Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство Бобринецької міської ради "Комунальник" |
Код ЄДРПОУ: | 32406702 |
Місцезнаходження: | 27200, Україна , Кіровоградська обл., м. Бобринець, вул. Каштанова, 74 |
Контактна особа: |
Сергій Холодовський +380525735318 kp.komunalnik.bob@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77610000-9: Послуги з відлову тварин
Тендерна документація
13 вересня 2023 15:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-30-000042 ● 671892d49e3844639fa68a2002052967
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 грудня 2023 11:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.11.2023 № 80-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 29.11.2023 № 80-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.UA-2023-09-13-011145-a 13.09.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-01 11:16:12
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі «Послуги з вилову безпритульних (бродячих) тварин (собак) з подальшою стерилізацією, вакцинацією та повернення даних тварин на попереднє місце перебування», код ДК 021:2015: 77610000-9 – послуги з відлову тварин (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-13-011145-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме фізичну особу підприємця Ткачук Богдану Богданівну (код 3167007925), з якою укладено договір (надати цінові пропозиції потенційних постачальників вказаних послуг)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-06 15:53:01
Відповідь на запит по моніторингу
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі «Послуги з вилову безпритульних (бродячих) тварин (собак) з подальшою стерилізацією, вакцинацією та повернення даних тварин на попереднє місце перебування», код ДК 021:2015: 77610000-9 – послуги з відлову тварин (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-13-011145-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 надаємо пояснення:
1. Закупівля обрана на підставі норм законодавства у сфері закупівель, очікувана вартість визначена з урахуванням положень відповідної Примірної методики яка затверджена наказом Мінекономрозвитку від 18.02.2020 №275, дана Методика залишається примірною, тобто її застосування не є обов'язковим. Керуючись вищевказаною Методикою, для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі було проведено моніторинг цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну аналогічних послуг (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо).
2. Заходи спрямовані на зниження чисельності безпритульних тварин гуманними методами відповідно до Закону України «Про захист тварин від жорстокого поводження», Закону України «Про ветеринарну медицину», Постанови КМУ № 720, Постанови КМУ № 1402.
Вибір постачальника – на підставі отриманих комерційних пропозицій (тільки від фізичної особи- підприємця Ткачук Богдани Богданівни (код 3167007925)), а також аналізу регіонального ринку, здійсненого замовником, а саме: ГО «Зооконтроль», ГО «Щасливий пес», Організація захисту тварин «БІМ» в м. Кропивницький – здійснювалися ринкові телефоні консультації щодо вартості послуг на 1 тварину згідно технічних та якісних вимог.
Технічне забезпечення виконання запропонованих заходів:
1. Матеріально-технічну базу:
- Спеціалізований транспортний засіб для перевезення собак відповідно їх біологічних, видових та індивідуальних особливостей, який відповідає вимогам Постанові КМУ № 1402 від 16.11.2011р.
- Спеціалізований транспортний засіб для надання ветеринарної складової – пункт ветеринарної медицини.
Пункт ветеринарної медицини має хірургічне відділення та відділення про післяопераційної перетримки тварин.
- Спеціальне обладнання для проведення стерилізації тварин з мінімальним кровоплином – біополярний коагулятор для електрозварювання м’яких тканин та судин
- Шовний матеріал – саморозсмоктуваний, що усуває проведення додаткової процедури по зняттю операційних швів
- Електронні мікрочипи для проведення обов’язкової ідентифікації та обліку тварин
2. Працівників відповідної кваліфікації
- Лікарів ветеринарної медицини, які мають відповідну кваліфікацію та досвід роботи з безпритульними тваринами. Кваліфікація підтверджена дипломом та свідоцтвом про підвищення кваліфікації
- Ловців бездоглядних тварин, які мають відповідну спеціалізацію та досвід роботи з безпритульними собаками на території міст та селищ. Спеціалізація ловця бездоглядних собак підтверджена відповідними документами державного зразку.
- Працівника дезінфектанта, який здійснює заходи з дезінфекції ветеринарного комплексу, та має відповідний документ про навчання
Ринкові консультації з потенційними учасниками послуг складалися з відповідей:
- На вашій території не можемо працювати, оскільки є обласні обмеження у території;
- Не маємо спеціалізованих транспортних засобів для відлову тварин та обладнання для відлогу;
- Тільки надаємо медичні послуги на місці знаходження або з доставкою тварин до їх стаціонарного місця знаходження;
- Не маємо працівників - відловлювачів у організації.
Фізична особа підприємець Ткачук Богдана Богданівна єдина, яка погодилась надати нам таку послуг та мала відповідні дозвільні документи та транспортні засоби, кваліфікованих працівників.
Дана послуга передбачала «Послуги з вилову безпритульних (бродячих) тварин ( собак) з подальшою стерилізацією, вакцинацією та повернення даних тварин на попереднє місце перебування».
Послуги надані працівниками ФОП Ткачук Богдани Богданівни проведені вчасно, претензії до виконання послуг - відсутні, акт прийому-передачі наданих послуг підписаний сторонами договору та оплачений на суму 49995,00 грн. (15 тварин).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 грудня 2023 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТКАЧУК БОГДАНА БОГДАНІВНА #3167007925 |
Переможець |
49 995,00
UAH
|
13 вересня 2023 15:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 15:44
|
договір.pdf | укладений |
13 вересня 2023 15:37
|