Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція вулиці Миру та площі Миру в м. Виноградів, Закарпатської області. Коригування» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «ПРАВИЛА ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА»), (ДК 021:2015: 45454000-4 — РЕКОНСТРУКЦІЯ)
Очікувана вартість
45 707 218,00 UAH
UA-2020-05-22-006149-c e7eef4b5690e4367a046140aa5ebeff0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вакарова Віталія Василівна

+380314326640 cbc.project2020@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Центр інвестицій та розвитку Виноградівської міської ради Закарпатської області
Код ЄДРПОУ: 41003689
Місцезнаходження: 90300, Україна , Закарпатська обл., Виноградів, площа Миру, будинок 5
Контактна особа: Вакарова Віталія Василівна
+380314326640
cbc.project2020@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 21:53
Звернення за роз’ясненнями: до 29 травня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 09 червня 2020 11:34
Очікувана вартість: 45 707 218,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 229 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція вулиці Миру та площі Миру в м. Виноградів, Закарпатської області. Коригування» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «ПРАВИЛА ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА»), (ДК 021:2015: 45454000-4 — РЕКОНСТРУКЦІЯ) (кошти Європейського Союзу/місцевого бюджету; фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів ЄС відповідно до проекту «Долаючи бар’єри: покращення мобільності жителів прикордоння регіонів Закарпаття (Україна), Марамуреш (Румунія) і Соболч-Сотмар-Берег (Угорщина)» («Overcoming barriers: improving the mobility of residents of the border region of Transcarpathia (Ukraine), Maramures (Romania) and Szabolcs—Szatmar-Bereg (Hungary)” Програми транскордонного співробітництва Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2014-2020 Європейського Інструменту Сусідства та коштів місцевого бюджету. Лінія бюджету: 6.3.1.Реконструкція вулиці та площі Миру у місті Виноградів Закарпатської області Обсяг виконання робіт: 1 робота. Строк виконання робіт: до 31 травня 2021 року. Дата завершення робіт: не пізніше 31 травня 2021 року. Очікувана вартість вказана без ПДВ) (мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою (більш детально у пункті 7 Розділу Загальні положення тендерної документації); розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); розмір 200 000 грн., електрона банківська гарантія; умови надання забезпечення тендерних пропозицій відповідно до статті 25 Закону, та пункту 2, 3 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації до цього оголошення та постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90300, Україна, Закарпатська область, м. Виноградів, вулиця Миру та площа Миру
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати укладення договору, може надати Підряднику на 20___ рік аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів у розмірі не більше 30% відсотків від вартості робіт на 20__р. (даний пункт погоджується та заповнюється під час укладення договору в залежності від фінансування робіт на 20__р.) строком на 3 місяці. Аванс 30 Банківські 30
Iнша подія Оплата проводиться поетапно залежно від реального фінансування Замовника на підставі наданих Підрядником Актів приймання-передачі виконаних робіт (Ф. КБ-2в) протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня підписання вказаних документів. Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 11:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" 45 551 674,00
UAH
45 551 674,00
UAH
Документи
ТОВ "ШБУ-77" 45 655 000,00
UAH
45 655 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

05 червня 2020 19:51
Електронний підпис
05 червня 2020 19:34
fw70.zip
05 червня 2020 17:26
Електронний підпис
05 червня 2020 17:25
0 Тендерна пропозиція.pdf
05 червня 2020 17:25
Сертифікати копії.pdf
05 червня 2020 17:25
Технічне завдання.pdf
05 червня 2020 17:25
Досвід ДОГОВІР БІЛА.pdf
05 червня 2020 17:25
Накази на працівників.PDF
05 червня 2020 17:25
сертифікати.zip
05 червня 2020 17:25
Техпаспорти ПБС.zip
05 червня 2020 17:24
звітність 2019.zip
05 червня 2020 17:24
Коток дорожній Hamm dv70tv.pdf
05 червня 2020 17:24
Відгук 22.pdf
05 червня 2020 17:24
1 ДФ.zip
05 червня 2020 17:24
Довідка про печатку.pdf

Публічні документи

23 червня 2020 19:10
Електронний підпис
23 червня 2020 19:07
Банкрутство ШБУ-77.pdf
23 червня 2020 19:07
Довідка.PDF
23 червня 2020 19:07
Довідка Корупція ШБУ-77.zip
19 червня 2020 17:48
Електронний підпис
19 червня 2020 17:46
ТП.PDF
19 червня 2020 17:46
ст 17.PDF
19 червня 2020 17:46
Dovidka_20146845250690464506.pdf.zip
19 червня 2020 17:46
Dovidka_20146845250690464506.pdf
07 червня 2020 22:22
Електронний підпис
07 червня 2020 22:19
33. Проект договору .PDF
07 червня 2020 22:19
30. Форма 1 ДФ.PDF
07 червня 2020 22:18
30. Форма 1 ДФ квитанція.pdf
07 червня 2020 22:18
18. Лист-гарантія.PDF
07 червня 2020 22:18
18 Лист-гарантія.pdf
07 червня 2020 22:18
13. Виписка з ЄДР.pdf
07 червня 2020 22:18
12. Відомості з ЄДР.pdf
07 червня 2020 22:18
8. Доручення.PDF
07 червня 2020 22:18
7. Виписка з протоколу.PDF
07 червня 2020 22:18
4. Тендерна пропозиція.PDF
07 червня 2020 22:18
1. Реєстр.PDF
07 червня 2020 22:18
_Гарантія 200 000_00.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"

ТОВ "ШБУ-77"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"
#32872788
Відхилено 45 551 674,00
UAH
15 червня 2020 20:50
ТОВ "ШБУ-77"
#41412376
Переможець 45 655 000,00
UAH
15 червня 2020 20:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2020 20:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ШБУ-77"
#41412376
45 655 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 лютого 2023 14:34
Електронний підпис укладений
04 липня 2022 20:43
Зміни 7.rar зміни до договору
04 липня 2022 20:22
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 22:06
Додатк угода 06.pdf зміни до договору
31 січня 2022 22:00
Електронний підпис укладений
03 червня 2021 15:59
Зміни 5.rar зміни до договору
03 червня 2021 15:32
Електронний підпис укладений
01 червня 2021 14:04
зміни 4.rar зміни до договору
01 червня 2021 13:57
Електронний підпис укладений
02 березня 2021 14:27
Зміни 3.rar зміни до договору
02 березня 2021 14:22
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 21:19
Зміни.rar зміни до договору
30 листопада 2020 21:16
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 21:34
Дог_пов Миру.PDF зміни до договору
27 серпня 2020 20:36
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 23:12
Дод 1_ч2_.pdf укладений
26 червня 2020 23:10
Дод 1_ч1.pdf укладений
26 червня 2020 23:10
Договір підряду 24-У.PDF укладений
26 червня 2020 23:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі збільшенням фінансуванням на 2020 рік Сторони погодили пункт 13.2 Розділу 13 Договору №24-У від 26.06.2020 р. викласти у новій редакції: «Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів ЄС відповідно до проекту «Долаючи бар’єри: покращення мобільності жителів прикордоння регіонів Закарпаття (Україна), Марамуреш (Румунія) і Соболч-Сотмар-Берег (Угорщина)» («Overcoming barriers: improving the mobility of residents of the border region of Transcarpathia (Ukraine), Maramures (Romania) and Szabolcs—Szatmar-Bereg (Hungary)” Програми транскордонного співробітництва Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2014-2020 Європейського Інструменту Сусідства та коштів місцевого бюджету. Лінія бюджету: 6.3.1.Реконструкція вулиці та площі Миру у місті Виноградів Закарпатської області. На 2020 рік фінансування становить 45 655 000,00 грн. (сорок п'ять мільйонів шістсот п’ятдесят п’ять гривень 00 копійок). 2.У зв’язку з затримкою видачі дозволу на виконання будівельних робіт об’єкту будівництва «Реконструкція вулиці Миру та площі Миру в м. Виноградів, Закарпатської області. Коригування» Сторони погодили продовжити строк надання авансу на придбання і постачання необхідних для виконання робіт, матеріалів, конструкцій, виробів до 90 банківських днів та пункт 13.5 розділу 13 Договору № 24-У від 26.06.2020 р. викласти у новій редакції: “13.5.Замовник протягом 90 (дев’яносто ) банківських днів з дати укладення договору, може надати Підряднику на 2020 рік аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів у розмірі 30% відсотків від вартості робіт на 2020 р., що складає 13 696 500,00 грн. (тринадцять мільйонів шістсот дев’яносто шість п’ятсот гривень 00 копійок) строком на 3 місяці з дня надходження коштів”. 3. Викласти у новій редакції Додатки до Договору №24-У від 26.06.2020 р., а саме: Додаток 2. Календарний графік виконання робіт. Додаток 3. План фінансування робіт. 4. Інші умови вищевказаного Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. (Примітки: Замовником обрано випадок внесення змін «покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі», оскільки на майданчику відсутні інші випадки внесення змін у договір про закупівлю. Окрім того, зміни, що вносять не впливають на зміну істотних умов договору згідно Закону). (Номер додаткової угоди. 01. Сума договору після внесення змін. 45 655 000 грн. без ПДВ. (без змін); Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 1 роб. (без змін))
Номер договору про закупівлю: 24-У
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 18.1 Договору та призупиненням робіт з вини Замовника, необхідно внести зміни до Договору та викласти у новій редакції пункт договору 13.6 «13.6. Підрядник протягом 6 місяців з дня надходження коштів як попередньої оплати підтверджує їх використання згідно з формами КБ – 2в за звітний період. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Такі зміни не призведуть до зміни істотних умов Договору. (Примітки: Замовником обрано випадок внесення змін «покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі», оскільки на майданчику відсутні інші випадки внесення змін у договір про закупівлю. Окрім того, зміни, що вносять не впливають на зміну істотних умов договору згідно Закону). 13. Номер додаткової угоди. 2 14. Сума договору після внесення змін. 45655000 без ПДВ. (без змін) 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 1 роб. (без змін).
