Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з реставрації та пристосування щойно виявленого об’єкта культурної спадщини – Будинок прибутковий по вул. В’ячеслава Липинського, 6 (колишня вул. Чапаєва) Шевченківського району м. Києва
Очікувана вартість
88 170 989,00 UAH
UA-2020-12-02-002463-a e53962c4985245e0a23c452b146749ab
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федорченко Ігор Олександрович

+380442881696 inbox@ki.arbitr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Господарський суд міста Києва
Код ЄДРПОУ: 05379487
Місцезнаходження: 01054, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Б.Хмельницького, 44-В
Контактна особа: Федорченко Ігор Олександрович
+380442881696
inbox@ki.arbitr.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2020 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 18 грудня 2020 11:16
Очікувана вартість: 88 170 989,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 440 854,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи з реставрації та пристосування щойно виявленого об’єкта культурної спадщини – Будинок прибутковий по вул. В’ячеслава Липинського, 6 (колишня вул. Чапаєва) Шевченківського району м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01054, Україна, м. Київ, Київ, вул. В’ячеслава Липинського, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 грудня 2020 12:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 15:41
Додаток 4_грудень.docx
02 грудня 2020 15:41
Додаток 3_грудень.docx
02 грудня 2020 15:41
Додаток 2_грудень.docx
02 грудня 2020 15:41
Додаток 1_грудень.docx
02 грудня 2020 15:41
ТД_грудень.docx
04 грудня 2020 12:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 15:41
Додаток 4_грудень.docx
02 грудня 2020 15:41
Додаток 3_грудень.docx
02 грудня 2020 15:41
Додаток 2_грудень.docx
02 грудня 2020 15:41
Додаток 1_грудень.docx
02 грудня 2020 15:41
ТД_грудень.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-13-000108 ● f89e5d6414704f36974de77f51422c65
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021 19:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.01.2021 № 9

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9





Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2020-12-02-002463-a 02.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-19 17:32:06

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реставрації та пристосування щойно виявленого об’єкта культурної спадщини – Будинок прибутковий по вул. В’ячеслава Липинського, 6 (колишня вул. Чапаєва) Шевченківського району м. Києва, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-02-002463-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено очікувану вартість предмету закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-22 15:48:29

Про надання пояснень

13.01.2021 в електронній системі закупівель Господарському суду міста Києва (далі – замовнику) надійшло повідомлення про прийняття Державною аудиторською службою України рішення про початок моніторингу процедури закупівлі робіт з реставрації та пристосування щойно виявленого об’єкта культурної спадщини – Будинок прибутковий по вул. В’ячеслава Липинського, 6 (колишня вул. Чапаєва) Шевченківського району м. Києва (ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-02-002463-a).
19.01.2021 в електронній системі закупівель замовнику надійшов запит на отримання пояснення (інформації та документів) стосовно того, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено очікувану вартість предмету закупівлі.
Враховуючи викладене, надаємо копію експертного звіту (з додатком) Державного підприємства «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» від 10.11.2020 № 1239/е/20 щодо розгляду проєктної документації на будівництво за проєктом роботи «Будинок прибутковий» - пам’ятка архітектури та містобудування кін. XIX ст., щойно виявлений об'єкт культурної спадщини (Наказ Головного управління охорони культурної спадщини від 10.06.2011 №10/34-11) Науково-проектні роботи з реставрації та пристосування щойно виявленого об’єкта культурної спадщини - Будинок прибутковий по вул. В’ячеслава Липинського, 6 (колишня вул. Чапаєва) Шевченківського району м. Києва.
Відповідно до вказаного звіту зазначену документацію затверджено в установленому порядку з техніко-економічними показниками, зокрема, загальна кошторисна вартість будівництва (реставрації) складає 94 207 386,00 грн.
При цьому повідомляємо, що очікувану вартість предмету закупівлі було визначено з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (копія додається) за вирахуванням:
- коштів на здійснення технічного нагляду;
- коштів на оплату послуг, пов’язаних із підготовкою до виконання робіт, їх здійсненням та введенням об’єктів будівництва в експлуатацію;
- вартості вишукувальних робіт;
- вартості проектних робіт;
- вартості експертизи проектної документації;
- авторського нагляду.

Надання інформації про усунення порушення замовником

04.02.2021 в електронній системі закупівель оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (ID моніторингу UA-M-2021-01-13-000108) «Роботи з реставрації та пристосування щойно виявленого об’єкта культурної спадщини – Будинок прибутковий по вул. В’ячеслава Липинського, 6 (колишня вул. Чапаєва) Шевченківського району м. Києва» (ID закупівлі UA-2020-12-02-002463-a) із зобов’язанням усунути порушення у сфері публічних закупівель шляхом розірвання договору протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку. У зв’язку з тим, що Господарський суд міста Києва не погоджується з висновком, викладеним за результатами моніторингу закупівлі, повідомляємо про намір оскаржити його у судовому порядку. Інформацію про дату оскарження, про відкриття провадження у справі та номер такого провадження буде оприлюднено в електронній системі закупівель відповідно до вимог частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі».

2021-02-10 15:37:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 19 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: До Окружного адміністративного суду міста Києва подано адміністративний позов від 17.02.2021 вих. №04-11/110/21 про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівель. Номер справи (провадження): 640/3886/21 Відомості щодо відкриття провадження відсутні.
Дата публікації: 18 лютого 2021

Документи:

18 лютого 2021 17:54
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2020 11:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МК МЕГАБУД 87 666 667,00
UAH з ПДВ
87 666 667,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНЬБУДІЗОЛ" 88 134 876,00
UAH з ПДВ
88 134 876,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БРФ Відродження 88 158 528,00
UAH з ПДВ
88 158 528,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2020 14:52
Електронний підпис
09 грудня 2020 14:50
гарантія.zip
06 грудня 2020 11:28
Електронний підпис
06 грудня 2020 11:26
статут.PDF
06 грудня 2020 11:26
розрахунок зп.pdf
06 грудня 2020 11:26
пояснювальна записка.pdf
06 грудня 2020 11:26
окш6.pdf
06 грудня 2020 11:26
окш5.pdf
06 грудня 2020 11:26
окш4.pdf
06 грудня 2020 11:26
окш3.pdf
06 грудня 2020 11:26
окш2.pdf
06 грудня 2020 11:26
окш1.pdf
06 грудня 2020 11:26
матеріали.pdf
06 грудня 2020 11:26
локальнии_ _2.pdf
06 грудня 2020 11:26
кошторис .pdf
06 грудня 2020 11:26
зведеннии_ .pdf
06 грудня 2020 11:26
загальновиробничі.pdf
06 грудня 2020 11:26
ПДВ.pdf
06 грудня 2020 11:26
ліцензія.pdf
06 грудня 2020 11:26
Лист згода.pdf
06 грудня 2020 11:26
лист гарантія.pdf
06 грудня 2020 11:26
календарнии_ графік.pdf
06 грудня 2020 11:26
додаток до ліцензіі_.pdf
06 грудня 2020 11:26
договірна ціна.pdf
06 грудня 2020 11:26
договір.pdf
06 грудня 2020 11:26
довідка робітники.pdf
06 грудня 2020 11:26
довідка обладнання.pdf
06 грудня 2020 11:26
відомості про тов.pdf
06 грудня 2020 11:26
відомості з едрпоу.pdf
06 грудня 2020 11:26
цінова пропозиція.pdf
06 грудня 2020 11:26
виписка з едрп.pdf

Публічні документи

09 грудня 2020 09:51
Електронний підпис
09 грудня 2020 09:50
Проект договору.pdf
09 грудня 2020 09:50
Цінова пропозиція.pdf
09 грудня 2020 09:50
Ліцензія 2017.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МК МЕГАБУД

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНЬБУДІЗОЛ"

ТОВ БРФ Відродження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МК МЕГАБУД
#38945018
Переможець 87 666 667,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 15:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2020 15:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МК МЕГАБУД
#38945018
87 666 667,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 листопада 2023 17:10
Додаткова угода №5 зміни до договору
29 листопада 2023 17:07
Додаткова угода №4 зміни до договору
29 листопада 2023 17:07
Додаткова угода №3 зміни до договору
29 листопада 2023 17:07
Додаткова угода №2 зміни до договору
29 листопада 2023 17:07
Додаткова угода №1 зміни до договору
29 листопада 2023 17:07
Електронний підпис укладений
24 червня 2022 10:50
Електронний підпис укладений
23 червня 2022 11:18
Електронний підпис укладений
26 січня 2022 16:36
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 11:18
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 16:11
Д 218 Мегабуд.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 16:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в календарний план фінансування та календарний графік виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 218
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 218
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в календарний план фінансування
Номер договору про закупівлю: 218
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в календарний план фінансування
Номер договору про закупівлю: 218
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в календарний план фінансування
Номер договору про закупівлю: 218
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML