Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт прибудинкової території з влаштуванням паркувального майданчика для тимчасового зберігання транспортних засобів у дворі за адресою вул. Вовчинецька, 198 в м. Івано-Франківську
Очікувана вартість
1 483 200,00 UAH
UA-2023-09-29-009270-a e838dcd9dc7746f6b00562f88741fa84
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Бойчук

+380988064706 dkgtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ, ЖИТЛОВОЇ ТА КОМУНАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37794186
Вебсайт: https://komynalka.com.ua/
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 7
Контактна особа: Тетяна Бойчук
+380988064706
dkgtender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт прибудинкової території з влаштуванням паркувального майданчика для тимчасового зберігання транспортних засобів у дворі за адресою вул. Вовчинецька, 198 в м. Івано-Франківську
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м Івано-Франківськ, вул. Вовчинецька, 198
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

29 вересня 2023 15:57
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-10-17-000029 ● fafb34b74349465299ae383c12cb8924
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 жовтня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 жовтня 2023 18:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
17.10.2023 №78-з
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 13 жовтня 2023 року №003100-18/11797-2023,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 17.10.2023 №78-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6. UA-2023-09-29-009270-a 29.09.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-18 17:54:11

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту прибудинкової території з влаштуванням паркувального майданчика для тимчасового зберігання транспортних засобів у дворі за адресою вул. Вовчинецька, 198 в м. Івано-Франківську (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-09-29-009270-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «Консенсус-буд», з яким укладений договір від 29 вересня 2023 року №231/23, без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-23 15:44:09

На виконання Запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 18 жовтня 2023 року, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, надання пояснення

На виконання Запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 18 жовтня 2023 року, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «Консенсус-буд», з яким укладений договір від 29 вересня 2023 року № 231/23, без використання електронної системи закупівель?
На виконання норми частини 5 статті 8 Закон, надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Відповідно до дефектного акту, який складений в результаті обстеження та обміру прибудинкової території на вул. Вовчинецькій, 198 в м. Івано-Франківськ, Замовником виготовлено кошторисну документацію на капітальний ремонт прибудинкової території з влаштуванням паркувального майданчика для тимчасового зберігання транспортних засобів у цьому дворі, на загальну суму 1487242,00 грн. Проведена експертиза даної кошторисної документації, в результаті якої ТОВ «Будексперт – ІФ» надало Замовнику експертний висновок (позитивний). Сканкопії цих документів додаються:
- дефектний акт;
- технічне завдання на виконання робочого проєкту в частині кошторисної документації;
- робочий проєкт у частині кошторисної документації;
- наказ про затвердження кошторисної документації;
- розрахунок класу наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва;
- експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації, тощо.

2. Відповідно до пункту 11 Особливостей для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 38 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовники можуть не публікувати інформацію про своє місцезнаходження та/або місцезнаходження постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, якщо поширення такої інформації несе ризики для безпеки замовника та/або постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг).
Таким чином, враховуючи вартісні межі, передбачені Особливостями для даної Закупівлі, Замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Документальне підтвердження за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF#Text.
3. На виконання норми пункту 11 Особливостей Замовник в телефонному режимі запросив на переговори щодо здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель, робіт з капітального ремонту прибудинкової території з влаштуванням паркувального майданчика для тимчасового зберігання транспортних засобів у дворі за адресою вул. Вовчинецька, 198 в м. Івано-Франківську, три підприємства: ТОВ «Пніврембуд», ТОВ «Консенсус–Буд», ТОВ «Містобрукбуд». На переговорах, представників запрошених підприємств, ознайомили з дефектним актом об’єкту предмета закупівлі та істотними умовами договору на закупівлю робіт, запропонували надати свої комерційні пропозиції.
За результатами розгляду наданих пропозицій замовник прийняв рішення укласти договір з ТОВ «Консенсус–Буд», критерієм оцінки була ціна. Сканкопії цих документів додаються:
- комерційна пропозиція ТОВ «Пніврембуд»
- комерційна пропозиція ТОВ «Консенсус–Буд»
- комерційна пропозиція ТОВ «Містобрукбуд».


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 27 жовтня 2023
Кінцевий строк оскарження: 02 листопада 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСЕНСУС-БУД"
#43572465
Переможець 1 483 200,00
UAH
29 вересня 2023 15:57

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт прибудинкової території з влаштуванням паркувального майданчика для тимчасового зберігання транспортних засобів у дворі за адресою вул. Вовчинецька, 198 в м. Івано-Франківську 1 роботи 1 483 200,00
UAH