Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР № 1" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 20199883 |
Місцезнаходження: | 49105, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ВУЛИЦЯ НАДІЇ АЛЕКСЄЄНКО, будинок 171 |
Контактна особа: |
Діана Олександрівна Бойчикова +380954860952 centr1.dnepr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2023 15:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2023 16:00 |
Очікувана вартість: | 495 844,12 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 958,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2023 15:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2023 15:23 |
ТД охорона 2023 КЗО ДНРЦ №1 ДОР.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-09-000062 ● 29f7a23b8c6f4f14bba14ecb80d79e76
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2023 16:56 |
06.10.2023 № 202 Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 06.10.2023 № 202
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2023-02-06-012003-a
06.02.2023 КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР № 1" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-12 17:26:24
Запит про надання пояснень (Інформації, документів)
Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон № 922-VІІІ) та ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі Охоронні послуги (цілодобова фізична охорона території та майна) (за ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги) очікуваною вартістю 495 844,12 грн., яку проведено КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР № 1" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" (далі Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Пояснити чому назва процедури не відповідає технічному завданню тендерної документації, а саме назва - Охоронні послуги (цілодобова фізична охорона території та майна) згідно технічного завдання: додатковий пост охорони з 2200 до 600 . Охорона має здійснюватися цілодобово, щоденно у робочі, святкові, канікулярні і вихідні дні.
Крім того підпунктом 1.4. пункту 1 Додатку 2 тендерної документації передбачено, надання копій діючих документів на кожного працівника, зазначеного в довідці відповідно до пункту 1.1. цього розділу, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, а саме:
- довідки відповідно до наказу МОЗ України від 18.04.2022 р. №651 з датою видачі пізніше 29.06.2022 р. (дата набрання чинності наказу МОЗ №651 від 18.04.2022 р.);
- чинні за терміном дії сертифікати про проходження наркологічного огляду та медичні довідки про проходження психіатричних оглядів попередніх зразків, що видані до 29.06.2022
Учасником ПП "СКОРПІОН - ОХОРОНА" надані на Савінова В.М., Овчиникова Р.С. та Лук»янова П.П. довідки по формі 100-2/о відповідно до наказу МОЗ України від 18.04.2022 № 651.
Та на Столпнікова В.А., Столпнікова В.А. та Платошина О.В. надано сертифікати про проходження наркологічного огляду та медичні довідки про проходження психіатричних оглядів.
В зв’язку не надання учасником ПП "СКОРПІОН - ОХОРОНА" всіх відповідних документів, прошу пояснити не відхилення пропозиції учасника – ПП "СКОРПІОН - ОХОРОНА".
Пояснення/інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-17 10:44:17
Надання відповіді на звернення Схіфного офісу Держаудитслужби щодо процедури закупівлі Охоронні послуги (цілодобова фізична охорона території та майна) (за ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги)
На запит Східного офісу Держаудитслужби надаємо пояснення:
1. З питання відповідності назви процедури закупівлі технічному завданню тендерної документації повідомляємо наступне. Відповідно до п.2 Додатку 5 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ на закупівлю охоронних послуг (цілодобова фізична охорона території та майна) ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги» тендерної документації, «Охоронна організація має виставити цілодобовий пост охорони та додатковий пост охорони з 2200 до 600 щодня з 01 березня 2023 року до 31 грудня 2023 року (включно). Охорона має здійснюватися цілодобово, щоденно у робочі, святкові, канікулярні і вихідні дні». Технічним завданням передбачений цілодобовий пост охорони, тобто, цілодобова щоденна охорона території та майна Замовника. Таким чином, назва процедури відповідає технічному завданню тендерної документації.
2. З питання надання документів щодо працівників учасника закупівлі повідомляємо наступне. Підпунктом 1.4. пункту 1 Додатку 2 передбачено надання копій «діючих документів на кожного працівника, зазначеного в довідці відповідно до пункту 1.1. цього розділу, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, а саме:
- довідки відповідно до наказу МОЗ України від 18.04.2022 р. №651 з датою видачі пізніше 29.06.2022 р. (дата набрання чинності наказу МОЗ №651 від 18.04.2022 р.);
- чинні за терміном дії сертифікати про проходження наркологічного огляду та медичні довідки про проходження психіатричних оглядів попередніх зразків, що видані до 29.06.2022 р.».
Учасником ПП «Скорпіон-Охорона» у складі тендерної пропозиції надані документи щодо охоронців, які відповідають вимогам чинного законодавства та тендернії документації:
- Савінов В.М. – надана медична довідка про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів № 365533 від 24.06.2019 р. з терміном дії до 24.06.2024 р. та сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду № 071857 від 22.10.2021 р. з терміном дії до 22.10.2023 р.;
- Овчинников Р.С. - надана медична довідка про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів № 613982 від 15.06.2022 р. з терміном дії до 15.06.2025 р. та сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду № 068040 від 26.10.2021 р. з терміном дії до 26.10.2023 р.;
- Лук’янов П.П. - надана медична довідка про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів № 609246 від 03.06.2022 р. з терміном дії до 03.06.2024 р. та сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду № 349957 від 03.06.2022 р. з терміном дії до 03.06.2024 р.;
- Столпніков В.А. – надана довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин №340 від 21.12.2022 р.;
- Столпніков В.А. – надана довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин №341 від 21.12.2022 р.;
- Платошин О.В. – надана довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин №639 від 30.09.2022 р.
Копії довідок додаються.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-16 11:07:32
Запит про надання пояснень (Інформації, документів)
Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон № 922-VІІІ) та ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі Охоронні послуги (цілодобова фізична охорона території та майна) (за ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги) очікуваною вартістю 495 844,12 грн., яку проведено КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР № 1" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" (далі Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Відповідно до що квартальних довідок "Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску" - додаток 4ДФ, кількість працівників за цивільно - правовими договорами які працюють ПП "СКОРПІОН - ОХОРОНА" дорівнює 2 працевлаштованих співробітника, за яких сплачено єдиний внесок.
Згідно з інформацією наданою учасником - ПП "СКОРПІОН - ОХОРОНА" кількість працівників за цивільно - правовими договорами дорівнює 5 працевлаштованих співробітника. (файл - Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації та підтверджуючі документи (11).pdf)
У зв’язку надання учасником ПП "СКОРПІОН - ОХОРОНА" інформації яка не відповідає дійсності, прошу пояснити не відхилення пропозиції учасника – ПП "СКОРПІОН - ОХОРОНА".
Пояснення/інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-19 10:47:38
Щодо надання інформації про працівників учасника
За наявними даними, відповідно до облікових документів у ПП "СКОРПІОН - ОХОРОНА" працюють співробітники за цивільно - правовими договорами. Також, відповідно до тих самих документів, у ПП "СКОРПІОН - ОХОРОНА" працюють співробітники за трудовими договорами. Загальна кількість співробітників, які працюють за трудовими та цивільно - правовими договорами, відповідає вимогам чинного законодавства. Тендерна пропозиція учасника відповідає дійсності.
На теперішній час ПП "СКОРПІОН - ОХОРОНА" надає послуги з охорони об’єктів замовника відповідно до вимог чинного договору в повному обсязі. На підтвердження надаємо копії актів надання послуг.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язав Комунальний заклад освіти «Дніпропетровський навчально-реабілітаційний центр № 1» Дніпропетровської обласної ради» здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства шляхом розірвання договору від 23.02.2023 № 002 зокрема, шляхом укладання відповідної додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. Відповідно до висновку Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-06-012003-a, Комунальний заклад освіти «Дніпропетровський навчально-реабілітаційний центр № 1» Дніпропетровської обласної ради» повідомляє, що 30 жовтня 2023 року усі виявлені порушення усунуто, шляхом укладання відповідної додаткової угоди про розірвання Договору з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та з урахуванням п. 6.4. Договору № 002 від 23.02.2023. Відповідно до п. 6.4 Договору - кожна зі сторін має право вимоги дострокового розірвання даного договору. У разі дострокового розірвання цього договору, сторона, що виявила бажання розірвати договір, зобов’язана за 30 днів письмово повідомити іншу сторону про свої наміри.
2023-10-31 12:45:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2023 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН - ОХОРОНА" |
495 475,20
UAH з ПДВ
|
495 475,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН - ОХОРОНА" #34409113 |
Переможець |
495 475,20
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2023 10:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2023 13:19
|
Додаткова угода.PDF | укладений |
31 жовтня 2023 13:15
|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2023 09:38
|
Договір.PDF | укладений |
23 лютого 2023 09:36
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 березня 2023 — 30 листопада 2023 |
Сума оплати за договором: |
445 280,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до висновку Східного офісу Держаудитслужби, про результати моніторингу процедури закупівлі та встановлення порушень законодавства в частині розгляду та/або відхилення замовником тендерної пропозиції. |