Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали
Очікувана вартість
13 750,00 UAH
UA-2020-06-03-002971-c e64c6ec7a9bd47f58350eb43ef4709a6
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богатько Оксана

380676836524 oksana.bogatko83@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Мелітопольської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 38761806
Місцезнаходження: 72316, Україна , Запорізька обл., Мелітополь, вулиця Індустріальна, будинок 89
Контактна особа: Богатько Оксана
380676836524
oksana.bogatko83@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2020 14:15
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2020 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2020 08:00
Очікувана вартість: 13 750,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 69,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 упаковка
Серветка медична №100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником за фактом поставки в строк до 30 банківських днів з моменту поставки на підставі накладної. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 червня 2020 10:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 10:35
Зміни ТД 09.06.20.doc
09 червня 2020 10:35
ТД — оновлена.doc
03 червня 2020 14:20
Додаток 6 Лист-згода.docx
03 червня 2020 14:20
Додаток 5. Проект договору.doc
03 червня 2020 14:20
Додаток 4. Технічні вимоги.doc
03 червня 2020 14:19
Додаток 3. Відповідність вимогам ст. 17.docx
03 червня 2020 14:19
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
03 червня 2020 14:19
Додаток 1 Форма тендерна пропозиція.docx
03 червня 2020 14:19
ТД.doc
09 червня 2020 10:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 14:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 10:35
Зміни ТД 09.06.20.doc
09 червня 2020 10:35
ТД — оновлена.doc
03 червня 2020 14:20
Додаток 6 Лист-згода.docx
03 червня 2020 14:20
Додаток 5. Проект договору.doc
03 червня 2020 14:20
Додаток 4. Технічні вимоги.doc
03 червня 2020 14:19
Додаток 3. Відповідність вимогам ст. 17.docx
03 червня 2020 14:19
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
03 червня 2020 14:19
Додаток 1 Форма тендерна пропозиція.docx
03 червня 2020 14:19
ТД.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-04-000073 ● b2cb97ea98ab43ca96fc6819d742415d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 червня 2020 17:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

04.06.2020 № 109

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-IX), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 04.06.2020 №109

Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу

2) UA-2020-06-03-002971-c, КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Мелітопольської міської ради Запорізької області, код ДК 021:2015: 33140000-3 – Медичні матеріали;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про усунення порушень

2020-06-09 10:32:44


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 20 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2020 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 11 005,00
UAH з ПДВ
11 005,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАДМ-Б"

Інформація про відміну

Дата відміни
19 червня 2020 08:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій