Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021 2015 50310000 - 1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки ( заправка та відновлення картриджів в 2024 році )
Очікувана вартість
187 200,00 UAH
UA-2024-07-30-006420-a ● e7bf6832f2b649d8802ade93a5866b17
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Дарницького району м.Києва |
Код ЄДРПОУ: | 38266365 |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Вербицького Архітектора, 5 |
Контактна особа: |
Петлінська Тетяна Юріївна 380445639226 cpmsd2_torg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 липня 2024 14:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 жовтня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 187 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 936,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
740 послуга
Заправка та відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, Київська область, Київ, вулиця Вербицького Архітектора, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 жовтня 2024 12:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 жовтня 2024 12:34 |
Перелік змін картриджі(1).docx | |
08 жовтня 2024 12:34 |
ТД запр картр 534-ВТ в новій редакції (1) (1).docx | |
23 серпня 2024 22:07 |
Перелік змін картриджі(1).docx | |
23 серпня 2024 22:07 |
ТД запр картр 433-ТД в новій редакції (1).docx | |
30 липня 2024 14:37 |
ТД запр картр 433-ТД від 30.07.2024.docx | |
30 липня 2024 14:37 |
Проект договору заправка.doc |
08 жовтня 2024 12:45 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
08 жовтня 2024 12:34 |
Перелік змін картриджі(1).docx
|
||||||
08 жовтня 2024 12:34 |
ТД запр картр 534-ВТ в новій редакції (1) (1).docx
|
||||||
23 серпня 2024 22:07 |
Перелік змін картриджі(1).docx
|
||||||
23 серпня 2024 22:07 |
ТД запр картр 433-ТД в новій редакції (1).docx
|
||||||
30 липня 2024 14:37 |
ТД запр картр 433-ТД від 30.07.2024.docx
|
||||||
30 липня 2024 14:37 |
Проект договору заправка.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
До уваги можливих учасників
Дата подання: 01 серпня 2024 23:42
Дата відповіді: 02 серпня 2024 10:07
Якщи ти не "свій" та не домовився - без шансів. Не та контора. Їм Закон пофігу.
Відповідь: Доброго дня! До якої з вимог тендерної документації стосується ваше звернення?
Просимо листування, тільки по суті змісту тендерної документації.
Дякуємо за розуміння!
Просимо листування, тільки по суті змісту тендерної документації.
Дякуємо за розуміння!
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-07-30-006420-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "ТРОПША ДМИТРО ДМИТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3655010652
Дата подання: 03 серпня 2024 02:00
Дата подання: 03 серпня 2024 02:00
ТД містить неправомірні вимоги. Замовник Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Дарницького району м. Києва Сума 187200грн
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 серпня 2024 17:12
Рішення від 06.08.2024 № 13305.pdf
Дата публікації: 06 серпня 2024 17:12
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.08.2024 № 13717.pdf
Дата публікації: 14 серпня 2024 12:10
Рішення від 13.08.2024 № 13717.pdf
Дата публікації: 16 серпня 2024 12:53
Коментар замовника щодо усунення порушення: Вказані торги оголошені відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якою затверджено «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Так, в тендерній документації допущено технічні описки та помилки.
Відповідно до абзаців 3, 4 п.54 Особливостей, замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення..
У зв’язку із чим, з метою здійснення принципів закупівель в Замовника наявна необхідність внесення змін до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 23 серпня 2024 22:08
Номер скарги: UA-2024-07-30-006420-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "ТРОПША ДМИТРО ДМИТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3655010652
Дата подання: 24 серпня 2024 21:28
Дата подання: 24 серпня 2024 21:28
ТД містить неправомірні та незрозумілі вимоги. Замовник Комунальне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Дарницького району м.Києва. Сума 187200грн
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 серпня 2024 17:22
Рішення від 27.08.2024 №14339.pdf
Дата публікації: 27 серпня 2024 17:21
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.09.2024 №14751.pdf
Дата публікації: 04 вересня 2024 16:23
Рішення від 03.09.2024 №14751.pdf
Дата публікації: 06 вересня 2024 17:22
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником внесено зміни на рішення АМКу № 14751 від 03.9.2024
Дата виконання рішення замовником: 16 вересня 2024 12:48
Номер скарги: UA-2024-07-30-006420-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "ТРОПША ДМИТРО ДМИТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3655010652
Дата подання: 17 вересня 2024 11:10
Дата подання: 17 вересня 2024 11:10
Невиконання замовником рішення Комісії АМКУ. Зазначення замовником на сторнінці закупівлі недостовірної інформації.
Замовник Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Дарницького району м. Києва.
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 вересня 2024 14:29
рішення від 19.09.2016 № 15517.pdf
Дата публікації: 19 вересня 2024 14:29
Запит Замовнику про надання інформації від 19.09.2024 № 1523.pdf
Дата публікації: 19 вересня 2024 16:01
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.09.2024 № 15896.pdf
Дата публікації: 27 вересня 2024 13:48
рішення від 26.09.2024 № 15896.pdf
Дата публікації: 30 вересня 2024 18:00
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано рішення АМКУ від 26.09.2024
Дата виконання рішення замовником: 08 жовтня 2024 12:47
Номер скарги: UA-2024-07-30-006420-a.a4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ФОП "ТРОПША ДМИТРО ДМИТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3655010652
Дата подання: 09 жовтня 2024 10:38
Дата подання: 09 жовтня 2024 10:38
ТД містить неправомірні вимоги. Замовник Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Дарницького району м. Києва Сума 187200грн.
Документи
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Прийнято до розгляду: 11 жовтня 2024 15:19
рішення від 11.10.2024 № 16676.pdf
Дата публікації: 11 жовтня 2024 15:19
інформація про резолютивну частину рішення від 21.10.2024 № 17155.pdf
Дата публікації: 22 жовтня 2024 14:42
рішення від 21.10.2024 № 17155.pdf
Дата публікації: 24 жовтня 2024 14:58
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій