Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Лавки для укриття )
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2022-08-09-003100-a e4d16989a0d445b29b2bc21b937efa35
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Глущенко

+380506359719 pbzosh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ "ЛІЦЕЙ ПЕТРОПАВЛІВСЬКИЙ" БОРЩАГІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25667231
Вебсайт: https://www.lyceumpetropavlivskyi.in.ua/
Місцезнаходження: 08129, Україна , Київська обл., село ПЕТРОПАВЛІВСЬКА БОРЩАГІВКА, вул. Соборна, будинок 30
Контактна особа: Юлія Глущенко
+380506359719
pbzosh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2022 11:24
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2022 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2022 12:00
Початок аукціону: 18 серпня 2022 14:40
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


На підставі кошторису від 11.07.2022р. виділено додаткові кошти на заходи із запобігання та ліквідації наслідків надзвичайної ситуації у будівлі закладу освіти за рахунок коштів резервного фонду місцевого бюджету. Виходячі зі змісту ч.1ст.3 Закону, сфера застосування Закону визначається очікуваною вартістю предмету закупівлі та категорії замовника. Замовники вносять інформацію про закупівлю до річного плану, обираючи при цьому за кожним предметом закупівлі один з видів закупівлі, визначений п.5 ч.2 ст.4 Закону, керуючись відповідними вартісними межами. Частиною 1 ст.4 Закону передбачено можливість внесення змін до річного плану, внаслідок чого дозволяється періодично вносити зміни відповідно до наявного фінансування, потреби у товарах, роботах, послугах тощо. Таким чином, ураховуючи що Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану, у разі: виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; виділення додаткових коштів та ін. подібних випадках замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових або редагування/видалення існуючих рядків річного плану. Водночас ураховуючи поняття "предмет закупівлі" (п.22,ч.1, ст.1 Закону), такий предмет закупівлі у новоствореному рядку річного плану у разі виділення додаткових коштів вважатиметься новим предметом закупівлі. Тому вид закупівлі для такого предмету повинен визначатись замовнимком з урахуванням вартісних меж визначених Законом та з урахуванням категорії замовника. При цьому зважаючи на те, що планування здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі, очікувана вартість такого предмету закупівлі зазначається замовником саме на момент внесення змін до річного плану, без урахування обсягів закупівель за аналогічним предметом закупівлі, які вже були здійсненні у поточному році чи проводяться під час внесення змін в річний план та з дотриманням положень ч.10, ст.3 Закону. На підставі вищевикладеного провести спрощену закупівелю відповідно до статті 14 Закону.Замовник відноситься до категорії п.3 ч.1 ст.2 Закону
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
96 штуки
Лавки для укриття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08129, Україна, Київська область, с. Петропавлівська Борщагівка, Соборна, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2022
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений товар проводиться протягом 10 банківських днів після підписання супровідних документів (товарно-транспортних накладних, видаткових накладних, актів приймання-передачі). Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 серпня 2022 11:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2022 11:24
Оголошення лавки.docx
09 серпня 2022 11:24
Проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2022 15:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОКО ГРУП" 88 128,00
UAH з ПДВ
86 745,60
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Чимрук Назар Олегович 90 048,00
UAH з ПДВ
87 264,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Тетьянич Олег Петрович 99 000,00
UAH з ПДВ
99 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2022 09:21
Електронний підпис
16 серпня 2022 23:06
Електронний підпис
16 серпня 2022 23:05
22 Цінова пропозиція.pdf.p7s
16 серпня 2022 23:05
22 Цінова пропозиція.pdf
16 серпня 2022 23:05
Копія ІПН директора.pdf
16 серпня 2022 23:05
Копія ІПН директора.pdf.p7s
16 серпня 2022 23:05
22_7 Проект договору.pdf
16 серпня 2022 23:05
22_7 Проект договору.pdf.p7s
16 серпня 2022 23:05
Висновок ДСЕЕ на меблі.pdf

Публічні документи

16 серпня 2022 13:52
Електронний підпис
16 серпня 2022 13:50
10.3 Витяг ЄДР.pdf
16 серпня 2022 13:50
10.2 Витяг.pdf
16 серпня 2022 13:50
10.4 Паспорт.pdf
16 серпня 2022 13:50
3.6 формальні помилки.pdf
16 серпня 2022 13:50
3.3 печатка.pdf
16 серпня 2022 13:50
3.6 обробка данних.pdf
16 серпня 2022 13:50
3.10 Гарантія.pdf
16 серпня 2022 13:50
10.1 Код.pdf
16 серпня 2022 13:50
3.7 гарантія.pdf
16 серпня 2022 13:50
3.1 Уповноважені особи.pdf
16 серпня 2022 13:50
3.4 субпідрядники.pdf
16 серпня 2022 13:50
10 Виписка.pdf
16 серпня 2022 13:50
Доп угода реквізити.pdf
16 серпня 2022 13:50
3.8 гарантія.pdf
16 серпня 2022 13:50
3. Довідка про ліцензію.pdf
16 серпня 2022 13:50
ОСНОВНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf
16 серпня 2022 13:50
3.5 конкуренція.pdf
16 серпня 2022 13:50
Договір лави.pdf
16 серпня 2022 13:50
14. Дилерський лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОКО ГРУП"

Фізична особа-підприємець Чимрук Назар Олегович

Фізична особа-підприємець Тетьянич Олег Петрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОКО ГРУП"
#44265317
Відхилено 86 745,60
UAH з ПДВ
22 серпня 2022 12:58
Фізична особа-підприємець Чимрук Назар Олегович
#3543211932
Відхилено 87 264,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2022 13:12
Фізична особа-підприємець Тетьянич Олег Петрович
#2642109453
Переможець 99 000,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2022 13:25

Документи

22 серпня 2022 12:58
Електронний підпис

Документи

22 серпня 2022 13:12
Електронний підпис

Документи

22 серпня 2022 13:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2022 13:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Тетьянич Олег Петрович
#2642109453
99 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 серпня 2022 13:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 09:37
Електронний підпис укладений
30 серпня 2022 14:04
Договір 30.pdf укладений
30 серпня 2022 14:03

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Лавки для укриття 96 штуки 1 031,25
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 серпня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 99 000,00
UAH