Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт із утепленням приміщення бібліотеки с. Устя Миколаївського району, Львівської області.
Очікувана вартість
269 389,00 UAH
UA-2020-04-30-002015-b ● e6137c05201c4665b26772a7902663bf
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ культури, молоді та спорту Миколаївської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02229304 |
Місцезнаходження: | 81600, Україна , Львівська обл., Миколаїв, пл.Ринок,24 |
Контактна особа: |
Мудрик Леся Ігорівна +380324151176 kyltpro@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 квітня 2020 15:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 травня 2020 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 травня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 15 травня 2020 13:10 |
Очікувана вартість: | 269 389,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 693,89 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Мікропроект
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт із утепленням приміщення бібліотеки с. Устя Миколаївського району, Львівської області.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81633, Україна, Львівська область, с. Устя, вул. Дністерська 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться в національній валюті у безготівковій формі на підставі підписаного сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт за типовою формою КБ - 2в та довідки за формою КБ -3, який складається за результатами надання певного обсягу робіт, при умові наявності фінансування за відповідним кодом економічного класифікатору видатків, згідно ст.ст. 46, 48, 49 Бюджетного кодексу України | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 квітня 2020 16:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 квітня 2020 15:47 |
Проект договору Устя.doc | |
30 квітня 2020 15:47 |
Оголошення.docx | |
30 квітня 2020 15:47 |
Акт нефінансового внеску.doc | |
30 квітня 2020 15:47 |
248_СД_СВР.rtf | |
30 квітня 2020 15:47 |
248_СД_ЛС1_2-1-1.rtf | |
30 квітня 2020 15:47 |
248_СД_ДФ_2-1-1.rtf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-30-002015-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІЖЛЕ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41286423
Дата подання: 24 травня 2020 16:08
Оскарження рішення Замовника
Шановний замовнику, вимагаємо скасувати своє рішення про відхилення нашої пропозиції для участі у закупівлі «Капітальний ремонт із утепленням приміщення бібліотеки с. Устя Миколаївського району, Львівської області.» та прийняти рішення про визнання нас, ТОВ «Діжле Україна», переможцем враховуючи наступні наші аргументи:
- Згідно п. 3.1 необхідно було надати « … довідку із зазначенням замовників торгів, з якими укладались аналогічні договори (не менше одного договору).», а також згідно п. 3.2 завантажити копію аналогічного договору та згідно п. 3.3 « … завантажити документ, який підтверджує оплату вказаних послуг…».
Нами виконано всі вимоги, а саме надано довідка де вказано виконання робіт «Капітальний ремонт фасаду Народного дому в с. Волоща Дрогобицького району Львівської області» додано копія даного договору, у файлі «Договір Волоща.pdf» та надано підтвердження оплати даного договору у файлі «Платіжне доручення Волоща.pdf». Тобто один аналогічний договір з усіма вимогами подано згідно вимог тендерної документації.
- Згідно п.12 необхідно було надати «…Копія балансу та звіту про фінансові результати за останній звітній період (копії завірені відповідно до норм чинного законодавства) – для юридичних осіб…».
Відповідно до Статті 13 п.1 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» - «…Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік…». Нами подано копії балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний період - 2019 рік у файлі «Фінансовий звіт і баланс.pdf» разом з копією квитанції №2, як підтвердженням отримання даного звіту контролюючим органом.
Також надані копії інших звітів «1 ДФ» та «ЕСВ» у файлах «1ДФ.pdf» та «Звіт ЄСВ.pdf» відповідно до вимоги пунктів 2.3, 2.4 тендерної документації. Останній звітний період для даних звіті є місяць – березень.
Шановний Замовнику! У разі незадоволення нашої вимоги залишаємо за собою право на оскарження рішення про відхилення нашої пропозиції в органі оскарження – АМКУ відповідно до Статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
- Згідно п. 3.1 необхідно було надати « … довідку із зазначенням замовників торгів, з якими укладались аналогічні договори (не менше одного договору).», а також згідно п. 3.2 завантажити копію аналогічного договору та згідно п. 3.3 « … завантажити документ, який підтверджує оплату вказаних послуг…».
Нами виконано всі вимоги, а саме надано довідка де вказано виконання робіт «Капітальний ремонт фасаду Народного дому в с. Волоща Дрогобицького району Львівської області» додано копія даного договору, у файлі «Договір Волоща.pdf» та надано підтвердження оплати даного договору у файлі «Платіжне доручення Волоща.pdf». Тобто один аналогічний договір з усіма вимогами подано згідно вимог тендерної документації.
- Згідно п.12 необхідно було надати «…Копія балансу та звіту про фінансові результати за останній звітній період (копії завірені відповідно до норм чинного законодавства) – для юридичних осіб…».
Відповідно до Статті 13 п.1 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» - «…Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік…». Нами подано копії балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний період - 2019 рік у файлі «Фінансовий звіт і баланс.pdf» разом з копією квитанції №2, як підтвердженням отримання даного звіту контролюючим органом.
Також надані копії інших звітів «1 ДФ» та «ЕСВ» у файлах «1ДФ.pdf» та «Звіт ЄСВ.pdf» відповідно до вимоги пунктів 2.3, 2.4 тендерної документації. Останній звітний період для даних звіті є місяць – березень.
Шановний Замовнику! У разі незадоволення нашої вимоги залишаємо за собою право на оскарження рішення про відхилення нашої пропозиції в органі оскарження – АМКУ відповідно до Статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 травня 2020 15:49
Лист-відповідь на оскарження ТзОВ "ДІЖЛЕ УКРАЇНА"
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 травня 2020 13:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІЖЛЕ УКРАЇНА" |
258 977,36
UAH з ПДВ
|
258 977,36
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ДЕМКО ТАРАС МИКОЛАЙОВИЧ" |
269 354,00
UAH з ПДВ
|
269 354,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІЖЛЕ УКРАЇНА" #41286423 |
Відхилено |
258 977,36
UAH з ПДВ
|
22 травня 2020 16:20
|
ФОП "ДЕМКО ТАРАС МИКОЛАЙОВИЧ" #2776502777 |
Переможець |
269 354,00
UAH з ПДВ
|
02 червня 2020 14:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2021 16:00
|
Електронний підпис | укладений |
06 жовтня 2020 13:37
|
ДУ № 3 Устя.pdf | зміни до договору |
06 жовтня 2020 13:31
|
Електронний підпис | укладений |
06 жовтня 2020 13:28
|
ДУ Устя.pdf | зміни до договору |
21 липня 2020 15:48
|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2020 11:12
|
scanlite4.pdf | зміни до договору |
06 липня 2020 11:11
|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2020 20:29
|
Устя 1.pdf | укладений |
19 червня 2020 19:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |