Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Моршинська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04372448 |
Вебсайт: | http://morshyn-rada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 82482, Україна , Львівська обл., Моршин, вул.І.Франка, 15 |
Контактна особа: |
Пеленська Ірина Романівна 0326061011 SOFIREN555@GMAIL.COM |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 жовтня 2021 16:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 листопада 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 05 листопада 2021 11:23 |
Очікувана вартість: | 10 111 551,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 557,76 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 жовтня 2021 17:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 жовтня 2021 16:54 |
Тендерна_документацiя.doc | |
19 жовтня 2021 16:54 |
Додаток_3_Проeкт_договору.doc | |
19 жовтня 2021 16:54 |
Додаток_2_Технiчне_завдання.docx | |
19 жовтня 2021 16:54 |
Додаток_1_Таблиця_2_Стаття_17.docx | |
19 жовтня 2021 16:54 |
Додаток_1_Таблиця_1_Квалiфiкацiйнi_критерii.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-14-000012 ● f862e911970a449d90a9a7cb87a0df7c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 грудня 2021 09:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.12.2021 № 544
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 14.12.2021 № 544
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2021-10-19-002505-b 19.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-14 14:15:47
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 10 111 551,60 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-19-002505-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
- яким чином забезпечено виконання вимог Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в частині формування очікуваної вартості предмету закупівлі?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-12-22 15:16:14
надання відповіді на запит по моніторингу
На виконання запиту про надання пояснень згідно наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 14.12.2021 № 544 «Про початок моніторингу закупівель» по закупівлі UA-2021-10-19-002505-b від 19.10.2021 на виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, надаємо інформацію та підтверджуючі документи з наступних питань:
- на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель повідомляємо, що на офіційному веб-сайті Моршинської міської ради в розділі «Економічна діяльність/Інформація про використання коштів» (https://morshyn-rada.gov.ua/informaciya-pro-vikoristannya-publichnix-koshtiv/) 19.10.2021 розміщено «Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» по об’єкту: «Капітальний ремонт покриття спортивних майданчиків з влаштуванням штучного покриття по вул. Івана Франка в м.Моршині Львівської області» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) очікуваною вартістю 10 111 551,60 грн з ПДВ. (протокол тендерного комітету № 1 від 19.10.2021 з відповідним додатком та скрін з офіційного веб-сайту Моршинської міської ради додається);
- на виконання вимог Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в частині формування очікуваної вартості предмету закупівлі повідомляємо, що очікувана вартість закупівлі робіт визначена відповідно до розробленої ТзОВ «Макро-будомат» кошторисної документації, затвердженої рішенням виконавчого комітету Моршинської міської ради від 30.06.2021 № 94, експертний звіт ТзОВ «Перша Приватна Експертиза» від 30.08.2021 р. № 1940/06/21 (зведений кошторисний розрахунок, висновок експертизи та рішення про затвердження ПКД додаються). Строк та обсяги закупівлі визначені на основі поданої заявки на фінансування за рахунок коштів державного бюджету у 2022 році, відповідно до Порядку підготовки, оцінки та відбору інвестиційних програм і проектів регіонального розвитку, що можуть реалізовуватися за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України “Деякі питання Державного фонду регіонального розвитку” від 18.03.2015 № 196 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 5.04.2021 № 299) (інформаційна картка проекту регіонального розвитку додається).
Додатково повідомляємо, що у зв’язку з несприятливими погодними умовами з 13 по 19 грудня 2021 року, на території Моршинської громади мали місце перебої з електропостачанням та забезпеченням доступу Моршинської міської ради до мережі Інтернет. У зв’язку з технічними несправностями інформація щодо моніторингу закупівлі належним чином не відображалася і не була надана через електронну систему закупівель у визначений строк.
Додатки: на 26 арк.
- експертиза спортмайданчики.pdf
- Зведений кошторис.PDF
- Інформаційна картка проєкту регіонального розвитку (5).pdf
- Протокол з додатком.PDF
- Рішення ПКД.PDF
- Скрін з сайту.docx
- Електронний підпис
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку від 20.12.2021 19:04 по моніторингу закупівлі UA-2021-10-19-002505-b від 19.10.2021 інформуємо наступне: - на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель повідомляємо, що на офіційному веб-сайті Моршинської міської ради в розділі «Економічна діяльність/Інформація про використання коштів» (https://morshyn-rada.gov.ua/informaciya-pro-vikoristannya-publichnix-koshtiv/) розміщено «Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» по об’єкту: «Капітальний ремонт покриття спортивних майданчиків з влаштуванням штучного покриття по вул. Івана Франка в м.Моршині Львівської області» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) очікуваною вартістю 10 111 551,60 грн з ПДВ. (протокол тендерного комітету № 1 від 19.10.2021 з відповідним додатком та скрін з офіційного веб-сайту Моршинської міської ради додається); - на виконання вимог Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в частині формування очікуваної вартості предмету закупівлі повідомляємо, що очікувана вартість закупівлі робіт визначена відповідно до розробленої ТзОВ «Макро-будомат» кошторисної документації, затвердженої рішенням виконавчого комітету Моршинської міської ради від 30.06.2021 № 94, експертний звіт ТзОВ «Перша Приватна Експертиза» від 30.08.2021 р. № 1940/06/21 (зведений кошторисний розрахунок, висновок експертизи та рішення про затвердження ПКД додаються). Строк та обсяги закупівлі визначені на основі поданої заявки на фінансування за рахунок коштів державного бюджету у 2022 році, відповідно до Порядку підготовки, оцінки та відбору інвестиційних програм і проектів регіонального розвитку, що можуть реалізовуватися за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України “Деякі питання Державного фонду регіонального розвитку” від 18.03.2015 № 196 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 5.04.2021 № 299) (інформаційна картка проекту регіонального розвитку додається). Додатково повідомляємо, що у зв’язку з несприятливими погодними умовами з 13 по 19 грудня 2021 року, на території Моршинської громади мали місце перебої з електропостачанням та забезпеченням доступу Моршинської міської ради до мережі Інтернет. У зв’язку з технічними несправностями інформація щодо моніторингу закупівлі належним чином не відображалася і не була надана через електронну систему закупівель у визначений строк. Разом з тим зазначаємо, що на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) повідомляємо, що визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється Моршинською міською радою шляхом розміщення на офіційному веб-сайті Моршинської міської ради в розділі «Економічна діяльність/Інформація про використання коштів» (https://morshyn-rada.gov.ua/informaciya-pro-vikoristannya-publichnix-koshtiv/) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель (зазвичай інформація оприлюднюється на сайті в день публікації оголошення про проведення процедури закупівлі чи повідомлення про намір укласти договір в системі електронних закупівель). Додатки: на 26 арк. Начальник відділу економічного розвитку та інфраструктури Моршинської міської ради Ірина Пеленська
2021-12-24 10:55:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 листопада 2021 11:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" |
10 019 999,27
UAH з ПДВ
|
9 969 441,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Будівельний - Регіон" |
9 987 000,00
UAH з ПДВ
|
9 987 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" #41729921 |
Переможець |
9 969 441,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2021 10:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 15:04
|
Додаткова угода 3.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2022 15:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2021 13:49
|
Додаткова угода 2.PDF | зміни до договору |
15 грудня 2021 13:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2021 10:40
|
Додаткова угода 1.PDF | зміни до договору |
06 грудня 2021 10:40
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2021 11:13
|
Договір з додатками.PDF | укладений |
01 грудня 2021 11:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода щодо бюджетних асигнувань та виділених кошторисних призначень на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 160-ВР/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі на 2021 рік на суму 10000,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 160-ВР/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору у зв’язку з виникненням обставин непереборної сили, що підтверджуються листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 |
Номер договору про закупівлю: | 160-ВР/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |