Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт з переплануванням 1 поверху акушерсько – гінекологічного корпусу під відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги Тячівської РЛ» (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
13 165 000,00 UAH
UA-2020-05-26-005855-b ● e7ea3f74ab2f48f68a0c88d34c8c137f
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЯЧІВСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ТЯЧІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01992682 |
Місцезнаходження: | 90500, Україна , Закарпатська обл., м. Тячів, вул. Нересенська, буд. 48 |
Контактна особа: |
Василь Лаврюк +380313432351 zakupivli_tyachiv_rl1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 травня 2020 15:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 червня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 червня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 12 червня 2020 12:20 |
Очікувана вартість: | 13 165 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 300 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,28% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 65000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт з переплануванням 1 поверху акушерсько – гінекологічного корпусу під відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги Тячівської РЛ» (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація). (Додаткова інформація: усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою; валютою тендерної пропозиції є гривня. Забезпечення тендерних пропозицій: банківська гарантія; 65 000 грн. умови надання згідно пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації, статті 25 Закону. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону. Джерело фінансування кошти місцевого/державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
90500, Україна, Закарпатська область, м.тячів, вул.Нересенська,48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник може надати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів у розмірі 30% відсотків вартості робіт на __________р. строком на ______ місяці, на протязі 30 (тридцяти) банківських днів з дати укладення Договору (даний пункт погоджується під час укладення договору). | Аванс | 30 | Банківські | 30 |
Iнша подія | Оплата проводиться поетапно залежно від реального фінансування Замовника на підставі наданих Підрядником Актів приймання-передачі виконаних робіт (Ф. КБ-2в) та довідок (Ф. КБ-3) протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання вказаних документів. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 травня 2020 15:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 травня 2020 15:01 |
Проєкт договору.doc | |
26 травня 2020 15:01 |
Тендерна документація.doc | |
26 травня 2020 15:00 |
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 26 травня 2020 16:23
Дата відповіді: 26 травня 2020 16:44
п. 3 ст. 16
Щодо необхідності надання інформації про перелік робіт, що виконувалися (згідно проектно-кошторисної документації) та зазначити обсяги виконаних робіт (м2, погонні метри, км тощо), місце знаходження об’єкта.
Вами вимагається подання однієї і тієї ж інформації, у двох різних варіантах. Замовник може самостійно перевірити обсяги виконаних робіт згідно поданих довідок КБ-2.
На нашу думку заповнення цієї графи у таблиці є додатковою непотрібною роботою, яка не несе іншої інформації, а ніж та що міститься у формах КБ-2, КБ-3. Крім того, лист-відгук, що також вимагається підтверджує факт виконання договору, його строки та якість виконання. Просимо Замовника обґрунтувати необхідність підтвердження однієї і тієї ж інформації трьома різними способами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник сам встановлює у тендерній документації яким способом та документами підтверджувати ті чи інші критерії. Крім того, не зрозуміло які законні права чи інтереси обмежуються встановленням таких вимог.
Технічне завдання
Дата подання: 29 травня 2020 17:48
Дата відповіді: 01 червня 2020 16:29
Шановний Замовник! На сторінці 49 Технічного завдання вказаний перелік видів робіт по даній закупівлі. п,10 Екструдований полістирол - до якої роботи відноситься, так як на ст,48 вказана робота по штукатуренню віконних та дверних укосів, а наступна позиція полістирол??? Також звертаєм Вашу увагу, що номерація позицій на ст.49 починається з цифри 10 до цифри 24. Виникає питання:які позиції,починаючи з п.1 до п.9 мали б бути в ТЗ. Можливо Замовник допустив помилку при підготовці ТЗ? Просим надати перелік матеріалів по п.42 (улаштування покриттів наливних т.6 мм з чіпсами на лаку)ЛК2-1-1 на загально-будівельні роботи Відділення екстренної (невідкладної) допомоги, так як в ТЗ не розписано,які матеріали і якої фірми мають використовуватись?????
Також по ЛК 2-1-9 просим надати маркування сповіщувачів та кабельної продукції,так як сегмент пропозицій дуже великий,а який застосувати еквівалент чи конкретну марку ми не знає, так як не володієм інформацією про вимоги Замовника до матеріалів.
Просим надати відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Стосовно питання 1: на стр. 49 починаючи з пункту 10 по пункту 24 роботи відносяться до Локальний кошторис на будівельні роботи № 3-1-1.
Стосовно питання 2: Роботи по улаштуванню покриттів наливних товщиною 6 мм чіпсами на лаку виконуються згідно ДСТУ Б Д.2.2-11:2012 Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Підлоги (Збірник 11, група 44).
Матеріали, які планують використовуватися учасниками мають мати відповідні сертифікати якості та документи, що дозволяють їх використання у закладах охорони здоров'я.
Стосовно питання 3: Система пожежної сигналізації, яку планує учасник у складі тендерної пропозиції повинна відповідати діючим національним стандартам, прийнятим згідно Наказу ДП «УкрНДНЦ» від 05.12.2019 № 405 Про прийняття та скасування національних стандартів, прийняття змін та поправок до національних стандартів.
Стосовно питання 1: на стр. 49 починаючи з пункту 10 по пункту 24 роботи відносяться до Локальний кошторис на будівельні роботи № 3-1-1.
Стосовно питання 2: Роботи по улаштуванню покриттів наливних товщиною 6 мм чіпсами на лаку виконуються згідно ДСТУ Б Д.2.2-11:2012 Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Підлоги (Збірник 11, група 44).
Матеріали, які планують використовуватися учасниками мають мати відповідні сертифікати якості та документи, що дозволяють їх використання у закладах охорони здоров'я.
Стосовно питання 3: Система пожежної сигналізації, яку планує учасник у складі тендерної пропозиції повинна відповідати діючим національним стандартам, прийнятим згідно Наказу ДП «УкрНДНЦ» від 05.12.2019 № 405 Про прийняття та скасування національних стандартів, прийняття змін та поправок до національних стандартів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 червня 2020 12:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРБУД-В.М." |
12 920 278,00
UAH з ПДВ
|
12 620 270,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" |
12 996 337,20
UAH з ПДВ
|
12 695 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Альфабудсервіс |
13 009 176,29
UAH з ПДВ
|
12 709 176,28
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРБУД-В.М." #41918890 |
Відхилено |
12 620 270,00
UAH з ПДВ
|
17 червня 2020 16:58
|
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" #40266233 |
Відхилено |
12 695 000,00
UAH з ПДВ
|
23 червня 2020 17:40
|
ПП Альфабудсервіс #23953493 |
Відхилено |
12 709 176,28
UAH з ПДВ
|
25 червня 2020 13:44
|
Інформація про відміну
Дата відміни
25 червня 2020 13:44
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі