Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DSTU BD.1.1-1: 2013 - others (code DK 021: 2015-45450000-6 "Other final construction works") "Reconstruction of sports grounds of the multidisciplinary lyceum for gifted children Vynnychenko street, 119 in Chernivtsi with the completion of the Bukovynian palace of water sports - Phase I»
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент капітального будівництва, містобудування та архітектури Чернівецької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04014252 |
Вебсайт: | https://new.bukoda.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 58013, Україна , Чернівецька область обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 194а |
Контактна особа: |
Сергій Ревега +380372576668 ukb@bukoda.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Departament kapitalnogo budivnytstva, mistobuduvannia ta arkhitektury Chernivetskoi oblasnoi derzhavnoi administratsii |
National ID: | 04014252 |
Contact point: |
Sergey Revega +380372576668 ukb@bukoda.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 вересня 2021 17:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 02 листопада 2021 13:00 |
Очікувана вартість: | 170 815 303,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 708 153,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія у формі PDF з накладанням електронного цифрового підпису (КЕП). Учасник забезпечує можливість перевірки замовником достовірності КЕП без встановлення додаткового програмного комплексу (бажано забезпечити можливість перевірки КЕП на офіційному веб-сайті «Центральний засвідчувальний орган» Міністерства юстиції України http://czo.gov.ua/online-ecp). Забезпечення тендерної пропозиції оформлюється відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 854076 UAH |
Publication date: | 22 вересня 2021 17:50 |
Enquiries until: | 13 жовтня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 19 жовтня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 жовтня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 170 815 303 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 708 153 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Підряднику/Генпідряднику до початку робіт може надаватися аванс у порядку визначеному Постановою КМУ від 04.12.2019 № 1070 (зі змінами) на придбання матеріалів, цей аванс не може перевищувати 30% вартості річного обсягу робіт. Аванс надається протягом семи робочих днів з дня отримання рахунку-фактури від Підряника/Генпідрядника. Підрядник/Генпідрядник зобов’язаний використати аванс впродовж трьох місяців з дня надходження коштів на рахунок (але в будь-якому випадку до закінчення бюджетного року), надавши при цьому в зазначений термін акти приймання виконаних будівельних робіт. У випадку невикористання авансу протягом зазначеного терміну, кошти повернути на розрахунковий рахунок Замовника. Оплата авансу здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки Підрядника/Генпідрядника відкриті в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником/Генпідрядником. | Аванс | 7 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Замовник проводить платежі за фактично виконані роботи у порядку визначеному Постановою КМУ від 27 грудня 2001 р. № 1764 (зі змінами) протягом семи робочих днів з дня отримання підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об’єкту. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 вересня 2021 17:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 вересня 2021 17:50 |
Договір закупівлі робіт за бюджетні кошти.docx | |
22 вересня 2021 17:50 |
Технічне_завдання.xls | |
22 вересня 2021 17:50 |
Додаток 2_Кваліфікаційні документи.doc | |
22 вересня 2021 17:50 |
ТД Басейн.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерним комітетом Департаменту капітального будівництва, містобудування та архітектури облдержадміністрації розглянуто Ваше питання та повідомляємо про наступне.
Відповідно до виготовленої проєктно-кошторисної документації та інформації отриманої від генерального проектувальника покрівля по об’єкту «Реконструкція спортивних майданчиків багатопрофільного ліцею для обдарованих дітей по вул. Винниченка, 119 в м. Чернівці з добудовою Буковинського палацу водних видів спорту – І черга» має бути виконана з покрівельних сендвіч панелей товщиною 100 мм, при цьому товщину металу бажано застосовувати більшу за 0,45 мм, утеплювач – мінеральна вата.
Зважаючи на те, що колір фасадних стінових панелей відповідно до проєктих рішень синього (блакитного) кольору, колір зовнішньої та внутрішньої обкладки покрівельних панелей має створювати вдалий кольоровий ансамбль об’єкту.
Бажаємо успіху!
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-10-000040 ● 0a91e03505ee43fea121eaa7eee302ec
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2021 16:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.11.2021 № 384
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2021-09-22-013163-b 22.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-19 09:50:54
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції спортивних майданчиків багатопрофільного ліцею для обдарованих дітей по вул. Винниченка, 119 в м. Чернівці з добудовою Буковинського палацу водних видів спорту – І черга, очікуваною вартістю 170 815 303,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-22-013163-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Окрім цього, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів ТОВ «ВАЛДЕРОУД» і ТОВ «БУДТОРГІНВЕСТ» та відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БК ЦЕНТРБУД-АЛЬЯНС», а також щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-22 17:46:07
Пояснення
Департаментом капітального будівництва, містобудування та архітектури обласної державної адміністрації (далі – Департамент) розглянуто запит щодо надання пояснень в розрізі поставлених питань та повідомляємо про наступне.
Відповідно до п.4 розділу III “Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі” затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275 (зі змінами) очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації.
Проєкно–кошторисна документація по об’єкту затверджується в порядку визначеному постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011р. № 560 «Про порядок затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (зі змінами). Ключовим поняттям у випадку який розглядається є те, що документація затверджується при наявності позитивного експертного звіту щодо її розгляду. Таким чином, очікувана вартість по предмету закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – інші (код ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») «Реконструкція спортивних майданчиків багатопрофільного ліцею для обдарованих дітей по вул. Винниченка, 119 в м. Чернівці з добудовою Буковинського палацу водних видів спорту – І черга» визначена на підставі експертного звіту від 22.09.2021 № 36630 та відповідних розрахунків.
Технічне завдання (технічні та якісні характеристики) до тендерної процедури закупівлі робіт по об’єкту ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – інші (код ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») «Реконструкція спортивних майданчиків багатопрофільного ліцею для обдарованих дітей по вул. Винниченка, 119 в м. Чернівці з добудовою Буковинського палацу водних видів спорту – І черга» сформовано відповідно до затвердженої проєктно-кошторисної документації, яке оприлюднено на сайті https://prozorro.gov.ua.
Процедуру закупівлі оголошено відповідно до розпорядження Чернівецької обласної державної адміністрації від 03.06.2021 № 635-р «Про уточнення показників обласного бюджету на 2021 рік», рішення сесії Чернівецької обласної ради від 16.09.2021 № 08-4/21 «Про внесення змін до обласного бюджету Чернівецької області на 2021 рік», КПКВК 1517363 «Виконання інвестиційних проєктів в рамках здійснення заходів соціально-економічного розвитку окремих територій», КПКВК 1517325 «Будівництво споруд, установ та закладів фізичної культури і спорту». Договір укладено з врахуванням планування закупівлі на 2 роки, бюджетні асигнування на 2021 рік передбачені коштами місцевого бюджету.
Департаментом дотримано вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), посилання - https://bukoda.gov.ua/chernivecka-oda/structure/departament-kapitalnogo-budivnictva-mistobuduvannya-ta-arhitekturi/zakupivli-departament-kapitalnogo-budivnictva).
Процедуру відкритих торгів з публікацією англійською мовою по об’єкту ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – інші (код ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») «Реконструкція спортивних майданчиків багатопрофільного ліцею для обдарованих дітей по вул. Винниченка, 119 в м. Чернівці з добудовою Буковинського палацу водних видів спорту – І черга» оголошено у порядку визначеному ч. 3 ст. 10 Закону тендерним комітетом Департаменту.
Повідомляємо, що за результатами проведеної аудиторською службою планової перевірки діяльності Департаменту не виявлено порушень в частині призначення та затвердження особового складу тендерного комітету.
Відповідно до п. 14 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Зважаючи на зазначене, склад тендерного комітету затверджено наказом у встановленому порядку, а інформацію та документи щодо особового складу буде надано після оприлюднення висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (у разі необхідності).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-29 15:46:21
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції спортивних майданчиків багатопрофільного ліцею для обдарованих дітей по вул. Винниченка, 119 в м. Чернівці з добудовою Буковинського палацу водних видів спорту – І черга, очікуваною вартістю 170 815 303,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-22-013163-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Оскільки тендерна пропозиція учасника ТОВ "ВАЛДЕРОУД містить два різних Зведених кошторисних розрахунків з різними пояснюючими записками, просимо пояснити який з розрахунків Зведеного кошторисного розрахунку, наданих учасником ТОВ "ВАЛДЕРОУД" тендерним комітетом було прийнято до розгляду при прийнятті рішення до допуску до аукціону та визнанні учасника переможцем та при перевірці на відповідність умовам тендерної пропозиції технічній специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Крім цього, повторно просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів ТОВ «ВАЛДЕРОУД» і ТОВ «БУДТОРГІНВЕСТ» та відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БК ЦЕНТРБУД-АЛЬЯНС», а також щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-30 13:46:53
Пояснення
Департаментом капітального будівництва, містобудування та архітектури обласної державної адміністрації (далі – Департамент) розглянуто запит щодо надання пояснень в розрізі поставлених питань та повідомляємо про наступне.
Процедуру закупівлі робіт по об’єкту ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – інші (код ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») «Реконструкція спортивних майданчиків багатопрофільного ліцею для обдарованих дітей по вул. Винниченка, 119 в м. Чернівці з добудовою Буковинського палацу водних видів спорту – І черга» проведено шляхом оголошення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, відповідно до вимог ч. 3 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону України ”Про публічні закупівлі” (далі - Закон) у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції.
Зважаючи на зазначене, на етапі прекваліфікації (допущення до аукціону) тендерним комітетом розглядалася відповідність пропозицій Учасників технічним вимогам, кваліфікаційним критеріям та відсутність підстав для відмови в участі згідно ст. 17 Закону під час проведення процедури закупівлі, в той же час кошторисна частина пропозиції не була доступною до перегляду тендерним комітетом.
Згідно п. 31 ст. 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
п. 6 Розділу IIІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено перелік документів, які повинен завантажити Учасник на підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Частина документів формується в ліцензованому програмному комплексі серед яких:
розрахунок договірної ціни та локальні кошториси;
розрахунок вартості матеріальних ресурсів (підсумкова відомість ресурсів);
розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів; розрахунок вартості машино – годин власної будівельної техніки, вартості оренди машино – годин орендованої техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення; ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів враховані для розрахунку вартості машино-години;
розрахунок загальновиробничих витрат на будову;
розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат врахованих у вартості об’єкту будівництва;
розрахунок прибутку (в межах усереднених показників).
В той же час, в тендерній документації Замовника відсутня вимога щодо завантаження зведеного кошторисного розрахунку та пояснюючої записки. Більше того, Учасник не в змозі самостійно (без участі Замовника) сформувати зведений кошторисний розрахунок, адже даний документ містить статті витрат не відомі Учаснику на етапі проведення закупівлі.
Закон не містить вимоги щодо зобов’язання Замовника розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд.
Статтею 31 Закону визначено коло підстав для відхилення тендерних пропозицій, серед них відсутня підстава щодо відхилення пропозиції Учасника у зв’язку з невірним оформленням документу, що не вимагався тендерною документацією Замовника.
Функціонал авторизованого електронного майданчику з яким працює Департамент влаштований таким чином, що на етапі Прекваліфікації в замовників відсутня технічна можливість завантажувати будь які документи. Натомість у Замовника є можливість вручну вписати у відповідне поле причину відхилення кожного Учасника (витяг з протоколу засідання тендерного комітету) по якому він приймає рішення “Відхилити пропозицію”. Після заповнення всіх необхідних полів Замовник завершує розгляд пропозицій, натиснувши кнопку “Сформувати протокол розгляду пропозицій”. Після цього системою автоматично формується протокол розгляду пропозицій на вебпорталі prozorro.gov.ua (ч. 12 ст. 29 Закону)
На підтвердження достовірності зазначеної на вебпорталі prozorro.gov.ua інформації надаємо копії протоколів про допущення/недопущення Учасників до аукціону.
Звертаємо Вашу увагу на те, що Департамент у своїй діяльності керується нормами чинного законодавства та дотримується принципів здійснення публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-29 15:48:09
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції спортивних майданчиків багатопрофільного ліцею для обдарованих дітей по вул. Винниченка, 119 в м. Чернівці з добудовою Буковинського палацу водних видів спорту – І черга, очікуваною вартістю 170 815 303,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-22-013163-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Оскільки тендерна пропозиція учасника ТОВ "ВАЛДЕРОУД містить два різних Зведених кошторисних розрахунки з різними пояснюючими записками, просимо пояснити який з розрахунків Зведеного кошторисного розрахунку, наданих учасником ТОВ "ВАЛДЕРОУД" тендерним комітетом було прийнято до розгляду при прийнятті рішення до допуску до аукціону та визнанні учасника переможцем та при перевірці на відповідність умовам тендерної пропозиції технічній специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Крім цього, повторно просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів ТОВ «ВАЛДЕРОУД» і ТОВ «БУДТОРГІНВЕСТ» та відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БК ЦЕНТРБУД-АЛЬЯНС», а також щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-30 13:50:01
Пояснення
Департаментом капітального будівництва, містобудування та архітектури обласної державної адміністрації (далі – Департамент) розглянуто запит щодо надання пояснень в розрізі поставлених питань та повідомляємо про наступне.
Процедуру закупівлі робіт по об’єкту ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – інші (код ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») «Реконструкція спортивних майданчиків багатопрофільного ліцею для обдарованих дітей по вул. Винниченка, 119 в м. Чернівці з добудовою Буковинського палацу водних видів спорту – І черга» проведено шляхом оголошення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, відповідно до вимог ч. 3 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону України ”Про публічні закупівлі” (далі - Закон) у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції.
Зважаючи на зазначене, на етапі прекваліфікації (допущення до аукціону) тендерним комітетом розглядалася відповідність пропозицій Учасників технічним вимогам, кваліфікаційним критеріям та відсутність підстав для відмови в участі згідно ст. 17 Закону під час проведення процедури закупівлі, в той же час кошторисна частина пропозиції не була доступною до перегляду тендерним комітетом.
Згідно п. 31 ст. 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
п. 6 Розділу IIІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено перелік документів, які повинен завантажити Учасник на підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Частина документів формується в ліцензованому програмному комплексі серед яких:
розрахунок договірної ціни та локальні кошториси;
розрахунок вартості матеріальних ресурсів (підсумкова відомість ресурсів);
розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів; розрахунок вартості машино – годин власної будівельної техніки, вартості оренди машино – годин орендованої техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення; ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів враховані для розрахунку вартості машино-години;
розрахунок загальновиробничих витрат на будову;
розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат врахованих у вартості об’єкту будівництва;
розрахунок прибутку (в межах усереднених показників).
В той же час, в тендерній документації Замовника відсутня вимога щодо завантаження зведеного кошторисного розрахунку та пояснюючої записки. Більше того, Учасник не в змозі самостійно (без участі Замовника) сформувати зведений кошторисний розрахунок, адже даний документ містить статті витрат не відомі Учаснику на етапі проведення закупівлі.
Закон не містить вимоги щодо зобов’язання Замовника розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд.
Статтею 31 Закону визначено коло підстав для відхилення тендерних пропозицій, серед них відсутня підстава щодо відхилення пропозиції Учасника у зв’язку з невірним оформленням документу, що не вимагався тендерною документацією Замовника.
Функціонал авторизованого електронного майданчику з яким працює Департамент влаштований таким чином, що на етапі Прекваліфікації в замовників відсутня технічна можливість завантажувати будь які документи. Натомість у Замовника є можливість вручну вписати у відповідне поле причину відхилення кожного Учасника (витяг з протоколу засідання тендерного комітету) по якому він приймає рішення “Відхилити пропозицію”. Після заповнення всіх необхідних полів Замовник завершує розгляд пропозицій, натиснувши кнопку “Сформувати протокол розгляду пропозицій”. Після цього системою автоматично формується протокол розгляду пропозицій на вебпорталі prozorro.gov.ua (ч. 12 ст. 29 Закону)
На підтвердження достовірності зазначеної на вебпорталі prozorro.gov.ua інформації надаємо копії протоколів про допущення/недопущення Учасників до аукціону.
Звертаємо Вашу увагу на те, що Департамент у своїй діяльності керується нормами чинного законодавства та дотримується принципів здійснення публічних закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі.
2021-12-09 18:30:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Керуючись ч. 10 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" Департаментом капітального будівництва, містобудування та архітектури обласної державної адміністрації оскаржено висновок Державної аудиторської служби України по обєкту «Реконструкція спортивних майданчиків багатопрофільного ліцею для обдарованих дітей по вул. Винниченка,119 в м. Чернівці з добудови Буковинського палацу водних видів спорту – 1 черга» |
Дата публікації: | 15 грудня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 17.01.2022 Департмент капітального будівництва, містобудування та архітектури облдержадміністрації офіційно отримав Ухвалу про відкриття провадження у Справі № 600/7134/21-а |
Дата відкриття провадження: | 17 грудня 2021 |
Документи:
17 січня 2022 13:21
|
Електронний підпис |
17 січня 2022 13:20
|
7134 ухвала про відкриття.pdf |
15 грудня 2021 15:47
|
Відмітка суду про отримання.pdf |
17 січня 2022 13:21
|
Електронний підпис |
15 грудня 2021 15:51
|
Електронний підпис |
17 січня 2022 13:20
|
7134 ухвала про відкриття.pdf |
15 грудня 2021 15:47
|
Відмітка суду про отримання.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент капітального будівництва, містобудування та архітектури Чернівецької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04014252 |
Місцезнаходження: | 58013, Україна, Чернівецька область обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 194а |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВАЛДЕРОУД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 жовтня 2021 16:28
|
ТОВ БК ЦЕНТРБУД-АЛЬЯНС | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 листопада 2021 13:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВАЛДЕРОУД" |
123 829 534,27
UAH з ПДВ
|
123 829 534,27
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ" |
140 040 000,00
UAH з ПДВ
|
140 040 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВАЛДЕРОУД" #41731242 |
Переможець |
123 829 534,27
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2021 17:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2024 14:19
|
Д.у 1.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2024 14:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 11:05
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 10:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 10:24
|
Д.у № 2 Басейн.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 10:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2021 09:54
|
д.у № 1 Басейн.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2021 09:51
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2021 14:36
|
Договір Басейн.pdf | укладений |
16 листопада 2021 14:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1. Договору викласти в редакції наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт, що акцептована складає 123 829,53427 тис. грн. (сто двадцять три мільйони вісімсот двадцять дев’ять тисяч п’ятсот тридцять чотири гривні двадцять сім копійок) (в т.ч. ПДВ 20 638,25571 тис.грн.). Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету. Загальна вартість підрядних робіт на 2021 рік становить 35 727,11782 тис. грн. (тридцять п’ять мільйонів сімсот двадцять сім тисяч сто сімнадцять гривень вісімдесят дві копійки) (в т.ч. ПДВ – 5 954,51964 тис.грн.). Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проєктно-кошторисною документацією». Внесено зміни в банківські реквізити Замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 42 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1. Договору викласти в редакції наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт, що акцептована складає 123 829,53427 тис. грн. (сто двадцять три мільйони вісімсот двадцять дев’ять тисяч п’ятсот тридцять чотири гривні двадцять сім копійок) (в т.ч. ПДВ 20 638,25571 тис.грн.). Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету. Загальна вартість підрядних робіт на 2021 рік становить 35 741,75459 тис. грн. (тридцять п’ять мільйонів сімсот сорок одна тисяча сімсот п’ятдесят чотири гривні п’ятдесят дев’ять копійок) (в т.ч. ПДВ – 5 956,9591 тис.грн.). Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проєктно-кошторисною документацією". |
Номер договору про закупівлю: | 42 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з відсутністю фінансування термін дії Договору продовжено до 29.12.2023 року. |
Номер договору про закупівлю: | 42 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 12.1. Договору викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 42 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |