Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ІНВЕСТИЦІЙ САФ'ЯНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44182613 |
Місцезнаходження: | 68670, Україна , Одеська обл., село Саф'яни, вулиця Грушевського, буд. 85 |
Контактна особа: |
Шевченко Марина +380960978483 44182613@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 листопада 2023 17:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений Товар здійснюється в розмірі 100 % упродовж 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання сторонами оригіналу видаткової накладної Товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2023 08:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2023 08:11 |
ТД за Особливостями (зі змінами від 19.05.2023) - НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
18 листопада 2023 18:59 |
Перелік змін.docx | |
18 листопада 2023 18:59 |
ТД за Особливостями (зі змінами від 19.05.2023) - НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
10 листопада 2023 17:16 |
ТД за Особливостями (зі змінами від 19.05.2023).docx |
20 листопада 2023 08:12 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 листопада 2023 08:11 |
ТД за Особливостями (зі змінами від 19.05.2023) - НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
18 листопада 2023 18:59 |
Перелік змін.docx
|
|||
18 листопада 2023 18:59 |
ТД за Особливостями (зі змінами від 19.05.2023) - НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
10 листопада 2023 17:16 |
ТД за Особливостями (зі змінами від 19.05.2023).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-08-000019 ● 726b355b72c04c738174ccde94349db1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 грудня 2023 12:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.12.2023 №59-з
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України № 003100-18/14193-2023 від 07.12.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 08.12.2023.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
08.12.2023 №59-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-11-10-014206-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 5 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-08 14:56:50
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-10-014206-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Відповідно до якого рішення (колегіального, одногоособового чи розпорядження) було визначено закупівля спеціалізованого автомобілю з такими характеристикам: що був у використанні не старіше 2006 року? Просимо надати копію цього рішення.
3. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
4. Надати інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
5. Чому при внесенні змін до тендерної документації, що відбулись при оприлюдненні нової редакції тендерної документації 20.11.2023 не було оприлюднено перелік змін в окремому файлі?
6. Чи були дотримані вимоги пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону Замовником при складанні тендерної документації? Просимо надати посилання в тендерній документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-13 22:03:14
Надання відповіді на запит
1. Під час розгляду варіантів на ринку вторинного та первинного автотраспорту, з метою вирішення частих поломок електромережі, ремонту мережі будівель комунальної власності а саме шкіл, садочків, лікарень, амбулаторій з ціллю економії бюджету зупинено вибір на мототранспорті саме вживаному. Також враховуючи висоту будівель висота стріли обумовлена саме діапазоном від 20 м. Габарити підйомника стрілового, телескопічного обумовлені під’їзними шляхами – транспортний засіб має бути дуже мобільним, не велико габаритним. (https://safiany-otg.od.ua/v-safyanivskij-gromadi-vidbulas-shhotyzhneva-aparatna-narada-5/)
2. Відповідно до Рішення сесії від 28.09.2023р №4575-VIII та довідкою від 02.10.23р.№311 було делегована закупівля "Мототранспортний вантажний засіб, що був у використанні – підйомник стріловий, телескопічний з гідравлічним приводом"
3.Посилання на офіційний сайт: https://safiany-otg.od.ua/v-safyanivskij-gromadi-vidbulas-shhotyzhneva-aparatna-narada-5/ , https://safiany-otg.od.ua/do-uvagy-17/
4. Суми коштів не сплачено за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
5. Внесеення змін 20.11.2023 не було здійснено а лише накладено підпис. Розміщені дві ідентично однакові тендерні документації від 18.11.2023 та 20.11.2023 підтверджують відсутність внесення змін до тендерної документації тому переліку весених змін немає.
6.Договір буде розірвано.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-11 11:14:36
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-10-014206-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Згідно до вимог Додатку №1 тендерної документації учасники повинні надати достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. Просимо надати посилання на файл тендерної пропозиції переможця торгів ФОП Білий Вячеслав Олександрович, в якому надана вищезазначена інформація.
2.Згідно до вимог Додатку №2 тендерної документації учасники повинні надати документ про незалежну експертну оцінку, яка б підтверджувала вартість автомобіля.Просимо надати посилання на файл тендерної пропозиції переможця торгів ФОП Білий Вячеслав Олександрович, в якому надана вищезазначена інформація.
3. Чому Замовником не відхилена пропозиція переможця торгів ФОП Білий Вячеслав Олександрович, який не надав замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-13 22:06:10
Надання відповіді на запит
З приводу запитів на пояснення п. 1, 2, 3, замовник повідомляє про допущення помилки уповноваженою особою. Договір про закупівлю буде розірвано.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір №110 від 04.12.2023 року розірваний без проведення оплати.
2024-01-31 16:57:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей №1178)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа Білий Вячеслав Олександрович |
2 300 000,00
UAH з ПДВ
|
2 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа Білий Вячеслав Олександрович #3297907517 |
Переможець |
2 300 000,00
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2023 15:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2023 09:58
|
додаткова угода на роз-я до дог.110 від 12.12.23.pdf | укладений |
14 грудня 2023 09:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2023 15:58
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2023 15:55
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2023 15:45
|
Д. 110 від 04.12.2023.pdf | укладений |
06 грудня 2023 15:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Зменшити суму договору на 750 000,00 грн без ПДВ (сімсот п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок) та викласти пункт 3.2. Договору в новій редакції: «3.2. Ціна Договору становить 1 550 000,00 грн (один мільйон п’ятсот п’ятдесят тисяч гривень, 00 копійок) без ПДВ.» 2. Строк поставки Товару: з моменту підписання договору і до 06.12.2023 р. |
Номер договору про закупівлю: | 110 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |