Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Робочий проект: «Ремонтно-реставраційні роботи системи пожежогасіння та пожежної сигналізації в будівлі комунального закладу «Донецький академічний обласний драматичний театр (м. Маріуполь)» за адресою: площа Театральна,1 м. Маріуполь, Донецька область.
Очікувана вартість
328 700,00 UAH
UA-2020-01-15-003777-c ● e59a986efcef49248a91de545667a877
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Донецький академічний обласний драматичний театр (м. Маріуполь)" |
Код ЄДРПОУ: | 02225312 |
Місцезнаходження: | 87515, Україна , Донецька обл., Маріуполь, площа Театральна, 1 |
Контактна особа: |
Чайн Олександр Володимирович 380676290062 chainalex81@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2020 19:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2020 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 січня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 24 січня 2020 13:32 |
Очікувана вартість: | 328 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 643,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Комунальний заклад «Донецький академічний обласний
драматичний театр (м. Маріуполь)» пам'ятка об'єкту
культурної спадщини, охоронний №2056ДН
драматичний театр (м. Маріуполь)» пам'ятка об'єкту
культурної спадщини, охоронний №2056ДН
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Робочий проект: «Ремонтно-реставраційні роботи системи пожежогасіння та пожежної сигналізації в будівлі комунального закладу «Донецький академічний обласний драматичний театр (м. Маріуполь)» за адресою: площа Театральна,1 м. Маріуполь, Донецька область.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87515, Україна, Донецька область, Маріуполь, площа Театральна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 січня 2020
—
16 березня 2020
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 січня 2020 11:41 |
ТД ПКД - пожзащита (1).doc |
15 січня 2020 19:30 |
Scan пож.pdf |
20 січня 2020 11:41 |
ТД ПКД - пожзащита (1).doc
|
||
15 січня 2020 19:30 |
Scan пож.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-15-003777-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "МВВ ІНЖИНІРІНГ", Код ЄДРПОУ:41432366
Дата подання: 17 січня 2020 10:17
Зміни в ТД
Добрий день! У п.8 Додатку 3 до тендерної документації вказано, що Учасник для підтвердження наявністі досвіду виконання аналогічного договору має надати довідку, про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору за за бюджетні та/або комунальні кошти (не менше 3-х договорів).
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено обмежень стосовно контрагента за договором. Дане положення містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах учасників, які раніше не працювали з державним замовленням, однак мають успішний досвід роботи у даній сфері загалом. Таким чином, вважаємо, що встановлення вищезазначеного положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Прошу Вас усунути дане порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію та викласти
в наступній редакції : «Довідка про виконання аналогічних договорів (не менше 3-х договорів)»
Розгорнути
Згорнути
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено обмежень стосовно контрагента за договором. Дане положення містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах учасників, які раніше не працювали з державним замовленням, однак мають успішний досвід роботи у даній сфері загалом. Таким чином, вважаємо, що встановлення вищезазначеного положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Прошу Вас усунути дане порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію та викласти
в наступній редакції : «Довідка про виконання аналогічних договорів (не менше 3-х договорів)»
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 січня 2020 17:45
На ваше звернення, вважаємо що у п.8 додатку 3.до ТД- Замовник не в якому разі не передбачав дискримінаційні вимоги до кваліфікаційних критеріїв. Додатково повідомляємо що у п.8 додатку 3 ТД викладена інша інформація.
у п.8 додатку 3 ТД викладена інша інформація.
Номер вимоги: UA-2020-01-15-003777-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "МВВ ІНЖИНІРІНГ", Код ЄДРПОУ:41432366
Дата подання: 17 січня 2020 10:22
Дискімінаційни вимоги
Відповідно до ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Частиною 2 ст. 16. Закону України «Про публічні закупівлі» наведено повний перелік кваліфікаційних критеріїв до учасників. Вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» не зазначається межа або конкретний досвід, визначений річним стажем надання Учасником послуг, що закуповуються.
Таким чином Замовник не має права вимагати від Учасника підтверджений документально, досвід за останні 6 років, з проектування реставраційних робіт (вимога п. 5 «Кваліфікаційні критерії до Учасників» Розділу 3 «ОГОЛОШЕННЯ проведення допорогової закупівлі», також дана вимога присутня у п.8 «ЗАВДАННЯ НА ПРОЕКТУВАННЯ» ДОДАТОК №1 До тендерної документації).
Прописуючи дану вимогу Замовник суттєво обмежує коло учасників. Учасникі які відносно нещодавно почали свою господарську діяльність і не мають можливості надати копії договорів за останні 6 років, але мають значний досвід з надання послуг, що закуповуються за інший період (більш пізній), а не саме в зазначений період (не менше 6 років).
Дана вимога є дискримінаційною та суттєво звужує коло учасників торгів. Згідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», метою цього Закону є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи викладене вважаю, що вимога Замовника викладена в п. 2 розділу 1 інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, додатку 3 до тендерної документації порушує ч.1. ст 3, ч.3. ст. 5, ч. 2 ст. 16 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаю внести зміни до тендерної документації, а саме видалити вимоги по встановленню періодів за який потрібно надати аналогічні договори.
Розгорнути
Згорнути
Таким чином Замовник не має права вимагати від Учасника підтверджений документально, досвід за останні 6 років, з проектування реставраційних робіт (вимога п. 5 «Кваліфікаційні критерії до Учасників» Розділу 3 «ОГОЛОШЕННЯ проведення допорогової закупівлі», також дана вимога присутня у п.8 «ЗАВДАННЯ НА ПРОЕКТУВАННЯ» ДОДАТОК №1 До тендерної документації).
Прописуючи дану вимогу Замовник суттєво обмежує коло учасників. Учасникі які відносно нещодавно почали свою господарську діяльність і не мають можливості надати копії договорів за останні 6 років, але мають значний досвід з надання послуг, що закуповуються за інший період (більш пізній), а не саме в зазначений період (не менше 6 років).
Дана вимога є дискримінаційною та суттєво звужує коло учасників торгів. Згідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», метою цього Закону є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи викладене вважаю, що вимога Замовника викладена в п. 2 розділу 1 інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, додатку 3 до тендерної документації порушує ч.1. ст 3, ч.3. ст. 5, ч. 2 ст. 16 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаю внести зміни до тендерної документації, а саме видалити вимоги по встановленню періодів за який потрібно надати аналогічні договори.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 січня 2020 17:43
Згідно Ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII» Визначені замовником кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації:
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
-наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
-наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
-наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
На ваше звернення, вважаємо що Замовник не встановлював дискримінаційні вимоги до кваліфікаційних критеріїв згідно ч.2 ст.16, та не визначав таких у переліку документів, що підтверджують подану учасниками інформацію, про відповідність їх критеріям. Замовник: Комунальний заклад «ДОНЕЦЬКИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ОБЛАСНИЙ ДРАМАТИЧНИЙ ТЕАТР (м. Маріуполь)», у підготовці тендерної документації також посилався на ДБН А -2.2-14-2016 «Склад та зміст науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування» , так як об'єкт є пам’яткою
культурної спадщини, охоронний №2056ДН, що передбачає особливий порядок проведення та узгодження робіт як (ремонтно-реставраційних), тому для замовника є важливим наявність документально підтвердженого досвіду виконання саме аналогічних договорів (не менше 3х) тобто відповідних предмету договору.
Також вважаємо що вимога до ТД, роз.3 п.5 що до зазначеного строку: «у останні-6 років»- ні в якому разі не може вплинути на учасників які нещодавно розпочали свою діяльність, та мають достатній досвід у виконанні аналогічних договорів (ремонтно-реставраційних). Дана вимога не в якому разі не обмежують конкуренцію, та не веде до дискримінації учасників.
Розгорнути
Згорнути
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
-наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
-наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
-наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
На ваше звернення, вважаємо що Замовник не встановлював дискримінаційні вимоги до кваліфікаційних критеріїв згідно ч.2 ст.16, та не визначав таких у переліку документів, що підтверджують подану учасниками інформацію, про відповідність їх критеріям. Замовник: Комунальний заклад «ДОНЕЦЬКИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ОБЛАСНИЙ ДРАМАТИЧНИЙ ТЕАТР (м. Маріуполь)», у підготовці тендерної документації також посилався на ДБН А -2.2-14-2016 «Склад та зміст науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування» , так як об'єкт є пам’яткою
культурної спадщини, охоронний №2056ДН, що передбачає особливий порядок проведення та узгодження робіт як (ремонтно-реставраційних), тому для замовника є важливим наявність документально підтвердженого досвіду виконання саме аналогічних договорів (не менше 3х) тобто відповідних предмету договору.
Також вважаємо що вимога до ТД, роз.3 п.5 що до зазначеного строку: «у останні-6 років»- ні в якому разі не може вплинути на учасників які нещодавно розпочали свою діяльність, та мають достатній досвід у виконанні аналогічних договорів (ремонтно-реставраційних). Дана вимога не в якому разі не обмежують конкуренцію, та не веде до дискримінації учасників.
Враховуючи наведенне замовник не в якому разі не обмежує конкуренцію, та не веде до дискримінації учасників.
Номер вимоги: UA-2020-01-15-003777-c.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "МВВ ІНЖИНІРІНГ", Код ЄДРПОУ:41432366
Дата подання: 17 січня 2020 18:33
Дискримінація
Добрий день! У Розділу 3 п. 5 «Кваліфікаційні вимоги до учасників» є вимога «генеральний проектувальник має, підтверджений документально, досвід за останні 6 років, з проектування реставраційних робіт, загалом не менш як 3-х виконаних та прийнятих проектів, для об’єктів складністю не менш як СС3». Цією вимогою ви навмисно звужуєте коло учасників, та ставите їх в не равні умови, тому ми вважаємо, що дана умова є дискримінаційною, тому що підприємство має позитивний досвід діяльності на ринку надання послуг протипожежного захисту, проте створено в 2018р. Вважаємо, що робота підприємства на ринку не менше 6 років, не може бути об'єктивним оцінним критерієм кваліфікації підприємства. Наведемо приклад: якщо підприємство № 1 існує і працює на протязі 5-7 років і має річний оборот 100 000,00 грн, це говорить про його досвіді? Або підприємство № 2 працює 2 роки і має річний оборот 10 000 000,00 грн. Не можна казати, що це підприємство не має достатньо досвіду. Тому просимо внести зміни в ТД і видалити вимогу про досвід підприємства на протязі 6 років з Розділу 3 п.5 ТД. та викласти в наступній редакції "генеральний проектувальник має, підтверджений документально, досвід з проектування реставраційних робіт, загалом не менш як 3-х виконаних та прийнятих проектів, для об’єктів складністю не менш як СС3"
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 січня 2020 11:48
До тендерної документації внесено зміни
Номер вимоги: UA-2020-01-15-003777-c.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "МВВ ІНЖИНІРІНГ", Код ЄДРПОУ:41432366
Дата подання: 18 січня 2020 00:06
6 років
Тобто згідно відповіді на вимогу "UA-2020-01-15-003777-c.b2 от 17.01.2020 10:22" подання документів гзідно вимогам ТД Учасником, який утворений у 2019 р. не буде діскваліфкований по причині невідповідності вимогам мати досвід з проектування реставраційних робіт за останні 6 років?
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 січня 2020 11:46
До тендерної документації внесено зміни щодо генерального проектувальника
Номер вимоги: UA-2020-01-15-003777-c.c5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "МВВ ІНЖИНІРІНГ", Код ЄДРПОУ:41432366
Дата подання: 18 січня 2020 21:26
Вимога змін в ТД
Добрий день! У Тендерній документації вказано, що Учасник для підтвердження наявністі досвіду виконання аналогічного договору має надати довідку, про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору за за бюджетні та/або комунальні кошти (не менше 3-х договорів). Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено обмежень стосовно контрагента за договором. Дане положення містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах учасників, які раніше не працювали з державним замовленням, однак мають успішний досвід роботи у даній сфері загалом. Таким чином, вважаємо, що встановлення вищезазначеного положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Прошу Вас усунути дане порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію та викласти в наступній редакції : «Довідка про виконання аналогічних договорів (не менше 3-х договорів)»
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 січня 2020 11:45
Доброго дня. До тендерної документації внесено зміни щодо договорів.
До тендерної документації внесено зміни щодо договорів
Номер вимоги: UA-2020-01-15-003777-c.b6
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "МВВ ІНЖИНІРІНГ", Код ЄДРПОУ:41432366
Дата подання: 20 січня 2020 23:20
Відповідність ТД
У Розділі 2 «Порядок внесення змін та надання роз'яснень до тендерної документації» п.1 «Процедура надання роз'яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї» зазначено що Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами запитів внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалось не менше ніж сім днів.
Зміни, що вносяться Замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Замовником були внесені Зміни у Тендерну Документацію 20.01.2020р., при цьому кінцевий строк прийому тендерних пропозицій (23.01.2020р.) не змінився.
У зв’язку з вищезазначеним прошу Вас привести у відповідність :
1. Строк до закінчення подання тендерних пропозицій згідно до п.2 Статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.1«Процедура надання роз'яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї» Розділу 2 Порядок внесення змін та надання роз'яснень до тендерної документації» «Опису та основних вимог до предмета закупівлі».
2. Оформлення змін, що вносились Замовником у Тендерну Документацію 20.01.2020р.
Розгорнути
Згорнути
Зміни, що вносяться Замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Замовником були внесені Зміни у Тендерну Документацію 20.01.2020р., при цьому кінцевий строк прийому тендерних пропозицій (23.01.2020р.) не змінився.
У зв’язку з вищезазначеним прошу Вас привести у відповідність :
1. Строк до закінчення подання тендерних пропозицій згідно до п.2 Статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.1«Процедура надання роз'яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї» Розділу 2 Порядок внесення змін та надання роз'яснень до тендерної документації» «Опису та основних вимог до предмета закупівлі».
2. Оформлення змін, що вносились Замовником у Тендерну Документацію 20.01.2020р.
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 січня 2020 12:17
Доброго дня. доводим до Вашого відому ща вимога прийнята до уваги тендерного комітету, але дана вимога була опублікована у системі 20.01.2020 у 23.20 а це є не робочий час закладу. Наступного дня а саме 21.01.2020 згідно системи настає період подачі пропозицій, що не дає технічної можливості задовільнити вашу вимогу. Дана закупівля є актуальною, та потребує термінової закупівлі данних робіт для нашого закладу у зв'язку з приписом ДСНС.
Розгорнути
Згорнути
Приносим свої вибачення, але у тендерного комітету не має технічної можливості задовільнити вимогу. Зміни які були внесені у тендерну документацію згідно Ваших зауважень, не впливають на загальні істотні умови, та не в якому разі не веде до діскримінації всіх учасників.
Номер вимоги: UA-2020-01-15-003777-c.c7
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "МВВ ІНЖИНІРІНГ", Код ЄДРПОУ:41432366
Дата подання: 28 січня 2020 20:46
Оскарження дискваліфікації
Лист оскарження завантажено до супровідної документації
Скасована
Дата: 31 січня 2020 12:06
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 січня 2020 17:03
Шановне ТОВ «МВВ ІНЖИНІРІНГ», на Вашу вимогу від 28-01-2020 час 20:46:09 ідентифікатор вимоги UA-2020-01-15-003777-c.c7. щодо оскарження дискваліфікації: вважаємо що в частині, вказаних Вами в вимогі , пояснень ви посилюєтесь на коефіцієнт П2=1,5, як враховуючий витрати на проектування димовидалення (протидимного захисту), що вказано у графі «Найменування видів робіт». Проте витрати на створення розділів проектування ПОБ та ОВНС не вказані зовсім, що дозволяє зробити висновки про додаткове фінансування замовником цих робіт, завчасно не включених до Вашого кошторису. При цьому, для проектування в одну стадію Р, вартість створення цих розділів проектування приймається суттєво нижче наданих вами К=1,1 від вартості проектних робіт.
Для уникнення виникнення додаткових робіт, непередбачених договором, але регламентуючих ДБН А.3.1-5:2016, а також з врахуванням проведення ремонтно-реставраційних робіт по етапам та окремими частинами з врахуванням специфіки експлуатації будівлі театру, у завданні на проектування нашій ТД була вказана потрібність замовника в наданні від учасників вартості даного виду робіт та розділів, що в період уточнень до тендеру питань з вашого боку не виникало, але зроблено у порядку скарги (подана вимога), а не пояснення у графі «Найменування об’єкту будівництва та видів робіт» у Вашому кошторисі.
Щодо строку виконання робіт просимо вибачення, але дане зауваження було викладено у протоколі у зв’язку з отриманим від Вас 28.01.2020р. № 07/Т/1 конкурсної форми «Пропозиція» де вказано строк виконання робіт 50 календарних днів, що перевищує термін до 16.03.2020 в ТД., але прийнято тендерним комітетом до уваги, заперечень не має.
Розгорнути
Згорнути
Для уникнення виникнення додаткових робіт, непередбачених договором, але регламентуючих ДБН А.3.1-5:2016, а також з врахуванням проведення ремонтно-реставраційних робіт по етапам та окремими частинами з врахуванням специфіки експлуатації будівлі театру, у завданні на проектування нашій ТД була вказана потрібність замовника в наданні від учасників вартості даного виду робіт та розділів, що в період уточнень до тендеру питань з вашого боку не виникало, але зроблено у порядку скарги (подана вимога), а не пояснення у графі «Найменування об’єкту будівництва та видів робіт» у Вашому кошторисі.
Щодо строку виконання робіт просимо вибачення, але дане зауваження було викладено у протоколі у зв’язку з отриманим від Вас 28.01.2020р. № 07/Т/1 конкурсної форми «Пропозиція» де вказано строк виконання робіт 50 календарних днів, що перевищує термін до 16.03.2020 в ТД., але прийнято тендерним комітетом до уваги, заперечень не має.
При вивчені питання, згідно Вашого листу оскарження вважаємо його не аргументованим .
Номер вимоги: UA-2020-01-15-003777-c.c8
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "МВВ ІНЖИНІРІНГ", Код ЄДРПОУ:41432366
Дата подання: 30 січня 2020 14:54
Оскарження дискваліфікації
Оскарження завантажено до супровідної документації
Скасована
Дата: 31 січня 2020 12:06
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2020-01-15-003777-c.a9
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс", Код ЄДРПОУ:38088364
Дата подання: 02 лютого 2020 20:15
Щодо вибору переможцем ТОВ МВВ ІНЖИНІРІНГ
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 лютого 2020 12:20
Доброго дня. На всі зауваження наданна відповідь у прикрепленному файлі.
Номер вимоги: UA-2020-01-15-003777-c.c10
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕХНО-ІНЖИНІРИНГ", Код ЄДРПОУ:37738378
Дата подання: 03 лютого 2020 10:33
Щодо переможця
Оскарження
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 лютого 2020 12:12
Відповідно до Загальної частини пункта 25 «Збірника цін на проектні роботи для капітального ремонту будівель і споруд» встановлено, що ціна збірника не враховані:
«25. Разработка проекта на капитальный ремонт зданий, являющихся памятником истории и архитектуры, культуры, имеющих характер реставрации.»
тому цей Збірник не може бути використано при визначенні кошторисної вартості документації на робочий проект: «Ремонтно-реставраційні роботи системи пожежогасіння та пожежної сигналізації в будівлі комунального закладу «Донецький академічний обласний драматичний театр (м. Маріуполь)» за адресою: площа Театральна,1 м. Маріуполь, Донецька область.»
Також зазначаємо, що відповідно до п.10.5 ДБН А.2.2-14-2016 «Склад та зміст науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування» Кошторисна вартість на стадії РП визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-7, ДСТУ Б Д. 1.1-1.
Згідно з розділом 3 ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТЬ ДСТУ Б Д.1.1-7:2013. «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво.»:
3.3. будівництво, об’єкт будівництва, проектні роботи, передпроектні роботи, проектна документація, реконструкція, технічне переоснащення, капітальний ремонт, об’єкт невиробничого призначення, об'єкт виробничого призначення — ДБН А.2.2-3;
Тобто визначення поняття терміна будівництво приймається відповідно до розділа 3 ДБН А.2.2-3:2014 2 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»
«3.2 будівництво
Нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та технічне переоснащення об’єктів будівництва .»
Отже термін будівництво включає в себе: Нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та технічне переоснащення об’єктів будівництва.
Збірник цін на проектні роботи для будівництва. Розділ 60. Автоматичні установки пожежогасіння, пожежної і охоронної сигналізації призначений для визначення вартості проектування автоматичних установок пожежогасіння пожежної та охоронної сигналізації, які виконуються для будівництва підприємств, будівель, споруд галузей народного господарства, галузей промисловості і видів будівництва.
Використання цього Збірника при визначанні кошторисної вартості на робочий проект: «Ремонтно-реставраційні роботи системи пожежогасіння та пожежної сигналізації в будівлі комунального закладу «Донецький академічний обласний драматичний театр (м. Маріуполь)» за адресою: площа Театральна,1 м. Маріуполь, Донецька область.» є правомірним и відповідає завданню на ПКД, які встановлені у ТД.
«25. Разработка проекта на капитальный ремонт зданий, являющихся памятником истории и архитектуры, культуры, имеющих характер реставрации.»
тому цей Збірник не може бути використано при визначенні кошторисної вартості документації на робочий проект: «Ремонтно-реставраційні роботи системи пожежогасіння та пожежної сигналізації в будівлі комунального закладу «Донецький академічний обласний драматичний театр (м. Маріуполь)» за адресою: площа Театральна,1 м. Маріуполь, Донецька область.»
Також зазначаємо, що відповідно до п.10.5 ДБН А.2.2-14-2016 «Склад та зміст науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування» Кошторисна вартість на стадії РП визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-7, ДСТУ Б Д. 1.1-1.
Згідно з розділом 3 ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТЬ ДСТУ Б Д.1.1-7:2013. «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво.»:
3.3. будівництво, об’єкт будівництва, проектні роботи, передпроектні роботи, проектна документація, реконструкція, технічне переоснащення, капітальний ремонт, об’єкт невиробничого призначення, об'єкт виробничого призначення — ДБН А.2.2-3;
Тобто визначення поняття терміна будівництво приймається відповідно до розділа 3 ДБН А.2.2-3:2014 2 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»
«3.2 будівництво
Нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та технічне переоснащення об’єктів будівництва .»
Отже термін будівництво включає в себе: Нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та технічне переоснащення об’єктів будівництва.
Збірник цін на проектні роботи для будівництва. Розділ 60. Автоматичні установки пожежогасіння, пожежної і охоронної сигналізації призначений для визначення вартості проектування автоматичних установок пожежогасіння пожежної та охоронної сигналізації, які виконуються для будівництва підприємств, будівель, споруд галузей народного господарства, галузей промисловості і видів будівництва.
Використання цього Збірника при визначанні кошторисної вартості на робочий проект: «Ремонтно-реставраційні роботи системи пожежогасіння та пожежної сигналізації в будівлі комунального закладу «Донецький академічний обласний драматичний театр (м. Маріуполь)» за адресою: площа Театральна,1 м. Маріуполь, Донецька область.» є правомірним и відповідає завданню на ПКД, які встановлені у ТД.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 січня 2020 14:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс" |
319 027,90
UAH з ПДВ
|
220 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МВВ ІНЖИНІРІНГ" |
301 985,32
UAH з ПДВ
|
301 985,32
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕХНО-ІНЖИНІРИНГ" |
328 000,00
UAH з ПДВ
|
318 356,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Виробничо-технічна фірма "Азовпроммонтаж" |
320 500,00
UAH з ПДВ
|
320 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс" #38088364 |
Відхилено |
220 000,00
UAH з ПДВ
|
27 січня 2020 16:56
|
ТОВ "МВВ ІНЖИНІРІНГ" #41432366 |
Рішення скасоване |
301 985,32
UAH з ПДВ
|
31 січня 2020 12:06
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕХНО-ІНЖИНІРИНГ" #37738378 |
Рішення скасоване |
318 356,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2020 12:06
|
ТОВ "МВВ ІНЖИНІРІНГ" #41432366 |
Переможець |
301 985,32
UAH з ПДВ
|
31 січня 2020 15:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 квітня 2020 15:17
|
Scan доп угода №2.pdf | зміни до договору |
21 квітня 2020 15:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 березня 2020 17:23
|
дод.угода.PDF | зміни до договору |
16 березня 2020 17:00
|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2020 15:16
|
договір .PDF | укладений |
10 лютого 2020 15:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна строку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 39-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 39-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |