Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з благоустрою-поточний ремонт вулично-дорожньої мережі на вул. Мангаймській в м. Чернівці
Очікувана вартість
2 990 323,20 UAH
UA-2025-03-17-001084-a ● e7534643d78846a69c9c4dc36bfca1e9
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44327100 |
Місцезнаходження: | 58000, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176 |
Контактна особа: |
Жанна Труфіна +380372553740 trufina@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 березня 2025 09:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 27 березня 2025 13:12 |
Очікувана вартість: | 2 990 323,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 951,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639, та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (зі змінами), крім умов повернення та неповернення забезпечення тендерної пропозиції*), із зобов’язанням банку-гаранта у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.2.2. пункту 3.2. розділу 3 ДОДАТКУ 3 до цієї тендерної документації, сплатити на рахунок Замовника (бенефіціара) суму забезпечення тендерної пропозиції, визначену в тендерній документації. При цьому додатково до банківської гарантії повинно бути надано банківську ліцензію та доручення (у разі наявності). Реквізити замовника: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул.Героїв Майдану, 176, р/р UA 108201720355159002001188136 в ДКСУ, код ЄДРПОУ 44327100. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 89 000,00 грн (вісімдесят дев’ять тисяч гривень 00 коп.). Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Сума банківської гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (банківської гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП/УЕП), або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення електронного підпису (КЕП/УЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія повинна містити посилання на цю тендерну документацію та на зміни, що до неї вносились, за їх наявності. Гарантія повинна бути безвідкличною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Гарантія повинна бути з покриттям. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП/УЕП або вказати метод перевірки справжності гарантії. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Учасник у складі тендерної пропозиції надає документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. *Умови повернення та неповернення забезпечення тендерної пропозиції визначені пунктом 3.2 розділу 3 ДОДАТКУ 3 до тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 89000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з благоустрою-поточний ремонт вулично-дорожньої мережі на вул. Мангаймській в м. Чернівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58000, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Мангаймська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2025
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, після пред’явлення Виконавцем актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Замовника та Виконавця. Уповноважені представники Замовника негайно розпочинають прийняття наданих послуг та зобов’язані у термін не більше 10 робочих днів з дня одержання актів перевірити надані послуги та правильність застосування розцінок і підписати акти в частині фактично наданих послуг, або повернути їх Виконавцю в разі виявлення невідповідності в частині фактично наданих послуг. Після підписання акту наданих послуг Уповноваженим представником Замовника вирішується питання оплати наданих послуг. Замовник зобов’язується протягом 365 календарних днів з моменту підписання належно оформленого Акту наданих послуг прийняти рішення про оплату за надані послуги та подати доручення на здійснення платежу органу Державної казначейської служби України. Фінансування Договору здійснюється в залежності від реального фінансування з бюджету Чернівецької міської територіальної громади на 2025 рік. Платіжні зобов’язання, за цим договором, виникають при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань) на 2025 рік. Усі розрахунки за Договором проводяться у безготівковій формі, шляхом банківських переказів в національній валюті України. Замовник не несе відповідальності за несвоєчасне проведення платежів при відсутності або несвоєчасності бюджетного фінансування та за затримку перерахування коштів органами Державної казначейської служби України. | Пiсляоплата | 365 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2025 09:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2025 09:38 |
Тендерна документація - ПР вул. дор. мер. на вул. Мангаймській.doc | |
17 березня 2025 09:38 |
Додаток 2 до ТД - ПР вул. дор. мер. на вул.Мангаймській.docx | |
17 березня 2025 09:38 |
Додаток 3 до ТД-ПР вул. дор. мер. вул. Мангаймській.doc | |
17 березня 2025 09:38 |
Додаток 4 до ТД - ПР вул. дор. мер. на вул. Мангаймській.doc | |
17 березня 2025 09:38 |
Додаток 5 -ПР вул.дор.мер.на вул. Мангаймській.doc | |
17 березня 2025 09:38 |
Додаток 1 -ПР вул. дор. мер. на вул. Мангаймській.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 19 березня 2025 12:16
В примітках до п.п.131. п.1.3. Додатку №3 до тендерної документації, зазначено, що 6 "Учасник повинен надати підтвердження наявності досвіду виконання не менше двох договорів, за кожним з яких виконувався весь комплекс робіт, вказаних вище".
Слід зазначити, що об’єми робіт, які є предметом закупівлі не є особливо значними, і такі обєми робіт могли бути виконані учасниками закупівлі не обов’язково в межах двох договорів, а і в межах одного договору, однак встановивши вимогу щодо наявності обов’язкової кількості аналогічних договорів (не менше двох), Замовником фактично створюються безпідставні і штучні перешкоди для участі в закупівлі для учасників , які мають досвід виконання робіт передбачених предметом Закупівлі, однак такі роботи були виконані в складі одного договору. Також слід зазначити, що
Щодо цього питання слід зазначити, що згідно «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Замовником, надано право встановлення такого кваліфікаційного критерію, як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Встановлення певної мінімальної кількості аналогічних договорів не відповідає вимогам Особливостей, суперечить вимогам ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», про те, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Правова позиція щодо дискримінаційності такої вимоги, як мінімальна кількість аналогічних договорів неодноразово, неодноразово відображалася в Рішеннях Антимонопольного комітету України, який зобов’язував Замовників скасовувати такі дискримінаційні умови.
У звязку з цим просимо Вас розглянути дане звернення та внести до тендерної документації зміни, а саме скасувати вимогу, про обов’язкову наявність мінімум двох аналогічних договорів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 19 березня 2025 12:37
В п.п.131. п.1.3. Додатку №3 до тендерної документації, зазначено, що Аналогічними вважаються договори, на будівництво, реконструкцію, капітальний, поточний ремонт вулиці, дороги, проїзної частини, тротуару, тощо, де виконувались відповідні роботи.
Слід зазначити, що види робіт передбачені технічним завданням, досвід наявності виконання яких вимагається від учасника, можуть виконуватися в тому числі і при наданні послуг з експлуатаційного утримання доріг, вулиць, тощо. У зв’язку з цим просимо роз’яснити, чи можна для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних робіт надати договір (договора) предметом яких є експлуатаційне утримання доріг?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 19 березня 2025 13:08
3. В примітках до п.п.131. п.1.3. Додатку №3 до тендерної документації, зазначено, що 6 "Учасник повинен надати підтвердження наявності досвіду виконання не менше двох договорів, за кожним з яких виконувався весь комплекс робіт, вказаних вище".
Тобто Замовником встановлена вимога , що усі види робіт повинні бути наявні у кожному з аналогічних договорів, а також те що аналогічних договір, у якому буде відсутній хоча б один вид робіт не буде вважатися аналогічним в розумінні тендерної документації.
У зв’язку з цим слід зазначити, що види робіт, які передбачені предметом закупівлі, можуть виконуватися при виконанні самих різноманітних договорів а саме робіт з будівництва, реконструкції, капітальний, поточний ремонт вулиці, доріг тощо. При цьому кожен з таких договорів містить різний перелік робіт, який безумовно може не співпадати з тим переліком робіт, який передбачений тендерною документацією (якісь види робіт є наявні, а якість види можуть бути відсутній). Таким чином учасники, Замовником штучно встановлена дискримінаційна вимоги, при якій учасники які мають досвід виконання усіх аналогічних видів робіт ( які вимагаються тендерною документацією) однак виконували такі роботи в межах кількох різних договорів, не можуть взяти участь у закупівлі, оскільки Замовник вимагає щоб кожен аналогічний договір містив повний перелік робіт . Тобто відсутність у певному аналогічному договорі хоча б одного виду робіт і наявність такого виду робіт в іншому аналогічному договорі не дає можливості учасникові взяти участь у даній закупівлі.
Таким чином слід зазначити, що Замовником умисно обмежується потенційне коло учасників закупівлі, виключно тими учасниками які мають досвіду виконання усіх видів робіт виключно в межах одного аналогічного договору і встановлена дискримінаційна вимога, яка перешкоджає взяти участь у даній публічній закупівлі усім учасникам які мають досвід виконання усіх видів робіт, які передбачені тендерної документацією, однак виконувались в межах не одного договору а в межах кількох договорів.
Встановлення такої дискримінаційної вимоги, яка значно звужує коло потенційних учасників закупівлі не відповідає вимогам Особливостей а також суперечить вимогам ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», про те, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
У зв’язку з цим просимо Вас розглянути дане звернення та внести до тендерної документації зміни, а саме скасувати дискримінаційну вимогу про те, що аналогічним є тільки той договір, в межах якого виконувались усі види робіт, що передбачені умовами тендерного документації і передбачити право учасників підтверджувати наявність досвіду виконання аналогічних робіт кількома договорами (а не одним в якому повинні бути усі види робіт).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро