Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко коров’яче пастеризоване 2,5% жирності, фасоване; молоко незбиране згущене з цукром 8,5% жирності
Очікувана вартість
3 230 809,00 UAH
UA-2019-11-26-000927-a e5d6362a0ce14b9f90de5619a4838d0a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Логачова Світлана Іванівна

+380577251693 ruo_frun@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ АДМІНІСТРАЦІЇ НЕМИШЛЯНСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02146340
Місцезнаходження: 61091, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ТАНКОПІЯ, будинок 15/2
Контактна особа: Логачова Світлана Іванівна
+380577251693
ruo_frun@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2019 16:27
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 12 грудня 2019 12:55
Очікувана вартість: 3 230 809,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 96 924,27 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
125300 кг
Молоко коров’яче пастеризоване 2,5% жирності, фасоване; молоко незбиране згущене з цукром 8,5% жирності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61091, Україна, Харківська обл., Харків, Згідно дислокації закладів дошкільної освіти та закладів загальної середньої освіти Управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється тільки за фактично отриманий товар Замовником за рахунок місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2019 16:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 16:24
ТД молоко.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-17-000042 ● f1a76bbd1ad9496d8c33254210770f8e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 вересня 2020 19:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
17.09.2020 №190
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 16.09.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 17.09.2020 № 190

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
30 UA-2019-11-26-000927-a 26.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-18 08:15:51

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Молоко коров’яче пастеризоване 2,5% жирності, фасоване; молоко незбиране згущене з цукром 8,5% жирності» (ДК 021:2015: 15510000-6 – Молоко та вершки) розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-11-26-000927-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Просимо надати пояснення з приводу збільшення ціни за одиницю товару та надати документальне підтвердження, щодо коливання ціни товару на ринку.
Пояснення та підтверджуючі документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-22 11:43:29

Відповідь на запит щодо зміни ціни

Закупівля УО Немишлянського району UA-2019-11-26-000927-a «Молоко коров’яче пастеризоване 2,5% жирності, фасоване; молоко незбиране згущене з цукром 8,5% жирності»
Моніторинг UA-M-2020-09-17-000042


Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-18 08:15:51
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Молоко коров’яче пастеризоване 2,5% жирності, фасоване; молоко незбиране згущене з цукром 8,5% жирності» (ДК 021:2015: 15510000-6 – Молоко та вершки) розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-11-26-000927-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: Просимо надати пояснення з приводу збільшення ціни за одиницю товару та надати документальне підтвердження, щодо коливання ціни товару на ринку.
Пояснення та підтверджуючі документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Пояснення:
УО Немишлянського району ХМР та постачальником за договором - ФО-П СВИРИДОВ ГЕННАДІЙ СЕРГІЙОВИЧ згідно із додатковою угодою № 2 від 02.09.2020 року було внесено зміни в договір від 03.01.2020 № 13 з метою зміни (збільшення) ціни товару за одиницю на підставі довідки Головного управління статистики у Харківській області від 13 серпня 2020 № 16-16/431 (копія додається) та керуючись нормою п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України “Про публічні закупівлі” (редакція від 01.12.2019).
Перш за все пояснімо, чому застосовано Закону України “Про публічні закупівлі” в редакції від 01.12.2019, а не в редакції від 19.04.2020 року. Статтею 4 ЦК України передбачено, що основу цивільного законодавства України становить Конституція України. Основним актом цивільного законодавства України є Цивільний кодекс України. Актами цивільного законодавства є також інші закони України, які приймаються відповідно до Конституції України та цього Кодексу. Відповідно, Закон України Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель від 19 вересня 2019 року № 114-IX (Закон 114-Х), яким змінено попередню редакцію Закону України “Про публічні закупівлі”, також є актом цивільного законодавства.
Відповідно до ст. 5 ЦК України, акти цивільного законодавства регулюють відносини, які виникли з дня набрання чинності цих актів.
Згідно із п. 6 Прикінцевих та перехідних положень Закону 114-Х, договори про закупівлю, укладені у порядку та на умовах, установлених до введення в дію цього Закону, виконуються в повному обсязі до закінчення строку, на який такі договори були укладені. Зміни до таких договорів вносяться у порядку та на умовах, встановлених до введення в дію цього Закону.
Таким чином, УО Немишлянського району ХМР керувалось саме положеннями п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України “Про публічні закупівлі” (редакція від 01.12.2019), чинними станом на дату укладання договору від 03.01.2020 № 13.
Згідно із наведеним положенням чинного законодавства, істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, в тому числі, зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
За текстом листа Мінекономрозвитку - уповноваженого органу у сфері публічних закупівель (ст. 7 ЗУ “Про публічні закупівлі” ), від 27.10.2016р. № 3302-06/34307-06, документом для підтвердження коливання ціни товару на ринку може бути довідка Держстату та інших органів, установ, організацій, які уповноважені надавати відповідну інформацію (копія листа додається).
Управлінням освіти договір укладено з ціною за одиницю товару – 25,61 грн. За змістом зазначеної вище довідки Головного управління статистики у Харківській області ціна на Молоко коров’яче пастеризоване 2,5% жирності, фасоване (предмет договору) станом на серпень 2020 року становила 27,58 грн (копія додається).
Викладене свідчить про коливання ціни товару - предмету договору, на ринку, що є законною підставою для збільшення ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
В результаті укладання сторонами договору зазначеної вище додаткової угоди відбулось збільшення ціни за одиницю товару на 7,7% після чого сума договору зменшилась (не збільшилась).
З огляду на викладене, дії управління вчинені у суворій відповідності із наведеними нормами чинного законодавства та керуючись роз’ясненнями уповноваженого органу у сфері публічних закупівель.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-10-13 12:07:12

Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі

Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Згідно Вашого рішення була подана позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівель. Номер та дата впровадження в суді очікується.
Дата публікації: 21 жовтня 2020

Документи:

21 жовтня 2020 10:44
Електронний підпис
21 жовтня 2020 10:44
Позов, молоко.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СВИРИДОВ ГЕННАДІЙ СЕРГІЙОВИЧ 3 230 809,00
UAH з ПДВ
3 230 809,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯКУТЕНКО АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ 3 230 809,00
UAH з ПДВ
3 230 809,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 грудня 2019 12:09
Документи переможця.pdf
03 грудня 2019 15:09
Довідка.pdf
03 грудня 2019 15:03
Дог_УОА_Москов.pdf
03 грудня 2019 15:03
Дог_УОА_Ленін.pdf
03 грудня 2019 15:03
Дог_УОА_Дзерж.pdf
03 грудня 2019 15:03
Довідки та Додатки.pdf
03 грудня 2019 15:03
Держ_реєстр_потуж..pdf
03 грудня 2019 15:03
Витяг_єдиний_податок.pdf
03 грудня 2019 15:03
Виписка_ЄДР.pdf

Публічні документи

05 грудня 2019 12:14
Токарєв мед книж 29,10,20.pdf
05 грудня 2019 12:14
Токарев труд.дог.pdf
05 грудня 2019 12:14
Токарев труд книж.pdf
05 грудня 2019 12:13
Ткаченко труд. договор.pdf
05 грудня 2019 12:13
Стрілець М. П. мед книж.pdf
05 грудня 2019 12:13
Стрелец труд книж.pdf
05 грудня 2019 12:13
поясн. записка печатка.pdf
05 грудня 2019 12:13
Пакриш Е труд договір.pdf
05 грудня 2019 12:13
Мед книжка Пакриш Женя.pdf
05 грудня 2019 12:13
лист гарантія ст 17.pdf
05 грудня 2019 12:13
Кузнець Ніна труд.дог.pdf
05 грудня 2019 12:13
Кузнець Ніна мед книж.pdf
05 грудня 2019 12:13
Кузнець М.І. мед книж.pdf
05 грудня 2019 12:13
Кузнец Ніна труд книж.pdf
05 грудня 2019 12:13
Костенко22.03.20 мед книж.pdf
05 грудня 2019 12:13
Костенко труд книж.pdf
05 грудня 2019 12:13
Костенко труд .дог.pdf
05 грудня 2019 12:13
Експлутаційний дозвіл.pdf
05 грудня 2019 12:13
Договір оренди авто 9344.pdf
05 грудня 2019 12:13
Договір оренди 9846.pdf
05 грудня 2019 12:13
Договір оренди 5942.pdf
05 грудня 2019 12:13
довідка пдв.pdf
05 грудня 2019 12:12
довідка автотранспорт.pdf
05 грудня 2019 12:12
дов санкції.pdf
05 грудня 2019 12:12
дов потужності.pdf
05 грудня 2019 12:12
дов підпис.pdf
05 грудня 2019 12:12
дов довкілля.pdf
05 грудня 2019 12:12
Грызлов труд книж.pdf
05 грудня 2019 12:12
Грызлов мед. книжка.pdf
05 грудня 2019 12:12
Гриньов труд договір.pdf
05 грудня 2019 12:12
Гринев трудова кн.pdf
05 грудня 2019 12:12
Гризлов труд. дог..pdf
05 грудня 2019 12:12
Голуб труд.дог.pdf
05 грудня 2019 12:12
Голуб мед книж.pdf
05 грудня 2019 12:12
Голуб кн. труд книж.pdf
05 грудня 2019 12:12
гар лист.pdf
05 грудня 2019 12:12
витяг Якутенко А.О..pdf
05 грудня 2019 12:12
виписка Якутенко А.О..pdf
05 грудня 2019 12:12
Виноградов труд.книж..pdf
05 грудня 2019 12:12
Виноградов мед.книжка.pdf
05 грудня 2019 12:12
аналог договір масло.pdf
05 грудня 2019 12:12
9846.pdf
05 грудня 2019 12:12
9344.pdf
05 грудня 2019 12:12
5942.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СВИРИДОВ ГЕННАДІЙ СЕРГІЙОВИЧ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯКУТЕНКО АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СВИРИДОВ ГЕННАДІЙ СЕРГІЙОВИЧ
#2888013875
Переможець 3 230 809,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2019 14:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2019 14:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СВИРИДОВ ГЕННАДІЙ СЕРГІЙОВИЧ
#2888013875
3 230 809,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2023 14:22
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 10:18
Дод.угода № 3, Молоко (1).docx зміни до договору
22 грудня 2020 10:18
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2020 13:47
Дод.угода № 2, Молоко (1).docx зміни до договору
02 вересня 2020 13:47
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2020 13:42
Дод.угода № 1, Молоко (1).docx зміни до договору
01 червня 2020 13:42
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 15:23
Договір № 13, Молоко.docx укладений
03 січня 2020 15:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст. 36 ч. 4 п. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" «Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника»
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст. 36 ч. 4 п. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" «зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі»
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст. 36 ч. 4 п. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" «Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника»
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 090 443,83
UAH