Номер договору про закупівлю: 24-У
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з епідеміологічною ситуацією в Україні, що триває на даний час, яка унеможливлює виконання робіт через затримку поставки матеріальних ресурсів (бруківка базальтова, гранітна плитка мощення тощо) від постачальників такого товару, що унеможливлює своєчасне виконання робіт відповідно до листа Підрядника, ТОВ «ШБУ-77» за № 22-03/21 від 22.02.2021 р., листа Виноградівської міської ради за №02-22/586 від 26.02.2021р. Сторони погодили продовжити строк використання коштів як попередньої оплати до восьмимісячного терміну, по закінченню якого невикористані суми авансу повертаються Замовнику та пункт 13.6 розділу 13 Договору № 24-У від 26.06.2020 р. викласти у новій редакції: «13.6. Підрядник протягом 8 місяців з дня надходження коштів як попередньої оплати підтверджує їх використання згідно з формами КБ – 2в за звітний період. По закінченні восьмимісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику». 2.Викласти у новій редакції Додатки до Договору № 24-У від 26.06.2020 року, а саме: Додаток 2. Календарний графік виконання робіт Додаток 3. План фінансування робіт 3 . Інші умови вищевказаного Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 4. Ця Угода складена українською мовою, на 2 сторінках у 3-ох примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу. 5. Ця Угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами. 6. Додатки до Додаткової угоди: Додаток 1. Календарний графік (нова редакція, з урахуванням змін). Додаток 2. План фінансування робіт (нова редакція, з урахуванням змін). Такі зміни не призведуть до зміни істотних умов Договору. (Примітки: Замовником обрано випадок внесення змін «покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі», оскільки на майданчику відсутні інші випадки внесення змін у договір про закупівлю).
Номер договору про закупівлю: 24-У
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.У зв’язку з епідеміологічною ситуацією в Україні, що триває на даний час, яка унеможливлює виконання робіт через затримку поставки матеріальних ресурсів від постачальників такого товару, що унеможливлює своєчасне виконання робіт відповідно до листа Підрядника, ТОВ «ШБУ-77» за № 28-05/21 від 28.05.2021 р. Сторони погодили продовжити термін дії договору та викласти у новій редакції пункт 19.2 Розділу 19 Договору № 24-У від 26.06.2020 р., а саме: «19.2. Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.01.2022 р.». 2. У зв’язку з неможливим виконанням робіт по об’єкту до 31 травня 2021 року, у тому числі призупиненням робіт з причин виявлення невідповідностей в проектних відмітках проектно – технічної документації об’єкту будівництва «Реконструкція вулиці Миру та площі Миру в м. Виноградів, Закарпатської області. Коригування» та продовженням строку дії Договору №24-У від 26.06.2020 р., Сторони погодили продовжити термін виконання робіт та викласти у новій редакції пункт 2.2. Розділу 2 Договору №24-У від 30.03.2020 р., а саме: «2.2. Датою завершення робіт вважається дата їх прийняття Замовником, але не пізніше 31.01.2022 року. 3.Викласти у новій редакції Додатки до Договору № 24-У від 26.06.2020 року, а саме: Додаток 2. Календарний графік виконання робіт. Додаток 3. План фінансування робіт. 4 . Інші умови вищевказаного Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 5. Ця Угода складена українською мовою, на 2 сторінках у 3-ох примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу. 6. Ця Угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами. 7. Додатки до Додаткової угоди: Додаток 1. Календарний графік (нова редакція, з урахуванням змін). Додаток 2. План фінансування робіт (нова редакція, з урахуванням змін).
Номер договору про закупівлю: 24-У
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з доведенням реального фінансування робіт на 2021р. по об’єкту: «Реконструкція вулиці Миру та площі Миру в м. Виноградів, Закарпатської області. Коригування» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «ПРАВИЛА ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА»), (ДК 021:2015: 45454000-4 — РЕКОНСТРУКЦІЯ) погодились доповнити пункт 13.2. Розділу 13 Договору № 24-У від 26 червня 2020 р. (надалі - Договір) наступним абзацом: «13.2. Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів ЄС відповідно до проекту «Долаючи бар’єри: покращення мобільності жителів прикордоння регіонів Закарпаття (Україна), Марамуреш (Румунія) і Соболч-Сотмар-Берег (Угорщина)» («Overcoming barriers: improving the mobility of residents of the border region of Transcarpathia (Ukraine), Maramures (Romania) and Szabolcs—Szatmar-Bereg (Hungary)” Програми транскордонного співробітництва Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2014-2020 Європейського Інструменту Сусідства та коштів місцевого бюджету, Лінія бюджету: 6.3.1.Реконструкція вулиці та площі Миру у місті Виноградів Закарпатської області На 2020 рік фінансування становить 13 696 500,00 грн. (тринадцять мільйонів шістсот дев’яносто шість тисяч п’ятсот гривень 00 копійок). На 2021 рік фінансування становить 31 958 500,00 грн. (тридцять один мільйон дев’ятсот п’ятдесят вісім тисяч п’ятсот гривень 00 копійок). Фінансування робіт за рахунок коштів місцевого бюджету (співфінансування) становить 2 000 000,00 грн. (два мільйони гривень 00 копійок) без ПДВ». Замовник і Підрядник у зв'язку з доведенням фінансування з місцевого бюджету та відповідно відкриттям в Державній казначейській службі розрахункового рахунку для вказаного фінансування погодились доповнити Розділу 23 Договору наступним абзацом: р/р UA838201720344361003100098365 в Держказначейська служба України, м.Київ. Викласти у новій редакції Додаток 3. План фінансування до Договору № 24-У від 26.06.2020 року. Інші умови вищевказаного Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. Ця Угода складена українською мовою у 3-ох примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу та набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та діє до завершення строку дії Договору. Такі зміни не призведуть до зміни істотних умов Договору. Замовником обрано випадок внесення змін «покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі», оскільки на майданчику відсутні інші випадки внесення змін у договір про закупівлю. Окрім того, зміни, що вносять не впливають на зміну істотних умов договору згідно Закону.
Номер договору про закупівлю: 24-У
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з епідеміологічною ситуацією в Україні, що триває на даний час, яка унеможливлює виконання робіт через затримку поставки матеріальних ресурсів (бруківка базальтова, бруківка «Новатор» тощо) від постачальників такого товару, що унеможливлює своєчасне виконання робіт відповідно до листа Підрядника, ТОВ «ШБУ-77» за № 28/01/2022 від 28.01.2022 р.,. Сторони погодили продовжити термін дії договору та викласти у новій редакції пункт 19.2 Розділу 19 Договору № 24-У від 26.06.2020 р., а саме: «19.2. Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.12.2022 р.». 2. У зв’язку з неможливим виконанням робіт по об’єкту до 31 січня 2022 року, у тому числі призупиненням робіт з причин виявлення невідповідностей в проектних відмітках проектно – технічної документації об’єкту будівництва «Реконструкція вулиці Миру та площі Миру в м. Виноградів, Закарпатської області. Коригування» та продовженням строку дії Договору №24-У від 26.06.2020 р., Сторони погодили продовжити термін виконання робіт та викласти у новій редакції пункт 2.2. Розділу 2 Договору №24-У від 30.03.2020 р., а саме: «2.2. Датою завершення робіт вважається дата їх прийняття Замовником, але не пізніше 30.06.2022 року
Номер договору про закупівлю: 24-У
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з неможливим виконанням робіт по об’єкту до 30 червня 2022 року, у тому числі призупиненням робіт з причин виникнення обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, Сторони погодили продовжити термін виконання робіт та викласти у новій редакції пункт 2.2. Розділу 2 Договору №24-У від 30.03.2020 р., а саме: «2.2. Датою завершення робіт вважається дата їх прийняття Замовником, але не пізніше 31.12.2022 року. 2.Викласти у новій редакції Додатки до Договору № 24-У від 26.06.2020 року, а саме: Додаток 2. Календарний графік виконання робіт. Додаток 3. План фінансування робіт. 3 . Інші умови вищевказаного Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 4. Ця Угода складена українською мовою, на 2 сторінках у 3-ох примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу. 5. Ця Угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами. 6. Додатки до Додаткової угоди: Додаток 1. Календарний графік (нова редакція, з урахуванням змін). Додаток 2. План фінансування робіт (нова редакція, з урахуванням змін).
Номер договору про закупівлю: 24-У
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 27 462 400,90
UAH
Причини розірвання договору: Сторони дійшли взаємної згоди про розірвання Договору.