Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДРАБІВСЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА |
Код ЄДРПОУ: | 03357056 |
Місцезнаходження: | 19801, Україна , Черкаська обл., смт Драбів, Центральна, будинок 99, Золотоніський район |
Контактна особа: |
Лісовий Іван Володимирович 380473830713 vugkgdr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 листопада 2023 15:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 345 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 725,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34220000-5: Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери
ДК 021:2015, код 34220000-5 – Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (Розкидач піску РП-3 або еквівалент)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 листопада 2023 15:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 листопада 2023 15:33 |
4. ОБГ ТТХ очік.вартість.docx | |
02 листопада 2023 15:33 |
1. ТД 2023.docx | |
02 листопада 2023 15:33 |
3. Додаток 2.docx | |
02 листопада 2023 15:33 |
2. Додаток1.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-08-000010 ● aab53dd264a943a091ec19cc902e795c
- Статус: завершено ● Дата: 25 липня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 грудня 2023 10:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.12.2023
№ 78-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 04 грудня 2023 року № 003100-18/13979-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 08.12.2023 № 78-З
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2023-11-02-011294-a, 02.11.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-13 12:48:43
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Розкидач піску РП-3 або еквівалент», ДК 021:2015, код 34220000-5 – Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-02-011294-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість закупівлі?
- яким чином Замовник перевірив відповідність тендерної пропозиції учасника/переможця процедури закупівлі вимогам щодо ступеня локалізації виробництва відповідно до пункту 13-2 Постанови Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 3511 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-15 11:46:09
ДК 021:2015, код 34220000-5 – Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (Розкидач піску РП-3 або еквівалент)
1. Щодо питання: Яким чином та на підставі яких документів було обґрунтовано розмір витрат та визначено очікувану вартість закупівлі?
1.1. Рішенням Драбівської селищної ради від 27.10.2023 року № 36-3/VIII «Про внесення змін до рішення селищної ради» від 20.12.2022 року №28-13/VIII «Про бюджет Драбівської селищної територіальної громади на 2023 рік» збільшено видатки на суму 500 000 гривень на придбання розкидача піску через перевиконання дохідної частини бюджету (додається витяг з пояснювальної записки). Розмір очікуваної вартості розрахований згідно з принципами, встановленими у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема з урахуванням принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі на підставі пункту 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 року № 275, а саме методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни на момент вивчення ринку. Очікувана вартість та обґрунтування її складають: 345 000,00 гривень з ПДВ. Розкидач піску було придбано за таку ж ціну. Економія для бюджету складає: 155 000 гривень.
2 . Щодо питання: Яким чином Замовник перевірив відповідність тендерної пропозиції учасника/переможця процедури закупівлі вимогам щодо ступеня локалізації виробництва?
2.2. Під час оцінки пропозиції учасника Замовник використовував систему Prozorro (https://prozorro.gov.ua/) для перевірки рівня локалізації.
Таким чином, була перевірена відповідність тендерної пропозиції учасника/переможця процедури закупівлі вимогам щодо рівня локалізації виробництва у 2023 році. Ступінь локалізації – 41.61%.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 січня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 листопада 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Завод Кобзаренка |
345 000,00
UAH з ПДВ
|
345 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Завод Кобзаренка #19344937 |
Переможець |
345 000,00
UAH з ПДВ
|
13 листопада 2023 15:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 11:11
|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2023 10:42
|
Договір розкидач піску скан..pdf | укладений |
22 листопада 2023 10:15
|