Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фармацевтична продукція (27 найменувань)
Очікувана вартість
512 969,64 UAH
UA-2021-04-30-002450-b ● e4dce7fc1502422dbadc7916591b431a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Рівненської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 26353256 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. КОТЛЯРЕВСЬКОГО, буд. 5 |
Контактна особа: |
Олена Отроцюк +380977571869 rivne103@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 квітня 2021 11:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 травня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 19 травня 2021 11:13 |
Очікувана вартість: | 512 969,64 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 564,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 таблетка
АЦЕТИЛСАЛІЦИЛОВА КИСЛОТА табл. по 500 мг № 10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Котляревського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2021
ДК 021:2015: 33621100-0 — Протитромбозні засоби
МНН: Acetylsalicylic acid
13000 ампула
ДЕКСАМЕТАЗОН р-ин д/ін. 4 мг/мл по 1 мл в амп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Котляревського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2021
ДК 021:2015: 33642000-2 — Гормональні препарати системної дії, крім статевих гормонів
МНН: Dexamethasone
1000 ампула
АТРОПІНУ СУЛЬФАТ р-ин д/ін. 1 мг/мл по 1 мл в амп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Котляревського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2021
ДК 021:2015: 33622000-6 — Лікарські засоби для лікування захворювань серцево-судинної системи
МНН: Atropine
1500 ампула
ВЕРАПАМІЛ р-ин д/ін. 2,5 мг/мл по 2 мл в амп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Котляревського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2021
ДК 021:2015: 33622100-7 — Кардіологічні лікарські засоби
МНН: Verapamil
4000 таблетка
НІТРОГЛІЦЕРИН табл. (сублінгвальні) по 0,5 мг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Котляревського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2021
ДК 021:2015: 33622100-7 — Кардіологічні лікарські засоби
МНН: Glyceryl trinitrate
6000 ампула
ДИКЛОФЕНАК НАТРІЮ р-ин д/ін. 25 мг/мл по 3 мл в амп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Котляревського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2021
ДК 021:2015: 33632100-0 — Протизапальні та протиревматичні засоби
МНН: Diclofenac
100 ампула
ДОФАМІН конц. для р-ину д/інф. 40 мг/мл по 5 мл в амп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Котляревського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2021
ДК 021:2015: 33622100-7 — Кардіологічні лікарські засоби
МНН: Dopamine
5000 ампула
ДРОТАВЕРИН р-ин д/ін. 20 мг/мл по 2 мл в амп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Котляревського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2021
ДК 021:2015: 33612000-3 — Лікарські засоби для лікування функціональних розладів шлунково-кишкового тракту
МНН: Drotaverine
1000 ампула
АДРЕНАЛІН р-ин д/ін. 0,18 % по1 мл в амп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Котляревського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2021
ДК 021:2015: 33621400-3 — Кровозамінники та перфузійні розчини
МНН: Epinephrine
3000 ампула
МЕТОКЛОПРАМІД р-ин д/ін. 5 мг/мл по 2 мл в амп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Котляревського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2021
ДК 021:2015: 33622000-6 — Лікарські засоби для лікування захворювань серцево-судинної системи
МНН: Metoclopramide
500 ампула
ЕМЕТОН р-ин д/ін. 2 мг/мл по 2 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Котляревського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2021
ДК 021:2015: 33612000-3 — Лікарські засоби для лікування функціональних розладів шлунково-кишкового тракту
МНН: Ondansetron
1250 таблетка
КЛОФЕЛІН табл. по 0,15 мг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Котляревського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2021
ДК 021:2015: 33622200-8 — Протигіпертонічні засоби
МНН: Clonidine
4000 ампула
ФУРОСЕМІД р-ин д/ін. 10 мг/мл по 2 мл в амп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Котляревського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2021
ДК 021:2015: 33622200-8 — Протигіпертонічні засоби
МНН: Furosemide
6000 ампула
ДИБАЗОЛ р-ин д/ін. 10 мг/мл по 5 мл в амп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Котляревського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2021
ДК 021:2015: 33622200-8 — Протигіпертонічні засоби
МНН: Bendazol
АТХ: C04AX
1500 ампула
АСКОРБІНОВА КИСЛОТА р-ин д/ін. 50 мг/мл по 2 мл в амп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Котляревського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2021
ДК 021:2015: 33621300-2 — Протианемічні засоби
МНН: Ascorbic acid (vit C)
1000 ампула
ЕТАМЗИЛАТ р-ин д/ін. 125 мг/мл по 2 мл в амп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Котляревського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2021
ДК 021:2015: 33621200-1 — Кровоспинні засоби
МНН: Etamsylate
3000 ампула
КЕТОРОЛАК р-ин д/ін. 30 мг/мл по 1 мл в амп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Котляревського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2021
ДК 021:2015: 33632100-0 — Протизапальні та протиревматичні засоби
МНН: Ketorolac
1000 ампула
КОРДІАМІН р-ин д/ін. 250 мг/мл по 2 мл в амп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Котляревського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2021
ДК 021:2015: 33670000-7 — Лікарські засоби для лікування хвороб дихальної системи
МНН: Nikethamide
2000 ампула
РЕНАЛГАН р-ин д/ін. по 5 мл в амп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Котляревського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2021
ДК 021:2015: 33612000-3 — Лікарські засоби для лікування функціональних розладів шлунково-кишкового тракту
МНН: Pitofenone and analgesics
10000 ампула
ПАПАВЕРИН р-ин д/ін. 20 мг/мл по 2 мл в амп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Котляревського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2021
ДК 021:2015: 33622100-7 — Кардіологічні лікарські засоби
МНН: Papaverine
500 ампула
ПІРИДОКСИНУ ГІДРОХЛОРИД (ВІТАМІН В6) р-ин д/ін. 50 мг/мл по 1 мл в амп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Котляревського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2021
ДК 021:2015: 33616000-1 — Вітаміни
МНН: Pyridoxine (vit B6)
5000 ампула
ПЛАТИФІЛІН р-ин д/ін. 2 мг/мл по 1 мл в амп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Котляревського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2021
ДК 021:2015: 33612000-3 — Лікарські засоби для лікування функціональних розладів шлунково-кишкового тракту
МНН: Platyphylline
АТХ: A03AX
500 ампула
ТІАМІНУ ХЛОРИД р-ин д/ін. 50 мг/мл по 1 мл в амп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Котляревського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2021
ДК 021:2015: 33616000-1 — Вітаміни
МНН: Thiamine (vit B1)
2500 ампула
ТРИФТАЗИН р-н.д/ін. 2 мг/мл. по 1 мл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Котляревського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2021
ДК 021:2015: 33661500-6 — Психолептичні засоби
МНН: Trifluoperazine
1500 ампула
СУЛЬФОКАМФОКАЇН р-ин д/ін. 100 мг/мл по 2 мл в амп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Котляревського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2021
ДК 021:2015: 33670000-7 — Лікарські засоби для лікування хвороб дихальної системи
МНН: Sulfocamphocain
АТХ: C01EB
2000 таблетка
КАПТОПРЕС табл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Котляревського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2021
ДК 021:2015: 33622200-8 — Протигіпертонічні засоби
МНН: Captopril and diuretics
3500 таблетка
ВАЛІДОЛ табл. по 60 мг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Котляревського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2021
ДК 021:2015: 33622100-7 — Кардіологічні лікарські засоби
МНН: Validol
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Кошти НСЗУ, згідно пакету медичних гарантій (основний); Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 квітня 2021 11:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 квітня 2021 11:21 |
тендерна документація.docx | |
30 квітня 2021 11:21 |
Додаток № 1 Технічні характеристики.docx | |
30 квітня 2021 11:21 |
Додаток № 2 Проєкт договору.docx | |
30 квітня 2021 11:21 |
Додаток № 3 кваліфікаційні характеристики.docx | |
30 квітня 2021 11:21 |
Додаток № 4 Кваліфікаційні характеристики.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Усунення порушень чинного законодавства
Дата подання: 07 травня 2021 10:40
Дата відповіді: 11 травня 2021 15:18
Вимога, щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-30-002450-b
Замовник: Комунальне підприємство «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Рівненської обласної ради
Предмет закупівлі: Лікарські засоби за кодом ДК 021:2015 — 33600000-6 Фармацевтична продукція (27 найменувань)
Шановний замовник, повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України Про публічні закупівлі {Із змінами, внесеними згідно з Кодексом№ 396-IX від 19.12.2019, ВВР, 2020, № 7, № 8, № 9, ст.48 Законом № 808-IX від 17.07.2020}, а також Закону “про електронні довірчі послуги”. А саме :
Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1: « Створити та підписати електронний документ за допомогою кваліфікованого електронного підпису можна за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign.
Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
Під час використання електронної системи закупівель тендерна пропозиція подається з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 5.1. цієї документації....»
Звертаємо Вашу увагу , що відповідно до абзацу 2 п.1 Постанови КМУ «Про реалізацію експериментального проєкту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020 р. №193 зазначено наступне :
• з 7 листопада 2020 року по 31 грудня 2021 року включно, приватні суб'єкти господарювання мають право використовувати КЕП, що базується на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів
Наголошуємо, що згідно з вимогами абзацу 2 ч. 2 ст. 17 вищевказаної Постанови, з 7 листопада 2020 року, зберігати КЕП на захищених носіях зберігати КЕП на захищених носіях особистих ключів (токенах) зобов’язані наступні суб’єкти:
o представники органів державної влади;
o представники органів місцевого самоврядування;
o працівників державних установ, підприємств, організацій;
o нотаріуси;
o державні реєстратори та суб’єкти, що виконують їхні обов’язки згідно з уповноваженням держави.
.
Зазначаємо ,що викладені вище вимоги обмежують конкурентоспроможність потенційних учасників і в цілому впливають на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів, що порушує умови п. 4 ст. 5 Закону “Про Публічні Закупівлі”.
Вимога є дискримінаційною, тому що потенційні учасники:
1. Не всі потенційні Учасники, що є приватними суб'єктами господарювання вже мають кваліфіковані електронні підписи (КЕП) тому, користуються правом використання удосконаленого електронного підпису (УЕП). При цьому обидва види електронного підпису в рівній змозі дають можливість здійснити електронну ідентифікацію підписувала.
Тож вимагаючи підписати пропозицію саме КЕП Замовник таким чином зменшує коло Учасників, що впливає на добросовісну конкуренцію, що порушує п. 1 ст 5 Закону “Про Публічні Закупівлі”.
На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері та здешевлення предмету закупівлі, керуючись статтею 18 Закону “Про публічні закупівлі”, вимагаємо внесення змін до Тендрної Документації шляхом внесення змін щодо умови про накладення саме кваліфікованого електронного підпису (КЕП), адже це є прямим порушенням статті 5 Закону (Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників), частин 1 та 4 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 4 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення, що було оприлюднене в електронній системі закупівель 07.05.2021 року, роз’яснення щодо тендерної документації по предмету закупівлі «Фармацевтична продукція (27 найменувань)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «33600000-6» виходячи з тексту запитання “Вимога, щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-30-002450-b Замовник: Комунальне підприємство «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Рівненської обласної ради Предмет закупівлі: Лікарські засоби за кодом ДК 021:2015 — 33600000-6 Фармацевтична продукція (27 найменувань) Шановний замовник, повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України Про публічні закупівлі {Із змінами, внесеними згідно з Кодексом№ 396-IX від 19.12.2019, ВВР, 2020, № 7, № 8, № 9, ст.48 Законом № 808-IX від 17.07.2020}, а також Закону “про електронні довірчі послуги”. А саме: Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1: «Створити та підписати електронний документ за допомогою кваліфікованого електронного підпису можна за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign. Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Під час використання електронної системи закупівель тендерна пропозиція подається з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 5.1. цієї документації....» Звертаємо Вашу увагу , що відповідно до абзацу 2 п.1 Постанови КМУ «Про реалізацію експериментального проєкту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020 р. №193 зазначено наступне : • з 7 листопада 2020 року по 31 грудня 2021 року включно, приватні суб'єкти господарювання мають право використовувати КЕП, що базується на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів Наголошуємо, що згідно з вимогами абзацу 2 ч. 2 ст. 17 вищевказаної Постанови, з 7 листопада 2020 року, зберігати КЕП на захищених носіях зберігати КЕП на захищених носіях особистих ключів (токенах) зобов’язані наступні суб’єкти: o представники органів державної влади; o представники органів місцевого самоврядування; o працівників державних установ, підприємств, організацій; o нотаріуси; o державні реєстратори та суб’єкти, що виконують їхні обов’язки згідно з уповноваженням держави. . Зазначаємо ,що викладені вище вимоги обмежують конкурентоспроможність потенційних учасників і в цілому впливають на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів, що порушує умови п. 4 ст. 5 Закону “Про Публічні Закупівлі”. Вимога є дискримінаційною, тому що потенційні учасники: 1. Не всі потенційні Учасники, що є приватними суб'єктами господарювання вже мають кваліфіковані електронні підписи (КЕП) тому, користуються правом використання удосконаленого електронного підпису (УЕП). При цьому обидва види електронного підпису в рівній змозі дають можливість здійснити електронну ідентифікацію підписувала. Тож вимагаючи підписати пропозицію саме КЕП Замовник таким чином зменшує коло Учасників, що впливає на добросовісну конкуренцію, що порушує п. 1 ст 5 Закону “Про Публічні Закупівлі”. На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері та здешевлення предмету закупівлі, керуючись статтею 18 Закону “Про публічні закупівлі”, вимагаємо внесення змін до Тендрної Документації шляхом внесення змін щодо умови про накладення саме кваліфікованого електронного підпису (КЕП), адже це є прямим порушенням статті 5 Закону (Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників), частин 1 та 4 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 4 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників).” повідомляємо, що відповідно до листа постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель https://amcu.gov.ua/storage/app/uploads/public/604/0a9/4dc/6040a94dce4b3594737504.pdf не виключає можливості до 31.12.2021 використовувати удосконалені електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, з дотриманням вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів».
Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) “Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації”.
В тендерній документації (Розділ III) по предмету закупівлі «Фармацевтична продукція (27 найменувань)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «33600000-6» вказано: “Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
Під час використання електронної системи закупівель тендерна пропозиція подається з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 5.1. цієї документації.”, а отже дана вимога не є дискримінаційною та не порушує умови п.4 ст.5 Закону України України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами).
Замовник може встановити вимогу в тендерній документації щодо підписання учасником процедури закупівлі кваліфікованим електронним підписом КЕП, оскільки у кожного Постачальника є можливість виготовлення КЕПу у відповідності до тендерної документації Замовника (https://infobox.prozorro.org/articles/obov-yazkovist-nakladannya-elektronnogo-pidpisu-na-propoziciyu-uchasnika-1): “Постачальник має використовувати той підпис, який передбачений тендерною документацією/умовами закупівлі Замовника. Тобто необхідно дивитись на те, як вимогу щодо накладання електронного підпису прописав замовник.
Наприклад, якщо вимога в тендерній документації зазначена так, як “підписати пропозицію КЕП/УЕП”, то учасник може підписати пропозицію як КЕП так і УЕП.
Якщо ж Замовник вимагає підписати пропозицію КЕП, то Учасник має підписати КЕП. Бо в такому разі підписання УЕП може бути підставою для відхилення.
Тож перед поданням пропозиції потрібно уважно прочитати вимоги документації Замовника щодо підписання пропозиції та перевірити свій підпис, щоб він також відповідав вимогам документації.”
Виходячи з вищевикладеного, тендерна пропозиція учасника має містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі по предмету закупівлі «Фармацевтична продукція (27 найменувань)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «33600000-6».
Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) “Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації”.
В тендерній документації (Розділ III) по предмету закупівлі «Фармацевтична продукція (27 найменувань)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «33600000-6» вказано: “Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
Під час використання електронної системи закупівель тендерна пропозиція подається з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 5.1. цієї документації.”, а отже дана вимога не є дискримінаційною та не порушує умови п.4 ст.5 Закону України України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами).
Замовник може встановити вимогу в тендерній документації щодо підписання учасником процедури закупівлі кваліфікованим електронним підписом КЕП, оскільки у кожного Постачальника є можливість виготовлення КЕПу у відповідності до тендерної документації Замовника (https://infobox.prozorro.org/articles/obov-yazkovist-nakladannya-elektronnogo-pidpisu-na-propoziciyu-uchasnika-1): “Постачальник має використовувати той підпис, який передбачений тендерною документацією/умовами закупівлі Замовника. Тобто необхідно дивитись на те, як вимогу щодо накладання електронного підпису прописав замовник.
Наприклад, якщо вимога в тендерній документації зазначена так, як “підписати пропозицію КЕП/УЕП”, то учасник може підписати пропозицію як КЕП так і УЕП.
Якщо ж Замовник вимагає підписати пропозицію КЕП, то Учасник має підписати КЕП. Бо в такому разі підписання УЕП може бути підставою для відхилення.
Тож перед поданням пропозиції потрібно уважно прочитати вимоги документації Замовника щодо підписання пропозиції та перевірити свій підпис, щоб він також відповідав вимогам документації.”
Виходячи з вищевикладеного, тендерна пропозиція учасника має містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі по предмету закупівлі «Фармацевтична продукція (27 найменувань)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «33600000-6».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 травня 2021 11:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕРА" |
481 989,45
UAH з ПДВ
|
481 989,45
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІРМА "ВОЛИНЬФАРМ" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ |
512 437,12
UAH з ПДВ
|
512 437,12
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕРА" #42979027 |
Переможець |
481 989,45
UAH з ПДВ
|
20 травня 2021 11:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2022 10:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 січня 2022 15:29
|
Д.у. №4 до Дог. 125.pdf | зміни до договору |
18 січня 2022 15:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 13:10
|
Д.у.3-125.PDF | зміни до договору |
22 грудня 2021 13:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 12:46
|
Д.у. 2-125.PDF | зміни до договору |
22 грудня 2021 12:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 12:30
|
Д.у. 1 -125.PDF | зміни до договору |
22 грудня 2021 12:29
|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2021 15:45
|
Договір №125 від 31.05.2021 р..PDF | укладений |
31 травня 2021 15:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із зміною реквізитів “ПОКУПЦЯ” Сторони дійшли згоди внести зміни до Розділу XIV Договору, і викласти у розділі “Місцезнаходження та банківські реквізити сторін” у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 125 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника» та відповідно до п.11.5 Договору, Сторони домовились: Викласти Додаток 1 до Договору «Специфікація» в новій редакції (додається). Викласти п.3.2. Договору в наступній редакції: «3.2. Ціна цього Договору становить 472 121,33 грн. (чотириста сімдесят дві тисячі сто двадцять одна гривня 33 коп.) в т.ч. ПДВ – 23 854, 84 грн. (двадцять три тисячі вісімсот п’ятдесят чотири гривні 84 коп.) |
Номер договору про закупівлю: | 125 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Відповідно до ч. 6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме «Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку», п. 11.5 Договору, Сторони домовились продовжити дію договору про закупівлю на строк, достатній для проведення закупівлі на початку 2022 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. 1.2. Викласти п.1.1. Договору в наступній редакції: «1.1.Постачальник зобов’язується протягом 2021-2022 років поставити Покупцеві Фармацевтичну продукцію (27 найменувань), що відповідають ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (далі – товар), які зазначені в специфікації, що додається до цього Договору і є його невід’ємною частиною, а Покупець – прийняти і оплатити за такі товари.» 1.3. Викласти п.5.1 Договору в наступній редакції «5.1. Строк поставки товарів: товар повинен бути поставлений Покупцеві не пізніше 31.03.2022 року включно за попередньою письмовою заявкою Покупця в кількості та у строки, що не перевищують 6 календарних днів з моменту отримання Постачальником заявки Покупця. Доставка проводиться безпосередньо Покупцю транспортом Постачальника. При поставці товар повинен бути затарений і спакований Постачальником таким чином, щоб не допустити псування та/або знищення його до моменту прийняття Покупцем належним чином.» 1.4. Викласти п.10.1. Договору в наступній редакції: «10.1.Цей Договір набирає чинності з дати підписання і діє до 31 березня 2022 року або до повного виконання сторонами взятих зобов’язань у частині розрахунків за поставлені товари.» 2. Усі інші умови Договору залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 125 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч.6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» (Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку), п. 11.5 Договору уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Викласти Додаток 1 до Договору «Специфікація» в новій редакції, що додається. 2. Викласти п.3.2. Договору в наступній редакції: «Початкова ціна цього Договору становить 481 989,45 грн. (Чотириста вісімдесят одна тисяча дев`ятсот вісімдесят дев`ять гривень 45 копійок) з ПДВ. Остаточна цього Договору на 2021 рік становить 472 121,33 грн. (Чотириста сімдесят дві тисячі сто двадцять одна гривня 33 коп.) в т.ч. ПДВ – 23 854, 84 грн. (двадцять три тисячі вісімсот п’ятдесят чотири гривні 84 коп.) Ціна цього Договору на 2022 рік становить 96 389,84 грн. (Дев’яносто шість тисяч триста вісімдесят дев’ять гривень 84 коп.) в т.ч. ПДВ - 2848,39 грн. (Дві тисячі вісімсот сорок вісім гривень 39 коп.) 3. Видатки на здійснення цієї закупівлі затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 125 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |