Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо та кури
Очікувана вартість
301 600,00 UAH
UA-2020-04-06-000493-b e5e75da36fb84267ab99d93a4e5c247f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Попова

+380567409680
+380567409648
tenders@rdc.dp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР КАРДІОЛОГІЇ ТА КАРДІОХІРУРГІЇ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01985370
Місцезнаходження: 49070, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Князя Володимира Великого, буд. 28
Контактна особа: Наталія Попова
+380567409680,+380567409648
tenders@rdc.dp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2020 10:36
Звернення за роз’ясненнями: до 11 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 22 квітня 2020 15:18
Очікувана вартість: 301 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 508,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4100 кілограми
М'ясо та кури
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49070, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Князя Володимира Великого,28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування Замовника – кошти державного бюджету України. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 квітня 2020 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2020 16:01
Нова редакция зі змінами ТД.docx
08 квітня 2020 16:01
Зміни.pdf
06 квітня 2020 10:36
ТД.docx
08 квітня 2020 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2020 10:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2020 16:01
Нова редакция зі змінами ТД.docx
08 квітня 2020 16:01
Зміни.pdf
06 квітня 2020 10:36
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кваліфікаційного критерію
Дата подання: 07 квітня 2020 15:33
Дата відповіді: 08 квітня 2020 08:37
Доброго дня! Відповідно до п.6 Розділу 3 ТД від Учасників вимагається надання у складі тендерної пропозиції довідки у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, а саме власних або орендованих складських приміщень або власних виробничих потужностей (для виробників) та транспорту для забезпечення умов зберігання та перевезення предмету закупівлі. Також, у разі відсутності в Учасника власного спеціального автотранспорту (який підтримує необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі) - необхідно надати копію договору оренди спеціального автотранспорту (який підтримує необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі). Чинним законодавством України для учасників цивільно – господарських правовідносин передбачено не тільки право власності і право користування (оренди), а також можливість отримувати певні послуги за попередньо укладеними договорами. Так, наприклад, суб’єкт господарювання має право укласти договір зберігання товару або ж відповідну послугу включити до договору постачання між суб’єктом господарювання та виробником продукції (і зберігати товар безпосередньо на складі виробника). З цього випливає, що Учасник не обов’язково повинен мати у власності складське приміщення чи обов’язково його орендувати, він також має право на отримання відповідних послуг від інших суб’єктів господарювання. Те саме стосується й транспортування товару. В наш час, економічно вигідніше укладати договори перевезення або договори транспортного експедирування й отримувати відповідні послуги від суб’єктів господарювання, що спеціалізуються в цій сфері. Також, нові правила Інкотермс 2020 не виключають можливості постачання товару безпосередньо виробником продукції з його складу за заявкою суб’єкта господарювання (тобто, в даному випадку, Учасника). З огляду на вищевикладене, звертаємо Вашу увагу, що зазначення в тендерній документації про те, що Учасник повинен мати лише власне або орендоване складське приміщення та транспорт, Ви встановлюєте дискримінаційні вимоги та обмежуєте потенційне коло Учасників, які мають можливість та досвід здійснювати постачання товару Вашій установі не маючи при цьому власного або орендованого складського приміщення та транспорту, але користуючись відповідними послугами від інших підприємств, установ та організацій. Такі вимоги тендерної документації порушують принципи здійснення публічних закупівель, що визначені ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене, просимо надати відповідь на наступні запитання: - Чи можна надати Учаснику у складі тендерної пропозиції інформацію про те, що Учасник не має у власності та не орендує складське приміщення, а отримує відповідні послуги від інших установ? - Чи можна надати Учаснику у складі тендерної пропозиції документи про те, що учасник отримує послуги перевезення товару від інших установ (наприклад, договір перевезення чи договір транспортного експедирування)? Якщо так, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації. Заздалегідь дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Ви можете у складі своєї тендерної пропозиції надати документи шодо перевезення чи договори транспортного експедирування . Але звертаємо Вашу увагу, що вищевазаний договір має діяти на весь період поставки товару Замовнику.
Дайте нам будь ласка відповідь що саме ви маєте на увазі під договором зберігання товару або ж послугою включення до договору постачання між суб’єктом господарювання та виробником продукції?
Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації після Вашої відповіді.
Щодо кваліфікаційного критерію
Дата подання: 08 квітня 2020 15:12
Дата відповіді: 08 квітня 2020 15:55
Доброго дня! Відповідно до статті 936 Цивільного кодексу України, за договором зберігання одна сторона (зберігач) зобов’язується зберігати річ, яка передана їй другою стороною (поклажодавцем), і повернути її поклажодавцеві у схоронності. Наприклад, ми, як Учасники процедур державних закупівель, уклали договір зберігання з іншою юридичною особою, яка має у власності (або ж в оренді) складське приміщення. За цим договором, ця юридична особа зберігає товар, що був переданий нами для зберігання. У разі нашої перемоги у тендері і необхідності здійснювати постачання товару, ми, звертаємось до цієї юридичною особи, забираємо свій товар зі зберігання та здійснюємо поставку товару. Це дуже зручно, оскільки товар, що є предметом даної процедури закупівлі є специфічний та потребує певних умов зберігання (дотримання температурного режиму). Тобто це повинно бути не просто складське приміщення, а холодильна камера. Тому, нажаль, не кожен потенційний Учасник має можливість мати у власності або в оренді подібну холодильну камеру. Це потребує великих затрат (особливо на електроенергію) та економічно не вигідно. На цьому підгрунті і з’явились такі юридичні особи, видом діяльності яких є зберігання товарів. Саме завдяки тому, що вони дають послуги зберігання на платній основі різним юридичним особам та фізичним – особам підприємцям, вони і мають прибуток. В цьому специфіка їх роботи. Що стосується «послуга зберігання включена до договору постачання між суб’єктом господарювання та виробником продукції» пояснюю наступне. Учасник, який не є виробником продукції у разі перемоги в торгах повинен її десь закуповувати для подальшого постачання до Вашої установи. Тому, такий Учасник звертається до виробника продукції і укладає з ним договір, за яким він буде закуповувати товар і надалі постачати його до Вашої установи відповідно до отриманих заявок. В будь-якому договорі поставки чи купівлі – продажу завжди прописують умови поставки товару (так само, як і Ви прописали в проекті договору). Умови поставки бувають різні. Як було зазначено вище, предметом даної процедури закупівлі є специфічний товар, що потребує певних умов зберігання (дотримання температурного режиму). Тобто це повинно бути не просто складське приміщення, а холодильна камера. Кожен виробник м’яса та м’ясної продукції має таку холодильну камеру. Тому, це дуже зручно здійснити купівлю товару у виробника, який буде зберігатися в його холодильній камері і одразу ж привезти його до Вашої установи. Тобто, в цьому випадку, Учасник – переможець взагалі не здійснює зберігання товару. Цей товар був вироблений виробником,, зберігався в його холодильній камері, Учасник його купив, забрав спеціалізованим транспортом та довіз до Вашої установи. Такий вид цивільно – господарських правовідносин дуже розповсюджений у наш час. З огляду на вищевикладене, для більшого розуміння усього того, що було зазначено вище, пропонуємо Вам свою редакцію змін до тендерної документації (а саме до пункту 6 Розділу 3). Вважаємо за доцільне їх викласти наступним чином: 1.1 Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, а саме: Учасник повинен надати інформацію про наявність складського приміщення (холодильної камери) де буде зберігатися предмет закупівлі та наявності спеціалізованого автотранспортного засобу для перевезення товару. 1.2. Копію санітарного паспорту на спеціальний автотранспорт (який підтримує необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі), яким буде здійснюватися постачання, а за відсутністю власного спеціального автотранспорту (який підтримує необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі) в учасника - надати копію договору оренди спеціального автотранспорту (який підтримує необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі) або інший договір, що підтверджує можливість перевезення предмета закупівлі (наприклад, договір транспортного експедирування або договір перевезення та ін.) та санітарний паспорт на нього. В разі надання Учасником одного із видів договорів, що зазначені в цьому пункті, такій договір повинен бути дійсними до кінця 2020 року та наданий разом з усіма його додатками, шо становлять невід’ємну його частину. Заздалегідь дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-06-000493-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Бахтіна Світлана Григорівна, Код ЄДРПОУ:2894905868
Дата подання: 27 квітня 2020 14:29
Вимога Замовнику
На підставі частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) звертаюся до Вас з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності моєї пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або моєї невідповідності кваліфікаційним критеріям, та надати пояснення щодо прийнятого рішення з огляду на наступне:
- Згідно протоколу засідання членів тендерного комітету № 57 від 22.04.2020 р. учасник ФОП Бахтіна С.Г. не відповідає технічним вимогам тендерної документації.
Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №490 від 22.03.2016 року «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» рішення тендерного комітету щодо розгляду тендерних пропозицій оформлюються протоколом розгляду тендерних пропозицій за встановленою формою, яка зокрема містить п. 8. «Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
З оприлюдненого Вами протоколу засідання членів тендерного комітету № 57 від 22.04.2020 р. неможливо виявити з якого самого приводу, перелік яких зазначено у ст. 30 Закону, мою пропозицію було відхилено.
Звертаю Вашу увагу, що ст. 30 Закону містить вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій та не містить підстави «учасник не відповідає технічним вимогам тендерної документації»
- Згідно протоколу засідання членів тендерного комітету № 57 від 22.04.2020 р. «у документації наданої учасником відсутній санітарний паспорт на автотранспорт виданий компетентним на це органом.
У зв’язку із законодавчими змінами , внесеними до закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» чинним з 20 вересня 2015 року компетентним на це органом є Держспоживслужба.
Нижче наводжу текст листа вих. № 602-121-12/121/2536 від 21.04.2017 за підписом Першого заступника Голови Держспоживслужби, в якому чітко визначено, що оформлення санітарних паспортів на транспорт взагалі не передбачено.
«Держпродспоживслужба розглянула ваше звернення стосовно надання роз’яс нення щодо видачі санітарних паспортів на автотранспорт та повідомляє. Відносини між органами виконавчої влади, операторами ринку харчових продуктів та споживачами харчових продуктів та визначення порядку забезпечення безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, що виробляються, перебувають в обігу, ввозяться (пересилаються) на митну територію України та/або вивозяться (пересилаються) з неї, регулюються Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі — Закон). Статтями 43 та 44 Розділу VII «Загальні гігієнічні вимоги щодо поводження з харчовими продуктами» Закону встановлено гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та транспортних засобів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів на транспорт не передбачено. Вимогами до обігу об’єктів санітарних заходів Закону (пункт 7 статті 37) визначено, що документом, який повинен супроводжувати об’єкти санітарних заходів в обігу, крім випадків, передбачених цим Законом, є товарно-транспортна накладна. Встановлення вимог щодо наявності додаткових документів, що повинні супроводжувати харчові продукти в обігу, здійснюється виключно шляхом внесення змін до цього Закону.»
На підставі вищевикладеного та для використання отриманої інформації для оскарження процедури у порядку ст.18 Закону:
Вимагаю
надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності моєї пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або моєї невідповідності кваліфікаційним критеріям, та надати пояснення щодо прийнятого рішення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 квітня 2020 08:47
Шановна, ФОП Бахтіна Світлана Григорівна.
Щодо Вашого звернення.
Відповідно до вимог п.п. 1.2. п. 6 Розділу 3 тендерної документації вимагалося надати
«Копію санітарного паспорту на спеціальний автотранспорт (який підтримує необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі), яким буде здійснюватися постачання, а за відсутністю власного спеціального автотранспорту (який підтримує необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі) в учасника - надати копію договору оренди спеціального автотранспорту (який підтримує необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі) та санітарний паспорт на нього.»
Відповідно до п. 6 Розділу 3 тендерної документації «В разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів».
У складі Вашої тендерної документації відсутній як санітарний паспорт виданий компетентним органом так і лист-пояснення щодо не надання санітарного паспорту.
Таким чином пропозиція ФОП Бахтіна Світлана Григорівна не відповідала вимогам тендерної документації та була законно відхилена.
Номер вимоги: UA-2020-04-06-000493-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Бахтіна Світлана Григорівна, Код ЄДРПОУ:2894905868
Дата подання: 28 квітня 2020 14:41
Вимога Замовнику
На підставі частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) звертаюся до Вас з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності моєї пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або моєї невідповідності кваліфікаційним критеріям, та надати пояснення щодо прийнятого рішення з огляду на наступне:
- згідно вашої відповіді на попередню вимогу у складі моєї документації відсутній санітарний паспорт виданий компетентним органом і лист-пояснення щодо ненадання санітарного паспорту.
В черговий раз звертаю вашу увагу на те, що згідно вимог тендерної документації не було встановлено жодних вимог щодо органу, який видав санітарний паспорт!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Також на теперішній час в Україні на законодавчому рівні не визначено органів, компетентних щодо видання санітарних паспортів!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Щодо будь-яких листів-пояснень з цього приводу нагадую вам зміст частини 4 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі":
-4. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).

Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
На підставі вищевикладеного та для використання отриманої інформації для оскарження процедури у порядку ст.18 Закону:
Вимагаю
надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності моєї пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або моєї невідповідності кваліфікаційним критеріям, та надати пояснення щодо прийнятого рішення
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 квітня 2020 08:53
Шановна, ФОП Бахтіна Світлана Григорівна.
Відповідно до вимог п.п. 1.2. п. 6 Розділу 3 тендерної документації вимагалося надати
«Копію санітарного паспорту на спеціальний автотранспорт (який підтримує необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі), яким буде здійснюватися постачання, а за відсутністю власного спеціального автотранспорту (який підтримує необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі) в учасника - надати копію договору оренди спеціального автотранспорту (який підтримує необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі) та санітарний паспорт на нього.»
-відповідно до статті 9 Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” під час здійснення державного контролю державні інспектори мають повноваження щодо інспектування будь-яких будівель, транспортних засобів, тимчасових та інших потужностей, випробувальних лабораторій, що розміщуються на потужностях і мають відношення до виробництва та/або обігу харчових продуктів;
-під час інспектування перевіряється виконання оператором ринку харчових продуктів гігієнічних вимог до транспортних засобів, які передбачені статте. 44 Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”; За результатами інспектування державним інспектором видається відповідний документ. Тобто таким чином це означає, що документ, який підтверджує виконання гігієнічних вимог до транспортних засобів видаєтся органом державного контролю, а не будь якою юридичною особою. Тому наданий в складі пропозиції ФОП Бахтіна Світлана Григорівна санітарний паспорт не є санітарним паспортом в розумінні законодавства та не підтверджує виконання гігієнічних вимог до транспортних засобів.
Таким чином пропозиція ФОП Бахтіна Світлана Григорівна не відповідала вимогам тендерної документації та була законно відхилена.
Номер вимоги: UA-2020-04-06-000493-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Бахтіна Світлана Григорівна, Код ЄДРПОУ:2894905868
Дата подання: 27 квітня 2020 14:30
Вимога Замовнику
На підставі частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) звертаюся до Вас з вимогою надати додаткову інформацію надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з моєю пропозицією, та надати пояснення щодо прийнятого рішення з огляду на наступне:
- Згідно протоколу засідання членів тендерного комітету № 58 від 24.04.2020 р. учасник ФОП Рурко Юлія Андріївна відповідає технічним умовам КП «ДОКЦКК» ДОР» та надало кваліфікаційні документи відповідно до умов КП «ДОКЦКК» ДОР».
Звертаю Вашу увагу, що:
- відповідно до п.п.1.2 п.1 розділу 3 тендерної документації у складі документів, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційній вимозі «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасник повинен був надати:
«1.2. Копію санітарного паспорту на спеціальний автотранспорт (який підтримує необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі), яким буде здійснюватися постачання, а за відсутністю власного спеціального автотранспорту (який підтримує необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі) в учасника - надати копію договору оренди спеціального автотранспорту (який підтримує необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі) та санітарний паспорт на нього.»
У складі тендерної пропозиції ФОП Рурко Ю.А. відсутня копія санітарного паспорту на спеціальний автотранспорт. Надання будь-яких інших документів на заміну копії санітарного паспорту на спеціальний автотранспорт умовами тендерної документації не передбачено.
Також у складі тендерної пропозиції ФОП Рурко Ю.А. надано копію договору оренди спеціального автотранспорту укладеного з ТОВ «Спарта 2015», яке відповідно до свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу не має жодного відношення до автомобіля, власником якого є громадянин Шеремет Сергій Олександрович. Таким чином ФОП Рурко Ю.А. у складі своєї пропозиції не надала копію договору оренди спеціального автотранспорту, укладеного з власником автомобіля. Отже учасник не підтвердив відповідність кваліфікаційній вимозі «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази».
Таким чином пропозиція ФОП Рурко Ю.А. підлягала відхиленню через невідповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
На підставі вищевикладеного та для використання отриманої інформації для оскарження процедури у порядку ст.18 Закону:
Вимагаю
надати додаткову інформацію надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з моєю пропозицією, та надати пояснення щодо прийнятого рішення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 квітня 2020 08:48
Шановна, ФОП Бахтіна Світлана Григорівна.
По-перше, на вимогу надання санітарного паспорту надано лист-пояснення щодо санітарного паспорту (стор 4 файлу «мат тех база.pdf»), як того і вимагала тендерна документація, а також надано лист Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області Вих. № 27.2/1925665 від 06.12.2019 року (стор 5 файлу «мат тех база.pdf») «Про відповідність автотранспортного засобу, що використовується для перевезення харчових продуктів та продовольчої сировини.»
По-друге, вимогами тендерної документації не було встановлено вимоги, що договір оренди транспортного засобу повинен бути укладений з власником транспортного засобу.
Таким чином пропозиція ФОП "Рурко Юлія Андріївна" є такою що відповідає вимогам тендерної документації.
Виходячи з вищевикладеного відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-18-000001 ● 7aef46682fe446758ec520d9153e9ad4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 червня 2020 10:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

17.06.2020 № 111

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1


UA-2020-04-06-000493-b 06.04.2020 Комунальне підприємство «Дніпропетровський обласний клінічний центр кардіології та кардіохірургії» Дніпропетровської обласної ради (код ЄДРПОУ 01985370)
Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення ( порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА


Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-07-03 14:15:02

Щодо заперечення висновку про порушення

КП «Дніпропетровський обласний клінічний центр кардіології та кардіохірургії» ДОР» розглянув Ваш висновок щодо усунення порушення після моніторингу закупівлі товару UA-2020-04-06-000493-b М'ясо та кури та повідомляє наступне.
По-перше, щодо документації зазначеної у п. 1.2. Розділу 6 (Копію санітарного паспорту на спеціальний автотранспорт (який підтримує необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі), яким буде здійснюватися постачання, а за відсутністю власного спеціального автотранспорту (який підтримує необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі) в учасника - надати копію договору оренди спеціального автотранспорту (який підтримує необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі) та санітарний паспорт на нього), то обов'язок мати санітарний паспорт автомобіля, призначеного для перевезення харчових продуктів, передбачено підзаконним актом - Правилами перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затвердженими наказом Міністерства транспорту України від 14.10.1997 №363.
Так, згідно з пунктом 12.3 вказаних Правил, забороняється використання рухомого складу, призначеного для перевезення харчових продуктів, для перевезення інших вантажів.
Рухомий склад, що перевозить харчові продукти, повинен мати санітарний паспорт автомобіля та спеціальне маркування ("хліб", "молоко", "риба" тощо).
Отже, санітарний паспорт на рухомий склад згідно пункту 12.3 Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні фактично є дозвільним документом, оскільки без цього документа забороняється використання рухомого складу, призначеного для перевезення харчових продуктів.
Статтею 1 Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" у редакції Закону України від 26.11.2015 №835-VIII передбачено, що документ дозвільного характеру - дозвіл, висновок, рішення, погодження, свідоцтво, інший документ в електронному вигляді (запис про наявність дозволу, висновку, рішення, погодження, свідоцтва, іншого документа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), який дозвільний орган зобов'язаний видати суб'єкту господарювання у разі надання йому права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності та/або без наявності якого суб'єкт господарювання не може проваджувати певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності.
Статтею 4 названого Закону визначено, що виключно законами, які регулюють відносини, пов'язані з одержанням документів дозвільного характеру, встановлюються: необхідність одержання документів дозвільного характеру та їх види; дозвільний орган, уповноважений видавати документ дозвільного характеру.
Крім того, частинами шостою - восьмою цієї статті визначено, що встановлення інших видів документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності може здійснюватися шляхом внесення відповідних змін до цього Закону.
На викладені обставини також звернуто увагу у листі Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів від 29.06.2016 №15-1-2-6/4653.
Тобто ФОП Бахтіна Світлана Григорівна не має права сама собі виписувати санітарний паспорт на автотранспорт.
По-друге, щодо порушення вимог абзацу другого частини другої ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, то детально перевіривши внесені нами зміни, можемо впевнено заперечити щодо наявності порушення вищевказаної статті. Замовником було оприлюднено нову редакції тендерної документації та зміни відображено саме у вигляді закреслених даних.
По-третє, щодо документації про якість товару згідно розділу 7 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», то Замовником чітко вказано, що «Якість товару повинна відповідати діючим на території України державним стандартам, вимогам до якості, умовам Договору та підтверджується документами (декларація виробника, копії сертифіката (паспорта) якості виробника, висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи Державної санітарно-епідеміологічної служби Міністерства охорони здоров’я України, ветеринарного свідоцтва та/або іншими документами). Копії додаються у складі тендерної пропозиції Учасника». Тобто Учасник може надати або вищевказані документи, або інші згідно законодавства. ФОП «Рурко Юлія Андріївна» надала документи якості, дотримавшись вимог Тендерної документації.
По-четверте, переможець торгів ФОП «Рурко Юлія Андріївна» у строк п’яти днів завантажила усі необхідні документи згідно сайту Prozorro по ст. 17 Закону, а саме оригінал довідки, виданої Управлінням інформаційно-аналітичного забезпечення ГУМВС України з інформацією про те, що фізичну особу, яка є переможцем або службову (посадову) особу переможця, яку уповноважено переможцем представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, до кримінальної відповідальності не було притягнуто, засуджено (за кримінальними справами), що вона в розшуку не значиться та не перебуває.
Оригінал або нотаріально завірена копія довідки про відсутність, заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідною Державною податковою інспекцією, що діє станом на дату подання документа.
На підтвердження надаємо копії скрінів з сайту.
Просимо відтермінувати виконання висновку, а саме термін розірвання Договору до встановлення фактичних порушень.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Договір №30/30 від 08.05.2020 року між КП "ДОКЦКК"ДОР" та ФОП "Рурко Юлія Андріївна" було розірвано.

2020-07-08 12:59:55


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

На підставі додаткової угоди від 08.07.2020 №1 порушення усунуті

2020-07-10 10:03:00

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2020 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бахтіна Світлана Григорівна 281 125,00
UAH з ПДВ
260 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Рурко Юлія Андріївна" 297 100,00
UAH з ПДВ
260 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 квітня 2020 16:00
Електронний підпис
21 квітня 2020 16:09
Електронний підпис
21 квітня 2020 16:06
цінова пропозиція.pdf
21 квітня 2020 16:06
Тех паспорт реф.pdf
21 квітня 2020 16:06
Специфікація.docx.pdf
21 квітня 2020 16:06
Санітарний паспорт.docx.pdf
21 квітня 2020 16:06
Птиця.pdf
21 квітня 2020 16:06
ОУД.docx.pdf
21 квітня 2020 16:06
мясо.pdf
21 квітня 2020 16:06
кількісні.pdf
21 квітня 2020 16:06
Досвід.pdf
21 квітня 2020 16:06
договор оренди авто.pdf
21 квітня 2020 16:06
договор 11-В.pdf
21 квітня 2020 16:06
Довідка сан.pdf
21 квітня 2020 16:06
Довідка МТБ.docx.pdf
21 квітня 2020 16:06
Гарант лист якість.pdf
21 квітня 2020 16:06
17.8.pdf
21 квітня 2020 16:06
17.7.pdf
21 квітня 2020 16:06
17.6.pdf
21 квітня 2020 16:06
17.5.pdf
21 квітня 2020 16:06
17.4.pdf
21 квітня 2020 16:06
17.3.pdf
21 квітня 2020 16:06
17.2.pdf
21 квітня 2020 16:06
17.1.pdf

Публічні документи

28 квітня 2020 18:22
7th.KVT.pdf
28 квітня 2020 18:22
3JI.XML.pdf
28 квітня 2020 18:22
МВД.pdf
24 квітня 2020 12:09
пропозиція оновлена.pdf
24 квітня 2020 08:58
пропозиція оновлена.pdf
21 квітня 2020 09:11
аналогічні дог.PDF
21 квітня 2020 09:11
щодо санкцій.pdf
21 квітня 2020 09:11
тех вимоги.pdf
21 квітня 2020 09:11
ст 17.pdf
21 квітня 2020 09:11
пропозиція.pdf
21 квітня 2020 09:11
працівники.pdf
21 квітня 2020 09:11
осн ум дог.pdf
21 квітня 2020 09:11
мат тех база.pdf
21 квітня 2020 09:11
лист гарантія.pdf
21 квітня 2020 09:11
довідка аналог дог.pdf
21 квітня 2020 09:11
щодо підпису.PDF
21 квітня 2020 09:11
Уставні Рурко.PDF
21 квітня 2020 09:11
лист згода.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бахтіна Світлана Григорівна

ФОП "Рурко Юлія Андріївна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бахтіна Світлана Григорівна
#2894905868
Відхилено 260 499,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 15:15
ФОП "Рурко Юлія Андріївна"
#3622207543
Переможець 260 500,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2020 13:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2020 13:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Рурко Юлія Андріївна"
#3622207543
260 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 липня 2020 12:57
д.у. на розірвання.pdf укладений
08 липня 2020 12:55
Електронний підпис укладений
08 травня 2020 14:19
м'ясо договір.pdf укладений
08 травня 2020 14:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 20 145,90
UAH
Причини розірвання договору: На підставі висновку від Східного офісу Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)