8.0), в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або завіреної належним чином її копії. Зважаючи на те що на ринку є альтернативні програмні комплекси для підготовки кошторисів в тому числі хмарні, які не припускають наявність ліцензії як токової вважаємо, що ця вимога тільки збільшує собівартість робіт і ніякім чином не забезпечує якість наданих кошторисів або виконання робіт.
Просимо вилучити вимогу Розділу 3 пункту 1 підпункту 11 Тендерної документації
2) Згідно Тендерної документації Розділу 3 пункту 1 підпункту 15 в складі тендерної пропозиції сказано, що «У випадку, якщо учасник не є виробником ліфтового обладнання, додатково надати оригінал Сертифікату (Модуль D).»
Ваша вимога цілком обґрунтована так як згідно статі 60 Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів (Постанова КМУ від 21 червня 2017 р. № 438), надалі Технічного регламенту) шляхом складення декларації про відповідність монтажник бере на себе відповідальність за відповідність ліфта вимогам, установленим у Технічному регламенті. В статті 53 технічного регламенту чітко прописано, що оцінку відповідності шляхом кінцевої перевірки, отже складання декларації про відповідність ліфта вимогам Технічного регламенту, може проводитися монтажниками окрім тих, що мають Сертифікат по Модулю H1 або Сертифікат по Модулю D, також монтажники які мають Сертифікат по Модулю Е, а також монтажники які відповідно до Модулю G залучають третю сторону, а саме орган оцінки відповідності.
Таким чином вимогу викладену в Розділі 3 пункту 1 підпункту 15 Тендерної документації дискримінаційною.
Вимагаємо виключити цю вимогу Тендерної документацій, або викласти наступним чином: «У випадку, якщо учасник не є виробником ліфтового обладнання, додатково надати оригінал Сертифікату (Модуль D) або Сертифікату (Модуль D) або гарантійний лист про залучення Органу оцінки відповідності для проведення кінцевої перевірки.»
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 липня 2023 10:28
Доброго дня. Дякуємо за звернення. Будуть внесені зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2023-06-30-008644-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛО", Код ЄДРПОУ:32670939
Дата подання: 13 липня 2023 23:20
Щодо вимоги про Сертифікат Модуль D
Шановний Замовник, у Тендерній документації так і залишилась вказані наступна вимога, яка на наш погляд потребують корегування:
1) Згідно Тендерної документації Розділу 3 пункту 1 підпункту 15 в складі тендерної пропозиції сказано, що «У випадку, якщо учасник не є виробником ліфтового обладнання, додатково надати оригінал Сертифікату (Модуль D).»
Ваша вимога цілком обґрунтована так як згідно статі 60 Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів (Постанова КМУ від 21 червня 2017 р. № 438), надалі Технічного регламенту) шляхом складення декларації про відповідність монтажник бере на себе відповідальність за відповідність ліфта вимогам, установленим у Технічному регламенті. В статті 53 технічного регламенту чітко прописано, що оцінку відповідності шляхом кінцевої перевірки, отже складання декларації про відповідність ліфта вимогам Технічного регламенту, може проводитися монтажниками окрім тих, що мають Сертифікат по Модулю H1 або Сертифікат по Модулю D, також монтажники які мають Сертифікат по Модулю Е, а також монтажники які залучають третю сторону, а саме орган оцінки відповідності.
Таким чином вимога викладену в Розділі 3 пункту 1 підпункту 15 Тендерної документації дискримінаційна.
Вимагаємо виключити цю вимогу Тендерної документацій, або викласти наступним чином: «У випадку, якщо учасник не є виробником ліфтового обладнання, додатково надати оригінал Сертифікату (Модуль D) або Сертифікату (Модуль D) або гарантійний лист про залучення Органу оцінки відповідності для проведення кінцевої перевірки.»
Шановний замовнику просимо внести зміни до тендерної документації.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
1) Згідно Тендерної документації Розділу 3 пункту 1 підпункту 15 в складі тендерної пропозиції сказано, що «У випадку, якщо учасник не є виробником ліфтового обладнання, додатково надати оригінал Сертифікату (Модуль D).»
Ваша вимога цілком обґрунтована так як згідно статі 60 Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів (Постанова КМУ від 21 червня 2017 р. № 438), надалі Технічного регламенту) шляхом складення декларації про відповідність монтажник бере на себе відповідальність за відповідність ліфта вимогам, установленим у Технічному регламенті. В статті 53 технічного регламенту чітко прописано, що оцінку відповідності шляхом кінцевої перевірки, отже складання декларації про відповідність ліфта вимогам Технічного регламенту, може проводитися монтажниками окрім тих, що мають Сертифікат по Модулю H1 або Сертифікат по Модулю D, також монтажники які мають Сертифікат по Модулю Е, а також монтажники які залучають третю сторону, а саме орган оцінки відповідності.
Таким чином вимога викладену в Розділі 3 пункту 1 підпункту 15 Тендерної документації дискримінаційна.
Вимагаємо виключити цю вимогу Тендерної документацій, або викласти наступним чином: «У випадку, якщо учасник не є виробником ліфтового обладнання, додатково надати оригінал Сертифікату (Модуль D) або Сертифікату (Модуль D) або гарантійний лист про залучення Органу оцінки відповідності для проведення кінцевої перевірки.»
Шановний замовнику просимо внести зміни до тендерної документації.
Дякуємо.
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 липня 2023 14:11
Шановний Учаснику, доводимо до Вашого відома, що Замовником було надано відповідь на аналогічне звернення від 06.07.2023, 22:16. ID: UA-2023-06-30-008644-A.C1. (БУЛИ ВНЕСЕНІ ВІДПОВІДНІ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ)
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-06-30-008644-a.c3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛО", Код ЄДРПОУ:32670939
Дата подання: 15 липня 2023 23:41
Дата подання: 15 липня 2023 23:41
на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Комунальне некомерційне підприємство "Олександрівська клінічна лікарня м.Києва" (далі по тексту – Замовник) на виконання вимог закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі по тексту – Закон) оголосило про проведення процедури закупівлі, опублікувавши оголошення № UA-2023-06-30-008644-a в електронній системі закупівель.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТАЛО» вважає, що умови тендерної документації (далі по тексту – ТД) через значні порушення виключають з участі у закупівлі велику кількість потенційних учасників, зокрема й нас. Також у ТД виявлено положення, яке має ознаки такого, що порушує принципи, задекларовані частиною першою статті 5 Закону та норму частини четвертої статті 5 Закону, яка вказує, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, наявність яких штучно обмежує коло учасників.
1) Згідно вимог ТД Розділу 3 пункту 1 підпункту 15 «Учасник надає у складі пропозиції оригінал листа від постачальника (заводу виробника) основного обладнання (технології) або представника виробника, або дилера, або дистриб’ютора щодо підтвердження спроможності поставки ліфтового обладнання, відповідно до характеристик ліфтового обладнання, які зазначені в цій технічній специфікації, з описом технічних, якісних та кількісних вимог до обладнання із зазначенням терміну поставки та гарантійного строку. У випадку, якщо учасник не є виробником ліфтового обладнання, додатково надати оригінал Сертифікату (Модуль D).»
Така вимога є незаконною та дискримінаційною, що значно обмежує кількість потенційних Учасників процедури закупівлі. Замовник умисно встановив додаткові бар’єри для участі у процедурі закупівлі, та, фактично, обмежив коло компаній-учасників до компаній які мають оригінал Сертифікату (Модуль D), якщо компанія-учасник не є виробником ліфтового обладнання.
Обґрунтування наявності у суб'єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів
Згідно статі 60 Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів (Постанова КМУ від 21 червня 2017 р. № 438), надалі Технічного регламенту) шляхом складення декларації про відповідність монтажник, тобто потенційний виконавець робіт, бере на себе відповідальність за відповідність ліфтів вимогам установленим у Технічному регламенті.
В статті 53 Технічного регламенту вказано що ліфти повинні пройти одну з таких процедур оцінки відповідності:
Модуль В
Експертиза типу для ліфтів (Додаток 4, пункти 12-23) + Кінцева перевірка ліфтів (Додаток 5)
+ Модуль E Відповідність типу на основі забезпечення якості продукції для ліфтів (Додаток 10)
+ Модуль D Відповідність типу на основі забезпечення якості виробничого процесу для ліфтів (Додаток 12)
Модуль Н1
Відповідність на основі цілковитого забезпечення якості ліфтів (Додаток 11, відповідно до пунктів 3, 4, 10, 11, фактично – модуль Н) + Кінцева перевірка ліфтів (Додаток 5)
+ Модуль E Відповідність типу на основі забезпечення якості продукції для ліфтів (Додаток 10)
+ Модуль D Відповідність типу на основі забезпечення якості виробничого процесу для ліфтів (Додаток 12)
Модуль G Відповідність на основі перевірки одиниці продукції для ліфтів (Додаток 8)
Модуль Н1 Відповідність на основі цілковитого забезпечення якості з експертизою проекту для ліфтів (Додаток 11, цілком )
Тобто відповідно до Технічного регламенту монтажник на свій власний вибір може скласти декларацію про відповідність ліфтів вимогам установленим у Технічному регламенті пройшовши оцінку відповідності відповідно до обраної процедури.
До прикладу: Модуль Н1 + Кінцева перевірка, яку проводить субпідрядник – Орган оцінки відповідності, який має відповідну акредитацію.
Замовник вимагає проходження оцінки відповідності за процедурою Модуль Н1 або Модуль Н1 + Модуль D, що ми вважаємо дискримінацією наших інтересів, та інтересів інших учасників.
Хочемо зауважити що нами була подана 06.07.23р Вимога (Номер вимоги: UA-2023-06-30-008644-a.c1) в якій була вказана ця дискримінація на що Замовник погодився внести нами запропоновані виправлення в ТД, але своїм Рішенням про внесення змін в ТД від 10.07.23 р. внес їх в інший підпункт ТД, тим самим не змінивши дискримінаційної вимоги.
ТОВ «ТАЛО» вважає, що встановленою вимогою тендерної документації здійснено порушення його прав та законних інтересів як потенційного учасника, а також порушено принципи, задекларовані частиною першою статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі”: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також, фактично, порушено норму частини четвертої статті 5, яка вказує, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників
Відповідно до вищенаведеного, керуючись статтями 3, 5, 11, 18, 22, 23, 24, Закону України “Про публічні закупівлі”
Просимо:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень умов процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника внести зміни в тендерну документацію.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб'єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
1. Постанова КМУ від 21 червня 2017 р. № 438
2. Вимога UA-2023-06-30-008644-a
3. Рішення про внесення змін до ТД від 10.07.23 р.
Директор ТОВ «ТАЛО» КЕП Олексій КРАМАРЕНКО
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 18.07.2023 № 10839.pdf
Дата публікації: 18 липня 2023 20:32
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 липня 2023 17:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» |
8 708 614,29
UAH з ПДВ
|
8 708 614,29
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» #33308688 |
Переможець |
8 708 614,29
UAH з ПДВ
|
24 липня 2023 16:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2024 14:47
|
Електронний підпис | укладений |
25 грудня 2023 16:09
|
8 642 737_77 FR12 (1).pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 16:06
|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2023 13:05
|
додатки до договору | укладений |
03 серпня 2023 12:43
|
додатки до договору | укладений |
03 серпня 2023 12:43
|
додатки до договору | укладений |
03 серпня 2023 12:43
|
додатки до договору | укладений |
03 серпня 2023 12:43
|
Договір | укладений |
03 серпня 2023 12:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 263 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |