Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги вулиця Амундсена, 7 та об’єкт благоустрою «Міська зона відпочинку №3 (обмежена р. Ворскла, пров. Товарним та вул. Сакко) у м. Полтава»
Очікувана вартість
425 000,00 UAH
UA-2022-07-12-005982-a ● e70643479df24923bbfe46a7e91ba044
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна організація "Рятувально-водолазна служба Полтавської міської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 26217895 |
Місцезнаходження: | 36022, Україна , Полтавська обл., м. Полтава , вул. Амундсена, буд.7 |
Контактна особа: |
Еліна Мурейко +380532692146 ko.rvs.pmr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 липня 2022 15:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 липня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 липня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 21 липня 2022 15:44 |
Очікувана вартість: | 425 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги вулиця Амундсена, 7 та об’єкт благоустрою «Міська зона відпочинку №3 (обмежена р. Ворскла, пров. Товарним та вул. Сакко) у м. Полтава»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
-, Україна, Відповідно до документації, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за фактично надані послуги до 25 числа місяця наступного за календарним місяцем, в якому фактично надавалися послуги, в безготівковому порядку шляхом перерахування відповідної суми на поточний рахунок Виконавця на підставі оформленого Виконавцем рахунку та Акту наданих послуг | Пiсляоплата | 25 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 липня 2022 15:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 липня 2022 15:08 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-07-12-005982-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "Явір-2000", Код ЄДРПОУ:31175036
Дата подання: 14 липня 2022 13:33
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику! Додатком 3 Оголошення про закупівлю вимагається надання низки документів, що підтверджують наявність в учасника персональних мобільних відео реєстраторів (п. 9.2), собак (п.13.1). В той же час наявність зазначених засобів та вимог щодо їх застосування при наданні охоронних послуг не передбачено ні додатком 1 “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі”, ні проектом договору (додаток 2). Зазначене свідчить про штучний характер цих вимог та їх не логічність у зв'язку з тим, що об'єкт охорони не відноситься до категорії особливо важливих об'єктів, що потребують посилених заходів охорони. Внесення в документацію закупівлі вказаних вимог лише призведе до обмеження вільної конкуренції, що суперечить принципам публічних закупівель. Крім цього слід відмітити, що в переліку документів на собак є навіть відривний талон метрики цуценяти (незрозуміло для чого він потрібний Замовнику, якщо згідно роз'яснень Кінологічної спілки України обов'язковість отримання для собаки метрики цуценяти з наступним отримання Родоводу вимагається для допуску собаки до племінного розведення, а також для участі в міжнародних, національних, регіональних змаганнях. В той же час документи, що підтверджують підготовку собак до караульної служби, тобто наявність відповідних дипломів, Замовник не вимагає. Враховуючи викладене вимагаємо прибрати з документації спрощеної закупівлі зазначені вище штучні — дискримінаційні вимоги викладені в п. 9.2 та п. 13.1 додатку 3.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 липня 2022 13:29
Шановний потенційний Учасник, на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Замовник вважає за доцільне надання даних документів п.9.2 та п.13.1 Додатку 3 Оголошення, для виконання технічного завдання.
Оскільки у загальновживаному значенні під дискримінацією розуміється будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав.
При цьому Замовник зазначає, що суб’єктом вимоги не підтверджено неможливість виконання ним умов Оголошення Замовника і не доведено, яким чином ці умови Оголошення порушують права та законні інтереси суб’єкта вимоги, пов’язані з участю у процедурі закупівлі.
Відповідно до ч. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вказані вище обставини та норми законодавства, Замовник вважає помилковим висновок суб’єкта оскарження щодо наявності в Оголошенні Замовника дискримінаційних вимог до Учасників торгів
Замовник не порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та дотримується чинного законодавства, так як дискримінаційні вимоги відсутні в Оголошенні.
Замовник вважає за доцільне надання даних документів п.9.2 та п.13.1 Додатку 3 Оголошення, для виконання технічного завдання.
Оскільки у загальновживаному значенні під дискримінацією розуміється будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав.
При цьому Замовник зазначає, що суб’єктом вимоги не підтверджено неможливість виконання ним умов Оголошення Замовника і не доведено, яким чином ці умови Оголошення порушують права та законні інтереси суб’єкта вимоги, пов’язані з участю у процедурі закупівлі.
Відповідно до ч. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вказані вище обставини та норми законодавства, Замовник вважає помилковим висновок суб’єкта оскарження щодо наявності в Оголошенні Замовника дискримінаційних вимог до Учасників торгів
Замовник не порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та дотримується чинного законодавства, так як дискримінаційні вимоги відсутні в Оголошенні.
Номер вимоги: UA-2022-07-12-005982-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "Явір-2000", Код ЄДРПОУ:31175036
Дата подання: 14 липня 2022 14:32
Неправомірна вимога та дискримінаційна вимога
Шановний Замовнику! Серед переліку документів на персонал охорони зазначених в ч. 10.1 додатку 3 документації спрощеної закупівлі вимагається підтвердження медичними довідками можливості роботи охоронником в нічний час.
Щодо роботи в нічний час.
Конституція України проголошує право кожного на працю, на яку він вільно погоджується або яку вільно обирає, проте законодавство нашої країни обмежує права на працю вночі.
Це стосується певних категорій осіб, яким нічна праця може спричинити шкоду для здоров’я.
Згідно ст. 54 КзпП нічним вважається час з 10 години вечора до 6 години ранку.
Так, відповідно до статті 54 КЗпП до роботи у нічний час заборонено залучати:
1) вагітних жінок і жінок, що мають дітей віком до трьох років (стаття 176);
2) осіб, молодших вісімнадцяти років (стаття 192);
3) інших категорій працівників, передбачених законодавством (наприклад, батьків, які виховують дитину без матерів та інших осіб, зазначених у статті 186-1 КЗпП).
Робота жінок в нічний час не допускається, за винятком випадків, передбачених статтею 175 цього Кодексу. Робота осіб з інвалідністю у нічний час допускається лише за їх згодою і за умови, що це не суперечить медичним рекомендаціям (стаття 172).
Окремі категорії працівників допускається залучати до нічних робіт за деяких умов:
1) осіб з інвалідністю — лише за їх згодою і за умови, що це не суперечить медичним рекомендаціям (ст. 55 КЗпП);
2) осіб похилого віку — тільки за їх згодою та за умови, що це не протипоказано їм за станом здоров’я (стаття 13 Закону України «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні»).
В Переліку медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), що можуть становити безпосередню небезпеку для особи або оточуючих, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 10.05.2022 № 577 та Порядку проведення обов'язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів і переліку медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), що можуть становити безпосередню небезпеку для особи, яка провадить цю діяльність, або оточуючих, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.09.2000 № 1465 не виокремлено такого виду діяльності, як робота в нічний час та не встановлено якихось психіатричних протипоказань для її виконання.
Тобто, якщо медичним висновком чи довідкою МСЕК (за наявності встановленої інвалідності) немає протипоказать до виконання роботи в нічний час, особа вважається такою що може виконувати роботу в нічний час. А вимога щодо наявності медичної довідки спеціалізованого медичного закладу, яка свідчить про можливість роботи охоронником в нічний час є нікчемною та такою, що не має відображення у національному законодавстві. Вимагаємо прибрати дану дискримінаційну вимогу та привести тендерну документацію у відповідність вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі»
Розгорнути
Згорнути
Щодо роботи в нічний час.
Конституція України проголошує право кожного на працю, на яку він вільно погоджується або яку вільно обирає, проте законодавство нашої країни обмежує права на працю вночі.
Це стосується певних категорій осіб, яким нічна праця може спричинити шкоду для здоров’я.
Згідно ст. 54 КзпП нічним вважається час з 10 години вечора до 6 години ранку.
Так, відповідно до статті 54 КЗпП до роботи у нічний час заборонено залучати:
1) вагітних жінок і жінок, що мають дітей віком до трьох років (стаття 176);
2) осіб, молодших вісімнадцяти років (стаття 192);
3) інших категорій працівників, передбачених законодавством (наприклад, батьків, які виховують дитину без матерів та інших осіб, зазначених у статті 186-1 КЗпП).
Робота жінок в нічний час не допускається, за винятком випадків, передбачених статтею 175 цього Кодексу. Робота осіб з інвалідністю у нічний час допускається лише за їх згодою і за умови, що це не суперечить медичним рекомендаціям (стаття 172).
Окремі категорії працівників допускається залучати до нічних робіт за деяких умов:
1) осіб з інвалідністю — лише за їх згодою і за умови, що це не суперечить медичним рекомендаціям (ст. 55 КЗпП);
2) осіб похилого віку — тільки за їх згодою та за умови, що це не протипоказано їм за станом здоров’я (стаття 13 Закону України «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні»).
В Переліку медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), що можуть становити безпосередню небезпеку для особи або оточуючих, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 10.05.2022 № 577 та Порядку проведення обов'язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів і переліку медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), що можуть становити безпосередню небезпеку для особи, яка провадить цю діяльність, або оточуючих, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.09.2000 № 1465 не виокремлено такого виду діяльності, як робота в нічний час та не встановлено якихось психіатричних протипоказань для її виконання.
Тобто, якщо медичним висновком чи довідкою МСЕК (за наявності встановленої інвалідності) немає протипоказать до виконання роботи в нічний час, особа вважається такою що може виконувати роботу в нічний час. А вимога щодо наявності медичної довідки спеціалізованого медичного закладу, яка свідчить про можливість роботи охоронником в нічний час є нікчемною та такою, що не має відображення у національному законодавстві. Вимагаємо прибрати дану дискримінаційну вимогу та привести тендерну документацію у відповідність вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 липня 2022 13:59
Шановний потенційний Учасник, на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Замовник вимагає підтвердження медичними довідками можливості роботи охоронником в нічний час, що є додатковою вимогою, яка не суперечить КЗпП. В Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі Замовником не вимагається залучення осіб до праці в нічний час, які визначені ст. 54 КЗпП до роботи у нічний час заборонено залучати:
1) вагітних жінок і жінок, що мають дітей віком до трьох років (стаття 176);
2) осіб, молодших вісімнадцяти років (стаття 192);
3) інших категорій працівників, передбачених законодавством (наприклад, батьків, які виховують дитину без матерів та інших осіб, зазначених у статті 186-1 КЗпП).
Робота жінок в нічний час не допускається, за винятком випадків, передбачених статтею 175 цього Кодексу. Робота осіб з інвалідністю у нічний час допускається лише за їх згодою і за умови, що це не суперечить медичним рекомендаціям (стаття 172).
Окремі категорії працівників допускається залучати до нічних робіт за деяких умов:
1) осіб з інвалідністю — лише за їх згодою і за умови, що це не суперечить медичним рекомендаціям (ст. 55 КЗпП);
2) осіб похилого віку — тільки за їх згодою та за умови, що це не протипоказано їм за станом здоров’я (стаття 13 Закону України «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні»).
Також, у загальновживаному значенні під дискримінацією розуміється будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав.
При цьому Замовник зазначає, що суб’єктом вимоги не підтверджено неможливість виконання ним умов Оголошення Замовника і не доведено, яким чином ці умови Оголошення порушують права та законні інтереси суб’єкта вимоги, пов’язані з участю у процедурі закупівлі.
Відповідно до ч. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вказані вище обставини та норми законодавства, Замовник вважає помилковим висновок суб’єкта оскарження щодо наявності в Оголошенні Замовника дискримінаційних вимог до Учасників торгів.
Замовник не порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», КЗпП та дотримується чинного законодавства, так як дискримінаційні вимоги відсутні в Оголошенні.
Замовник вимагає підтвердження медичними довідками можливості роботи охоронником в нічний час, що є додатковою вимогою, яка не суперечить КЗпП. В Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі Замовником не вимагається залучення осіб до праці в нічний час, які визначені ст. 54 КЗпП до роботи у нічний час заборонено залучати:
1) вагітних жінок і жінок, що мають дітей віком до трьох років (стаття 176);
2) осіб, молодших вісімнадцяти років (стаття 192);
3) інших категорій працівників, передбачених законодавством (наприклад, батьків, які виховують дитину без матерів та інших осіб, зазначених у статті 186-1 КЗпП).
Робота жінок в нічний час не допускається, за винятком випадків, передбачених статтею 175 цього Кодексу. Робота осіб з інвалідністю у нічний час допускається лише за їх згодою і за умови, що це не суперечить медичним рекомендаціям (стаття 172).
Окремі категорії працівників допускається залучати до нічних робіт за деяких умов:
1) осіб з інвалідністю — лише за їх згодою і за умови, що це не суперечить медичним рекомендаціям (ст. 55 КЗпП);
2) осіб похилого віку — тільки за їх згодою та за умови, що це не протипоказано їм за станом здоров’я (стаття 13 Закону України «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні»).
Також, у загальновживаному значенні під дискримінацією розуміється будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав.
При цьому Замовник зазначає, що суб’єктом вимоги не підтверджено неможливість виконання ним умов Оголошення Замовника і не доведено, яким чином ці умови Оголошення порушують права та законні інтереси суб’єкта вимоги, пов’язані з участю у процедурі закупівлі.
Відповідно до ч. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вказані вище обставини та норми законодавства, Замовник вважає помилковим висновок суб’єкта оскарження щодо наявності в Оголошенні Замовника дискримінаційних вимог до Учасників торгів.
Замовник не порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», КЗпП та дотримується чинного законодавства, так як дискримінаційні вимоги відсутні в Оголошенні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 липня 2022 16:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Багатопрофільна приватна фірма "Кольчуга-КІДІС" |
324 324,00
UAH з ПДВ
|
297 431,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕВЕРЕСТ О" |
330 480,00
UAH з ПДВ
|
297 432,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Явір-2000" |
349 317,36
UAH з ПДВ
|
324 311,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Багатопрофільна приватна фірма "Кольчуга-КІДІС" #32461082 |
Переможець |
297 431,99
UAH з ПДВ
|
28 липня 2022 16:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 лютого 2023 11:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2023 11:43
|
ду 2.pdf | зміни до договору |
04 січня 2023 11:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 12:18
|
ду 1 охр.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 12:15
|
Електронний підпис | укладений |
29 липня 2022 10:16
|
договір.pdf | укладений |
29 липня 2022 10:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |