Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР КАРДІОЛОГІЇ ТА КАРДІОХІРУРГІЇ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01985370 |
Місцезнаходження: | 49070, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Князя Володимира Великого, буд. 28 |
Контактна особа: |
Наталія Попова +380567409680,+380567409648 tenders@rdc.dp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 квітня 2020 10:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 квітня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2020 15:18 |
Очікувана вартість: | 301 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 508,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування Замовника – кошти державного бюджету України. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 квітня 2020 16:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 квітня 2020 16:01 |
Нова редакция зі змінами ТД.docx | |
08 квітня 2020 16:01 |
Зміни.pdf | |
06 квітня 2020 10:36 |
ТД.docx |
08 квітня 2020 16:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 квітня 2020 16:01 |
Нова редакция зі змінами ТД.docx
|
|||
08 квітня 2020 16:01 |
Зміни.pdf
|
|||
06 квітня 2020 10:36 |
ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дайте нам будь ласка відповідь що саме ви маєте на увазі під договором зберігання товару або ж послугою включення до договору постачання між суб’єктом господарювання та виробником продукції?
Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації після Вашої відповіді.
Вимоги про усунення порушення
- Згідно протоколу засідання членів тендерного комітету № 57 від 22.04.2020 р. учасник ФОП Бахтіна С.Г. не відповідає технічним вимогам тендерної документації.
Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №490 від 22.03.2016 року «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» рішення тендерного комітету щодо розгляду тендерних пропозицій оформлюються протоколом розгляду тендерних пропозицій за встановленою формою, яка зокрема містить п. 8. «Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
З оприлюдненого Вами протоколу засідання членів тендерного комітету № 57 від 22.04.2020 р. неможливо виявити з якого самого приводу, перелік яких зазначено у ст. 30 Закону, мою пропозицію було відхилено.
Звертаю Вашу увагу, що ст. 30 Закону містить вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій та не містить підстави «учасник не відповідає технічним вимогам тендерної документації»
- Згідно протоколу засідання членів тендерного комітету № 57 від 22.04.2020 р. «у документації наданої учасником відсутній санітарний паспорт на автотранспорт виданий компетентним на це органом.
У зв’язку із законодавчими змінами , внесеними до закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» чинним з 20 вересня 2015 року компетентним на це органом є Держспоживслужба.
Нижче наводжу текст листа вих. № 602-121-12/121/2536 від 21.04.2017 за підписом Першого заступника Голови Держспоживслужби, в якому чітко визначено, що оформлення санітарних паспортів на транспорт взагалі не передбачено.
«Держпродспоживслужба розглянула ваше звернення стосовно надання роз’яс нення щодо видачі санітарних паспортів на автотранспорт та повідомляє. Відносини між органами виконавчої влади, операторами ринку харчових продуктів та споживачами харчових продуктів та визначення порядку забезпечення безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, що виробляються, перебувають в обігу, ввозяться (пересилаються) на митну територію України та/або вивозяться (пересилаються) з неї, регулюються Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі — Закон). Статтями 43 та 44 Розділу VII «Загальні гігієнічні вимоги щодо поводження з харчовими продуктами» Закону встановлено гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та транспортних засобів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів на транспорт не передбачено. Вимогами до обігу об’єктів санітарних заходів Закону (пункт 7 статті 37) визначено, що документом, який повинен супроводжувати об’єкти санітарних заходів в обігу, крім випадків, передбачених цим Законом, є товарно-транспортна накладна. Встановлення вимог щодо наявності додаткових документів, що повинні супроводжувати харчові продукти в обігу, здійснюється виключно шляхом внесення змін до цього Закону.»
На підставі вищевикладеного та для використання отриманої інформації для оскарження процедури у порядку ст.18 Закону:
Вимагаю
надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності моєї пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або моєї невідповідності кваліфікаційним критеріям, та надати пояснення щодо прийнятого рішення.
Щодо Вашого звернення.
Відповідно до вимог п.п. 1.2. п. 6 Розділу 3 тендерної документації вимагалося надати
«Копію санітарного паспорту на спеціальний автотранспорт (який підтримує необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі), яким буде здійснюватися постачання, а за відсутністю власного спеціального автотранспорту (який підтримує необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі) в учасника - надати копію договору оренди спеціального автотранспорту (який підтримує необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі) та санітарний паспорт на нього.»
Відповідно до п. 6 Розділу 3 тендерної документації «В разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів».
У складі Вашої тендерної документації відсутній як санітарний паспорт виданий компетентним органом так і лист-пояснення щодо не надання санітарного паспорту.
Таким чином пропозиція ФОП Бахтіна Світлана Григорівна не відповідала вимогам тендерної документації та була законно відхилена.
- згідно вашої відповіді на попередню вимогу у складі моєї документації відсутній санітарний паспорт виданий компетентним органом і лист-пояснення щодо ненадання санітарного паспорту.
В черговий раз звертаю вашу увагу на те, що згідно вимог тендерної документації не було встановлено жодних вимог щодо органу, який видав санітарний паспорт!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Також на теперішній час в Україні на законодавчому рівні не визначено органів, компетентних щодо видання санітарних паспортів!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Щодо будь-яких листів-пояснень з цього приводу нагадую вам зміст частини 4 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі":
-4. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
На підставі вищевикладеного та для використання отриманої інформації для оскарження процедури у порядку ст.18 Закону:
Вимагаю
надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності моєї пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або моєї невідповідності кваліфікаційним критеріям, та надати пояснення щодо прийнятого рішення
Відповідно до вимог п.п. 1.2. п. 6 Розділу 3 тендерної документації вимагалося надати
«Копію санітарного паспорту на спеціальний автотранспорт (який підтримує необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі), яким буде здійснюватися постачання, а за відсутністю власного спеціального автотранспорту (який підтримує необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі) в учасника - надати копію договору оренди спеціального автотранспорту (який підтримує необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі) та санітарний паспорт на нього.»
-відповідно до статті 9 Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” під час здійснення державного контролю державні інспектори мають повноваження щодо інспектування будь-яких будівель, транспортних засобів, тимчасових та інших потужностей, випробувальних лабораторій, що розміщуються на потужностях і мають відношення до виробництва та/або обігу харчових продуктів;
-під час інспектування перевіряється виконання оператором ринку харчових продуктів гігієнічних вимог до транспортних засобів, які передбачені статте. 44 Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”; За результатами інспектування державним інспектором видається відповідний документ. Тобто таким чином це означає, що документ, який підтверджує виконання гігієнічних вимог до транспортних засобів видаєтся органом державного контролю, а не будь якою юридичною особою. Тому наданий в складі пропозиції ФОП Бахтіна Світлана Григорівна санітарний паспорт не є санітарним паспортом в розумінні законодавства та не підтверджує виконання гігієнічних вимог до транспортних засобів.
Таким чином пропозиція ФОП Бахтіна Світлана Григорівна не відповідала вимогам тендерної документації та була законно відхилена.
- Згідно протоколу засідання членів тендерного комітету № 58 від 24.04.2020 р. учасник ФОП Рурко Юлія Андріївна відповідає технічним умовам КП «ДОКЦКК» ДОР» та надало кваліфікаційні документи відповідно до умов КП «ДОКЦКК» ДОР».
Звертаю Вашу увагу, що:
- відповідно до п.п.1.2 п.1 розділу 3 тендерної документації у складі документів, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційній вимозі «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасник повинен був надати:
«1.2. Копію санітарного паспорту на спеціальний автотранспорт (який підтримує необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі), яким буде здійснюватися постачання, а за відсутністю власного спеціального автотранспорту (який підтримує необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі) в учасника - надати копію договору оренди спеціального автотранспорту (який підтримує необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі) та санітарний паспорт на нього.»
У складі тендерної пропозиції ФОП Рурко Ю.А. відсутня копія санітарного паспорту на спеціальний автотранспорт. Надання будь-яких інших документів на заміну копії санітарного паспорту на спеціальний автотранспорт умовами тендерної документації не передбачено.
Також у складі тендерної пропозиції ФОП Рурко Ю.А. надано копію договору оренди спеціального автотранспорту укладеного з ТОВ «Спарта 2015», яке відповідно до свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу не має жодного відношення до автомобіля, власником якого є громадянин Шеремет Сергій Олександрович. Таким чином ФОП Рурко Ю.А. у складі своєї пропозиції не надала копію договору оренди спеціального автотранспорту, укладеного з власником автомобіля. Отже учасник не підтвердив відповідність кваліфікаційній вимозі «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази».
Таким чином пропозиція ФОП Рурко Ю.А. підлягала відхиленню через невідповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
На підставі вищевикладеного та для використання отриманої інформації для оскарження процедури у порядку ст.18 Закону:
Вимагаю
надати додаткову інформацію надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з моєю пропозицією, та надати пояснення щодо прийнятого рішення.
По-перше, на вимогу надання санітарного паспорту надано лист-пояснення щодо санітарного паспорту (стор 4 файлу «мат тех база.pdf»), як того і вимагала тендерна документація, а також надано лист Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області Вих. № 27.2/1925665 від 06.12.2019 року (стор 5 файлу «мат тех база.pdf») «Про відповідність автотранспортного засобу, що використовується для перевезення харчових продуктів та продовольчої сировини.»
По-друге, вимогами тендерної документації не було встановлено вимоги, що договір оренди транспортного засобу повинен бути укладений з власником транспортного засобу.
Таким чином пропозиція ФОП "Рурко Юлія Андріївна" є такою що відповідає вимогам тендерної документації.
Виходячи з вищевикладеного відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-18-000001 ● 7aef46682fe446758ec520d9153e9ad4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 червня 2020 10:12 |
17.06.2020 № 111
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1
UA-2020-04-06-000493-b 06.04.2020 Комунальне підприємство «Дніпропетровський обласний клінічний центр кардіології та кардіохірургії» Дніпропетровської обласної ради (код ЄДРПОУ 01985370)
Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення ( порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-07-03 14:15:02
Щодо заперечення висновку про порушення
КП «Дніпропетровський обласний клінічний центр кардіології та кардіохірургії» ДОР» розглянув Ваш висновок щодо усунення порушення після моніторингу закупівлі товару UA-2020-04-06-000493-b М'ясо та кури та повідомляє наступне.
По-перше, щодо документації зазначеної у п. 1.2. Розділу 6 (Копію санітарного паспорту на спеціальний автотранспорт (який підтримує необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі), яким буде здійснюватися постачання, а за відсутністю власного спеціального автотранспорту (який підтримує необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі) в учасника - надати копію договору оренди спеціального автотранспорту (який підтримує необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі) та санітарний паспорт на нього), то обов'язок мати санітарний паспорт автомобіля, призначеного для перевезення харчових продуктів, передбачено підзаконним актом - Правилами перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затвердженими наказом Міністерства транспорту України від 14.10.1997 №363.
Так, згідно з пунктом 12.3 вказаних Правил, забороняється використання рухомого складу, призначеного для перевезення харчових продуктів, для перевезення інших вантажів.
Рухомий склад, що перевозить харчові продукти, повинен мати санітарний паспорт автомобіля та спеціальне маркування ("хліб", "молоко", "риба" тощо).
Отже, санітарний паспорт на рухомий склад згідно пункту 12.3 Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні фактично є дозвільним документом, оскільки без цього документа забороняється використання рухомого складу, призначеного для перевезення харчових продуктів.
Статтею 1 Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" у редакції Закону України від 26.11.2015 №835-VIII передбачено, що документ дозвільного характеру - дозвіл, висновок, рішення, погодження, свідоцтво, інший документ в електронному вигляді (запис про наявність дозволу, висновку, рішення, погодження, свідоцтва, іншого документа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), який дозвільний орган зобов'язаний видати суб'єкту господарювання у разі надання йому права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності та/або без наявності якого суб'єкт господарювання не може проваджувати певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності.
Статтею 4 названого Закону визначено, що виключно законами, які регулюють відносини, пов'язані з одержанням документів дозвільного характеру, встановлюються: необхідність одержання документів дозвільного характеру та їх види; дозвільний орган, уповноважений видавати документ дозвільного характеру.
Крім того, частинами шостою - восьмою цієї статті визначено, що встановлення інших видів документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності може здійснюватися шляхом внесення відповідних змін до цього Закону.
На викладені обставини також звернуто увагу у листі Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів від 29.06.2016 №15-1-2-6/4653.
Тобто ФОП Бахтіна Світлана Григорівна не має права сама собі виписувати санітарний паспорт на автотранспорт.
По-друге, щодо порушення вимог абзацу другого частини другої ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, то детально перевіривши внесені нами зміни, можемо впевнено заперечити щодо наявності порушення вищевказаної статті. Замовником було оприлюднено нову редакції тендерної документації та зміни відображено саме у вигляді закреслених даних.
По-третє, щодо документації про якість товару згідно розділу 7 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», то Замовником чітко вказано, що «Якість товару повинна відповідати діючим на території України державним стандартам, вимогам до якості, умовам Договору та підтверджується документами (декларація виробника, копії сертифіката (паспорта) якості виробника, висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи Державної санітарно-епідеміологічної служби Міністерства охорони здоров’я України, ветеринарного свідоцтва та/або іншими документами). Копії додаються у складі тендерної пропозиції Учасника». Тобто Учасник може надати або вищевказані документи, або інші згідно законодавства. ФОП «Рурко Юлія Андріївна» надала документи якості, дотримавшись вимог Тендерної документації.
По-четверте, переможець торгів ФОП «Рурко Юлія Андріївна» у строк п’яти днів завантажила усі необхідні документи згідно сайту Prozorro по ст. 17 Закону, а саме оригінал довідки, виданої Управлінням інформаційно-аналітичного забезпечення ГУМВС України з інформацією про те, що фізичну особу, яка є переможцем або службову (посадову) особу переможця, яку уповноважено переможцем представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, до кримінальної відповідальності не було притягнуто, засуджено (за кримінальними справами), що вона в розшуку не значиться та не перебуває.
Оригінал або нотаріально завірена копія довідки про відсутність, заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідною Державною податковою інспекцією, що діє станом на дату подання документа.
На підтвердження надаємо копії скрінів з сайту.
Просимо відтермінувати виконання висновку, а саме термін розірвання Договору до встановлення фактичних порушень.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір №30/30 від 08.05.2020 року між КП "ДОКЦКК"ДОР" та ФОП "Рурко Юлія Андріївна" було розірвано.
2020-07-08 12:59:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
На підставі додаткової угоди від 08.07.2020 №1 порушення усунуті
2020-07-10 10:03:00
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Бахтіна Світлана Григорівна #2894905868 |
Відхилено |
260 499,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2020 15:15
|
ФОП "Рурко Юлія Андріївна" #3622207543 |
Переможець |
260 500,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2020 13:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 липня 2020 12:57
|
д.у. на розірвання.pdf | укладений |
08 липня 2020 12:55
|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2020 14:19
|
м'ясо договір.pdf | укладений |
08 травня 2020 14:16
|