Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 33695540 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, Велика Житомирська, 15А |
Контактна особа: |
Ткач Юлія Вікторівна 380988312060 zki.buh@kievcity.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 вересня 2020 14:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 жовтня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 19 жовтня 2020 13:57 |
Очікувана вартість: | 18 211 261,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 182 112,61 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата вартості Робіт здійснюється наступним чином: 1. Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами Акти приймання виконаних Робіт по формі КБ-2в, Довідки про вартість виконаних Робіт та витрати по формі КБ-3. 2. Оплата виконаних Робіт здійснюється Замовником за рахунок коштів місцевого бюджету за виконані роботи протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами зазначених у п. 1. документів за умови наявності на рахунку Замовника коштів на фінансування Робіт. 3. Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт, здачі Замовнику оформленої встановленим порядком виконавчої документації та видачі сертифікату про відповідність закінченого будівництвом об’єкта, за умови наявності на рахунку Замовника коштів на фінансування Робіт. 4. В разі затримки фінансування, оплата виконаних Робіт здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів з дати надходження відповідних коштів на рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 вересня 2020 14:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 вересня 2020 14:54 |
45231_Оголошення про проведення відкритих торгів.docx | |
30 вересня 2020 14:54 |
Додаток 5_Проект договору.docx | |
30 вересня 2020 14:53 |
Додаток 4_Технічне завдання.rtf | |
30 вересня 2020 14:52 |
45231_Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-02-26-000031 ● f0fe99822c38406e9fa4b70b6a3132ac
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 лютого 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 лютого 2021 11:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.02.2021 № 170
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
від 26.02.2021 № 170
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
19 UA-2020-09-30-002603-с 30.09.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-05 10:05:14
запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт по об’єкту: «Будівництво водопроводу для підключення житлових будинків на вулиці Зрошувальній, 3-Б, 4, 10, 14 та дитячо-юнацької спортивної школи «АТЛЕТ» на вулиці Зрошувальній, 4-А у Дарницькому районі м. Києва», Код ДК 021:2015 - 45231000-5 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач очікуваною вартістю 18 211 261,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-09-30-002603-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Департаментом житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-03-09 16:57:02
Пояснення на запит
Департамент житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) на запит від 05.03.2021 надає пояснення (інформацію, документи) щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі робіт по об’єкту: «Будівництво водопроводу для підключення житлових будинків на вулиці Зрошувальній, 3-Б, 4, 10, 14 та дитячо-юнацької спортивної школи «АТЛЕТ» на вулиці Зрошувальній, 4-А у Дарницькому районі м. Києва», Код ДК 021:2015 - 45231000-5 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач», розміру витрат та визначення його очікуваної вартості.
На виконання Протоколу № 11 від 16.03.2020 Постійної комісії з питань техногенно-економічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та з метою відновлення водопостачання у житлових будинках на вулиці Зрошувальній та підключення їх до централізованої водопровідної мережі Приватного акціонерного товариства «Акціонерна компанія «Київводоканал» виникла необхідність у будівництві трубопроводу.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були визначені відповідно до проектної документації по об’єкту: «Будівництво водопроводу для підключення житлових будинків на вулиці Зрошувальній, 3-Б, 4, 10, 14 та дитячо-юнацької спортивної школи «АТЛЕТ» на вулиці Зрошувальній, 4-А у Дарницькому районі м. Києва».
Що стосується розміру витрат та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, то вартість будівництва об’єктів визначається відповідно до будівельних норм, державних стандартів та правил.
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі робіт Замовник керувався даними кошторису (зведеного кошторисного розрахунку) на весь об'єкт будівництва.
Згідно зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва: «Будівництво водопроводу для підключення житлових будинків на вулиці Зрошувальній, 3-Б, 4, 10, 14 та дитячо-юнацької спортивної школи «АТЛЕТ» на вулиці Зрошувальній, 4-А у Дарницькому районі м. Києва» загальна кошторисна вартість будівництва складає 20141,731 тис.грн., у тому числі: будівельні роботи – 15318,319 тис.грн.; інші витрати - 4823,412 тис. грн. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
Додатки:
1. Протокол № 11 від 16.03.2020 Постійної комісії з питань техногенно-економічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), на 3 арк.
2. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, на 2 арк.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-03-19 09:12:31
Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-09-30-002603-с від 15.03.2021
Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-09-30-002603-с від 15.03.2021
Північним офісом Держаудитслужби було здійснено моніторинг процедури відкритих торгів на закупівлю робіт: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Роботи по об’єкту: «Будівництво водопроводу для підключення житлових будинків на вулиці Зрошувальній, 3-Б, 4, 10, 14 та дитячо-юнацької спортивної школи «АТЛЕТ» на вулиці Зрошувальній, 4-А у Дарницькому районі м. Києва», Код ДК 021:2015 - 45231000-5 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач», UA-2020-09-30-002603-с), за результатами якого складено висновок від 15 березня 2021 року про встановлення порушення законодавства у сфері закупівель, а саме частини 1 статті 31, частини 11 статті 29, частини 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та зобов’язання розірвати договір.
Замовник не погоджується з результатами та висновками моніторингу, прийняттям висновку від 15 березня 2021 року, з огляду на наступне.
Як зазначено у висновку від 15 березня 2021 року, відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у Документації, в тому числі статут зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора (у випадку відсутності відмітки державного реєстратора на статуті, учасник додатково у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку або опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту або переглянути електронну версію документу).
У складі пропозиції ТОВ «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ» надано статут без відмітки державного реєстратора, однак додатково не надано довідку або опис, де зазначено код доступу, чим не виконано вимогу пункту 1 Розділу 3 Документації.
У ході розгляду зазначеного порушення Замовник повідомляє наступне.
Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Документації учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції, шляхом завантаження в електронну систему закупівель необхідні документи, зокрема, для учасників-юридичних осіб - статут зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора (у випадку відсутності відмітки державного реєстратора на статуті, учасник додатково у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку або опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту або переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності статуту)). У разі, якщо Учасник здійснює господарську діяльність на підставі модельного статуту, надається копія відповідного рішення загальних зборів учасників.
Так, на виконання вимог пункту 1 Розділу 3 Документації ТОВ «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ» у складі тендерної пропозиції надав копію Статуту (файл 8 - Інші документи.pdf) на 16 аркушах, остатня сторінка якого містить посвідчувальний напис, підпис та печатку приватного нотаріуса Білошицької М. В.
Відповідно по пункту 5 частини 1 статті 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» № 755-IV (далі – Закон № 755-IV) державний реєстратор юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - державний реєстратор) - особа, яка перебуває у трудових відносинах з суб’єктом державної реєстрації, нотаріус.
Повноваження державного реєстратора регулюються статтею 6 Закону № 755-IV).
Державний реєстратор проводить реєстраційну дію (у тому числі з урахуванням принципу мовчазної згоди) за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру.
Враховуючи наявність підпису та печатки державного реєстратора на остатньому аркуші статуту, ТОВ «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ» виконав вимогу Замовника щодо надання у складі тендерної пропозиції статуту з відміткою державного реєстратора та відповідає вимогам Документації в цій частині.
Як зазначено у висновку від 15 березня 2021 року, відповідно до пункту 3.2 проекту договору (додаток 5 до ТД) договірна ціна за договором визначена динамічною. Однак, Переможцем у складі пропозиції надано розрахунок договірної ціни, в якій вказано вид договірної ціни – тверда, що не відповідає умовам додатку 5 до ТД.
У ході розгляду зазначеного порушення Замовник повідомляє наступне.
Тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Згідно зі статтею 41 Закону № 922-VIII договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
При цьому частиною четвертою цієї статті передбачено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Відповідно до пункту 3 Розділу VI проект договору про закупівлю викладено у Додатку 5 Документації з урахуванням особливостей предмету закупівлі.
Замовник, під час складання та затвердження тендерної документації та проекту договору на закупівлю робіт користувався положеннями нормативно-правових актів у комплексі, не лише законодавством у сфері публічних закупівель, але також зважав на специфіку предмета закупівлі робіт та на положення інших нормативно-правових актів, які застосовують у кожній окремій спеціалізованій сфері. У даному випадку, при закупівлі робіт, - це ДСТУ Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» і Постанова Кабінету міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова № 668), які дають право регулювати відносини, що виникають у процесі виконання робіт, та інші відносини.
Відповідно до пункту 7 Постанови № 668 умови договору підряду, що укладається за результатами проведених торгів (тендеру), повинні відповідати тендерній документації замовника та акцептованій тендерній пропозиції підрядника.
Згідно пункту 21 Постанови № 668 вид договірної ціни та вимоги до кошторису, у разі укладення договору підряду за результатами торгів (тендеру), визначається у тендерній документації замовника.
Договірна ціна у цьому випадку повинна відповідати ціні, зазначеній у тендерній пропозиції підрядника, визнаного переможцем торгів (тендеру).
Оскільки будівництво водопроводу є достатньо специфічним та складним процесом, а також тривалим періодом (протягом 2020-2021 рр), протягом якого можливі зміни в ціноутворенні, оподаткуванні, які своєю чергою призведуть до внесення змін до проектної документації, змін у законодавстві, які спричинять корегування проекту, відповідно до пункту 3.2. проекту договору (додаток 5 до Документації) Замовник визначив, договірну ціну за договором – динамічною, яка дає змогу здійснювати уточнення протягом усього періоду будівництва.
Відповідно до ДСТУ Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ціна пропозиції учасника конкурсних торгів (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових в матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них.
Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Документації учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції лист-згоду з проектом договору на умовах, викладених у проекті договору (Додаток 5 документації).
Крім того, відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ Документації Замовник вимагав від учасників подання у складі тендерної пропозиції, зокрема, розрахунок договірної ціни з урахуванням положень ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» згідно вартості тендерної пропозиції учасника, визначеної останнім при поданні такої пропозиції через електронну систему закупівель, а також підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни.
Так, на виконання вимог пункту 1 Розділу 3 Документації ТОВ «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ» у складі тендерної пропозиції надав лист-згоду з проектом договору, тим сам підтвердив факт того, що Учасник ознайомився з проектом договору та істотними умовами, які наведені в пункті 6 розділу VI Документації, погоджується укласти договір в редакції, запропонованій замовником в Додатку 5 документації та гарантує виконання його на умовах, викладених в зазначеному проекті договору.
Крім того, на виконання вимог пункту 6 Розділу ІІІ Документації ТОВ «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ» у складі тендерної пропозиції надав договірну ціну та розрахунки до неї.
Враховуючи факт того, що саме Замовник визначає вид договірної ціни та кошторису в тендерній документації, наданий розрахунок договірної ціни ТОВ «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ» у складі тендерної пропозиції розглядався Замовником саме на відповідність проведених розрахунків відповідно до ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013.
Договір від 09.11.2020 № 0511/2020-1 укладений з ТОВ «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ» за результатами процедури відкритих торгів відповідає умовам викладених Замовником у проекті договору Додаток 5 до Документації та містить договірну ціну, яка становить - 17 931 966,60 грн та відповідає акцептованій тендерній пропозиції переможця.
Як зазначено у висновку від 15 березня 2021 року, відповідно до пункту 6 Розділу 3 Документації до ціни пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки, у тому числі локальні кошториси та розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів). Учасником ТОВ «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ» не надано у складі пропозиції локальних кошторисів та розрахунку вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів) на зовнішні мережі водопроводу і тротуари та автодорогу, чим не виконано умови пункту 6 Розділу 3 Документації.
У ході розгляду зазначеного порушення Замовник повідомляє наступне.
Відповідно пункту 6 Розділу 3 Документації ціну тендерної пропозиції Учасники розраховують відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» з урахуванням всіх видів та обсягів робіт, що повинні бути виконані. Ціна пропозиції повинна включати всі витрати Учасника, зокрема сплату податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартість матеріалів, страхування, інші витрати.
Ціна тендерної пропозиції, складається Учасниками на основі затвердженої проектної документації, згідно вимогам нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві.
До ціни пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ, зокрема, локальні кошториси та розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів).
Так, на виконання вимогам пункту 6 Розділу 3 Документації, ТОВ «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ» у складі тендерної пропозиції надав документи (завантажив у електрону систему закупівель - 16 жовтня 2020, 16:15), зокрема, файл «3-Технічна специфікація.rar», у складі цього файлу міститься файл «Тендер Оросительная.rar» в якому наявні 22 файли, в тому числі:
- Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1 на Зовнішні мережі водопроводу (Форма № 1), найменування файлу: 5_ДЦ_ЛС_2-1-1.rtf;
- Локальний кошторис на будівельні роботи № 7-1-1 на Тротуари та автодороги (Форма № 1), найменування файлу: 5_ДЦ_ЛС_7-1-1.rtf;
- Локальний кошторис на будівельні роботи № 7-2-1 на Озеленення (Форма № 1), найменування файлу: 5_ДЦ_ЛС_7-2-1.rtf;
- Підсумкова відомість ресурсів, найменування файлу: 5_ДЦ_ИВР.rtf.
Враховуючі вищезазначене, тендерна пропозиція ТОВ «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ» відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а отже у Замовника відсутні підстави наведені у частині 1 статті 31 Закону № 922-VIII для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ».
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 березня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення частини одинадцятої статті 29 Закону № 922-VIII)
Оскарження в суді
Опис: | Повідомлення про оскарження висновку до суду Департамент житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) повідомляє, що ув’язку з незгодою з інформацією, викладеною у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-09-30-002603-c від 15 березня 2021 року, Замовником 26.03.2021 подано позовну заяву до Окружного адміністративного суду міста Києва. Інформація про зазначене міститься в документах, які підтверджують відправку позовної заяви до Окружного адміністративного суду міста Києва. Також, Департаментом як суб’єктом владних повноважень відповідно частини 2 статті 161 КАСУ відправлено примірник позовної заяви до Північного офісу Держаудитслужби, як стороні (учаснику) справи. |
Дата публікації: | 26 березня 2021 |
Документи:
26 березня 2021 16:57
|
Електронний підпис |
26 березня 2021 16:56
|
Повідомлення про оскарження висновку до суду.docx |
26 березня 2021 16:56
|
Оскарження висновку до суду.jpg |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 14:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САБ ЕНТЕРПРАЙЗ" |
17 931 966,60
UAH з ПДВ
|
17 931 966,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТТ 2006" |
18 098 458,00
UAH з ПДВ
|
18 098 458,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САБ ЕНТЕРПРАЙЗ" #37605927 |
Переможець |
17 931 966,60
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2020 16:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 жовтня 2020 13:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2023 10:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2022 17:27
|
Додаткова угода_5_30.08.2022.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2022 17:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 15:00
|
Додаткова угода_4_30.12.2021.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 14:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 травня 2021 13:56
|
Додаткова угода_3_25.05.2021.pdf | зміни до договору |
25 травня 2021 13:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 квітня 2021 14:13
|
Додаткова угода_2_21.04.2021.pdf | зміни до договору |
21 квітня 2021 14:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 квітня 2021 16:52
|
Ухвала про відкриття впровадження у справі від 05.04.2021 № 640833421.pdf | зміни до договору |
05 квітня 2021 16:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 лютого 2021 14:34
|
Додаткова угода_1_04.02.2021.pdf | зміни до договору |
04 лютого 2021 14:29
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2020 10:37
|
Договір_0511_2020_1 від 09.11.2020.pdf | укладений |
09 листопада 2020 10:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі рішення Київської міської ради від 24.12.2020 № 23/23 «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021 – 2023 роки» та рішення Київської міської ради від 24.12.2020 № 24/24 «Про бюджет міста Києва на 2021 рік», Сторони уклали Додаткову угоду до Договору про: 1. Внесення зміни до пункту 4.6. розділу 4. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ Договору та викладення його в новій редакції. 2. Додаток № 2 Календарний план виконання робіт Договору викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 0511/2020-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 10 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник зазначає в електронній системі закупівель інформацію про відкриття провадження у справі та номер такого провадження: Ухвала про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження у справі від 05 квітні 2021 № 640/8334/21, за позовом Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) до Північного офісу Держаудитслужби про визнання протиправним та скасування Висновку від 15.03.2021 про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2020-09-30-002603-c, отримано Замовником 05.04.2021 |
Номер договору про закупівлю: | 0511/2020-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Номер провадження № 640/8334/21 від 05 квітня 2021 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились узгодити план фінансування будівництва та доповнити пункт 13.1. розділу 13. ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ новим пунктом: «Додаток № 3 – План фінансування будівництва.» |
Номер договору про закупівлю: | 0511/2020-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктами 5.9. та 12.2. Договору, у зв’язку з виникненням обставин, які перешкоджають виконанню Робіт у встановлені строки і не залежать від Генпідрядника, а також дають йому право на перегляд строків їх виконання, зокрема, внесення змін до проектної документації, Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт та відповідно уклали Додаткову угоду до Договору про: 1. Внесення зміни до пункту 5.3. розділу 5. СТРОКИ ВИКОНАННЯ ТА ПОРЯДОК ЗДАЧІ ТА ПРИЙМАННЯ РОБІТ Договору та викладення його в новій редакції: «5.3. Строк виконання Робіт – 20 грудня 2021 року.». 2. Додаток № 2 Календарний план виконання робіт Договору викласти в новій редакції. Документальним підтвердженням об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, є лист ТОВ «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ» від 21.05.2021 р. № 76, в якому зазначено, що в процесі виконання робіт виникла необхідність у зміні проектних рішень в частині робіт по запірній арматурі, водопроводу, вузлів системи господарсько-питного водопостачання, врізка для усунення аварійної ситуації у водопостачання житлових будинків, демонтажні роботи тротуарів та автодоріг, які не були передбачені проектною документацією по об’єкту, але є необхідними для реалізації проекту в цілому, погоджені авторським та технічним наглядом, та підтверджуються дефектними актами. Крім того, з 16 березня 2021 року по 30 квітня 2021 року у м. Києві було введено додаткові протиепідемічні заходи та обмеження для запобігання розповсюдження коронавірусу, які також вплинули на строки виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 0511/2020-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», пунктами 5.9. та 12.2. Договору, Сторони уклали дану Додаткову угоду про таке: 1. У зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, які перешкоджають виконанню Робіт у встановлені строки і не залежать від Генпідрядника, а також дають йому право на перегляд строків їх виконання, зокрема, внесення змін до проектної документації, Замовник та Генпідрядник дійшли згоди продовжити строк виконання зобов’язань щодо виконання Робіт та викласти пункт 5.3. розділу 5. СТРОКИ ВИКОНАННЯ ТА ПОРЯДОК ЗДАЧІ ТА ПРИЙМАННЯ РОБІТ Договору у новій редакції: «5.3. Строк виконання Робіт – 31 серпня 2022 року.». 2. Пункт 12.1. розділу 12. ІНШІ УМОВИ Договору викласти у новій редакції: «12.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання його Сторонами і діє до 31.08.2022 року та в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.». 3. Додаток № 2 до Договору «Календарний план виконання робіт» викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 0511/2020-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись вимогами Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», пунктами 5.9. та 12.2. Договору, з урахуванням надзвичайних, невідкладних та об’єктивних обставин для Замовника та Генпідрядник, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні»» від 24.02.2022 № 2102-ІХ, які унеможливлювали виконання пунктів 5.3. та 12.1. Договору, Сторони уклали дану Додаткову угоду про таке: 1. У зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, які перешкоджають виконанню Робіт у встановлені строки і не залежать від Генпідрядника, а також дають йому право на перегляд строків їх виконання, на підставі листа Генпідрядник від 29.08.2022 № 29/08/2022-08 Замовник та Генпідрядник дійшли згоди продовжити строк виконання зобов’язань щодо виконання Робіт та викласти пункт 5.3. розділу 5. СТРОКИ ВИКОНАННЯ ТА ПОРЯДОК ЗДАЧІ ТА ПРИЙМАННЯ РОБІТ Договору у новій редакції: «5.3. Строк виконання Робіт – 20 грудня 2022 року.». 2. Пункт 12.1. розділу 12. ІНШІ УМОВИ Договору викласти у новій редакції: «12.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання його Сторонами і діє до 31.12.2022 року та в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором. 3. Додаток № 2 до Договору «Календарний план виконання робіт» викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 0511/2020-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |