Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БУКОВИНСЬКА ДЕРЖАВНА СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКА ДОСЛІДНА СТАНЦІЯ ІНСТИТУТУ СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА КАРПАТСЬКОГО РЕГІОНУ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 00729868 |
Місцезнаходження: | 58025, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Б.Крижанівського, буд. 21а |
Контактна особа: |
Віталій Харабара +380372563388 buk.ds.uo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2024 10:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 23 квітня 2024 13:31 |
Початок аукціону: | 23 квітня 2024 13:31 |
Очікувана вартість: | 2 502 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 510,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 квітня 2024 10:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 квітня 2024 10:27 |
Тендерна документація Паливо.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-11-000040 ● c3ceb4ab8e2948ca9481203444408256
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2024 16:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.06.2024 № 36-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 11 червня 2024 року № 36-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2024-04-15-001939-a від 15.04.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-14 12:36:23
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Бензин А-95, Дизельне паливо ДК 021:2015 - 09130000-9 – Нафта і дистиляти)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-15-001939-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (зокрема, розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі, комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надайте посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. З яких причин Вами не дотримано вимог пункту 14 наказу Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», а саме: під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошенні про проведення процедури закупівлі не зазначено кодів відповідних товарів, визначених згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідають назвам відповідних номенклатурних позицій предмета закупівлі, зокрема ДК 021:2015: 09132000-3 «Бензин», 09134200-9 «Дизельне паливо»?
4. Чому проект договору не містить порядку змін його умов, що не відповідає пункту 8 частини другої статті 22 Закону?
5. Яким чином учасник закупівлі ТОВ «ПП ОЙЛ» виконав вимоги пунктів 3 та 7 Додатку 3 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Бензин А-95, Дизельне паливо Код ДК 021: 2015 09130000-9 - Нафта і дистиляти» в частині підтвердження якості нафтопродуктів діючим в Україні Державним стандартам та ТУ підприємства - виробника і підтверджуватися копією сертифіката відповідності та підтвердження відповідності товару технічним вимогам чинними на момент розкриття, копіями наступних документів: сертифікатів відповідності заводу-виробника та паспортів якості заводу-виробника?
6. З яких причин Вами не відхилено пропозицію ТОВ «ПП ОЙЛ», якщо ним не виконана умова пункту 7 розділу «Загальні положення» тендерної документації, відповідно до якого усі документи тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ або інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою.
Так, ТОВ «ПП ОЙЛ» надав сертифікати походження товару без перекладу українською мовою.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-19 17:21:55
Відповідь на звернення
1. Очікувану вартість закупівлі було визначено на підставі показників Мінфіну на дату оголошення закупівлі https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/.
2. Надаємо посилання на сторінку власного вебсайту http://www.bukstation.nethouse.ua
3. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
4. Проект договору не містить порядку змін його умов тому що ми не будемо змінювати його умови до повного виконання договору. У разі якщо виникне необхідність зміни умов договору договір буде розірвано та буде оголошена нова закупівля.
5. Згідно технічного завдання учасники повинні були надати сертифікат відповідності товару діючим державним стандартам відповідно ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне ЄВРО. Технічні умови», так як даний стандарт розроблено відповідно до європейських стандартів. У цьому стандарті за рівнем екологічної безпеки встановлено такі екологічні класи дизельного палива: ЄвроЗ, Євро4, Євро5. Дизельне паливо екологічного класу Євро5 відповідає вимогам і нормам, встановленим в EN 590:2013 Automotive fuels — Diesel — Requirements and test methods (Автомобільні палива. Дизельне паливо. Вимоги та методи випробування). У цьому стандарті за кліматичними умовами використання встановлено такі три марки дизельного палива: літнє (Л), зимове (3), арктичне (Арк). За показниками якості марка Л відповідає марці С, марка 3 відповідає марці F згідно з EN 590:2013. Учасником надано сертифікат відповідності та паспорт якості який відповідає EN 590:2013 та має дійсний термін дії отже відповідає ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне ЄВРО. Технічні умови».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 квітня 2024 13:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ПП ОЙЛ |
2 492 400,00
UAH з ПДВ
|
2 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФУЕЛПОСТАЧ" |
2 453 400,00
UAH з ПДВ
|
2 249 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ПП ОЙЛ #39080771 |
Переможець |
2 150 000,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2024 09:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 квітня 2024 13:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 травня 2024 10:03
|
Диз181.pdf | укладений |
10 травня 2024 10:02
|